Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím,dneska sem sekl dušu jak sem obuval plašt na rafek,mate nekdo zkušenosti s tzv tekutým lepením? nechce se mi to totiž vyzouvat a znova obuvat abych to zase nesekl díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 16:10
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Presne to tekuty lepeni je hlavne na dojezdy atd..
Datum: 09. března 2010 16:10
 to tekutý lepení jsme viděl na netu a je to na menší trhlinky ale hlavně na to a´t dojedeš třeba domů a tam si to přezout že to není na nějakou jízdu.
Datum: 09. března 2010 15:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 štíplou duši tekutym lepenim fakt nezalepíš... jinak se štíplou duší mam svoje zkušenosti.... kdysi jsem někde vyšašil "zánovní" plášt na pincka, tvrdej jako prase... obout to, to byl porod a když jsem pak zjistil, že jsem štípnul duši, tak sem se nasral a odvez jsem to jednomu noumovi do pneuservisu... nemohl to kolo upnot, takže to nemohl zout patkou, a když jsem ho pak viděl jak se činí s tou montpákou v ruce, tak jsem si to kolo radši odvez domu a popral se s tim sám, protože bych mu musel zpřerážet ruce..... nejvtipnější na tom bylo, že když jsem odjížděl, tak mi ještě vecpal kupu ventilků a čepiček, asi abych o něm neřikal že neumí přezout ani kolo na pinckovi
Datum: 08. března 2010 20:23
 to je vetsinou na maly dirky, zatimco kdyz to stipnes pri obouvani je tam dira jak prase.. nezbyva ti nez to vyndat, zalepit klasicky a pri nasazovani dat pozor a hlavne si to namydli mejdlovou vodou...!
Datum: 08. března 2010 19:27
 Zdravím idem dávať trochu sekundárny prevod dokopy a chcem si kúpiť origo nový veniec na rozetu a 12 sekundár a ide o to že mám doma fungel novú reťaz do babbety 111 článkovú a tá do pionera má 114 či to tám dopasujem alebo musím dokladať članky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem na babettu 207 měl 111 článků řetěz..... ještě jsem ho musel o 6 článků zkrátit a pak ještě mrtě posunout kolo, aby se vyšponoval. zkus to, ale podle mě by ti to pasovat mělo
Datum: 08. března 2010 19:26
 když tam dáš to 12 zubé sekundáro,co nejvíc posuneš kolo dopředu,mělo by to tam jít,ale nikdy sem to nezkoušel,takže jen tak si to myslim
Datum: 08. března 2010 19:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus draci  hele mam takovej problem : natocil jsem fixla a trochu sem ho nechal ohrat a jel sem se projet. asi po 2 minutach jizdy zacal cukat a potom chcipnul!pokus o roztlaceni ale nic predstih je ok svicka taky ja uz fack nevim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ti to hází jiskru, tak určitě něco s karbecem. Jak říká dalch tryska
Datum: 08. března 2010 19:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to bude asi neco v elektrice.
Datum: 08. března 2010 19:06
 ucpaná tryska,,,jedno je jistý je to něco v karbecu
Datum: 08. března 2010 18:47
 vypucuj karbec hlavně trysky nalej čerstvej benzýn
Datum: 08. března 2010 18:47
Jméno: Roman Vaňousek
IP: uživatel7934
 cus draci je babetta dobrej stroj na jezdeni???a je pravda ze kdyz je poradne sestelovana tak jezdí lip nez fichtl???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 musim vam říct že mam 2 fichtly a babetu a ta babeta je tedkom nově zajeta a jede lepe než fichtl ma rychlejší rozjezdy je 2 rychlostní
Datum: 09. března 2010 19:49
 no dejme tomu že mam skušenosti s obojim je fakt že když sem sedl na babetu tak se mi pekne jelo ale musi to byt 2 rychlostni to pekne sype a pokud si zainvestuješ do upraveneho valce nasledne věčiho svodu na vyfuk tak ti pojede i lip než fichtl ale zase nekomu lip sedi řazeni na babete jenom přidaš plyn a vyjo
Datum: 09. března 2010 7:02
 Řekl bych že ne. Možná na nějaké krátké stometrové trase by dobrá babetta vyhrála proti pinckovi ale kdyby se závodilo na trase 5Km tak jí pincek ujede třeba aj o 3 kilometry... Vím že se ptáš co je lepší a né na závody  Říkám to jen tak pro představu  Pincek je prostě nejlepší
Datum: 08. března 2010 21:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Babetta jede dobře po městě... je to na takové cuk sem cuk tam. Ale lépe než fík to nejezdí. Nemá to řazení.
