Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
Datum: 29. června 2010 0:41
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
Datum: 28. června 2010 15:51
 Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
Datum: 28. června 2010 15:59
Jméno: čzťák
IP: uživatel9775
Posl.aktualizace: 29. června 2010 13:50
 diky za informace a jeste sem se chtel zeptat jaky otackomer by sel ta tuto čz?.... a jak by se tam dal pridelat
Datum: 29. června 2010 13:50
 Jestli jsem to správně pochopil ten dotaz,tak tato kontaktice patří do motoru,jak je vačka poloautomatického vypínání spojky tak je pod ní,jde to normálnš vyšroubovat opatrně klíčkem nebo kombinačkama. Máš tu kontaktici špatnou?Nebo ti nesvítí kontrolka neutrálu?
Datum: 28. června 2010 20:09
 proc tam chces rvat tuhle kontaktnici??, dyt 477 ma kontrolku neutralu
Datum: 28. června 2010 10:38
 Zdravim, jakou byste mi doporucili svicku do cz 150c??? original tam ma bejt pal 14-7, me se to ale hodne prehrejva takze potrebuji studenou, poradte!!! predem diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:39
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 Svíčka by neměla mít vliv na přehřívání motoru. Rozdíl mezi studenou a teplou svíčkou je v konstrukci izolátoru svíčky, který se podle toho prohřívá a odvádí teplo po keramice směrem k fajce. Starší vyběhaný motor pojede lépe s teplou svíčkou = nižší číslo - 5,6 , nový motor pracující ve vysokých otáčkách ocení spíše studenou svíčku vyšší číslo - 8,9. Dáš studenou svíčku a motor bude mít lepší zvuk, pokud ho nastartuješ, ale ve vyšších otáčkách menší výkon, nebo ti zdechne a třeba ho nenastaruješ ani za 1/2 hodiny. Vyzkoušej a uvidíš. Pokud nevěříš, dej si tam třeba dortovou svíčku
Datum: 28. června 2010 15:39
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim, chtěl bych se zeptat: mám 2 kroužkový píst (po výbrusu, najeto jen asi 200 km), fungoval by správně motor kdybych tedy na 2 kroužkový píst dal jen jeden (moc neojetý) kroužek? Mohlo by to zvýšit výkon? (menší tření) Teoreticky ano žejo? Nechce se mi totiž kupovat nový 1 kroužkový píst. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:49
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 Nefungovalo a je to celé od začátku nápad chorého člověka. Proč jsi dělal výbrus? Aby jsi snížil kompresní poměr tím, že pak sebereš z pístu jeden kroužek, nebo tam dáš jiný, který tam vůbec nepatří a ještě ke všemu ojebaný? Myslím si, že když si správně nahustíš pneumatiky tak ti to ne teoreticky, ale prakticky sníží tření k vozovce a mírně ti to zvýší výkon, a to bez nutnosti kurvit motor. Než si posereš motor po výbrusu, investuj trochu úsilí a nastuduj si třeba dílenskou příručku, nebo cokoliv jiného, co ti pomůže pochopit princip funkce motoru a jeho jednotlivých součástí.
Datum: 28. června 2010 15:49
Jméno: tomas
IP: uživatel812
 mě když prasknul jeden kroužek tak to vůbec nechtělo chytit a to ho to už naházelo do fejfuku
Datum: 28. června 2010 13:12
 jelo by to hůř,protože drážkou pro 2.kroužek by ti pronikala směs do vyfuku
Datum: 28. června 2010 12:29
 zdar draci chci se zeptat koupil sem jawu 350,puvodne to byl oilmaster ale predchozi majitel tam dal jinej motor,vypada jako naka hodne stara 350,ma jeste kulaty valce a viko spojky je takovy jako ma 250 a i pravy viko, nevite z ceho je to motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na bloku na levé straně vedle levého víka je vyraženo číslo motoru a také typ, jestli to už ale někdo nepřebrousil, když měnil motor. Např. číslo 354 je kývačka, 360 panelka.
Datum: 28. června 2010 14:34
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, nemáte někdo doma nadbytečnou nádrž na mustanga co neteče? Renovuju ho a mám ji děravou tam, kde nejde zavařit. Kdyby byla nějaká levnější, ozvěte se pls, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Mam,je solidní neobouchaná i packu na rám pod sedlo má,ale kape nekde u kohoutku
Datum: 28. června 2010 14:47
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:12
 Jo řekl bych,že ty kryty zadních tlumičů půjdou na tuto ČZ 175 450,mám je taky takové. A tu pneu 3,75x16 chceš dát na zadek místo 3,25x16?Řekl bych,že tam půjde bez problému,je to jen jiná šířka vzorku! A není to o moc,takže by to jít mělo.Ale dal bych tam klidně 3,25x16,co tam má být,stačí bohatě MITASKA.
