Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, Prosím posílejte odkazy na jakýkolik upravený fichtly ...ale pořádně ne že to někdo vzal flexou ....dik chci si totiž pokochat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:39
Datum: 07. března 2010 14:39
Datum: 07. března 2010 11:20
Jméno: GORI
IP: uživatel8913
 nazdar. pani tuneri mal bi som na vas nieke tie otazki. co sa tika pouzital lozisok na kluku. zaujma ma ake Vy pouzivate loziska nemislim na origo motor ale na upravovane a namahane motori s otackami okolo 8-9 tis.ot\min neviem ake zvolit loziska chem pouzit loziska s oznacenim C3 je to spravna volba.znesu tieto loziska zatazenie (9000ot\min. a 6Hp)??dik vsetkom za odpoved>!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 Cestovní uprava,loziska na klice FAG 6303 C3
Datum: 08. března 2010 8:48
 Mě to točí něco přes 9 tisíc a na klice mám SKF a jinak všude jinde ZVL. Jinak na kliku se dává vůle C3.
Datum: 07. března 2010 13:10
 na kliku SKF nebo NTN
Datum: 07. března 2010 12:33
 Ja sem pouzil FAG a na zbytek motoru ZVL
Datum: 07. března 2010 10:32
 zdar draci potřebuju poradit chci si dat na fichtla zapalovaní z motorovky jak to musím upravit ? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 9:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Akorat si dat pozor at neni opacnetocivy jak seriovy
Datum: 07. března 2010 9:51
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus draci chci se zeptat jestli by se dalo nejak skratit lanko nahonu???a jak prosim se to dela?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:10
 Já to dělám tak že lanko odmastím kyselinou,opájím cínem tu část lanka,ve které chci krátit (aby se to po zkrácení nerozstřepilo,to bych se s tím pak nedomluvil) položím to na kovadlinu a useknu to ostrým majzlíkem. Jde to i kombinačkama,štípačkama,nůžkama na plech a čímkoliv takovým. Ale s tím majzlíkem se mi to osvědčilo nejvíc
Datum: 07. března 2010 11:10
 caute draci prosim vas ako sa zapajaju zadne svetla na pioniera ?
za odpovede diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:18
 To je pravda..  možná trochu nadsazené ,ale je to tak...bezhlavě napsat nějakou blbost umí každej.. tohle je FICHTL pokec né CO TO JE FICHTL pokec...
Datum: 07. března 2010 12:18
Jméno: !!!
IP: uživatel7726
 Hošku pořádně si přečti co jsi sem napsal, sory ale takové otázky vážně nechápu, opravdu jsi připadám jako u blbců, to nevíš že na internetu najdeš všechno co potřebuješ? Stačí jen umět číst a psát, si otevři stranku se strýčkem Googlem a napiš si tam ¨¨ zapojení světel na pinýrovi¨¨ a vyhodí ti to tolik odkazů, že než se dostaneš k poslednímu tak se z toho po****š!!! To platí pro všechny pořádně si to první rozmyslete co jsem píšete, bezhlavě napsat otázku fakt umí každý blb, ale troch zapřemýšlet nad daným problémem je aspoň pro mě naprosto normální věc, myslím, že jsem se vyjádřil dost výstižně, ten kdo jen trochu umí logicky uvažovat by todle a jiné podobné kraviny nikdy nenapsal.
Datum: 07. března 2010 0:15
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec ... kdyz chci fekala do crosuu tak jak mam dat kolecka ... primarni - X , řetězový - X a rozetu - X (počet zubu pls )  díky moc hojec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Kolem 100kilo
Datum: 10. dubna 2010 9:28
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 tubin neviem kolko vazi tvoj otec ale pionier ti aj z originalnym prevodom musi utiahnut dospelaka aj na 3
Datum: 08. března 2010 14:55
 Takže tak 10-60-65?A primarní?
Datum: 07. března 2010 20:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já mám na krosce s fichtla rozetu z cca 75z na pole a do lesa to stačí ted sem přidělal digi tachometr tak změřim kolik to pojede ale podle mě tak 45-50 jede a má to sílu že to na 1-2 vklidu uveze tátu a na 3 taky ale už to neni ono jak semnou.
Datum: 07. března 2010 16:11
Jméno: matoosh
IP: uživatel6799
 do krosu je uplne idealne rozeta 75 a sekundar 11..