Datum: 08. března 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro Luboš: já bych tě nechal projet s babetou mý tety a hned by jsi změnil názor   ale jo je to celkem spolehlivý a spořivý..ale líp jak pincek to nejede
Datum: 08. března 2010 19:08
Jméno: Luboš
IP: uživatel1420
 do kopcu tahá hepší na rovině je pomalejší hlavně je uspornější a spolehlivější
Datum: 08. března 2010 18:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Neni to pravda
Datum: 08. března 2010 18:40
Posl.aktualizace: 09. března 2010 18:03
 nn nemám,akorát jak sem stříkal jednoho fíka černým matným sprejem,to je pravda toto byl na hovno lak,strašně lezl dolu,ale není sprej jako sprej,,,,,kompresor bych použil hned kdybych ho měl....
Datum: 09. března 2010 18:03
 zlatý kompresor......
Datum: 09. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 "vydrží si myslim"........je videt ze s nim zatim skusenosti nemas,proto ten obrat "si myslim"....ja si to driv taky myslel.....neni to pravda......ja spreje nedoporucuju,dokonce od nich lidi odrazuju......to je tisickrat lepsi to doma amatersky zaprskat syntetikou a mít pomeranč nez spreje....mozna kdyz se udela dobrý podklad na plniči a koupi se nejaky kvalitnejsi autolak namichany do spreje tak to uz bude paráda..... ale ty šmejdy za pár stovek sou tak drobný retuše
Datum: 09. března 2010 14:00
 já nwm co máte šeci proti sprejum?kdžy to dobře uděláte na to dáte vrstvu bezbarvýho laku,tak je to super lak který slouho vydrží si myslim
Datum: 09. března 2010 13:50
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 Zdar,
spreje nedoporučuju. I tenhle je k hovnu i když je drahý. Neudělá to žádný hezký lak.
Datum: 08. března 2010 22:53
 no hele,sice o tej barvě nic newím,ale neřekl bych že největší sra*ka bude stát 300 kč
Datum: 08. března 2010 21:37
 muzu te ujistit ze Dupli-color je ta nejvetsi sra*ka mezi sprejema vubec. kvalitni spreje jsou od Motipu , predevsim ty 150ml jak je na nich nejaka skodovka.. ale na motorce ti to stejne moc dlouho asi nevydrzi...
Datum: 08. března 2010 19:25
 no já bych to zkusil,ale to bych koupit tři na blaták,zadní a přední plech,jeden se mi nevyplatí,ale nwm,když si šecky na spreje ztěžujou...ale tenle vypadá dobře
Datum: 08. března 2010 19:20
 Pokud to zkusíš tak napiš celkem by mě zajímalo za tu cenu jaký to bude
Datum: 08. března 2010 19:16
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 jaký doporučujete jadnoduchý a levný tuning motoru na výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 0:37
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9071
 Osobně sem viděl válec z pařeza a 21 a z pařeza má menší rozměry sacího kanálu to je vše a to ti výkon nepřidá franký to spíš ten karbec a hlava a mimochodem jawa 20 s 8 výrusem jinym vejfukem a podhuštěnýma pnemumatikama udělá 80 tak ti to možná jede 85 a k tomu levnýmu tuningu koukni na moje stránky http://www.splasenytrubky.webnode.cz do jawa 20 tuning
Datum: 30. března 2010 0:37
 slyšel jsem že válec z pařeza se používá jako výchozí materiál na upravu vložky.Z valce se vše osoustruží až zustane jen vložka která se upraví a vlisuje do 21 valce
Datum: 10. března 2010 21:02
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 a nemáš rozbitej tachometr  ?
Datum: 10. března 2010 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 to by me teda zajimalo jak udelas 70 na valci z pareza.........a jak udelas 85 na seriovym fichtlu....otacky seriovyho motoru te tam nepusti...hodne dobry motory umí točit 7600-7800 ale takovejch je málo....to je pak rychlost asi 75....maximalne na 14 zub z kopce plnej zalehnuto pak mozna tech tvejch 85 na seriovce udelas....co me se osvedcilo tak 8.vybrus,snizena hlava 5.5ml,14z rozetka a umí to s prehledem 80 na rovince s 90kg jezdcem,z mirnyho klesani 85......je to levny a uciny......jinak jak uz bylo receno,dalsi moznost-nechat si na zakazku upravit válec......a nebo kdo je zrucnej,tak si doma muze udelat treba dvoukanál 05 podle návodu na webu http://www.jawa-50.cz to taky pojede pekne a hlavne tam este nebude problem se seriovou 3Q prevodovkou.....
Datum: 09. března 2010 22:54
 joo to mam odskoušene to pak jede jako se dvouma prstama v prdeli
Datum: 09. března 2010 22:21
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 OK bavme se už trochu na úrovni.Nasypte do nádrže 5 ale fakt 5 hrstí písku a přídá to 100 HP !
Datum: 09. března 2010 22:19
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Možná že když si tam dáš 2 prsty tak to pojede 170. A buhví co to udělá když celou ruku !
Datum: 09. března 2010 22:15
 dejte si prst do prdele a pojede to 85
Datum: 09. března 2010 22:11
 Stačí že tomu rozumíš ty.. Udělej GO, kup si stejkyho cestovku a máš vystaráno ...
