|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co je lepší,když dám pod hlavu válce hliníkový těsnění, nebo tam nemám dávat nic.....slyšel sem že s těsněním to strácí kompresy.fakt nevím.poraĎte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 7:20
 stejně i tu novou hlavu bys měl škrtnout na pastě.i nový ventil musíš zabrousit.nevím proč tam pořád všichni cpete těsnění?hliníková hlava na litinové vložce musí těsnit
Datum: 06. března 2010 7:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro takovyhle veci chodim po skole do prace abych si obcas mohl dovolit neco novyho jinak samozrejme pokud to jde vetsinu veci opravym nebo upravym do vyhovujici podoby
Datum: 05. března 2010 20:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo je to k zasmani ale me spis rozesmalo to co si napsal ty  ty proste neco se rozbije no co se*u na to koupim novou vec.... zamysli se vem si treba
kdybys mel nejakeho pekneho veteranka a foukalo ti pod hlavou? jak to budes resit kdys nejsou nove dily? nechas si na zakazku vyrobit novou?! 
nebo kdys se ti na fichtlu rozbije prevodovka treba vyskakovani kvaltu? jak to vyresis koupis novy motor?! trochu premyslej nez neco napises...
uznavam ta pasaz je opravdu k pousmani aspon jsem ti spestril den nic nebudem to dale resit kazdej mame jiny pohled na vec hadat se stebou rozhodne
nebudu znas to 100 lidi 100 nazoru timto to ukoncuju mej se a preju pekny zacatek sezony
Datum: 05. března 2010 19:52
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro Dave´s : malem sem se rozbrecel  a kort v ty pasazi on te zivot nauci
Datum: 05. března 2010 18:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste k tomu tesneni parve ze kdys tam bylo tak lide si nechavaly snizit hlavu a pak tam teprv daly tesneni kvuly prave te kompresi ..
Datum: 05. března 2010 18:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem slysel tesneni byvalo u 550 a 555 nikoho jsem jineho neznal kdo by mel funglovku pionyra takze vic nevim a proto pro mustang23: prasarna?
a proc myslis ze byla brusna pasta vymyslena? proc myslis ze se delaji s ni i ventily u auta? prosim kdys ma nekdo prachy na rozhazovani jako treba
priklad ty tak se sebere a koupi si nouvou vec ... vsak on te zivot naucit... a kdys si to vemes tak bych si troufal tvrdit ze ZABROUSENA HLAVA S VALCEM
JE LEPSI nez kdys si kopus novou hlavu protoze mas presne slicovane 2 veci do sebe (ostatne z toho duvodu se zabrusuje)
Datum: 05. března 2010 18:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a měli dříve jawy těsnění,či ne?
Datum: 05. března 2010 18:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 blbosti ?  podle me je spis davat na valec a dosedaci plochy brusnou pastu je to prasarna
Datum: 05. března 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jak jsi to myslel ale ikdyby jsi měl pod hlavou 10 těsnění tak bude předstih pořád stejný
Datum: 05. března 2010 18:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a kdybych s tím přešteloval předstih.o 1 mm ubral tak by to bylo stejný že?\r\n
Datum: 05. března 2010 18:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 presne tak jak pise mustang23 krom te blbosti s koupi nove hlavy... kdys ti bude podfukovat tak ji stundej sundej i valec a normalne hlavu namazes
brusnou pastou a zabrousis ji..
Datum: 05. března 2010 17:32
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cusec jony , tim ze tam nacpes tesneni zvetsis spalovaci prostor , sice ne o moc ale zvetsim , tim padem se ti zmensi tak dulezita komprese = klesne tomu tocivej moment a taky vykon . Nic tam nedavej jenom tu hlavu poradne dotahni a to je vse , jestli i po dotazeni bude profukovat tak kup novou stoji asi 200kc
Datum: 05. března 2010 17:08
|



|