Datum: 07. března 2010 12:29
 V krosu to neni o rychlosti....
Datum: 07. března 2010 11:20
 já bych se na to vysral když to tahle udelas do sily tak to podle me nepojede ani40km/h podle me je to blbost to takhle ničit
Datum: 07. března 2010 11:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 spíš mužeš orat pole  ,nebo za hák vyvracovat stromy
Datum: 07. března 2010 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je fakt  Klidne i po strope
Datum: 07. března 2010 8:00
 9zub-primár,10zub-sekundár,75zubů-rozeta, pořádnej drapák a můžeš šplhat po zdi!
Datum: 06. března 2010 23:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja za sebe muzu doporucit 9.z primarni,rozetu seriovou a doladovat 12 a vic rozetkou(s 10 z sekundarem bych to na jednicku predlezl po ctrech jak je to pomaly)
Datum: 06. března 2010 22:37
 Pokud chceš koupit jenom sekundáro tak 11,10 pokud to chceš kounit i rozetou tak co nejvíc 60, 65, 70, 75 při sestavě 11- 75 to bude hodně silný ale rychlost bude malá.
Datum: 06. března 2010 22:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdarec poslal by mě tu nekdo návod na zapojení světel a klaksonu na jawu 250kývačku? moc prosím diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne to sem ja
Datum: 07. března 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 diky moc hej a na te fotce u te motorky je sesa?
Datum: 06. března 2010 22:24
 návod? snad schema, ne? a co takhle se podívat na http://www.sesa-moto.cz a v sekci minulost si najdeš potřebné schéma co?
Datum: 06. března 2010 21:11
 zdar mám sotaz na čztě 175/487 je tachometr a sou tam najety kilometry a chci se zeptat játam mám napsáno 65458 všechny čísla sou bíla a chci se zeptat jestli to je 6a pul tisice nebo 65tisic km dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 23:32
 jj docela jo, má 05ka má najeto 45 xxx km :ú
Datum: 06. března 2010 23:32
 a to je hodně že?
Datum: 06. března 2010 21:39
 65 tisíc
Datum: 06. března 2010 21:16
 cus draci upravil sem saci vyfukovej kanal na babje 207 mam tam valec z 210 a origo. karbec bude to znat ty kanaly s origo karbecem kolik vam jede baba 270 upravena cus bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:16
 pro miru to me docela zajma nechceš mi napsat na icq ? 586638509
Datum: 07. března 2010 10:16
 miro jen prio zajímavost....spojka na jednorychloastce je docela neschipná co se výkonu týče.
Datum: 06. března 2010 20:58
 trouba jj mislel sem jestli jestli origo karbec to pobere a mimochodem pro lukase dej tam hlavu se sima docela to prida mam ho na mi 2 babje 210 karbec taky s fika mam to vifoceny na provilu tak se mrkny.
Datum: 06. března 2010 20:48
 my mame upravenej valec už jel jen 50m pak se rosypaly jehličky v utery ti mohu řict jak jede valec kde je zvěče vše krome přepuštaku s věčim svodem na vyfuk a s karburatorem s fichtla
Datum: 06. března 2010 20:42
 ty jsi asi trouba ne? jak máme vědět jestli to bude znát když ani nevíme co jsi s tím vlastně udělal? třeba ti to nepojede vůbec....co víš
Datum: 06. března 2010 20:39
 Ahoj hoši nasel sem na internetu ze predstih na jawu 555 je 2,8-3,1 muze mi to nekdo pls potvrdit? sem to tam dneska dal a jede to csice ale kdyz pridam plyn tak se to dusi jakdyby to melo malo vzduchu a obcas to zdechne i s plnym plynem muze mi nekdo poradit? nejsem na to moc expert tak se nedivte  diky moc hosani
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 13:55
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Zdar, být tebou tak se daných předstihů držím jen jako vodítka, protože každý stroj ho má jinde a kařdý majitel si ho musí najít ! Ty origo míry ber jako přiblinou hodnotu a i nepatrný pohyb dělá hodně, toť moje zkušenost, a pokud fík jede tak je lepší do toho nevrtat, protože to člověk většinou zprasí a pak to hledá těžko zpátky
Datum: 07. března 2010 13:55
Jméno: djdcn
IP: uživatel8839
 Zdar hele já to podle originálních mír nenastavuju, ty motory jsou většinou oježdění, tak že chytá každej jinak. třeba já mam předstih na 05 2.65 ale musel jsem předělat celej motor prve to chytalo i na 3.1
Datum: 06. března 2010 21:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar predstih na jawě 555 má být 2,3-2,5
Datum: 06. března 2010 21:00
 zdra draci prosim vas myslite ze bych mohl sehnat na fichtla papiry tak do 1000kc ?? mel byste je nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 18:26
 cus ted tu doma jedny mam. Za 900kc jsou tvoje
Datum: 14. března 2010 18:26
 samozřejmě že seženeš,ted na motoinzerci sou
Datum: 06. března 2010 20:10
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus vsem priznivcum jawy chci odvratta kliku ale nwm v jakych mistecha a jak velke diry muzete mi nekdo poskytnout nake info vim ze se to odvrteva podle toho v jakych otackach motor bude stavim na silnici muzete mi nekdo poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:34
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 jak dosta draho ? proc ?
