|
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši mám vyhlídnutýho formana a někdo jste mi tady radili že si mám koupit toho s karburátorem tak se chci zeptat jestli se to lišilo nějak rokem nebo jestli tam dali co jím přišlo pod ruku  tenhle je rok 1993
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 7:23
 Každopádně ani výrobce u Favorita BMM 40kW té rychlosti moc nefandil, protože v TP je uvedená maximálka 137, mám konkrétně Silverlina 8/93. Ten favorit 91 byl vylítanej jako prase a měl najeto něco kolem 150tis., prostě to jelo jak z praku. Pokud má přítelkyně najeto 36000, tak to ještě není pořádně jetý auto a lenost motoru tomu odpovídá.Protože najet za 18 let 36000, znamená 2000 ročně čili 5.5 denně. Takovej motor do otáček nepůjde , protože v něm bydlí babouci. U starších škodovek platilo víc než jinde - jaký si to uděláš, takový to máš a pokud s tím někdo popojížděl někde mezi kostelem a
samoobsluhou, tak si ho "udělal" línej.
motor, kterej prostě do rychlosti moc nebude a je zajímavý, že se potom už dost těžko přeučuje jinak.
Datum: 19. února 2010 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 Tak zrovna Black linem sem jezdil,vyborny krasny zachovaly auto,najeto tak 30 000,ale pres 150 nesel......pritelkyne má fáčko,rok 92mjak nový,najeto 36 000,karburátor s automatickym syticem,perfektní spodek,ale proste nechce do otacek a vic jak 140 to nejede.......tetce sme delali čepy na fávu -karbec rok 91 a proste víc jak 150 to nedalo ani z kopce......jezdili sme formanem,jednobodovej vstrik jeden z poslednich modelů a ve 3 lidech z mírnýho kopce 170 a omezovač..........jel sem i silver linem taky posledni roky a taky 160 no problem......s karbecem sem proste vic jak 150 nejel a to bylo z hodne dlouhyho kopce.......
Datum: 18. února 2010 22:58
 jo a doporučuju se ptát po akčních modelech 93 a 94 - Silver line, Black Line, Green Line (ten myslím končil až 95 ve verzi combi), Solitaire (nádherná červená metalíza). Byly líp vybavený a dle mého názoru tam byla i vidět jakás takás péče při montáži. Moc jich není, ale sehnat se to dá.
Datum: 18. února 2010 18:26
 no já sem měl favorita a mám ještě formana 93 BMM. Stříkačka naprosto spolehlivě startuje v jakýchkoliv podmínkách, je mnohem spolehlivější než MPI - klidně mi můžete oponovat, každopádně jsem se něco najezdil s Feldou 97 a zvláště motormanagement a škrtící klapka jsou problémový uzel auta.BMM 40kW verze není žádnej trhač asfaltu a aspoň já z toho na rovině nevytáhl nikdy víc než 150, což karbanátek r.91 dával na dálnici tachometrových 170 bez řečí. No a ta nižší spotřeba nevím... třeba ten forman si při couračkách klidně dá 10 na sto ani nemrkneš, felda s MPI bez problému držela do 7 litrů. Karburátor už ti nic moc spotřebu ale taky neudělá. Fáčka jsou dneska solidně odhoněný a karburátory vyhachlaný, čili seřídit to nějak solidně bude skoro problém. Hlavně nekupuj v žádným případě fáčko s elektronicky "řízeným" karburátorem Pierburg z roku 92 (třeba Prima, Excelent, Sport line) a pozor dobíhaly zkraje 93. Byla to největší sračka a nikdo ty karby neuměl spravit, natož seřídit ani tenkrát. V konečným důsledku moje volba by byla BMM, karbec je pravěk, doporučuju však rozhodně 50kW verzi, značení 136, 135 je ta slabší, ale zase má měkčí chod...
Datum: 18. února 2010 18:19
 i v roce 94 se vyrabely s karbenatkem - vyvozni verze...mel jsem za to ze od 93 do 94 uz byly secky strikacky, nu, clovek se porad uci...jinak tam vykonovy rozdil byl jenom v tom kompresnim pomeru, uz jsem videl par kluku si si snizovali hlavy na prislusny komp. pomer tech 50kW verzi, se ostatni je stejne (nebo je moznost dat tam ty ploche pisty ale este jsem takoveho blazna nevidel, jednodussi je zkrouhnout hlavu)...jinak na prvni pohled se pozna predni maskou a interierem, jak uz bylo receno...
