slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1303  1304  1305  1306  1307  1308  1309  1310  1311  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, Prosím posílejte odkazy na jakýkolik upravený fichtly ...ale pořádně ne že to někdo vzal flexou ....dik chci si totiž pokochat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. března 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. března 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: GORI      IP: uživatel8913    
nazdar. pani tuneri mal bi som na vas nieke tie otazki. co sa tika pouzital lozisok na kluku. zaujma ma ake Vy pouzivate loziska nemislim na origo motor ale na upravovane a namahane motori s otackami okolo 8-9 tis.ot\min neviem ake zvolit loziska chem pouzit loziska s oznacenim C3 je to spravna volba.znesu tieto loziska zatazenie (9000ot\min. a 6Hp)??dik vsetkom za odpoved>! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8919    
Cestovní uprava,loziska na klice FAG 6303 C3
 
 
Datum: 08. března 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to točí něco přes 9 tisíc a na klice mám SKF a jinak všude jinde ZVL. Jinak na kliku se dává vůle C3. ;-)
 
 
Datum: 07. března 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku SKF nebo NTN
 
 
Datum: 07. března 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem pouzil FAG a na zbytek motoru ZVL
 
 
Datum: 07. března 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel8283    
zdar draci potřebuju poradit chci si dat na fichtla zapalovaní z motorovky jak to musím upravit ? dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Akorat si dat pozor at neni opacnetocivy jak seriovy
 
 
Datum: 07. března 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
cus draci chci se zeptat jestli by se dalo nejak skratit lanko nahonu???a jak prosim se to dela? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělám tak že lanko odmastím kyselinou,opájím cínem tu část lanka,ve které chci krátit (aby se to po zkrácení nerozstřepilo,to bych se s tím pak nedomluvil) položím to na kovadlinu a useknu to ostrým majzlíkem. Jde to i kombinačkama,štípačkama,nůžkama na plech a čímkoliv takovým. Ale s tím majzlíkem se mi to osvědčilo nejvíc
 
 
Datum: 07. března 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
caute draci prosim vas ako sa zapajaju zadne svetla na pioniera ? za odpovede diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda..:-) možná trochu nadsazené ,ale je to tak...bezhlavě napsat nějakou blbost umí každej.. tohle je FICHTL pokec né CO TO JE FICHTL pokec...
 
 
Datum: 07. března 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: !!!      IP: uživatel7726    
Hošku pořádně si přečti co jsi sem napsal, sory ale takové otázky vážně nechápu, opravdu jsi připadám jako u blbců, to nevíš že na internetu najdeš všechno co potřebuješ? Stačí jen umět číst a psát, si otevři stranku se strýčkem Googlem a napiš si tam ¨¨ zapojení světel na pinýrovi¨¨ a vyhodí ti to tolik odkazů, že než se dostaneš k poslednímu tak se z toho po****š!!! To platí pro všechny pořádně si to první rozmyslete co jsem píšete, bezhlavě napsat otázku fakt umí každý blb, ale troch zapřemýšlet nad daným problémem je aspoň pro mě naprosto normální věc, myslím, že jsem se vyjádřil dost výstižně, ten kdo jen trochu umí logicky uvažovat by todle a jiné podobné kraviny nikdy nenapsal.
 
 
Datum: 07. března 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
cawec ... kdyz chci fekala do crosuu tak jak mam dat kolecka ... primarni - X , řetězový - X a rozetu - X (počet zubu pls ) :-D díky moc hojec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Kolem 100kilo:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
tubin neviem kolko vazi tvoj otec ale pionier ti aj z originalnym prevodom musi utiahnut dospelaka aj na 3
 
 
Datum: 08. března 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže tak 10-60-65?A primarní?
 
 
Datum: 07. března 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
já mám na krosce s fichtla rozetu z cca 75z na pole a do lesa to stačí ted sem přidělal digi tachometr tak změřim kolik to pojede ale podle mě tak 45-50 jede a má to sílu že to na 1-2 vklidu uveze tátu a na 3 taky ale už to neni ono jak semnou.
 
 
Datum: 07. března 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel6799    
do krosu je uplne idealne rozeta 75 a sekundar 11..
 