Datum: 07. března 2010 14:34
 jedna rada...výjde tě to dost draho....nejlepší varianta je to dát stočit někomu kdo se tím zabývá....pár takových lidí tu je
Datum: 06. března 2010 23:48
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 thank you ale jen chci nak vysvetlit jak ji mam vyvazit nebo mi to udelaj tam kde to budou slisovavat ? vysvetlete prosim jak
Datum: 06. března 2010 22:32
 85
Datum: 06. března 2010 22:26
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 A prumer ?
Datum: 06. března 2010 21:41
 bez keramických destiček ji ani nestočíš  a i ty keramické destičky budou při stáčení plakat.
Datum: 06. března 2010 21:17
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Dobre no tak jen uberu ji ael na kolik mi muzete doporucit 90 a nebo 85 ? chci to na silnici
Datum: 06. března 2010 21:13
 jestli to udelas doma,tak klikovka vylitne z motoru a da ti pres drzku
Datum: 06. března 2010 20:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen tak mimochodem, je klika na 20-23 kalená. Takže nevím, jak to chceš udělat. Tohle se musí dělat profesionálně!
Datum: 06. března 2010 20:19
 to ne no,ta by nebyla vubec vyvážená
Datum: 06. března 2010 20:10
 jestli kliku z 20 až 23 odvrtáš doma vrtačkou tak ti budu říkat pane  to neodvrtáš ani kdyby ses na ucho postavil
Datum: 06. března 2010 20:06
 Zdar draci,chci se zeptat,když koupím motor jinej,tak má jiný číslo,vadí to něčemu?Případně jak a kde to přepsat?Díky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:04
 dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
Datum: 06. března 2010 20:04
 dachl21 > ok dík moc,radši sem se zeptal
Datum: 06. března 2010 20:04
 nene,motor je už branej jako náhradní díl,takže nic nemusíš přepisovat
Datum: 06. března 2010 19:53
 Zdar draci jak mam udelat tajnej druhej chcipak na mustafa diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak vede drátek do přepínače, tak ho někde přeruš, dej tam nějakou páčku a zase ho veď dále
Datum: 06. března 2010 20:16
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, chci se zeptat na vaše zkušenosti s výfukem hikone, mám do něj jít, popř do jakýho typu? Pak bych jistě použil pouze střed - dal bych fichtlácký koleno a koncovku bych udělal z úzké delší trubičky. Dotaz č. 2, : co si myslíte o origo předních tlumičích, když je zrepasuji, jak budou reagovat ve 100 km/h, je to bezpečný nebo se mám spíše podívat po nějakých jiných?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:50
Jméno: m
IP: uživatel1859
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
Datum: 06. března 2010 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono dvoukomoráče jedou halvně ve vyšších. pokud to nemáš na závody tak bych moc nedoporučoval. přeci jen se pohybuješ i v nízkých. Simson má vidle s olejovým útlumem. O proti fichtlu jsou 100% lepší. Ale nejsou asi stavěné na takovou rychlost.
