 prosimvas čím je způsobeno to že přehřátý motor je strašně líný? Nějaké velké tření? nebo špatné spalování? Nějak jsem se tímto nezabýval ale dneska jsem jel prudký kopec. po chvíle mi to tak tak tahla jednička. Zastavil jsem v hospodě a mezitím motor vychládl a pokračoval jsem v jízdě a najednou už jsem to hnal na trojku do toho kopce... Jen tak mě to zajímá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:18
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 Boocheer - v jiných příspěvcích kolikrát shodíš člověka, který radí moudře, nějakou svou debilitou, nebo přitakáváš nějakému nesmyslnému nápadu oproti správnému řešení problému a tady se ptáš na takovou banalitu! Příště bude co? Budeš machrovat o převodovkách a pak se ptát jak se startuje motorka?
Datum: 28. června 2010 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Hele to je jednoduchý.....jak se motor mene chladi,tak se ohriva,jak se ohriva,tak lenivý a navíc se s teplotou karburátoru a klikové skrine meni objem nasateho vzduchu,hohatost smesi a dochází k mensimu chlazeni motoru smesi,protoze smes je taky teplá....hodne pomáhá svíčka N14C a aspon pul centimetru vysoke tesneni mezi sacim kolenem a válcem....neumíš si představit,jakou změnu to sebou přinese!!! Já osobně na CU mam takle odizolovaný karburátor a je neustále ledový a motor vadne uplne minimálně....a to musím dodat,že nezná otáčky nižší jak 6000 a kompresní poměr ma jeste malinko vyšší jak od Stejskyho.....fakt neco neskutecneho......ale za predpokladů,ze je vse správně seřízeno!!!
Datum: 27. června 2010 11:39
 aha... takže píst by se měl roztáhnout víc než vložka a vznikne velký tření? Až ted jsem si uvědomil že při stejné teplotě je hliník víc roztáhlý jak litina... Jsem hold blbec já když si něco uvdomím tak to chvili trvá
Datum: 27. června 2010 0:40
 co se děje s kovem když se zahřívá? roztahujese..... a hliník se roztahuje nejlíp a nejrychlej. tak co se děje ve válci když se píst roztáhne?
Datum: 27. června 2010 0:29
 jo to vím ale mě by zajímalo proč. Jestli se nějak zvyšuje tření? Ptám se jako malý mamlas ale docela mě to zajímá
Datum: 26. června 2010 23:58
 každý motor ztrácí se zvyšující teplotou výkon...to nevíš?
Datum: 26. června 2010 23:46
 jo to vím ale já jsem nemyslel jak dojde k přehřátí motoru. já jsem měl na mysli čím je způsobeno to že je motor líný když je přehřátý... i tak dík za odpovědi
Datum: 26. června 2010 23:33
 nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,bohatá směs
Datum: 26. června 2010 21:54
 je to tím že si jel pomalu a nebyl žádný nápor vzduchu....jinak řečeno nemělo se to jak chladit
Datum: 26. června 2010 21:17
|



|