Datum: 09. března 2010 18:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Koukam ze Franky si neco nastrelil a ted mele sracky...
Datum: 09. března 2010 14:36
Jméno: paja
IP: uživatel6484
Datum: 09. března 2010 12:26
 no pochybuju o tom že by to jelo lip s valcem s pařeza ale na pařezu sem teda nejel tak o tom nic nwm no
Datum: 09. března 2010 7:06
 z pařeza? tsss  ty seš trouba, víš to  pařez má voe jednu kilowatu tak se o trhání rukou moc nedá mluvit
Datum: 08. března 2010 23:51
 Snížení hlavy  dáš soustružníkovi na pivo a máš to  Neni to sice nějaké extra tuning ale splnuje to tvoje dva požadavky. Jednoduchý,levný
Datum: 08. března 2010 21:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stejskyho cestovni sada-2000 Kč
Datum: 08. března 2010 18:41
Jméno: itchy
IP: uživatel5617
 je jawa 50 21/20/23/ dobrej stroj\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 22:07
 melo bejt za 05 čárak, jedou mi lépe 550,555,05 a ostatní jsou napíču
Datum: 10. března 2010 22:07
 můžu jenom souhlasit s váma, mě nejlépe jedou 550,555 a 05 20 21 23 stoji zahovno  tot moje zkusenost
Datum: 10. března 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel8927
 hobuzel je realita ze na 21 spodku motoru jede nejvíc 05 válec osazenej 21 karbecem a 21 hlavou.....a tahle sestava jede víc jak 21 valec.....mely by to mit na svedomi mensi prefuky ve vložce....zeptej se krosáků na 05 válec a uvidis co ti reknou....
Datum: 10. března 2010 14:51
 Nejlepší jsou 05ky!!! Nevím čím to je,má to sice o pul koníka méně než 21 ale pořád mi to připadá naopak jakoby spíš ta 21čka měla o pul koníka méně. Mám doma 05ku a 21čku, u obou zgenerálkovaný a zajetý motor. Nemůžu si pomoci ale ta 05ka tahne jako kráva do všech kopců a tahne krásně už od volnoběhu a při nízkých otáčkách. Tu 21čku musím fest vytáčet aby to teprve pořádně tahlo... Jediné co se mi na 21 zdá lepší že to jde na neutral lépe do otáček
Datum: 08. března 2010 21:34
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 555 je fakt nejlepší !!!
Datum: 08. března 2010 20:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 a 23
Datum: 08. března 2010 18:42
 jo je to dobrej stroj hlavně 20,21
Datum: 08. března 2010 18:30
 to snad ví každý zde ... nebo snad ne ?
Datum: 08. března 2010 18:20
 21 je nej
Datum: 08. března 2010 18:10
 555 je nej
Datum: 08. března 2010 18:08
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ee 05je nejlepsi
Datum: 08. března 2010 18:05
 Ten nejlepší
Datum: 08. března 2010 18:04
 jasně, že váháš, ještě 05 a všechny ČS mašiny
Datum: 08. března 2010 18:04
 Zdar draci ! Potřeboval bych nějaké řešení, jak udělat kolínko ke karbecu Dellorto 19. Bude to na Stejskyho cestovku. Máte někdo něco? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 18:02
 Máš to tam.
Datum: 10. března 2010 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 ty si ze Strádonic?? nebo odkud?? ozvi se na mail
Datum: 09. března 2010 22:56
 Známej jezdí kamionem po republice, takže v případě nouze by se stavil... Dám vědět na mail  Jinak tady u nás se jezdí pouze fichtl závody do vrchu při příležitosti automobilových závodů... Ale tuto sezonu bych rád vyrazil aspon jeden závod VS.
Datum: 09. března 2010 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 Hele posilat to nebudu......ale kdyby se povedlo ze by sme se mohli potkat na zavodech tak ti ji tam vemu.......jinak ja to mam do jicina asi 130km
Datum: 09. března 2010 22:29
 Tak to je opravdu chaotické období... Na mě ještě čeká třiapůla, takže práce taky dost.. Jinak letos bych se chtěl jet podívat aspon na jeden závod VS na ty dva blázny, at vidim, jak jim ty 4Q jedou  .. Aspon jako divák.. Sice to mám celkem z ruky, ale nevadí.. Menší výlet neuškodí  Jinak mám jednu otázku.. Jak to je s tou nádrží na Mustafa? Máš ji ještě? Nerozmyslel sis to s tím poslání poštou?  Nutně bych ji potřeboval..
