Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci! Kdysi jsem sedlal Mustanga Jawa23,s tím strojem žádný problém.Teť jsem koupil manželce Manet Korao,máte s tím někdo zkušenosti?? Já tomu nemůžu přijít na chuť! Poraďte prosím.Když je zima,kolem 5ti stupňů a míň,nemám šanci to nastartovat.Všechno je v cajku,předstih,odtrh,svíčka NGK, BA 95 natural 1:50. Když vytočím a vyčistím svíčku,proluftuju válec,tak chytne hned,ale do 5ti vteřin chcípne a další pokusy o start jsou zbytečné.Je to jako kdybych mu ucvak kablík.Ale když je v teple,kolem 18ti stupňů,to chytá jak divej! Je to u tohoto stroje normální,nebo kde dělám chybu?? Už jsem z toho zoufalej! Přece neni možný,aby to bylo jen na léto??? Poraďte prosím. Díky za každou, i blbou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 18:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mel jsem ho taky a tohle jsem resil pouze svickou... proste v zime jsem hodil starou svicku se studneou hodnotou a zase to chytalo... myslim ze brisku N8
samozrejme novou a ne neco co uz ma neco za sebou nebo me napada jeste spravnej odtrh na kontaktech sivcky?!
Datum: 07. března 2010 18:31
 že by to bylo tak citlivé na teplotu? Tak mě jinak nic jiného nenapadá, bohužel
Datum: 07. března 2010 17:19
 Ano musím použít sytič,jinak to ani neblafne! Ale skoušel jsem snad desítky způsobů: Na sytič jednou,držet sytič krátce,dlouze..... ale vždy se stejným výsledkem.Motor se uchlastá! Ale je mi divný,že v teple jsem ho nakopl
i nechtíc,při otáčení magnetem rukou!!!!
Datum: 07. března 2010 16:33
 Ano musím použít sytič,jinak to ani neblafne! Ale skoušel jsem snad desítky způsobů: Na sytič jednou,držet sytič krátce,dlouze..... ale vždy se stejným výsledkem.Motor se uchlastá! Ale je mi divný,že v teple jsem ho nakopl
i nechtíc,při otáčení magnetem rukou!!!!
Datum: 07. března 2010 16:29
 A zkusit to s nim natočit nepomáhá? Třeba na sytič protočit 3* a pak bez něho
Datum: 07. března 2010 16:19
 Ano má,ale nejrači bych ho vyhodil,jak šahnu na sytič,tak mám ve válci povodeň
Datum: 07. března 2010 16:18
 Ahoj, tohoto stroje jsem neznalí, ale nemá karbec sitič?
Datum: 07. března 2010 16:13
 Svíčka to určitě není. Vyzkoušel jsem čtyři svíčky různé tepelné hodnoty. Teť je tam asi ta nejlepší .NGK B7HS
Datum: 07. března 2010 16:04
 Tohle vypadá na špatně zvolenou tepelnou hodnotu svíčky,já bych zkusil brisku n15c ta mi startuje jak za tepla tak za studeného počasí.
Datum: 07. března 2010 15:50
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Lidi muzete mi poradit jakej prevod amm dat kdyz stavim zavodni motor na silnici jaky primaro a sekundaroa jakou rozetu ? diky moc pocet zuu mi zajima
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 20:56
 Takse opravuju 15 tam narveš jen tak tak, 16 si žádá úpravu karteru
Datum: 07. března 2010 16:25
 Podle toho jak moc silný to budeš mít, standart je 12, orio motor utáhne i 13 takže můžeš dát 14 po úpravě karterů 15, pokud i pak budeš mít dost síly tak vyrobit menší rozetu.