Datum: 06. března 2010 20:15
 origo tlumiče jsou nanic i na obyčejném pio  .... jinak podle sklatby dotazu jsi total laik a pio ti jede kilo?  neblbni chlape
Datum: 06. března 2010 19:55
 Ahoj potřeboval bych radu dávám dohromady motor z fichtla dal jsem nové ložiska a udál vše co má být místo těsnění jsem dal silikon na motory a utáh taky jak to má být ale když to utáhnu nadoraz tak s klikou skoro nehnu jde hrozně ztěžka klika se pohybuje pouze když to není dotažene nevíte jaký by mohl být problém? Budu moc vděčný když date co nejdříve vědět třeba i na mob přes sms tel:737787828 icq:246169225 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 opet prehnana diskuse......to tesneni dela svy a proto ho tam i já dávam,ale za studena tam mala desetinka axialni vule je normalne.....je to vule o kterou to nabyde az to bude teplý.......ale je realitou,ze obcas je to tuhý i po vystředění kliky v karterech.....staci nechat motor bezet 5 minut a je vse OK.....kdo uz delal vícero motorů tak ví o cem mluvim.......franky obcas se mi zda ze vsechny motory z fichtla co si kdy delal byly z továrny dokonalý a nikdy si nenarazil na zadnou necekanou zaludnost ci abnormalitu......ani se mi tomu nechce verit.......uz jenom kvuli tomu kolik motorů sem udelal....at castecny repase,castecny generalky ci komplet generalky.......a ani jeden motor nebyl stejnej!! nekterej se tocil volne,jinej byl tuzsi.....proste se nedá říct ze kazdej motor musi bejt uplne volnej po GO......vetsinou sou spis motory po uplny GO trochu tuhý......me se stava ze udelam futra na predloze moc presny a pak po uplnym stazeni trochu tahnou........ale to je zas otazka par km nez si to zvykne....proto se prece motory zajizdeji.......i ten novej motor z tovarny byl tuhej a musel se pomalu zajet........NE JEN kvuli vybrusu!!!
Datum: 07. března 2010 23:40
 tím tmelem to ale určitě nebylo.spíš si neměl sednuté ložisko v kartru nebo kliku
Datum: 07. března 2010 19:43
Jméno: nedy
IP: uživatel8910
 Ahoj všem moc děkuju nakonec to bylo v ty mezeře udál jsem větší vrstvu tmelu a už to šlape vpohodě akorát ste se u toho nemuseli tak pohádat ale všem děkuju
Datum: 07. března 2010 16:37
 postul ®: přesně tak,toto samé co teď vykládáš má kámoš na 05ce. 3mm se mu klika posunovala v axiální vůli a za pomocí ruky s tím šlo hýbat... Mno a jak to krásně jede. Však Cooke ti řekne jestli sem přijde 
Jinak jsem zvědavý jak tam chce franky tu axiální vůli měřit na setiny
Datum: 07. března 2010 11:15
 Franky:měl jsem kliku volnou v ložiskách(v prdeli čepy) a posuv kliky byl 3 mm ax.z jakého důvodu by se měl řešit axial?co působí na kliku axialně?vysvětli to všem a nedělej s tím tajnosti na icq.
prosím slušně bez domácí mluvy
Datum: 07. března 2010 8:34
 Franky: ty si myslíš že když ty o tom něco víš tak všichni kolem tebe jsou uplní čuráci jak tady píšeš? Všichni jsou blbci a ty jsi ten nejchytřejší? Kdybys sem napsal slušně odpověď tak by se tu nikdo nehadal a dalo by se o tom normálně bavit ale když všem nadáváš do čuráků tak je to těžký no
Datum: 07. března 2010 0:17
 hmm že ti to něak dlouho trvá když seš tak geniální a my uplně blbý
Datum: 06. března 2010 23:55
 tak nám to sem napiš jak to spočítat, jak si ji změříš pouhým okem a spočítáš to ve svém geniálním mozku který nedokáže přijmout novou myšlenku a to že nemusí mít vždy pravdu
Datum: 06. března 2010 23:53
 Franky: Já jsem se už napůlil a naskládal motorů že tolikrát ses ani ty nevychcal...NEPOUŽIL JSEM ANI KOUSEK PAPÍRU A VŠECHNY JEZDÍ A NIKDY SI NA NĚ NIKDO NESTĚŽOVAL! A jak to víš že umim jenom jezdit a nic vic ty telepate? Ty mě tak velice znáš?
Datum: 06. března 2010 23:36
 o AXIALNI vuli mluvis jen ty franky
Datum: 06. března 2010 23:35
 Já mám mezi karterama na čtyřech fichtlech lukopren. Při výměně ložisek jsem taky nemohl klikou ani pohnout. Ujel jsem 50Km. Kouzlo na světě klika šla lehce jako pírko. Na jednom motoru s lukoprenem mám najeto už přes 30 000Km. Kde je problem? Stále šlape jako hodiny a neupustí z převodovky ani kapku oleje.