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 chtel bych no....aspon sodovku nebo veliš nebo jinolice....brehy urcite ne,to uz je daleko....mam ted dost chaotický období a nemuzu nikomu nic slibovat......pokud konecne bude cas a penize tak bude zase jinej motor s valcem kterej splnuje VS...bude rychlej 3Q....pokud bude aspon trochu casu tak se jen prijedu svezt a asi mi hodí do kategorie speciálů kvuli valci no....hele tenhle rok mam uplne jiny priority.....pomalu zacinam uvazovat co dam zazimovat a na cem se aspon nekdy svezu a to necham v pohotovostnim rezimu....perak jel naposledy v kvetnu na zavody stadionů od tý doby stojí.....parezy loni jezdili minimalne a kdyz uz tak sem jezdil na cervenym parezu s SPZ z fichla  ,modryho sem nevytah vubec......a žlutej fik byl pro zmenu rozebranej od jara do podzimu......
Datum: 09. března 2010 18:33
 Jojo, vím že ty jsi myslím psal, že ti to s origo válcem celkem šlape a že s cestovkou to stojí za hovno... Já mám zase času celkem dost, ale brzdí mě ta zima.. V dílně kosa jako kráva...  A jak to vidíš? Chceš se ukázat se žluťákem na VŠ letos?
Datum: 09. března 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 on jako jezdi,ale musim udelat novej motor.....spatny kartery....s tim se neda jezdit....to sou vibrace ze zacinaj odpadat veci  .....od podzima stoji v garazi......tak jako zatim to jelo jako seriovka  s cimz spokojenej nejsem.....kvuli tem karterum se to proste nechce nechat pretocit.....a jak je diky tomu ojnice k jedny strane tak bych rek ze to dokonce ma sklony k pridirani......nejhorsi je ze ted neni cas
Datum: 09. března 2010 17:49
 Super. Právě vůbec nevím jakou délku... Tak díky moc, zkusím to.. A co ty? Už ti valí ten žlutej blesk?
Datum: 09. března 2010 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 hele ja nevim.....ja bych za to ty penize taky nedal.......ja to koupil v sadě karbec,trysky,filtr,koleno za dvojku v inzeratu na motoinzerci .......koleno bylo teda perfektní,lehce do spádu dokonale sedelo na origo valec paradni prechod mezi obdelnikovou a kruhovou casti......ale za ty prachy.....normalne vem nejakou ohlou trubku o vnitrnim prumeru 19mm dole ji vytvaruj podle saciho kanalu,navar na to kus plochace,vypyluj diru podle kanalu,omer diry na štefty udelej to dlouhy reknu 10cm,karbec s kolenem spoj gumou a podle chovani motoru skracuj koleno.......to co vymýšlíš s tou gumou ala adamec nebude dobry......on mel precejenom domek vysokej 5-6centimetrů.....ja se ridim heslem kdyz nevim jak,udelam to stejne jako ostatní......plánek máš treba v návodu na 4K na http://www.jawa-50.cz
Datum: 09. března 2010 16:11
 At si ho za 1200,- nechá.. Spíš jsem myslel, jestli nebude mít někdo nejaký jednoduchý plánek. Taky mě napadalo řešení na "gumu" ala Adamec, když dělal klapky... Má to nějaké výhody a nevýhody?
Datum: 09. března 2010 15:33
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 A co je na něm tak speciálního že je tak drahý?..a jaký to je kolínko "ala" silničáři nebo na karbec podél rámu?
Datum: 09. března 2010 10:02
 tak ja nwm no svod drahej jako celej karbec to byl pozlacenej ne nebo tam bylo neco super mě delal kamoš věči svod na babetu z nerezu a vařil to tigem krasna parace a chce po me 2 kila + studenstkou pečet
Datum: 09. března 2010 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 ftip to neni.......mel sem ho doma......puvodne jsem ho koupil s karbecem od Fishracinga......ten ho mel od Marka........
Datum: 09. března 2010 9:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Stando to je nějakej vtip ne?  .nebo chce fakt za kolínko 1200?