Datum: 07. března 2010 16:21
 Fiha tak jak koukam,,tak FICHTL pokec jede na jednicku,,jeste musim rozsirit sekce, udelat podsekce a dodat FAQ,,a bude to v cajku ne? jinak uz snad tyden nepadlo slovo sesa,,, vidim ze jsem nadbytecny,, a mam s toho radost,, pac je malo casu a sesovi roztou uz zuby,,jak jinak krasnou a pohodovou motosezonu 2010 bez defektu a ublizeni na zdravy,,,, sesa\\r\\nP.S. ted jede akce vyfuky madse in slovensko uz s 10%slevou,,, pak az naberu silu udelam mega novinky a hlavne rozeslu poradnej roman pro draky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:29
 tato stranka neodpovida normam iso9008 a zakonu sb.2008 z rou 123 tudiz bude domena po uplynuti zkusebni doby zablokovana
Datum: 06. dubna 2010 17:29
Jméno: buben
IP: uživatel770
 juchuuu uz se tesim na roman...vzdycky paradni pocteni uz se moc tesim.....jinak tobe taky preji bezstarostnou jizdu sezonou 2010a i vsem ostatnim
Datum: 07. března 2010 20:53
 jen ze budou nejvetsi v historii  prakticky celej rok a dasli 2 roky bude zmena za zmenou,, jen to nemuzu otevrit do koran na jednou,,, jinak by ani restart nepomohl
Datum: 07. března 2010 15:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A mohl bys si zminit neco bliz k tem novinkam ?
Datum: 07. března 2010 14:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A mohl bys si zminit neco bliz k tem novinkam ?
Datum: 07. března 2010 14:59
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec co by se stalo kdych měl světelní pol a zapalovaci pol pohozenej já mam 3 poli 1 velkej a 2 menší a 3 mejmenši jakej je k zapalovaní ten spravnej dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 15:09
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Dík standa
Datum: 08. března 2010 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 Jo u verze 20W je ten nejvetsi pol svetelnej pro predni svetlo a klakson....dáse od zapalovaciho dobre poznat podle vinuti z sirsiho dratu a je to vinutí vyssi nez u zapalovaci civky.......zapalovaci civka ma trosku nizsi vinutí a je z trosku tenciho dratu.......ten uplne malinkej pól je na zadni svetlo!
Datum: 08. března 2010 8:46
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 já mam teď New zápalko a mam největší pól pro přední světlo tak nwm.
Datum: 07. března 2010 15:58
 nwm,já se eště na zapalko nedíval....ale u starýho pincka-největší pól=zapalovací
Datum: 07. března 2010 15:47
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a jak to máš ty
Datum: 07. března 2010 15:40
 jo k zapalovaní je myslím ten největší pól,ale nejsem si stopro jist,
Datum: 07. března 2010 15:35
 jo to jo, pak tu máš slovo světelní s měkkým "i" ale splést se může každej,neber mě jako nějakou učitelku
Datum: 07. března 2010 15:34
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Datum: 07. března 2010 15:32
 ty si mi ale dobrej češtinář  slovo jawy s měkkým "i"
Datum: 07. března 2010 15:30
 u jawi 21
Datum: 07. března 2010 14:42
 nazdar draci ... mám trochu blbej dotaz, ale nevíte někdo kde je na jawě 350/640-0-00 pojistka....na schématu je od baterie na červeným kabelu...ale já ji nemůžu najít  je v masce nebo po nádrží? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:51
 Čau, Prosím posílejte odkazy na jakýkolik upravený fichtly ...ale pořádně ne že to někdo vzal flexou ....dik chci si totiž pokochat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:39
Datum: 07. března 2010 14:39
Datum: 07. března 2010 11:20
Jméno: GORI
IP: uživatel8913
 nazdar. pani tuneri mal bi som na vas nieke tie otazki. co sa tika pouzital lozisok na kluku. zaujma ma ake Vy pouzivate loziska nemislim na origo motor ale na upravovane a namahane motori s otackami okolo 8-9 tis.ot\min neviem ake zvolit loziska chem pouzit loziska s oznacenim C3 je to spravna volba.znesu tieto loziska zatazenie (9000ot\min. a 6Hp)??dik vsetkom za odpoved>!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 Cestovní uprava,loziska na klice FAG 6303 C3
Datum: 08. března 2010 8:48
 Mě to točí něco přes 9 tisíc a na klice mám SKF a jinak všude jinde ZVL. Jinak na kliku se dává vůle C3.
