Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 zdravim, mam problem na fikovy mam 2x neutral. Je to asi takto 1-N-2-N-3 az tak by mi to nevadilo len ten normalny neutral pod jednotkou ked ho tam nahodim tak motor strasne rapoce. Ten 2. neutral je ale uplne tichucky ziadne rapotanie iba motor je pocut. Mam dojdem ze som zle zlozil prevodovku asi je ten automat nejako zle ale neviem ako. Prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 17:46
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 no tak bol to ten automat  uvolnil som ho a prestalo to tocil som kolesom a postupne zatahoval lavu skrutku az to znovu zacalo. Tak som dal pod dieru na tu skrutku podlozku a zasroboval obe skrutky na fest a uz to chrastenie prestalo  Moc ste mi helpli
Datum: 19. února 2010 17:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 19. února 2010 17:27
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 no dakujem chlapci  ten automat je dost silno utiahnuty a asi sa tam dobre neusadil skusim sa na to pozriet a tie puzdra su v pohode tam to asi nebude.
Datum: 19. února 2010 16:01
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 menil si i pouzdyrka ???
Datum: 19. února 2010 15:49
 sakra Marek me predbehnul
Datum: 19. února 2010 15:12
 to ze mas 2 neutraly je normalni maj to vsechny a to ze ti rachoti na neutral mezi 1 a 2 bude asi delat to , ze ti to poradne nevyradi a tim padem ti to malinko hobluje zuby a vydava rachot bude to nejspis automatem mozna bude jenom malinko spatne usazenej
Datum: 19. února 2010 15:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 PIO má vždy dva neutrály. Nikdy tomu jinak nebylo!!!!!! s tím, že ti to chrastí- na N by měla hřídel otáčet a kolečko po ní klouzat. Tím, že ti to chrastí je způsobeno to, že jedno z koleček druhého převodu ti brousí o jedno z koleček. Je to možné, že ti odešel automat, nebo máš hoodně totáhlou řadičku. Zkus ji povolit. Vždy, jak zařadíš, má se ti vrátit řadička skoro na stejné místo jako byla.
Datum: 19. února 2010 15:11
Posl.aktualizace: 30. března 2010 0:54
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9071
 Nejsem žádnej odborník ale podle pár txt čím kratší koleno rozumí se sací tím vyší otáčky a čím delší tím větší výkon
Datum: 30. března 2010 0:54
Jméno: standa
IP: uživatel8794
 je to kravina......fichtlácký koleno se dokonce podkládá aby to melo lepsi prubeh.........pri casovani saciho kanalu u 21 je uz delka saciho kolena tak nejak akorát.......spis by to chtelo delsi....
Datum: 20. února 2010 0:01
Jméno: peterson
IP: uživatel8796
 urcite ne na 100% ne lebo to musis zvarit zvarackou na hlinik
Datum: 19. února 2010 18:04
Jméno: matoosh
IP: uživatel4981
 to hrdlo...
Datum: 19. února 2010 17:34
 a co ci bi sa dalo zvarit...
Datum: 19. února 2010 17:16
Jméno: matoosh
IP: uživatel4981
 a dalo by sa to zvarit aj normalnym CO-ckom??
Datum: 19. února 2010 18:52
 noo zdar je to pravda ja to viem z vlastnej skusenosti na babette.....zvisi to maksimalku a aj to bude viac zrat vraj ale mne sa to tak nezda a je dobre prevrtat tlmiacu vložku /aspon tri dieri do jednej steny bude viac hučat ale za ten vykon to stoji........toto hovorim z vlastnej skusenosti
Datum: 19. února 2010 17:12
 delka saciho potrubi ma vliv na prubeh vykonu...
Datum: 19. února 2010 16:22
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cely je to neaky divny , ten kluk nevi sam co tam pise
Datum: 19. února 2010 16:01
 ja si myslim ze to nejaka zmena bude..ze ta smes ma kratsi cestu do valce,tak asi lepsi plneni...??  jenom muj nazor
Datum: 19. února 2010 15:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná, že to jede lépe díky 4. výbrusu :-o
Datum: 19. února 2010 15:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 podle mě je to kravina možná že tam nějaká změna bude.já sem tedka měl na pinckovi děravý kolinko u matiček,tak sem ho o dosti zkrátil a uvidím co to udělá.
ale když tam píše že to musí mět čtvrtej výbrus tak to už fakt bude kravina
Datum: 19. února 2010 14:46
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdarec Draci...Mám dotaz.. máte někdo zkušenost s tryskou 78? mám upravenej válec.. leštený kanály, sníženou hlavu a rezonanční Hicone? myslíte ,že to je dobrá volba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 19:15
 já jezdít HT 80 a jede to suprove...s menší triskou to bylo línější.