Datum: 09. března 2010 8:40
 1200 - to ma byt nejaka sranda vzdyt to je polovina stejskyho sady aj s poštovnym
Datum: 09. března 2010 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 napis panu Markovi,udela ti ho za 1200,-
Datum: 08. března 2010 22:17
 Zdar tak už si fakt nevím rady s čz měl sem tam zapalko z fichtla a letos jsem si tam dal origo 45W koupil baterku 12ah a relátko 6v 75W motorka chytá uplně nádherně na poprvý mělo by to bejt všechno správně zapojený budicí cívka vyjmutá a za 100 km jízdy se baterka vybyla tak asi o 0.4 V ale kontrolka pořád nezhasíná kostra je na + relátko mám v kastlíku ale ukostřený by to mělo bejt dobře ale nevim jestli sem třeba to relátko nespálil když sem to zapojoval a prej má smrdět když je spálený ale nesmrdí a zapalko asi dlouho stálo zkoušel sem 2 rotory a 2 zapalka a když není předstih tak to by nemělo vadit ne? nevim co bych mě ještě napsat je toho celkem dost no ještě sem asi zapoměl říct že když se jedu projet tak se baterka vybije třeba o 0.1 ale třeba za hodinu se to zase vrátí a uhlíky by měli snad bejt ok jsou dlouhý celkem dost. Pls piště všechno čím by to ještě mohlo bejt a dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No asi to bude tím že dynamo je schopné dodat 45W, ale rego neustále čeká že se dynamo pochlapí a pošle mu 75W  . Laicky řečeno... celou dobu si rego myslí že dynamo nejede naplno a tak kontrolka svítí a svítí a svítit bude... Napovídá tomu skutečnost že baterka v podstatě neztrácí (0.4V je podle mě hodnota napětí v hysterezní toleranci), takže to zjevně dobíjí. Jenže... a to bych tě chlapče chtěl upozornit... Pokud rego tlačí dynamo na plný gule pořád, tak se přetěžuje pracovní vinutí dynama (rotor) a tím mu zkracuješ život, bo mu začně teplem degradovat izolace na vinutích drátů a to vede k neodvratilenému a předčasnému konci života rotoru vznikem mezizávitových zkratů. Kamarád nejenže takhle upekl rotor, ale i teplem rotoru plus teplo motoru zůsobilo přehřívání nového ložiska (s předepsanou vůlí!) na straně dynama a jak se tím teplem roztáhlo ložisko, tak se během léta pěkně vymáčklo a začalo házet. Dokonce je tam podezření na poškození kuželového hřídele rotoru dynama a to může být rád že se mu neprotočilo ložisko v domečku karteru... Takže máš-li dynamo 45W, rego musí být o menší nominální hodnotě (to je ale škoda), nebo stejné.. nikoli však vyšší. Vyšší výkon sice pak z dynama dostaneš, ale za tu destrukci (při větší spotřebě spotřebičů než dá dynamo) to nestojí.
Datum: 09. března 2010 9:00
 nekde tu na pokecu je och Chonga navod jak zkontrolovat dynamo , tak to najdi a podle toho poznas, zda dynamo nebo rugulator...
Datum: 08. března 2010 19:34
 Čus poradte zkušení .Za týden budu dávat motor dohromady a budu dávat jak papírový těsnění tak i tmel červený a potřeboval bych poradit co je nejlepší jak mám nechat zaschnout ten tmel dlouho ???? přes noc myslím jako že bych to dotáhnul a nechal tam mezirku mezi kartery a přes noc to nechat a druhý den dotáhnout a pak bych olej třeba nalil až za 2 dny.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 14:51
 Pozor na písmenka  Já to lepim okamžitě  a tu vazelínu můžu spíš doporučit, ale jenom na víko spojky, tam to mám vyzkoušený, jinam bych si rozhodně netrouf  a ani pod to víko jí už dobu nedávám..
Datum: 09. března 2010 14:51
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jj lukopren to je vec do motoru je to ideal
Datum: 08. března 2010 19:30
 Nene, vůbec..  Ale třeba pod víko spojky mám vyzkoušený že nasucho olej kape, a s vazelínou ne, ale s lukomremem, nebo jak se to menuje se nechá i párkrát sundat a nandat bez pozdějšího úniku oleje.
Datum: 08. března 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a když dáváte tmel s těsněním tak mažete to těsnění vazelínou?? asi ne co?
Datum: 08. března 2010 19:16
 z vlastní zkušenosti říkám, že dám tmel těsnění tmel, klasika, a okamžitě skládám, na nic nečekám. Motor sám nevím jak dlouho nechat stát bez oleje, než tmel zaschne, ale den minimálně si myslim že je optimum..Pár motorů mi už jezdí, a olej neteče..  ....... Apropo sem si spoměl že složim, normálka dotáhnu co de, nechám zaschnout středový kartery třeba přes noc, a druhej den ještě přetáhnu na krev normálně šroubovákem..  pak složim zbytek, třeba namontuju a další den naleju olej..
Datum: 08. března 2010 19:06
 Podle návodu bys jak ty kartry dát k sobě a neúplně dotahovat jen lehce nechat přes noc a druhý den dotáhnout a myslím si že už můžeš aji ten olej nalét hned popř. půl dne nechat upe dotažené a poté nalét. A navíc uvidíš jestli je tmel suchý bo ti určitě bude trochu čouhat z mezery karteru.
Datum: 08. března 2010 17:54
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 jak jede fichtl s karbecem z jawy 90?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 22:11
 Co jsem slysel tak jede paradne, ale pry ladeni karburatoru da celkem zabrat. Osobne sem to nezkousel tak za to nemuzu dat ruku do ohne, ale jestli ho mas aj s prirubou tak ho tam dej a uvidis co to udela ale urcite to bude chtit sehnat vic trysek na spravne odladeni.