Datum: 07. března 2010 13:10
 na kliku SKF nebo NTN
Datum: 07. března 2010 12:33
 Ja sem pouzil FAG a na zbytek motoru ZVL
Datum: 07. března 2010 10:32
 zdar draci potřebuju poradit chci si dat na fichtla zapalovaní z motorovky jak to musím upravit ? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 9:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Akorat si dat pozor at neni opacnetocivy jak seriovy
Datum: 07. března 2010 9:51
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus draci chci se zeptat jestli by se dalo nejak skratit lanko nahonu???a jak prosim se to dela?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:10
 Já to dělám tak že lanko odmastím kyselinou,opájím cínem tu část lanka,ve které chci krátit (aby se to po zkrácení nerozstřepilo,to bych se s tím pak nedomluvil) položím to na kovadlinu a useknu to ostrým majzlíkem. Jde to i kombinačkama,štípačkama,nůžkama na plech a čímkoliv takovým. Ale s tím majzlíkem se mi to osvědčilo nejvíc
Datum: 07. března 2010 11:10
 caute draci prosim vas ako sa zapajaju zadne svetla na pioniera ?
za odpovede diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:18
 To je pravda..  možná trochu nadsazené ,ale je to tak...bezhlavě napsat nějakou blbost umí každej.. tohle je FICHTL pokec né CO TO JE FICHTL pokec...
Datum: 07. března 2010 12:18
Jméno: !!!
IP: uživatel7726
 Hošku pořádně si přečti co jsi sem napsal, sory ale takové otázky vážně nechápu, opravdu jsi připadám jako u blbců, to nevíš že na internetu najdeš všechno co potřebuješ? Stačí jen umět číst a psát, si otevři stranku se strýčkem Googlem a napiš si tam ¨¨ zapojení světel na pinýrovi¨¨ a vyhodí ti to tolik odkazů, že než se dostaneš k poslednímu tak se z toho po****š!!! To platí pro všechny pořádně si to první rozmyslete co jsem píšete, bezhlavě napsat otázku fakt umí každý blb, ale troch zapřemýšlet nad daným problémem je aspoň pro mě naprosto normální věc, myslím, že jsem se vyjádřil dost výstižně, ten kdo jen trochu umí logicky uvažovat by todle a jiné podobné kraviny nikdy nenapsal.
Datum: 07. března 2010 0:15
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec ... kdyz chci fekala do crosuu tak jak mam dat kolecka ... primarni - X , řetězový - X a rozetu - X (počet zubu pls )  díky moc hojec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Kolem 100kilo
Datum: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 tubin neviem kolko vazi tvoj otec ale pionier ti aj z originalnym prevodom musi utiahnut dospelaka aj na 3
Datum: 08. března 2010 14:55
 Takže tak 10-60-65?A primarní?
Datum: 07. března 2010 20:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já mám na krosce s fichtla rozetu z cca 75z na pole a do lesa to stačí ted sem přidělal digi tachometr tak změřim kolik to pojede ale podle mě tak 45-50 jede a má to sílu že to na 1-2 vklidu uveze tátu a na 3 taky ale už to neni ono jak semnou.
Datum: 07. března 2010 16:11
Jméno: matoosh
IP: uživatel6799
 do krosu je uplne idealne rozeta 75 a sekundar 11..
Datum: 07. března 2010 12:29
 V krosu to neni o rychlosti....
Datum: 07. března 2010 11:20
 já bych se na to vysral když to tahle udelas do sily tak to podle me nepojede ani40km/h podle me je to blbost to takhle ničit
Datum: 07. března 2010 11:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 spíš mužeš orat pole  ,nebo za hák vyvracovat stromy
Datum: 07. března 2010 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je fakt  Klidne i po strope
Datum: 07. března 2010 8:00
 9zub-primár,10zub-sekundár,75zubů-rozeta, pořádnej drapák a můžeš šplhat po zdi!