Datum: 19. února 2010 19:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No dyt ja jezdim nejvejs 74 a aj to je moc!
Datum: 19. února 2010 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel8794
 upravenej valec? lesteny kanaly je jen povrchová uprava valce.....tryska staci klasická 68,podle typu sani eventualne 70-72.....i blbá cestovní uprava co točí 8700 jede na 68 trysku......na co davat velkou trysku? bohatá smes nejede!!!
Datum: 19. února 2010 16:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 78 je aj na tohle moc
Datum: 19. února 2010 15:32
Jméno: mástr
IP: uživatel987
 Zdar chlapci , tak právě se chystám že nastříkám fichtla sprejem , Romantická červená , máte stímto nejaký zkušenosti????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 16:06
 já bych to spíše nastříkal kompresorem, ale i sprej je dobrý ale není možná tak kvalitní.
Datum: 19. února 2010 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel8794
 hlavne to nemej vapkou nebo se to oloupe  jinak ze zasady nedoporucuju levný acetonkový barvy ve spreji za 90,-.......je to k nicemu.......to je tak na drobný retuše.......
Datum: 19. února 2010 16:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nějaké jo. Odmastit, obrousit smirglem, trochu někde něco zatmelit vyťuknout...... Kup si základovou barvu, tím to nastříkej, pak normální barvu a nakonec bezbarvý lak. Ale sprejem nikdy nedocílíš kvality jako ze stříkací pistole.
Datum: 19. února 2010 13:36
 vyplati se mi delat ridicak na fichtla kdyz si stejnak za 2roky buddu delat ridicak na auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 11:43
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 na fichtla v 15 muze je to padesatka
Datum: 24. února 2010 11:43
Jméno: Mara
IP: uživatel5626
 když chces jet nekde rekreačně tak jo autem jedes za účelem
Datum: 21. února 2010 13:19
 Na fichtla v 15 nemuzes. Nespnuje totiz predepsanou konstrukcni rychlost 45hm/h, fichtl ma 65km/h.
Datum: 19. února 2010 21:59
 na fichtla muzes klido v 15ti takze si ho uz moch mít ale určite si ho udelej i ted
Datum: 19. února 2010 18:56
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Presne tak..
Datum: 19. února 2010 18:03
 s řidičákem na auto stejně na fichtlu nemůžeš...
Datum: 19. února 2010 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jestli chcš jezdit další 2 roky na kole tak prosím. Mě se to vyplatí úplně mrtě mít v 16 řidičák a v 18 auto, traktor a motorku do 25 kw.
Datum: 19. února 2010 13:38
Jméno: Choséé
IP: uživatel5567
 čau..chci se zeptat,jakou motorku doporučujete v kategorii Enduro 125.. Poměr,cena,výkon,spotřeba....prostě co je taková slušná motorka z této kategorie...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 10:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 za mě exc 125 (jak jinak  )..... cena staršího exc relativně dobrá (vůči kvalitě,,,,, samozřejmě se to cenou nebude rovnat nějakej číně jako je yuki, ale yuki se zase nebuže s exc rovnat co se týče výkonu a kvality zpracování-hlavně podvozku, o motorech nemluvim, protože nemá cenu srovnávat 2t a 4t), výkon na dvácu suprovej(až 30kW) a spotřeba - tu radši nehlídat, ale za to svezení to rozhodně stojí....
Datum: 20. února 2010 10:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-125/jawa-125-sport.htm keby som mal love tak ju beriem motor honda čo dodať a komu sa nepáči ........ nech nefrfle
Datum: 19. února 2010 21:01
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 A co takhle Jawu dandy nebo Sport ty vypadaj docela slusne spotreba prijatelna 3-4 l mam dandynu a jsem zatim spokojen dily se shaneji uplne v pohode
Datum: 19. února 2010 19:45
 o TDR se říká že žere a nejede,,,, podle me je nej neaká MZ 125 sou to nejsilnější a nejpohodlnější 4T4V 125ky co sou cena 25-60 000 a spotřeba 3-7 podle jízdy
Datum: 19. února 2010 19:00
 ale TDR byvaji omezene na 80 nebo 90 km/h
Datum: 19. února 2010 16:29
 Neni spatna.. ma stejnej motor jako yamaha dt
Datum: 19. února 2010 15:34
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 a co říkáte na yamahu tdr?