Datum: 11. března 2010 22:11
 Zdar draci,jedete někdo Fichtl cup Medlov 25.4.?a nevíte jak ta trať vypadá(bláto,sucho,sníh)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:27
 bláto sucho sníh ?  pocítej ,že tam bude půl metru sněhu   25.4 přemejšlej
Datum: 11. března 2010 20:27
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 To nejni tak hrozný,tohle jezdím pořád nejblíší závody mám kolem 80km jinak jezdím pořád kolem tý stovky-120km hold na vysočině toho moc nejni jenom ten ostašov.
Datum: 08. března 2010 21:52
 Aha..tak asi nepojedu,mám to 70 km od domova
Datum: 08. března 2010 17:46
 u Uničova
Datum: 08. března 2010 17:29
 Který Medlov?Ten blíže k Brnu nebo k olomouci?
Datum: 08. března 2010 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim... daji se ložiska na čezetáckejch kolech typu 45x vytlouct zkrz, nebo každý na svou stranu? A ještě má někdo zkušenosti s těma replikovejma těsnícíma maticema do předních tlumičů? Slyšel jsem, že to neni žádnej zázrak...je teda lepší vyměnit pouze gufera ve starejch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 16:13
 Ahoj lk, tak k těm kolům teda nic nevím páč jsem nikdy ložiska v kolech neměnil, ale určitě na to přijdeš s příručkou v ruce. T y replikový matky určitě nekupuj,jsou to turecký šunty,co jsem slyšel a jde to ztěžka a netěsněj ještě k tomu. Určitě vyměň v té matici ta gufera - rozměr 32x39x8,dají se koupit např. tady: http://zbozi.arkov.cz/i/25513-32x39x8-gwa-nbr-gufero-jednobrite-gufero.html . k těm pružinám ti řeknu jen toto - Nevím jak mají být dlouhý teda, ale mají je tady, ovšem nevím jestli by pasovaly,to si změř ty svoje,případně se zeptej na jawamanii,tam to budou vědět. Tento odkaz: http://moto-ustinl.cz/ItemDetail.aspx?kod=01327085CZ12
Datum: 09. března 2010 16:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a ještě nevíte někdo o nějakym eshopu, kde by se daly sehnat nové pružiny do těch vydlí z 45x?
Datum: 08. března 2010 17:12
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus je nároční dát na fichtla tlumiče z jawy 175 a nemáte něko nějaký?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 22:31
 **nez jawy***
Datum: 08. března 2010 22:31
 to BOOCHEER.. myslim si ze ne.. cezety maj myslim vyssi krk na jawy..
Datum: 08. března 2010 22:31
 Chtěl jsem se zeptat. Pasovaly by na fichtla i tlumiče z čezety 175 typ 478? Bez nějakých uprav. Prostě jenom je tam dat,utahnout a jezdit... Díky
Datum: 08. března 2010 22:20
 cca 400kc.. ale muzem se jeste domluvit..
Datum: 08. března 2010 19:32
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a za kolik
Datum: 08. března 2010 19:25
 jestli mas zajem tak mam a pasujou tam uplne v pohode...
Datum: 08. března 2010 18:39
 zdarec.kolik by mohlo stát nalakování blatníku,podsedadlového plechu,a vrchního bříška v nějaké lakovně?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 13:58
 Napstere to teda neni mrtvi ja su z nejjniznejsijo kota hane takze mozu jezdit po rovine aji po kopcach bevam na kopcu a vidim na celo hono!od kad si ty?
Datum: 18. března 2010 13:58
 Franky: Já kecám? Kdyby sis to přečetl pořádně tak víš že jsem napsal že si to nechává lakovat kámoš a né já! Když teda kecám (spíš když cooke kecá) tak si jdi nechat nalakovat pincka do čejče a nezaplatíš víc jak litr. Nevim co to je za barvu ale krásně se leskne a je to kvalitní...
Datum: 09. března 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 a sme u toho znova......na profi lakovnu nikdo z nich nemá,spreje sou prasarna.......teda k tý profi lakovně.......no......ona tam dost stojí ta práce.....precejenom decka akrylátu stoji jen 2 kila.....proto furt hlásam kompresor a syntetika......snadny,rychly,levny a vypada to taky dobre......neni to zadnej profi lak,ale kdyz se neodflákne,tak je perfektní stejne jak ten akrylát a nebo vodovky
Datum: 09. března 2010 16:17
 A nechal sis to tam i pískovat? Jak je to s nádrží? Neměli kecy kvůli pískování?
Datum: 08. března 2010 21:33
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Jo, v Čejči jsem si nechal nalakovat všechny pionýry a vžycky mě to vyšlo něco kolem 500,-Kč.Jinak jsem si tam nechal nalakovat i kývačku 175 a ta mě
vyšla cca na 1300,-Kč.Na lak si nemůžu stěžovat, párkrát už jsem na pionýru spadl a na laku ani jedna odřenina, takže to můžu jenom doporučit.
Datum: 08. března 2010 21:31
 Vracov. Vím, vím. Já už myslel, že tady na jižní Moravě je to mrtvý.