Datum: 06. března 2010 23:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja za sebe muzu doporucit 9.z primarni,rozetu seriovou a doladovat 12 a vic rozetkou(s 10 z sekundarem bych to na jednicku predlezl po ctrech jak je to pomaly)
Datum: 06. března 2010 22:37
 Pokud chceš koupit jenom sekundáro tak 11,10 pokud to chceš kounit i rozetou tak co nejvíc 60, 65, 70, 75 při sestavě 11- 75 to bude hodně silný ale rychlost bude malá.
Datum: 06. března 2010 22:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdarec poslal by mě tu nekdo návod na zapojení světel a klaksonu na jawu 250kývačku? moc prosím diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne to sem ja
Datum: 07. března 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 diky moc hej a na te fotce u te motorky je sesa?
Datum: 06. března 2010 22:24
 návod? snad schema, ne? a co takhle se podívat na http://www.sesa-moto.cz a v sekci minulost si najdeš potřebné schéma co?
Datum: 06. března 2010 21:11
 zdar mám sotaz na čztě 175/487 je tachometr a sou tam najety kilometry a chci se zeptat játam mám napsáno 65458 všechny čísla sou bíla a chci se zeptat jestli to je 6a pul tisice nebo 65tisic km dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 23:32
 jj docela jo, má 05ka má najeto 45 xxx km :ú
Datum: 06. března 2010 23:32
 a to je hodně že?
Datum: 06. března 2010 21:39
 65 tisíc
Datum: 06. března 2010 21:16
 cus draci upravil sem saci vyfukovej kanal na babje 207 mam tam valec z 210 a origo. karbec bude to znat ty kanaly s origo karbecem kolik vam jede baba 270 upravena cus bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:16
 pro miru to me docela zajma nechceš mi napsat na icq ? 586638509
Datum: 07. března 2010 10:16
 miro jen prio zajímavost....spojka na jednorychloastce je docela neschipná co se výkonu týče.
Datum: 06. března 2010 20:58
 trouba jj mislel sem jestli jestli origo karbec to pobere a mimochodem pro lukase dej tam hlavu se sima docela to prida mam ho na mi 2 babje 210 karbec taky s fika mam to vifoceny na provilu tak se mrkny.
Datum: 06. března 2010 20:48
 my mame upravenej valec už jel jen 50m pak se rosypaly jehličky v utery ti mohu řict jak jede valec kde je zvěče vše krome přepuštaku s věčim svodem na vyfuk a s karburatorem s fichtla
Datum: 06. března 2010 20:42
 ty jsi asi trouba ne? jak máme vědět jestli to bude znát když ani nevíme co jsi s tím vlastně udělal? třeba ti to nepojede vůbec....co víš
Datum: 06. března 2010 20:39
 Ahoj hoši nasel sem na internetu ze predstih na jawu 555 je 2,8-3,1 muze mi to nekdo pls potvrdit? sem to tam dneska dal a jede to csice ale kdyz pridam plyn tak se to dusi jakdyby to melo malo vzduchu a obcas to zdechne i s plnym plynem muze mi nekdo poradit? nejsem na to moc expert tak se nedivte  diky moc hosani
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 13:55
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Zdar, být tebou tak se daných předstihů držím jen jako vodítka, protože každý stroj ho má jinde a kařdý majitel si ho musí najít ! Ty origo míry ber jako přiblinou hodnotu a i nepatrný pohyb dělá hodně, toť moje zkušenost, a pokud fík jede tak je lepší do toho nevrtat, protože to člověk většinou zprasí a pak to hledá těžko zpátky
Datum: 07. března 2010 13:55
Jméno: djdcn
IP: uživatel8839
 Zdar hele já to podle originálních mír nenastavuju, ty motory jsou většinou oježdění, tak že chytá každej jinak. třeba já mam předstih na 05 2.65 ale musel jsem předělat celej motor prve to chytalo i na 3.1
Datum: 06. března 2010 21:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar predstih na jawě 555 má být 2,3-2,5
Datum: 06. března 2010 21:00
 zdra draci prosim vas myslite ze bych mohl sehnat na fichtla papiry tak do 1000kc ?? mel byste je nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 18:26
 cus ted tu doma jedny mam. Za 900kc jsou tvoje
Datum: 14. března 2010 18:26
 samozřejmě že seženeš,ted na motoinzerci sou
Datum: 06. března 2010 20:10
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus vsem priznivcum jawy chci odvratta kliku ale nwm v jakych mistecha a jak velke diry muzete mi nekdo poskytnout nake info vim ze se to odvrteva podle toho v jakych otackach motor bude stavim na silnici muzete mi nekdo poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:34
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 jak dosta draho ? proc ?