Datum: 19. února 2010 15:27
 Ja osobne bych si varadero taky nekoupil.. A Chosee psal ze chce enduro a myslim ze takovouhle silnicni nahrasku endura by nechtel a s tim ze to je tezky souhlasim. 160kg 125cmm je hruza..
Datum: 19. února 2010 15:18
 ste je mely priskrceny ne ? Varadero neni zas az tak extremne liny
Datum: 19. února 2010 15:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen ne Varadero. Jezdil jsem s ním v AŠ a hrůza. Těžké, špatně ovladatelné, líné, i když jsem měl skoro plný plyn, tak nechtěl jet. Prostě fůůůj. To samé říkali i kamarádi co s ním jezdili v AŠ.
Datum: 19. února 2010 15:07
 s Yuki mam zkusenosti jen spatny. Mozna sem mel zrovna spatnej kus ale byla to hruza. Yuki uz nikdy!!! A Suzuki DR 125 i Yamaha DT 125 jsou 6 kvalty a to je u 125ccm hodne prospesny
Datum: 19. února 2010 14:48
Jméno: Gori
IP: uživatel8792
 no moj nazor YUKI 125 4T spotreba max3 L, 5Q. cena 60tis!
Datum: 19. února 2010 14:44
 No zalezi jestli chces 4T nebo 2T. Jestli 4T tak urcite Suzuki DR 125 - cena: 25-30 tisic, vykon dostacujici ale par koni navic by neskodilo, spotreba krasna: 3-3,5 litru na 100 km, spolehlivost: opravdu vysoka. Jestli 2T tak Yamahu DT 125 - cena: 25-60 tisic, vykon celkem dobry, spotreba je vsak vyssi: 4-8 litru na 100 km (zalezi jestli je v orig stavu nebo upravovana, nejcasteji byva spotreba kolem 5 litru na 100 km) a spolehlivost docela dobra. A jeste jedna rada, kup si japonskou motorku (Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha) a nekupuj italskou, protoze se na ne spatne shani nahradni dily, a cinu jako je Yuki atd. vyrazne nedoporucuju. Doufam ze sem ti ve vyberu pomohl
Datum: 19. února 2010 14:32
 pokud chces cestovat tak je volba jasna a to je Varadero 125 cena je sice vyssi, ale za to pohodli pri jizde to stoji
Datum: 19. února 2010 14:17
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 YAMAHA DT125R
Datum: 19. února 2010 14:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Myslíš s TP nebo bez TP?
Datum: 19. února 2010 13:39
 Cau, kolik tak u vas v mototechne stoji zapalovaci svicka... napr. briska??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 16:01
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 NGK a Bosch sou nejlepsi svicky na trhu+ prej jeste Denso jsou dobrý ... a Palky jsou klasika .. ty jedou jak ruskej tank
Datum: 19. února 2010 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě N15C i N17C 40 peněz, N15Y 30 peněz. NGK už nekupuji.
Datum: 19. února 2010 13:41
 Brisk N17C tu stoji 30 penez a NGK B8HS 90 penez
Datum: 19. února 2010 11:48
 CAu cau potreboval bych pomoc.Jestli je todle opravdu lamela na Jawa 250...http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/15870-spojkove-lamely-na-jawa-perak-kyvacka-250.html Pac me se motorka rozbyla asi uz v cervenci a od ti doby sem nevijel a tet bych to docela n utne potreboval...Dekuju moc za pomoc.kontaktuj te me na dony153@seznam.cz.. dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 11:24
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Cau draci sory ze to sem cpu... ale... občas vidim že jste tu dost vzdělaný i v oboru aut... na jinym foru.. se to proste nemuzu dozvedet... praskla mi miska na zadním tlumiči u feldy... tak sjem si z netu.. obednal novou pružinu tlumič gumy i misku... jenomže newím jesi si to dokážu doma dát do hromady... když už je to poskladaný.. tak je to pohoda to tam nasadit.. jenomže mi nekdo rika ze na to abych dal dohromady pruzinu s tlumicem a miskou.. tak na to musím mít nějákej stahovák.. abych stáhl tu pružinu.. a nasadil ji na tlumič.. a někdo říká.. že to de v pohode doma.. i bez stahovaku? prosim vas o radu.. moc díky a jeste jednou se omlouvam.. ze to davam.. sem.. ale verim ze mi poradite
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 16:09
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8779
 Na zadek nepotřebuješ, protože neš vyšroubuješ matku pístnice až na konec pístnice, tak už je pružina bez předpětí.