Datum: 08. března 2010 21:29
 Já jsem z vracova a kámoš taky. Tady na profilu má přezdívku Cooke
Datum: 08. března 2010 21:21
 boocheer- Čejč, to mám coby karburátorem dohodil.  Odkud jsi ty a tvůj kámoš?
Datum: 08. března 2010 17:50
 Já to měl zadarmo táta mě to domluvil a lak je celekm pěknej
Datum: 08. března 2010 17:35
 Kámoš si nechává lakovat pincky v Čejči. Je to krásný a kvalitní lak a kvalitní práce. Komplet všechny plechy.Stojí ho to něco kolem pětistovky. Tisícovku maximálně
Datum: 08. března 2010 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 nedával
Datum: 08. března 2010 16:53
 a bezbarvák si na to taky dával?
Datum: 08. března 2010 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 plechy sem nechal opiskovat,ojel smirkem,2 vrstvy plnice,vybrousit tisícovkou pod vodou a 2 vrstvy laku
Datum: 08. března 2010 16:26
 Stando- co přišlo pod tu horní vrstvu? Stříkací tmel?
Datum: 08. března 2010 15:40
 moc pěkný,za tu cenu super,tohodle pionýra už jsem tam kolikrát viděl
Datum: 08. března 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 lakovny sou drahý.......byl sem se zeptat ruzne co by stalo nalakovat celyho fichtla.....nejmensi castka byla 3000,- ale uz bych musel mit pripravenej základ.......tj vsechno ve vybrousenym plniči,pak mi jeden nabídnul 5000,- a at to klidne privezu zasrany jak to je ani to necistim ....ale to se mi nechtelo dát,pak sem se zpetal u profiků.......tam mi rekli 15 000,-   tak sme se znamym nakoupili kit,plechovky se syntetikou,brusny papiry,redidla a udelali sme to u nej.......v materialu to vyslo asi 1250,- + 5litrů nafty do bufiku(delali sme to v rijnu a byla zima)+litr jsem dal jemu ze to nastrikal a dal si zalezet......ja jen vybrousil plechy...... výsledek viz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=43758 na to ze je to syntetika tak se leskne parádně.....a hlavne nemam pomeranč!!! ale stalo to úsilí!!
Datum: 08. března 2010 15:23
 ouu,já sem to sázel tak na maximum 1000 kč,eště musím šetřit
Datum: 08. března 2010 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 no pocitej 200,- decka akrylátu.....spotrebujou se tak 2,mozna 3 + nejakej plnič+nejaka prace.......tak 1500,- si myslim ze je strop.....
Datum: 08. března 2010 15:12
 bohužel nemám pistili  a chci to kvalitně a ne sprejem,takže mě nic jiného než lakovna nenapadá
Datum: 08. března 2010 15:04
 si to šplíchni doma sám neeeee
Datum: 08. března 2010 15:03
Jméno: grisom
IP: uživatel8920
 zdar hoši je jawa 250/559 dobrej stroj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 18:00
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 je to supr stroj ma hodně výkon narozdil od jinejch jaw 250
Datum: 08. března 2010 18:00
 musím souhlasit  nemůžu si na ní stěžovat, akorat mně poslední dobou zlobí převodovka
Datum: 08. března 2010 17:20
 Jako 250ka je to výborný stroj. Mám ho už nějakou tu dobu a nemůžu si stěžovat. Udajně je to i lepší jak 592... Troufl bych si i říct že 559 je nejlepší lehce dostupná 250Ka jaká může být
Datum: 08. března 2010 16:10
 Zdravím chlapi. Potřebuju poradit. Potřeboval bych lepší karbec, ptž mám na mustoši nějaký úpravy, jako je kn filtr, lepší svíčka, hikone lauf, zvětšený kanály atd., a chci se zeptat jakej karbec můžu použít, bez nějakých složitějších úprav??? nebo je lepší přetryskovat origo karbec? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 zalezi na tom valci a vyfuku......pokud mas valec co toci do 9000 otacek tak by melo stacit vhodne otryskovat origo karbec......ono pod pojmem zvetseny kanaly si clovek muze predstavit spoustu veci.....pokud mas neco co toci kolem 9000 a vic tak uz je dobry pouzit karbec vetsi o prumeru 19-21 napr. Dell orto.... u obou pripadu je dobry mit sadu trysek pro doladeni bohatosti smesi.......
Datum: 08. března 2010 0:03
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás když mám válec po výbrusu a vyměním i píst a d.musím nastavovat odtrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 8:00
 po těch 200 km už to můžeš trochu vytáčet,ale ne že pojedeš 10 minut na plnej kotel
Datum: 08. března 2010 8:00
 olej 1:25 a tak 200 km nejezdit moc rychle a jakmile začne vadnou tak zastavit
Datum: 07. března 2010 22:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak to mám zajíždět?když mám novej výbrus
Datum: 07. března 2010 22:18
 odtrh je ta jednodušší část dej odtrh 0,4 předstih jak jsi měl a běž to projéct ale opatrně máš výbrus
Datum: 07. března 2010 22:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já sem si polohu statoru označil abych nemusel nastavovat předstih,ale odtrh asi budu muset
Datum: 07. března 2010 22:14
 Když si měl sundané zapalování tak musíš předstih i odtrh seřídit.