Datum: 18. února 2010 13:59
Jméno: Tom_R
IP: uživatel7906
 Stando já jezdil s obouma také se to liší kus od kusu ale prostě karburátor se mi zdá, že je lepší. Jinak ten novější od roku 1993 se také změnil interiér a do všech se nedávaly stříkačky některé Favority vyrobené od 93 byli pořád s karburátorem a bylo jich tak půl na půl. Doma mám tři Favority první rok výroby 89 karburátor automatický sytič druhý je 90 karburátor ruční sytič toho mám dá se říci jak z linky. Třetí ten už nejezdí je to rok výroby 93 takže nový typ a je to karburátor. Ještě jak říka Steve stříkačky se liší že jsou 40kW a 50kw ale těch silnějších se vyrobilo podstatně méně.
Datum: 18. února 2010 9:37
 model 93 bude nový interiér s karburátorem.vyyhýbej se modelům které mají el.karburátor.s motelem 93 jsem najel 250 000 km.super studené sterty,topení,10000 ekodan
Datum: 18. února 2010 7:29
 a este jedno + ke strikacce - akcelerace a motor rizenej celej ridici jednotkou...takze i teoreticka presnost...
Datum: 17. února 2010 22:10
 sam mam zkusenost s obouma, hlavne se strikackou, jak se uz reklo davalo se od roku 93 (mnoho zlepseni diky zapojeni do koncernu WV), sveho casu to byla dost rozsirena reklama a opravdu ten vuz mel vetsi uzitnou hodnotu...jinak co se tyce vykonu mezi striknou a karbenatkem tak ta 40kW strikna (mensi kompresni pomer diky vypouklym dnum pistu dovnitr pistu) je nejslabsi favořiť, i oboje karbenatkove verze jsou silnejsi ale pak ta 50kW verze strikny byla zase nejsilnejsi (rovne pisty = vetsi kompresni pomer)...strikacka je v porovnani o dost lepsi, starty, plynulost, pokud mas diagnostiku tak se s tim daj delat psi kusy...a hlavne karbenatky s "automatickym syticem" si i po zahrati motoru odmitaly vypnout sytic a nebo ho zase pro zmenu nezaply, tam byly strasne problemy uz z vyroby, natoz po rocich sluzby...a jak rekl Standa - eko dan...no a felina byl uz takovej lepsi favorit a mel k tomu jeste vicebodove (MPI) vstrikovani, je to stejna cenova kategorie...
Datum: 17. února 2010 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 a kdo z vás s tim jezdil??? Ja jezdil karburátorem i stříkačkou.....vícero fáčkama.....a stříkačka jede víc i kdyby ste se postavili na hlavu.......a hlavne karburator je 10000,- Eko dan a strikacka je 5000,- eko dan........
Datum: 17. února 2010 21:59
 Jednobodé vstřikování je ale slabší než karburátor, ale má menší spotřebu
Datum: 17. února 2010 21:23
 tak ve filcce...v těch starých vehiklech mám bordel....zlatá omega  (teda zelená)
Datum: 17. února 2010 21:16
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8779
 Vstrikovani Bosch monomotronic se dávalo od 1993, v roce 1994 skončila výroba Favorita, v 1995 Formana,
BMM má lepší chod, možná i menší spotřebu, karbec oproti tomu zas nepotřebuje diagnostiku.
Ale to vstřikování BMM fungovalo dobře... co jsem měl zkušenosti, nebyl problém...
Datum: 17. února 2010 21:10
 fava se vyrabely myslim do 94. roku a vstrikovac se daval do poslednich takze u tohodle uz by strikacka mohla bejt, ale ruku do ohne za to nedam ale karburator ti byl doporucenej jenom kvuli serizovani jinak se vstrikovanim bude mit podle miho lepsi chod ale zase uz maj ridici jednotku takze diagnostika uz bude horsi
Datum: 17. února 2010 20:27
 ale povím ti tovnou že bych motor s karbecem nechtěl.
Datum: 17. února 2010 20:23
 rok 93? tak to je karbec...stříkačka je tušim od roku 96
Datum: 17. února 2010 20:23
|



|