Datum: 19. února 2010 16:09
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Tak tohle uz jsem slysel.. taky... jeden mechanik mi rekl ze na zadek... nepotrebuju stahovak.. a na predek jo..a druhej mi tvrdil.. ze na to stahovak.. potrebuju.. takze jedno bude pravda... uvidim az to prijde... jinač moc díky
Datum: 19. února 2010 15:10
 na zadní stahovák nepotřebuješ, na předek ano.
Datum: 19. února 2010 12:52
 kdyz mas silu a pruzina taky uz neni ve valnym stavu tak to nekdy jde opravdu jenom rukou, ale je spis potreba vic lidi s tim stahovakem je to uplne v pohode a je to jednoduchy stahovak jsou proste jenom dva hacky, ktery se zahaknou za pruzinu a sroubem na konci stahovaku se pruzina proste stahne dolu delal sem to nekolikrat na favu nic extremne tezkyho to neni
Datum: 19. února 2010 11:42
 Zdravim, co si myslíte o motorkách Hartford VR-125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 19:34
Jméno: milan
IP: uživatel11167
Datum: 14. února 2011 19:34
Jméno: milan
IP: uživatel11167
 ja mam jawu 125 travel a je v tom motor hartford a ten je skvelej me se nic na nem neposralo
Datum: 14. února 2011 19:32
Jméno: kabys
IP: uživatel3563
 Podle mě: Sráš z Číny.. za ty peníze se dá sehnat mnohel lepší a hlavně kvalitnější motorky...,že to je licence honza..to je,ale nic na tom nemění to ,že to vyrábí Čína z Čínský oceli která má tvrdost Možná tak 100HB  ...mluvím z vlastní zkušenosti....
Datum: 19. února 2010 14:01
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Nevím jaká by byla dostupnost dílů...píše se sice že motor je licencovaný honda...Ale newim
Datum: 19. února 2010 11:29
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 mam dotaz,dá se s fichtlem gumovat tak aby se hulilo od kola?jenom mně to zajmá
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 8:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel8790
 sorry *jineho
Datum: 20. února 2010 8:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel8790
 No samozřejmne ze da podivej se na nase video a uvidis http://www.youtube.com/watch?v=HO0tot-9ZAg je tam sice střih ale huli ne a to bez oleje. To musiš se zapřit o lineho fichtla předním kolem o přední kolo ten druhej bude brzdit a ty tam das 1 a zacnes hrabat. Jo a trva to celkem dlouho nez se ti začne hulit tak cca2min hoj
Datum: 20. února 2010 8:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A musíš mít ve předu dobré brzdové obložení
Datum: 19. února 2010 13:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 To víš že dááá.... když máš v cajku motor... když ho máš vyběhanej... tak sním můžeš jít hrabat maximálně do sněhu nebo do bláta
Datum: 19. února 2010 11:09
 Hoj Prosím jak by běly být tlusté zlaté linky na Jawu 551 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 10:06
 nene - stejne jako na fichtly a parezy: 1,5 mm - 2 mm je na kejvackach
Datum: 19. února 2010 10:06
 2mm ??