Datum: 07. března 2010 22:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když sem měl sundané apalování?
Datum: 07. března 2010 22:10
Datum: 07. března 2010 21:59
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak se ten odtrh dělá?
Datum: 07. března 2010 21:56
 ne pokud ti to před tím jelo bez problémů,je ale však dobré tohle udělat pak je myšlenka jistější
Datum: 07. března 2010 21:54
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, potreboval bych poradit jaka je optimalni hlavni tryska na jawě 50. Mám 68. Motor ma zatim odlehcenou kliku a 9z. primar. Motor po vychytani detskych nemoci  uz drzi volnobeh a vse je ok. Problem nastane kdyz se chci rozjet. Ze zacatku to neslo vubec (ucpany vyfuk) ted se to zlepsilo ale nemuzu to za boha dostat do otacek a pekne se rozjet jako kdyby to melo nejaky omezovac  . Čím to může být? Předstih (Ted asik 1.6 mm)? Tryska? Sani falesneho vzduchu? Vyhoneni valec? Uz nevim. Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:57
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Diky za rady, zkusim to postupne jeste projit. Klika je stocena na prumer 90 mm vcetne prislusnych podkov. Sani tam zatim neni, gufera nove. Jeste tam je vyveden podtlak z klikoveho prostoru tak to zkusim poradne utesnit ( chtel jsem tam zkusit dat karbos, ktery potrebuje podtlak, docastne reseni tak jsem to zrovna pripravil kdyz byl motor rozebrany. Kdysi jsem ho jezdil a nebylo to spatne ale vim ze existuji i lepsi. Tak kdyby jeste neco piste, dikes.
Datum: 08. března 2010 19:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Neparovy kartery dokazou pekne pozlobit...
Datum: 08. března 2010 16:35
Jméno: gori
IP: uživatel8921
 hladaj chybu v kluke ked ju mas odlahcenu sposobom osustruzenia na mensi priemer napr. na 85 taq na origo valec to nepojde . nemas tam zotrvacne syli.( zaklady fyziki) . toto je poznatok z vlastnej skusenosti so stocenou klukou na 58m priemer. a origo valcom.
Datum: 08. března 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 nechci strasit,ale me se stalo neco hooooodne podobnyho......salo to guferama a nechtelo to točit.....zlobil volnobeh a furt se menila bohatost smesi jak na houpačce.....pak sem zjistil ze mam nepárový kartery a klika je tudiz nakrivo.....cely problem vseho.......
Datum: 07. března 2010 23:44
 woby: co víš, třeba tam žádné výplně nemá
Datum: 07. března 2010 22:56
 Půlil bych až jako poslední možnost ale jedna z možností to je ale nejdřív koukni po ostatnim
Datum: 07. března 2010 22:21
 máš v prdeli gufera na klice vyměň je! nemusejí dávat na jevo že tečou ale mužou propouštět tlak který je ve spodní kompresi zvýšen úpravou klikového mechanismu a vložkou v karteru-předpokládam že to tak máš
Datum: 07. března 2010 22:04
 trysku nechat origo, nemáš žádnou úpravu na válci ani otevřenej filtr, podle mě předstih ale zkusil bych vyčistit karbec, pokud nepomůže seštelovat předstih. A doufám že máš svíčku ok
Datum: 07. března 2010 21:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 07. března 2010 22:01
 šroubovák dobrej kamarád ale v tomdle dost nepřesnej toradši sundat hlavu a šuplera
Datum: 07. března 2010 22:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nn tak sem to dělal a nefunguje to
Datum: 07. března 2010 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a s tou vačkou musíš samozřejmě točit po směru chodu motoru
Datum: 07. března 2010 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělej to tak že vytáhneš svíčku a pootáčíš si vačkou a až se ti budou začínat otevírat kladívka tak dej do díry místo svíčky třeba šroubovák a ten ti musí vyjet o určitou míru..je to takhle asi nejjednodušší
Datum: 07. března 2010 21:59
Datum: 07. března 2010 21:30
 Najdu si horní úvrať, cufnu o 2 mm, ted musí být vzdálenost mezi kladívkem a rotorem 0.4mm, jdu zase k horní úvrati a teď musí být vzdálenost mezi rotorem a kladívkem 0.05mm.(musi se tam vejít cigaretový papírek...
Tohle je ale seriove nastavení na každém stroji je lepší neco jiného... s tím ti ale neporadim
Datum: 07. března 2010 21:16
|



|