 
Datum: 07. března 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V krosu to neni o rychlosti....
 
 
Datum: 07. března 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych se na to vysral když to tahle udelas do sily tak to podle me nepojede ani40km/h podle me je to blbost to takhle ničit:-)
 
 
Datum: 07. března 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
spíš mužeš orat pole :-D,nebo za hák vyvracovat stromy :-D
 
 
Datum: 07. března 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To je fakt:-D Klidne i po strope :-D
 
 
Datum: 07. března 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
9zub-primár,10zub-sekundár,75zubů-rozeta, pořádnej drapák a můžeš šplhat po zdi! :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja za sebe muzu doporucit 9.z primarni,rozetu seriovou a doladovat 12 a vic rozetkou(s 10 z sekundarem bych to na jednicku predlezl po ctrech jak je to pomaly)
 
 
Datum: 06. března 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš koupit jenom sekundáro tak 11,10 pokud to chceš kounit i rozetou tak co nejvíc 60, 65, 70, 75 při sestavě 11- 75 to bude hodně silný ale rychlost bude malá.
 
 
Datum: 06. března 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdarec poslal by mě tu nekdo návod na zapojení světel a klaksonu na jawu 250kývačku? moc prosím diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ne to sem ja
 
 
Datum: 07. března 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
diky moc hej a na te fotce u te motorky je sesa?
 
 
Datum: 06. března 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
návod? snad schema, ne? a co takhle se podívat na http://www.sesa-moto.cz a v sekci minulost si najdeš potřebné schéma co?
 
 
Datum: 06. března 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám sotaz na čztě 175/487 je tachometr a sou tam najety kilometry a chci se zeptat játam mám napsáno 65458 všechny čísla sou bíla a chci se zeptat jestli to je 6a pul tisice nebo 65tisic km dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj docela jo, má 05ka má najeto 45 xxx km :ú
 
 
Datum: 06. března 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to je hodně že?
 
 
Datum: 06. března 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
65 tisíc
 
 
Datum: 06. března 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci upravil sem saci vyfukovej kanal na babje 207 mam tam valec z 210 a origo. karbec bude to znat ty kanaly s origo karbecem kolik vam jede baba 270 upravena cus bus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
pro miru to me docela zajma nechceš mi napsat na icq ? 586638509
 
 
Datum: 07. března 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
miro jen prio zajímavost....spojka na jednorychloastce je docela neschipná co se výkonu týče.
 
 
Datum: 06. března 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trouba jj mislel sem jestli jestli origo karbec to pobere a mimochodem pro lukase dej tam hlavu se sima docela to prida mam ho na mi 2 babje 210 karbec taky s fika mam to vifoceny na provilu tak se mrkny.
 
 
Datum: 06. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
my mame upravenej valec už jel jen 50m pak se rosypaly jehličky v utery ti mohu řict jak jede valec kde je zvěče vše krome přepuštaku s věčim svodem na vyfuk a s karburatorem s fichtla
 
 
Datum: 06. března 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi asi trouba ne? jak máme vědět jestli to bude znát když ani nevíme co jsi s tím vlastně udělal? třeba ti to nepojede vůbec....co víš
 
 
Datum: 06. března 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7851    
Ahoj hoši nasel sem na internetu ze predstih na jawu 555 je 2,8-3,1 muze mi to nekdo pls potvrdit? sem to tam dneska dal a jede to csice ale kdyz pridam plyn tak se to dusi jakdyby to melo malo vzduchu a obcas to zdechne i s plnym plynem muze mi nekdo poradit? nejsem na to moc expert tak se nedivte:-D diky moc hosani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Zdar, být tebou tak se daných předstihů držím jen jako vodítka, protože každý stroj ho má jinde a kařdý majitel si ho musí najít ! Ty origo míry ber jako přiblinou hodnotu a i nepatrný pohyb dělá hodně, toť moje zkušenost, a pokud fík jede tak je lepší do toho nevrtat, protože to člověk většinou zprasí a pak to hledá těžko zpátky :-P
 