Datum: 28. června 2010 20:12
 Zdravim, ctel bych se zeptat zda nekdo nevite kde sezenu hlavu na mustanga (pio), která tu byla nabízena dříve. Bylo o mnoho větší a lépe to prý chladilo. díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:54
Jméno: malejjj
IP: uživatel9779
 jj tu vejirovou a mas fotku?
Datum: 28. června 2010 18:54
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 myslis vejirovou (hvězdicovou) hlava si u pravenym spalovakem? nova stoji 1500 se sroubama
Datum: 27. června 2010 23:22
 Ahoj lidi mám jawu 20 (pionýra).Nevým čím to je ,ale z karburátoru teče benzín.už jsem zkoušel všecko poutahovat a měl jsem to i rozebrany a nic furt to teče myslím si že to neuzavira plovak ale jistě newim.poradí někdo díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:02
Datum: 28. června 2010 12:02
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 musíš nastavit hladinu
Datum: 28. června 2010 0:14
 když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
(zkopírováno od draka block) mám stejný problém akorát jawa 50/21.díky.kopíruju protože mu nikdo neodpoveděl.nezlobte se.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:18
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 start páka ti muže prokluzovat skrz špatné lamely
Datum: 28. června 2010 0:18
 Jenom takovej nápad. Mám dost vyběhaný motor( i když při neopatrnosti mi to málem ukopne nohu) 175/356. Dá se nějak poznat výbrus podle pístu, vlastním poměrně nepřesnou šupleru? Řekněme, že tam bude první výbrus, tak bych koupil kroužky na druhej výbrus a pilníčkem je zbrousil, aby při vložení asi do půlky válce měly mezeru 0,2mm? Šlo by to, mělo by to lepší tah a sílu, ono to už na čtyřku do kopce nemá páru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 musíš je zbrousit tak,aby se je tam spodem válce ztuha dal....válec bohuzel neni vsude stejne ojetej,takze nekde nad vyfukovym kanalem muze mit krouzek vuli 2 desetiny,ale spodem ho pak neprotahnes....pokud mas valec az tolik v prdeli,tak si myslim,ze lip jak 4 desetiny nad vyfukem to nebude....nedávno jsem to zkoušel na pio a dopadlo to asi tak....to ze moto nechce do kopce muze delat jen bohata smes....
Datum: 27. června 2010 22:32
 Zdarec po víkendu. Natočil jsem takové video mé mašinky http://www.youtube.com/watch?v=qRL52U6uKi4 Omluvte kvalitu. K věci:Má to vzduchovou přívěru s třemi polohami(Z, 1/2, O) V příručce píší, že se za zimy a za studena startuje v poloze Z, můj motor si na polohu Z ani neprdne, jakmile se za běhu příblížím k Z, okamžitě kyksne. Podlě mě je to hrozně hlasitý, regulátor otáček mám zašroubovanej co nejvíc v mínusu a na videu vidíte, že otáčky reguluju tím, že ten motor dusím vzduchem. Podle příručky má mít motor 6000ot./min a po zahřátí bězět na polohu O. Na videu vidíte, jak vyletí otáčky, když dám přívěru k sobě(na O) Pak je tam nějaký vibrační otáčkoměr, ale jak se to používá a jak to funguje absolutně netuším. Nemáte nějaký tip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:46
 BINGO
Datum: 27. června 2010 21:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a to je dajaká elektrocentrála alebo čo????
Datum: 27. června 2010 21:41
Jméno: No Fear
IP: uživatel9771
 Šrot TEAM a SDH Živanice si Vás dovolují pozvat na druhý ročník závodu mopedů. Letos po druhé na terénní trať do Neradu. Na této akci uvidíte vložený závod originálů, ukázku upravených aut, výstavu silničních motocyklů, truck trialové Tatry 813, ukázku zásahu MP a hlavně závod mopedů na zajímavé trati. Určitě se bude na co dívat, a to ať už na nelítostný soboj jezdců na trati nebo na naše atraktivní startující hostesky  K dispozici bude i bohatá tombola a občerstvení místními specialitami a lahodným pěnivým mokem je taky zajištěno.
Více info na http://www.srotici.wbs.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:33
 cus, nevíte někdo jestly jde na mustanga zapojit dvě cívky na 12v indučku? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 7:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ne, na dvě ne, ale zkus to dát na jednu a podle mě to bude také chodit. 12V indučka má proti 6V poloviční vnitřní odpor a tak by se na alternátoru s permanentními magnety měla chovat stejně jako 6V. Pokud zapojíš dvě cívky (v katalogu je nazývají póly), tak protože nejsou sfázované tak energii dvou pólu nesečteš ale navzájem ponížíš.
Datum: 28. června 2010 7:57
 Zdravím mám bebettu 210 a robí mi pri štarte také cukánie ako je na videu ale s tým rozdielom že mne sa motor nepretoči skúšal som meniť spojky (mám ich nové okrem tých čo sú v prvom bubne tri pri sebe ale asj tak sú ešte dobre) poriadne odmasťovať a stále nič nedokážem pretočiť motorom ak sa snažím akokoľvek prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dík za rady a to video nieje moje
Datum: 27. června 2010 21:37
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar, za prvý ti tam chybí segrovky, a jestli jsi měl startovací čelisti ty dvě v prvním bubnu nový, tak si musí sednout a zaject a bude to ok.
Datum: 27. června 2010 21:25
Datum: 27. června 2010 21:03
 http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA&feature=related som zabudol
Datum: 27. června 2010 21:02
Jméno: Jan Kryla
IP: uživatel5626
 Čus lidi
Prosím nevíte někdo rozměry gufer na JAWU 350/354 - Kývačku. Rozměry gufer jsou převážně u těchhle starších typů stejné. Jsou tam pravděpodobně dvě stejná gufera a to u 1.vývodu klikového hřídele na dynamo a to je gufero 25-62-10 a současně 2. je to samé na opačné straně(na klikovce) u převodu na spojku. Ale je tam pak ještě 3. a to je vývod hřídele na zadní kolo a rozměry jsou pravděpodobně 30-52-12. Ani u jednoho gufera jsi nejsem jistý tou výškou-a hlavně né u toho u vývodu na zadní kolo někde se uvádí místo 12ti 6, někde 8. Vím že menší asi nevadí ale chci tam mít takové jaké tam mají být. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:54
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Zdravím.Mám dotaz.Z jakého moto je tenhle karburátor?Podle mě z péráka,ale nevím.Dneska jsem k němu přišel náhodou tak nevím..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:27
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Průměr difuzoru je 20.
Datum: 28. června 2010 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Je to Jikov co se dával na Céčka čízy....dle fotky vypadal jako ten užší,takze prumer 18mm....nemá žádnou extra cenu....
Datum: 27. června 2010 22:35
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 našel sem pracně číslo a to první je blbě čitelný,ale nejspíš 330PS..nevím..zejtra to nafotim detailnějš
Datum: 27. června 2010 21:41
 To vypadá jak nějakej slepenec z pérákovýho jako základ.
Datum: 27. června 2010 21:01
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 27. června 2010 20:53
 Dá se něco dělat s tím, když teče u benzínovýho kolem té ovládací páčky palivo? Prostě otočím s páčkou a už tam protejká benzín, tím pádem to teče po hadíčče na zem. I když jsem zavřel kohout a odpojil hadici, tak vesele dál, i když méně. Pomineme-li špatnou gumičku, dá se to nějak zabrousit do roviny, třeba je to trochu kuželovitý a netěsní to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:47
 Mustang jakej poměr mazat? mažu 1:40 je to špatně? Spěchá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:16
 MUSTANGISTO  roč to je jako málo já sem normálně mazal 1:50 a někdy i mín a jak to jelo akorát se to hřálo nic víc.Leju tam polysyntetiku jinač jestli tma leješ M2T tak to chce 1:33 aspon........poněvač to nemaže al spíš zasírá celý motro a karbonuje a svíčky jdou do prde**
Datum: 01. července 2010 16:16
 a máš záběh nebo jak? jestli nic nezajíždíš tak stačí 1:40 .. klidně.ale jestli něco zajížíš tak víc
Datum: 28. června 2010 12:07
 Husqvarna pro 2T motory
Datum: 27. června 2010 21:36
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jaký olej?
Datum: 27. června 2010 21:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 1:40 je málo mazat 1:30
Datum: 27. června 2010 21:02
|



|