Datum: 19. února 2010 9:23
Jméno: Kubiq
IP: uživatel8789
 zdravím závodníci potřeboval bych sehnat dva drapáky na pincka takže 16" víte o nějakých tak napište nebo pokud prodáváte nějaký jety drapák za rozumnou cenu tím líp napište na kolombo.u@seznam.cz předem díky pokud někdo o něčem ví .... zdar sílu a plnou nádrž přeji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 21:24
Jméno: anonym
IP: uživatel8610
 mitas e-06 enduro nebo neak tak
Datum: 20. února 2010 21:24
 Zdar sesa vidím v ponuke polepy nádrže s nápisom čezeta ale nevidím foto o čo sa jedná . Mohol by si tam pridať foto alebo prípadne mi poslať email ?Mám CZ 175 487 a neviem či je to taký polep aký potrebujem na svoju moto. Za odpoveď vopred ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 17:00
 Už sa teším sesa , rok mám mašinu nalakovanú ale nevedel som to nájsť nikde . Tak zatial dakujem
Datum: 20. února 2010 17:00
 draku zatim nejsou skladem az za mesic,,budou kvalitni na stribrne folii napis cezeta na 487
Datum: 19. února 2010 9:39
 hej zdar kdybys náhodou našel nějakej internetovej šop kde by ty nálepky na nádrž čezet měli tak mi pls pošli odkaz na mejl dik jawak20@seznam.cz
Datum: 19. února 2010 8:11
 Čus draci vadí hodně když mi magnet drhne o cívku,ale jen v jednom místě,jako kdyby ten magnet házel,má to nějaký vliv na předstih,je to u pincka,dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 14:09
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 pokud to jede tak bych to sral
Datum: 19. února 2010 14:09
 mě to dělá to samý. Jak jsou dva šroubky na které jsou připevněny ke statoru tak jsem je povolil nevyšruboval a vzal jsem šrubovák a opatrně jsem oddálil a zase přišrouboval. Ale stačí je torchu oddálit ne moc, a´t to vyrábí proud
Datum: 19. února 2010 9:25
 To je možný te magnet mi nechtěl dosednout na doraz,kliku mám od sesy,kolíček jsem musel zkracovat,vubec to celé nesedlo.předtim nebyl problém,se starou klikou.
Datum: 19. února 2010 0:48
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 a nedal si do kliky ten novej dlouhej aretacni kolicek??? v zakoupeny forme je moc dlouhej a magneto pres nej nezasedne na kuzel kliky jak by melo a hází to.....
Datum: 18. února 2010 23:00
 Díky za radu zkusím tam dát jiný rotor třeba to pomůže,klika je fungl nová,tak asi bude ten roto nejekej nemocnej.
Datum: 18. února 2010 22:33
 omg...tak do třetice. Chtěl jsem napsat stator a ne rotor... nějak mi to ulitlo promin
Datum: 18. února 2010 22:12
 Taky ještě můžeš skusit každou cívku povolit,vrazit mezi cívku a magnet šroubovák,oddálit ji od magnetu co nejdál to jde a zase cívku utahnout... Už by to nemelo drhnout pokud neni chyba nekde jinde. že by házela klikovka nebo byl magnet šišatý se mi nezdá-ikdyž možné je vše. Asi máš ty cívky moc namáčklé na magnetu nebo ti špatně sedí rotor v motoru a je tam křivě,tím pádem to dře
Datum: 18. února 2010 22:11
 neni to moc dobré... Může ti to potočit statorem ikdyž je utahlý a bude to dělat nepříjemné zvuky,jinak myslim že nic.
Datum: 18. února 2010 22:09
Jméno: Abc
IP: uživatel8786
 cau hosi nejak mojemu fichtlu preskocilo kdyz zapnu dalkove tak sviti jen predek zadek ne a kdyz prepnu na potkavaci tak predek nesviti ale zadek jo cim to muze byt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:10
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 prasklá přední žárovka
Datum: 18. února 2010 22:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dneska mě šla blbě našlápnout bába. Šlapu jako blb o sto šest, cítím odpor ve šlapkách a motor se ne a ne otočit. Až když šlapu super rychle tak motor se rozotočí. Myslíte, že je to tím, že odešla ta spojka, nebo tím, že tam mohl ukápnout olej? Ono jak se motor ohřeje, tak už to jde nakopnout a ještě včera to nedělalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 16:10
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 zima a hustej olej  jak se promicha ten stuhlej olej je vsechno v klidu..takze to neres
Datum: 20. února 2010 16:10
 cus draci v tomhle pocasí se jezdí na prd uz ten snih tece vsude vody a uz je to na nic uz aby bylo jaro a poradne se jezdilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 8:09
 přesně souhlasím s tebou,včera večer sem si dom přivezl novou čízu 487 a taky čekám až bude pěkně
Datum: 19. února 2010 8:09
 cau seso chci se te zeptat jestli tady mas naboj zadniho kola na pionyra??jestli jo a kolik to stoji.diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 9:40
 nee to nikdo uz nedela
Datum: 19. února 2010 9:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,má motorka jinej zvuk když se zajíždí a po zajíždění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 21:00
 no pokiaľ to zabehávaš tak to má taký šuchotavý kovový zvuk
Datum: 18. února 2010 21:00
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 me se to pozajeti trochu zkultivovalo
Datum: 18. února 2010 20:57
 samozrejme.. trochu jo..
Datum: 18. února 2010 20:54
|



|