 
Datum: 07. března 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: djdcn      IP: uživatel8839    
Zdar hele já to podle originálních mír nenastavuju, ty motory jsou většinou oježdění, tak že chytá každej jinak. třeba já mam předstih na 05 2.65 ale musel jsem předělat celej motor prve to chytalo i na 3.1
 
 
Datum: 06. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdar predstih na jawě 555 má být 2,3-2,5
 
 
Datum: 06. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdra draci prosim vas myslite ze bych mohl sehnat na fichtla papiry tak do 1000kc ?? mel byste je nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel6637    
cus ted tu doma jedny mam. Za 900kc jsou tvoje :-D
 
 
Datum: 14. března 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že seženeš,ted na motoinzerci sou
 
 
Datum: 06. března 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Cus vsem priznivcum jawy chci odvratta kliku ale nwm v jakych mistecha a jak velke diry muzete mi nekdo poskytnout nake info vim ze se to odvrteva podle toho v jakych otackach motor bude stavim na silnici muzete mi nekdo poradit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
jak dosta draho ? proc ?
 
 
Datum: 07. března 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna rada...výjde tě to dost draho....nejlepší varianta je to dát stočit někomu kdo se tím zabývá....pár takových lidí tu je
 
 
Datum: 06. března 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
thank you ale jen chci nak vysvetlit jak ji mam vyvazit nebo mi to udelaj tam kde to budou slisovavat ? vysvetlete prosim jak
 
 
Datum: 06. března 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
85
 
 
Datum: 06. března 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
A prumer ?
 
 
Datum: 06. března 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez keramických destiček ji ani nestočíš :-D a i ty keramické destičky budou při stáčení plakat.
 
 
Datum: 06. března 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Dobre no tak jen uberu ji ael na kolik mi muzete doporucit 90 a nebo 85 ? chci to na silnici
 
 
Datum: 06. března 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to udelas doma,tak klikovka vylitne z motoru a da ti pres drzku :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jen tak mimochodem, je klika na 20-23 kalená. Takže nevím, jak to chceš udělat. Tohle se musí dělat profesionálně!
 
 
Datum: 06. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne no,ta by nebyla vubec vyvážená
 
 
Datum: 06. března 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli kliku z 20 až 23 odvrtáš doma vrtačkou tak ti budu říkat pane :-D to neodvrtáš ani kdyby ses na ucho postavil :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,chci se zeptat,když koupím motor jinej,tak má jiný číslo,vadí to něčemu?Případně jak a kde to přepsat?Díky moc za info ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
 
 
Datum: 06. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
 
 
Datum: 06. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,motor je už branej jako náhradní díl,takže nic nemusíš přepisovat
 
 
Datum: 06. března 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
Zdar draci jak mam udelat tajnej druhej chcipak na mustafa diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jak vede drátek do přepínače, tak ho někde přeruš, dej tam nějakou páčku a zase ho veď dále ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
zdar, chci se zeptat na vaše zkušenosti s výfukem hikone, mám do něj jít, popř do jakýho typu? Pak bych jistě použil pouze střed - dal bych fichtlácký koleno a koncovku bych udělal z úzké delší trubičky. Dotaz č. 2, : co si myslíte o origo předních tlumičích, když je zrepasuji, jak budou reagovat ve 100 km/h, je to bezpečný nebo se mám spíše podívat po nějakých jiných? :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel1859    
http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
 
 
Datum: 06. března 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ono dvoukomoráče jedou halvně ve vyšších. pokud to nemáš na závody tak bych moc nedoporučoval. přeci jen se pohybuješ i v nízkých. Simson má vidle s olejovým útlumem. O proti fichtlu jsou 100% lepší. Ale nejsou asi stavěné na takovou rychlost.
 