Datum: 06. března 2010 23:28
 já se nechtěl dohadovat, ty se dohaduješ, spousta pincků tam papír nemá, já taky ne a funguje to takže "vždycky" bejt "nemusí" páč si to sedne takže si tu klidně piš ti svoje romány a Ahoj
Datum: 06. března 2010 23:22
 >> souhlasim s pravidli >>> nebudu sprostý .................. tomu taky nerozumíš ?
Datum: 06. března 2010 23:11
 v manuálu je napsaná maximální doporučená vůle ojnice ne kliky ! axialni vůle muže bejt na čemkoli a čemu na slovech "to neřeš! nerozumíš fakt nechápu
Datum: 06. března 2010 23:10
 je to určité rozmezí vyosení které by mělo být napsané v servisním manuálu aspoň takhle je to u ojnice a spousty dalších věcí co mají vůli může to bejt třeba i u šroubu
Datum: 06. března 2010 23:02
 VIS CO JSI ? JSI CHOLERIK !! sice to co píšeš mu nejspíš pomůže, mě jen vadí že o nás píšeš že sme "CURACI" když tam to těsnění fakt bejt nemusí, takže to prosím neřeš !
Datum: 06. března 2010 22:55
 Franky >> těsnění bejt nemusí asi si nikdy neviděl převodovku co má v sobě jen "LUKOPEN" a ani kousek papíru
Datum: 06. března 2010 22:47
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Tak vystřeď kliku
Datum: 06. března 2010 20:34
 dělá to vždy a na každém motoru když vyměníš ložiska....normálně to slož, nahod na rám, protoč a ono si to sedne
Datum: 06. března 2010 19:56
 nelaj tam olej a skus to protočit časem by si to mělo sednout
Datum: 06. března 2010 19:24
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Hosi, priznejte se, kdo má na fichtlu ve válci víc než 4 kanály
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 22:05
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 6
Datum: 06. března 2010 22:05
 a já mám jen 3
Datum: 06. března 2010 19:57
 Trošku bych to poupravil. Všichni kdo mají víc jak 2 kanály.
Datum: 06. března 2010 18:57
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 Jáááá trová pppaštika
Datum: 06. března 2010 18:22
 Zdarec Draci mám dotaz.. nemá někdo na prodej nějakej výfuk pro 2T hterej má homologaci?? nebo jen koncovku s homologací díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:34
 a myslíš že po tobě budou chtít benga nějakej papír ?
Datum: 07. března 2010 12:34
 nj jenze homologace je štítek na laufu + papír k tomu že ho schvaluje EU
Datum: 06. března 2010 19:25
 ser na homologaci,něco si tam vyraž raznicou,mám to na vejfuku u mé mašiny a bez problému
Datum: 06. března 2010 18:49
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 Čau, mám problém.Nakopnu fíka a začne jakoby vynechávat, tzn. že vyletí do poloviny otáček a zase na volnoběh...porád dokola..neviete čím to je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:17
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 JJ létá to samo...už fakt nevím jedině koupit těsnění pod válec a hlavu, zatmelit krček karbecu..inak nevim
Datum: 07. března 2010 11:17
 Tak pokud máš dobře utěsněnej karburátor tak pak ti to saje u kliky, lítá ti to samo nebo po přidání plynu?
Datum: 06. března 2010 22:26
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 tam tesneni bej nemusi a lukopren tam nedavej ten benzin ti to rozezere já to mel na simaci a fur se mi tim tmelem ucpaval karbec
Datum: 06. března 2010 19:13
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 Jj těsnění pod kolínkem je, ale akorát nemám těsnění mezi plovákovou komorou a víčkem(teče z tam při čepování trocha benzínu) může to být tím???kdyžtak to přejedu lukoprenem
Datum: 06. března 2010 18:28
 Saje ti to někde falešnej vzduch, máš těsnění mezi karbecem a válcem a kolínko karec?
Datum: 06. března 2010 18:01
 Ahoj draci,kompres mě jde jenom když jedu do zadu..ale jinak když jedu do předu tak vubec ani s pákou star.nejde pohnout nevíte co stím je??dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 16:45
|



|