Datum: 07. března 2010 14:34
 jedna rada...výjde tě to dost draho....nejlepší varianta je to dát stočit někomu kdo se tím zabývá....pár takových lidí tu je
Datum: 06. března 2010 23:48
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 thank you ale jen chci nak vysvetlit jak ji mam vyvazit nebo mi to udelaj tam kde to budou slisovavat ? vysvetlete prosim jak
Datum: 06. března 2010 22:32
 85
Datum: 06. března 2010 22:26
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 A prumer ?
Datum: 06. března 2010 21:41
 bez keramických destiček ji ani nestočíš  a i ty keramické destičky budou při stáčení plakat.
Datum: 06. března 2010 21:17
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Dobre no tak jen uberu ji ael na kolik mi muzete doporucit 90 a nebo 85 ? chci to na silnici
Datum: 06. března 2010 21:13
 jestli to udelas doma,tak klikovka vylitne z motoru a da ti pres drzku
Datum: 06. března 2010 20:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen tak mimochodem, je klika na 20-23 kalená. Takže nevím, jak to chceš udělat. Tohle se musí dělat profesionálně!
Datum: 06. března 2010 20:19
 to ne no,ta by nebyla vubec vyvážená
Datum: 06. března 2010 20:10
 jestli kliku z 20 až 23 odvrtáš doma vrtačkou tak ti budu říkat pane  to neodvrtáš ani kdyby ses na ucho postavil
Datum: 06. března 2010 20:06
 Zdar draci,chci se zeptat,když koupím motor jinej,tak má jiný číslo,vadí to něčemu?Případně jak a kde to přepsat?Díky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:04
 dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
Datum: 06. března 2010 20:04
 dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
Datum: 06. března 2010 20:04
 nene,motor je už branej jako náhradní díl,takže nic nemusíš přepisovat
Datum: 06. března 2010 19:53
 Zdar draci jak mam udelat tajnej druhej chcipak na mustafa diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak vede drátek do přepínače, tak ho někde přeruš, dej tam nějakou páčku a zase ho veď dále
Datum: 06. března 2010 20:16
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, chci se zeptat na vaše zkušenosti s výfukem hikone, mám do něj jít, popř do jakýho typu? Pak bych jistě použil pouze střed - dal bych fichtlácký koleno a koncovku bych udělal z úzké delší trubičky. Dotaz č. 2, : co si myslíte o origo předních tlumičích, když je zrepasuji, jak budou reagovat ve 100 km/h, je to bezpečný nebo se mám spíše podívat po nějakých jiných?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:50
Jméno: m
IP: uživatel1859
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
Datum: 06. března 2010 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono dvoukomoráče jedou halvně ve vyšších. pokud to nemáš na závody tak bych moc nedoporučoval. přeci jen se pohybuješ i v nízkých. Simson má vidle s olejovým útlumem. O proti fichtlu jsou 100% lepší. Ale nejsou asi stavěné na takovou rychlost.
Datum: 06. března 2010 20:15
 origo tlumiče jsou nanic i na obyčejném pio  .... jinak podle sklatby dotazu jsi total laik a pio ti jede kilo?  neblbni chlape
Datum: 06. března 2010 19:55
|



|