 
Datum: 06. března 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo tlumiče jsou nanic i na obyčejném pio :-D.... jinak podle sklatby dotazu jsi total laik a pio ti jede kilo? :-D neblbni chlape
 
 
Datum: 06. března 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: nedy      E-mail:      IP: uživatel8910    
Ahoj potřeboval bych radu dávám dohromady motor z fichtla dal jsem nové ložiska a udál vše co má být místo těsnění jsem dal silikon na motory a utáh taky jak to má být ale když to utáhnu nadoraz tak s klikou skoro nehnu jde hrozně ztěžka klika se pohybuje pouze když to není dotažene nevíte jaký by mohl být problém? Budu moc vděčný když date co nejdříve vědět třeba i na mob přes sms tel:737787828 icq:246169225 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
opet prehnana diskuse......to tesneni dela svy a proto ho tam i já dávam,ale za studena tam mala desetinka axialni vule je normalne.....je to vule o kterou to nabyde az to bude teplý.......ale je realitou,ze obcas je to tuhý i po vystředění kliky v karterech.....staci nechat motor bezet 5 minut a je vse OK.....kdo uz delal vícero motorů tak ví o cem mluvim.......franky obcas se mi zda ze vsechny motory z fichtla co si kdy delal byly z továrny dokonalý a nikdy si nenarazil na zadnou necekanou zaludnost ci abnormalitu......ani se mi tomu nechce verit.......uz jenom kvuli tomu kolik motorů sem udelal....at castecny repase,castecny generalky ci komplet generalky.......a ani jeden motor nebyl stejnej!! nekterej se tocil volne,jinej byl tuzsi.....proste se nedá říct ze kazdej motor musi bejt uplne volnej po GO......vetsinou sou spis motory po uplny GO trochu tuhý......me se stava ze udelam futra na predloze moc presny a pak po uplnym stazeni trochu tahnou........ale to je zas otazka par km nez si to zvykne....proto se prece motory zajizdeji.......i ten novej motor z tovarny byl tuhej a musel se pomalu zajet........NE JEN kvuli vybrusu!!!
 
 
Datum: 07. března 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím tmelem to ale určitě nebylo.spíš si neměl sednuté ložisko v kartru nebo kliku
 
 
Datum: 07. března 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: nedy      IP: uživatel8910    
Ahoj všem moc děkuju nakonec to bylo v ty mezeře udál jsem větší vrstvu tmelu a už to šlape vpohodě akorát ste se u toho nemuseli tak pohádat ale všem děkuju
 
 
Datum: 07. března 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul &#174;: přesně tak,toto samé co teď vykládáš má kámoš na 05ce. 3mm se mu klika posunovala v axiální vůli a za pomocí ruky s tím šlo hýbat... Mno a jak to krásně jede. Však Cooke ti řekne jestli sem přijde :-D Jinak jsem zvědavý jak tam chce franky tu axiální vůli měřit na setiny
 
 
Datum: 07. března 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky:měl jsem kliku volnou v ložiskách(v prdeli čepy) a posuv kliky byl 3 mm ax.z jakého důvodu by se měl řešit axial?co působí na kliku axialně?vysvětli to všem a nedělej s tím tajnosti na icq. prosím slušně bez domácí mluvy
 
 
Datum: 07. března 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: ty si myslíš že když ty o tom něco víš tak všichni kolem tebe jsou uplní čuráci jak tady píšeš? Všichni jsou blbci a ty jsi ten nejchytřejší? Kdybys sem napsal slušně odpověď tak by se tu nikdo nehadal a dalo by se o tom normálně bavit ale když všem nadáváš do čuráků tak je to těžký no
 
 
Datum: 07. března 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm že ti to něak dlouho trvá když seš tak geniální a my uplně blbý
 
 
Datum: 06. března 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nám to sem napiš jak to spočítat, jak si ji změříš pouhým okem a spočítáš to ve svém geniálním mozku který nedokáže přijmout novou myšlenku a to že nemusí mít vždy pravdu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: Já jsem se už napůlil a naskládal motorů že tolikrát ses ani ty nevychcal...NEPOUŽIL JSEM ANI KOUSEK PAPÍRU A VŠECHNY JEZDÍ A NIKDY SI NA NĚ NIKDO NESTĚŽOVAL! A jak to víš že umim jenom jezdit a nic vic ty telepate? Ty mě tak velice znáš?
 
