 Ahoj potřeboval bych radu dávám dohromady motor z fichtla dal jsem nové ložiska a udál vše co má být místo těsnění jsem dal silikon na motory a utáh taky jak to má být ale když to utáhnu nadoraz tak s klikou skoro nehnu jde hrozně ztěžka klika se pohybuje pouze když to není dotažene nevíte jaký by mohl být problém? Budu moc vděčný když date co nejdříve vědět třeba i na mob přes sms tel:737787828 icq:246169225 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 opet prehnana diskuse......to tesneni dela svy a proto ho tam i já dávam,ale za studena tam mala desetinka axialni vule je normalne.....je to vule o kterou to nabyde az to bude teplý.......ale je realitou,ze obcas je to tuhý i po vystředění kliky v karterech.....staci nechat motor bezet 5 minut a je vse OK.....kdo uz delal vícero motorů tak ví o cem mluvim.......franky obcas se mi zda ze vsechny motory z fichtla co si kdy delal byly z továrny dokonalý a nikdy si nenarazil na zadnou necekanou zaludnost ci abnormalitu......ani se mi tomu nechce verit.......uz jenom kvuli tomu kolik motorů sem udelal....at castecny repase,castecny generalky ci komplet generalky.......a ani jeden motor nebyl stejnej!! nekterej se tocil volne,jinej byl tuzsi.....proste se nedá říct ze kazdej motor musi bejt uplne volnej po GO......vetsinou sou spis motory po uplny GO trochu tuhý......me se stava ze udelam futra na predloze moc presny a pak po uplnym stazeni trochu tahnou........ale to je zas otazka par km nez si to zvykne....proto se prece motory zajizdeji.......i ten novej motor z tovarny byl tuhej a musel se pomalu zajet........NE JEN kvuli vybrusu!!!
Datum: 07. března 2010 23:40
 tím tmelem to ale určitě nebylo.spíš si neměl sednuté ložisko v kartru nebo kliku
Datum: 07. března 2010 19:43
Jméno: nedy
IP: uživatel8910
 Ahoj všem moc děkuju nakonec to bylo v ty mezeře udál jsem větší vrstvu tmelu a už to šlape vpohodě akorát ste se u toho nemuseli tak pohádat ale všem děkuju
Datum: 07. března 2010 16:37
 postul ®: přesně tak,toto samé co teď vykládáš má kámoš na 05ce. 3mm se mu klika posunovala v axiální vůli a za pomocí ruky s tím šlo hýbat... Mno a jak to krásně jede. Však Cooke ti řekne jestli sem přijde 
Jinak jsem zvědavý jak tam chce franky tu axiální vůli měřit na setiny
Datum: 07. března 2010 11:15
 Franky:měl jsem kliku volnou v ložiskách(v prdeli čepy) a posuv kliky byl 3 mm ax.z jakého důvodu by se měl řešit axial?co působí na kliku axialně?vysvětli to všem a nedělej s tím tajnosti na icq.
prosím slušně bez domácí mluvy
Datum: 07. března 2010 8:34
 Franky: ty si myslíš že když ty o tom něco víš tak všichni kolem tebe jsou uplní čuráci jak tady píšeš? Všichni jsou blbci a ty jsi ten nejchytřejší? Kdybys sem napsal slušně odpověď tak by se tu nikdo nehadal a dalo by se o tom normálně bavit ale když všem nadáváš do čuráků tak je to těžký no
Datum: 07. března 2010 0:17
 hmm že ti to něak dlouho trvá když seš tak geniální a my uplně blbý
Datum: 06. března 2010 23:55
 tak nám to sem napiš jak to spočítat, jak si ji změříš pouhým okem a spočítáš to ve svém geniálním mozku který nedokáže přijmout novou myšlenku a to že nemusí mít vždy pravdu
Datum: 06. března 2010 23:53
 Franky: Já jsem se už napůlil a naskládal motorů že tolikrát ses ani ty nevychcal...NEPOUŽIL JSEM ANI KOUSEK PAPÍRU A VŠECHNY JEZDÍ A NIKDY SI NA NĚ NIKDO NESTĚŽOVAL! A jak to víš že umim jenom jezdit a nic vic ty telepate? Ty mě tak velice znáš?
Datum: 06. března 2010 23:36
 o AXIALNI vuli mluvis jen ty franky
Datum: 06. března 2010 23:35
 Já mám mezi karterama na čtyřech fichtlech lukopren. Při výměně ložisek jsem taky nemohl klikou ani pohnout. Ujel jsem 50Km. Kouzlo na světě klika šla lehce jako pírko. Na jednom motoru s lukoprenem mám najeto už přes 30 000Km. Kde je problem? Stále šlape jako hodiny a neupustí z převodovky ani kapku oleje.
Datum: 06. března 2010 23:28
 já se nechtěl dohadovat, ty se dohaduješ, spousta pincků tam papír nemá, já taky ne a funguje to takže "vždycky" bejt "nemusí" páč si to sedne takže si tu klidně piš ti svoje romány a Ahoj
Datum: 06. března 2010 23:22
 >> souhlasim s pravidli >>> nebudu sprostý .................. tomu taky nerozumíš ?
Datum: 06. března 2010 23:11
 v manuálu je napsaná maximální doporučená vůle ojnice ne kliky ! axialni vůle muže bejt na čemkoli a čemu na slovech "to neřeš! nerozumíš fakt nechápu
Datum: 06. března 2010 23:10
 je to určité rozmezí vyosení které by mělo být napsané v servisním manuálu aspoň takhle je to u ojnice a spousty dalších věcí co mají vůli může to bejt třeba i u šroubu
Datum: 06. března 2010 23:02
 VIS CO JSI ? JSI CHOLERIK !! sice to co píšeš mu nejspíš pomůže, mě jen vadí že o nás píšeš že sme "CURACI" když tam to těsnění fakt bejt nemusí, takže to prosím neřeš !
Datum: 06. března 2010 22:55
 Franky >> těsnění bejt nemusí asi si nikdy neviděl převodovku co má v sobě jen "LUKOPEN" a ani kousek papíru
Datum: 06. března 2010 22:47
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Tak vystřeď kliku
Datum: 06. března 2010 20:34
 dělá to vždy a na každém motoru když vyměníš ložiska....normálně to slož, nahod na rám, protoč a ono si to sedne
Datum: 06. března 2010 19:56
 nelaj tam olej a skus to protočit časem by si to mělo sednout
Datum: 06. března 2010 19:24
|



|