 
Datum: 06. března 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o AXIALNI vuli mluvis jen ty franky
 
 
Datum: 06. března 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám mezi karterama na čtyřech fichtlech lukopren. Při výměně ložisek jsem taky nemohl klikou ani pohnout. Ujel jsem 50Km. Kouzlo na světě klika šla lehce jako pírko. Na jednom motoru s lukoprenem mám najeto už přes 30 000Km. Kde je problem? Stále šlape jako hodiny a neupustí z převodovky ani kapku oleje.
 
 
Datum: 06. března 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se nechtěl dohadovat, ty se dohaduješ, spousta pincků tam papír nemá, já taky ne a funguje to takže "vždycky" bejt "nemusí" páč si to sedne takže si tu klidně piš ti svoje romány a Ahoj :-)
 
 
Datum: 06. března 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
>> souhlasim s pravidli >>> nebudu sprostý .................. tomu taky nerozumíš ?
 
 
Datum: 06. března 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v manuálu je napsaná maximální doporučená vůle ojnice ne kliky ! axialni vůle muže bejt na čemkoli a čemu na slovech "to neřeš! nerozumíš fakt nechápu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to určité rozmezí vyosení které by mělo být napsané v servisním manuálu aspoň takhle je to u ojnice a spousty dalších věcí co mají vůli může to bejt třeba i u šroubu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VIS CO JSI ? JSI CHOLERIK !! sice to co píšeš mu nejspíš pomůže, mě jen vadí že o nás píšeš že sme "CURACI" když tam to těsnění fakt bejt nemusí, takže to prosím neřeš !
 
 
Datum: 06. března 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky >> těsnění bejt nemusí asi si nikdy neviděl převodovku co má v sobě jen "LUKOPEN" a ani kousek papíru
 
 
Datum: 06. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Tak vystřeď kliku ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to vždy a na každém motoru když vyměníš ložiska....normálně to slož, nahod na rám, protoč a ono si to sedne
 
 
Datum: 06. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelaj tam olej a skus to protočit časem by si to mělo sednout
 
 
Datum: 06. března 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
Hosi, priznejte se, kdo má na fichtlu ve válci víc než 4 kanály odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
6
 
 
Datum: 06. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já mám jen 3 :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trošku bych to poupravil. Všichni kdo mají víc jak 2 kanály. ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
Jáááá trová pppaštika
 
 
Datum: 06. března 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci mám dotaz.. nemá někdo na prodej nějakej výfuk pro 2T hterej má homologaci?? nebo jen koncovku s homologací díky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a myslíš že po tobě budou chtít benga nějakej papír ? :-D
 
 
Datum: 07. března 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj jenze homologace je štítek na laufu + papír k tomu že ho schvaluje EU
 
 
Datum: 06. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ser na homologaci,něco si tam vyraž raznicou,mám to na vejfuku u mé mašiny a bez problému :-)
 
 
Datum: 06. března 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
Čau, mám problém.Nakopnu fíka a začne jakoby vynechávat, tzn. že vyletí do poloviny otáček a zase na volnoběh...porád dokola..neviete čím to je????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
JJ létá to samo...už fakt nevím jedině koupit těsnění pod válec a hlavu, zatmelit krček karbecu..inak nevim
 
 
Datum: 07. března 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokud máš dobře utěsněnej karburátor tak pak ti to saje u kliky, lítá ti to samo nebo po přidání plynu?
 
 
Datum: 06. března 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
tam tesneni bej nemusi a lukopren tam nedavej ten benzin ti to rozezere já to mel na simaci a fur se mi tim tmelem ucpaval karbec
 
 
Datum: 06. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
Jj těsnění pod kolínkem je, ale akorát nemám těsnění mezi plovákovou komorou a víčkem(teče z tam při čepování trocha benzínu) může to být tím???kdyžtak to přejedu lukoprenem ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Saje ti to někde falešnej vzduch, máš těsnění mezi karbecem a válcem a kolínko karec?
 
 
Datum: 06. března 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci,kompres mě jde jenom když jedu do zadu..ale jinak když jedu do předu tak vubec ani s pákou star.nejde pohnout nevíte co stím je??dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 16:45
 
<  1303  1304  1305  1306  1307  1308  1309  1310  1311  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 5:10:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu