slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1140  1141  1142  1143  1144  1145  1146  1147  1148  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
 
 
Datum: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
 
 
Datum: 28. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: čzťák      IP: uživatel9775    
čus draci chťel jsem se zeptat jestli jde nak pridelat na čz 175/477 sport kontaktice neutrálu ?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1405.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: čzťák      E-mail:      IP: uživatel9775    
diky za informace a jeste sem se chtel zeptat jaky otackomer by sel ta tuto čz?.... a jak by se tam dal pridelat
 
 
Datum: 29. června 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli jsem to správně pochopil ten dotaz,tak tato kontaktice patří do motoru,jak je vačka poloautomatického vypínání spojky tak je pod ní,jde to normálnš vyšroubovat opatrně klíčkem nebo kombinačkama. Máš tu kontaktici špatnou?Nebo ti nesvítí kontrolka neutrálu?
 
 
Datum: 28. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc tam chces rvat tuhle kontaktnici??, dyt 477 ma kontrolku neutralu
 
 
Datum: 28. června 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, jakou byste mi doporucili svicku do cz 150c??? original tam ma bejt pal 14-7, me se to ale hodne prehrejva takze potrebuji studenou, poradte!!! predem diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
Svíčka by neměla mít vliv na přehřívání motoru. Rozdíl mezi studenou a teplou svíčkou je v konstrukci izolátoru svíčky, který se podle toho prohřívá a odvádí teplo po keramice směrem k fajce. Starší vyběhaný motor pojede lépe s teplou svíčkou = nižší číslo - 5,6 , nový motor pracující ve vysokých otáčkách ocení spíše studenou svíčku vyšší číslo - 8,9. Dáš studenou svíčku a motor bude mít lepší zvuk, pokud ho nastartuješ, ale ve vyšších otáčkách menší výkon, nebo ti zdechne a třeba ho nenastaruješ ani za 1/2 hodiny. Vyzkoušej a uvidíš. Pokud nevěříš, dej si tam třeba dortovou svíčku :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, chtěl bych se zeptat: mám 2 kroužkový píst (po výbrusu, najeto jen asi 200 km), fungoval by správně motor kdybych tedy na 2 kroužkový píst dal jen jeden (moc neojetý) kroužek? Mohlo by to zvýšit výkon? (menší tření) Teoreticky ano žejo? Nechce se mi totiž kupovat nový 1 kroužkový píst. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
Nefungovalo a je to celé od začátku nápad chorého člověka. Proč jsi dělal výbrus? Aby jsi snížil kompresní poměr tím, že pak sebereš z pístu jeden kroužek, nebo tam dáš jiný, který tam vůbec nepatří a ještě ke všemu ojebaný? Myslím si, že když si správně nahustíš pneumatiky tak ti to ne teoreticky, ale prakticky sníží tření k vozovce a mírně ti to zvýší výkon, a to bez nutnosti kurvit motor. Než si posereš motor po výbrusu, investuj trochu úsilí a nastuduj si třeba dílenskou příručku, nebo cokoliv jiného, co ti pomůže pochopit princip funkce motoru a jeho jednotlivých součástí.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel812    
mě když prasknul jeden kroužek tak to vůbec nechtělo chytit a to ho to už naházelo do fejfuku
 
 
Datum: 28. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelo by to hůř,protože drážkou pro 2.kroužek by ti pronikala směs do vyfuku
 
 
Datum: 28. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat koupil sem jawu 350,puvodne to byl oilmaster ale predchozi majitel tam dal jinej motor,vypada jako naka hodne stara 350,ma jeste kulaty valce a viko spojky je takovy jako ma 250 a i pravy viko, nevite z ceho je to motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Na bloku na levé straně vedle levého víka je vyraženo číslo motoru a také typ, jestli to už ale někdo nepřebrousil, když měnil motor. Např. číslo 354 je kývačka, 360 panelka.
 
 
Datum: 28. června 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Čaute lidi, nemáte někdo doma nadbytečnou nádrž na mustanga co neteče? Renovuju ho a mám ji děravou tam, kde nejde zavařit. Kdyby byla nějaká levnější, ozvěte se pls, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Mam,je solidní neobouchaná i packu na rám pod sedlo má,ale kape nekde u kohoutku:-D
 
 
Datum: 28. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
Cf šlo by to na čz 175/450 ? http://aukro.cz/item1093444448_kryty_zadnich_tlumicu_jawa_cz.html jo a eště nevíte jestli nevadí kdybych do kola 3,25 16 dal plášt 3,75 nebude to chtít větší ráfek ?? dik moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo řekl bych,že ty kryty zadních tlumičů půjdou na tuto ČZ 175 450,mám je taky takové. A tu pneu 3,75x16 chceš dát na zadek místo 3,25x16?Řekl bych,že tam půjde bez problému,je to jen jiná šířka vzorku! A není to o moc,takže by to jít mělo.Ale dal bych tam klidně 3,25x16,co tam má být,stačí bohatě MITASKA.
 
 
Datum: 28. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: malej      E-mail:      IP: uživatel9773    
Zdravim, ctel bych se zeptat zda nekdo nevite kde sezenu hlavu na mustanga (pio), která tu byla nabízena dříve. Bylo o mnoho větší a lépe to prý chladilo. díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: malejjj      IP: uživatel9779    
jj tu vejirovou a mas fotku?
 
 
Datum: 28. června 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
myslis vejirovou (hvězdicovou) hlava si u pravenym spalovakem? nova stoji 1500 se sroubama
 
 
Datum: 27. června 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9772    
Ahoj lidi mám jawu 20 (pionýra).Nevým čím to je ,ale z karburátoru teče benzín.už jsem zkoušel všecko poutahovat a měl jsem to i rozebrany a nic furt to teče myslím si že to neuzavira plovak ale jistě newim.poradí někdo díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl... :-D musíš nastavit hladinu benzínu v plovákové komoře.nech samovolně (bez cupování) natéct do komory benzín .. cca:5 min.potom odděej víko komory a potop plovák.hladina musí být zroven s potopený plovákem. ;-) samozřejmě než zděláš víko komory tak zastav benzín .. ;-) jinak je to zde. : http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 28. června 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
musíš nastavit hladinu
 
 
Datum: 28. června 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky (zkopírováno od draka block) mám stejný problém akorát jawa 50/21.díky.kopíruju protože mu nikdo neodpoveděl.nezlobte se.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
start páka ti muže prokluzovat skrz špatné lamely
 
 
Datum: 28. června 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom takovej nápad. Mám dost vyběhaný motor( i když při neopatrnosti mi to málem ukopne nohu) 175/356. Dá se nějak poznat výbrus podle pístu, vlastním poměrně nepřesnou šupleru? Řekněme, že tam bude první výbrus, tak bych koupil kroužky na druhej výbrus a pilníčkem je zbrousil, aby při vložení asi do půlky válce měly mezeru 0,2mm? Šlo by to, mělo by to lepší tah a sílu, ono to už na čtyřku do kopce nemá páru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
musíš je zbrousit tak,aby se je tam spodem válce ztuha dal....válec bohuzel neni vsude stejne ojetej,takze nekde nad vyfukovym kanalem muze mit krouzek vuli 2 desetiny,ale spodem ho pak neprotahnes....pokud mas valec az tolik v prdeli,tak si myslim,ze lip jak 4 desetiny nad vyfukem to nebude....nedávno jsem to zkoušel na pio a dopadlo to asi tak....to ze moto nechce do kopce muze delat jen bohata smes....
 
 
Datum: 27. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec po víkendu. Natočil jsem takové video mé mašinky http://www.youtube.com/watch?v=qRL52U6uKi4 Omluvte kvalitu. K věci:Má to vzduchovou přívěru s třemi polohami(Z, 1/2, O) V příručce píší, že se za zimy a za studena startuje v poloze Z, můj motor si na polohu Z ani neprdne, jakmile se za běhu příblížím k Z, okamžitě kyksne. Podlě mě je to hrozně hlasitý, regulátor otáček mám zašroubovanej co nejvíc v mínusu a na videu vidíte, že otáčky reguluju tím, že ten motor dusím vzduchem. Podle příručky má mít motor 6000ot./min a po zahřátí bězět na polohu O. Na videu vidíte, jak vyletí otáčky, když dám přívěru k sobě(na O) Pak je tam nějaký vibrační otáčkoměr, ale jak se to používá a jak to funguje absolutně netuším. Nemáte nějaký tip? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BINGO
 
 
Datum: 27. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a to je dajaká elektrocentrála alebo čo????
 
 
Datum: 27. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel9771    
Šrot TEAM a SDH Živanice si Vás dovolují pozvat na druhý ročník závodu mopedů. Letos po druhé na terénní trať do Neradu. Na této akci uvidíte vložený závod originálů, ukázku upravených aut, výstavu silničních motocyklů, truck trialové Tatry 813, ukázku zásahu MP a hlavně závod mopedů na zajímavé trati. Určitě se bude na co dívat, a to ať už na nelítostný soboj jezdců na trati nebo na naše atraktivní startující hostesky:-) K dispozici bude i bohatá tombola a občerstvení místními specialitami a lahodným pěnivým mokem je taky zajištěno. Více info na http://www.srotici.wbs.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
cus, nevíte někdo jestly jde na mustanga zapojit dvě cívky na 12v indučku? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 7:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Ne, na dvě ne, ale zkus to dát na jednu a podle mě to bude také chodit. 12V indučka má proti 6V poloviční vnitřní odpor a tak by se na alternátoru s permanentními magnety měla chovat stejně jako 6V. Pokud zapojíš dvě cívky (v katalogu je nazývají póly), tak protože nejsou sfázované tak energii dvou pólu nesečteš ale navzájem ponížíš.
 
 
Datum: 28. června 2010 7:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám bebettu 210 a robí mi pri štarte také cukánie ako je na videu ale s tým rozdielom že mne sa motor nepretoči skúšal som meniť spojky (mám ich nové okrem tých čo sú v prvom bubne tri pri sebe ale asj tak sú ešte dobre) poriadne odmasťovať a stále nič nedokážem pretočiť motorom ak sa snažím akokoľvek prosím poraďte :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dík za rady a to video nieje moje:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zdar, za prvý ti tam chybí segrovky, a jestli jsi měl startovací čelisti ty dvě v prvním bubnu nový, tak si musí sednout a zaject a bude to ok.
 
 
Datum: 27. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA&feature=related som zabudol
 
 
Datum: 27. června 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jan Kryla      IP: uživatel5626    
Čus lidi Prosím nevíte někdo rozměry gufer na JAWU 350/354 - Kývačku. Rozměry gufer jsou převážně u těchhle starších typů stejné. Jsou tam pravděpodobně dvě stejná gufera a to u 1.vývodu klikového hřídele na dynamo a to je gufero 25-62-10 a současně 2. je to samé na opačné straně(na klikovce) u převodu na spojku. Ale je tam pak ještě 3. a to je vývod hřídele na zadní kolo a rozměry jsou pravděpodobně 30-52-12. Ani u jednoho gufera jsi nejsem jistý tou výškou-a hlavně né u toho u vývodu na zadní kolo někde se uvádí místo 12ti 6, někde 8. Vím že menší asi nevadí ale chci tam mít takové jaké tam mají být. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Zdravím.Mám dotaz.Z jakého moto je tenhle karburátor?Podle mě z péráka,ale nevím.Dneska jsem k němu přišel náhodou tak nevím..Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Průměr difuzoru je 20.
 
 
Datum: 28. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Je to Jikov co se dával na Céčka čízy....dle fotky vypadal jako ten užší,takze prumer 18mm....nemá žádnou extra cenu....
 
 
Datum: 27. června 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
našel sem pracně číslo a to první je blbě čitelný,ale nejspíš 330PS..nevím..zejtra to nafotim detailnějš:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vypadá jak nějakej slepenec z pérákovýho jako základ.
 
 
Datum: 27. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Jé pardon zapoměl sem na odkaz:-D http://mabode.rajce.idnes.cz/Karburator/
 
 
Datum: 27. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se něco dělat s tím, když teče u benzínovýho kolem té ovládací páčky palivo? Prostě otočím s páčkou a už tam protejká benzín, tím pádem to teče po hadíčče na zem. I když jsem zavřel kohout a odpojil hadici, tak vesele dál, i když méně. Pomineme-li špatnou gumičku, dá se to nějak zabrousit do roviny, třeba je to trochu kuželovitý a netěsní to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustang jakej poměr mazat? mažu 1:40 je to špatně? Spěchá díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MUSTANGISTO:-Proč to je jako málo já sem normálně mazal 1:50 a někdy i mín a jak to jelo akorát se to hřálo nic víc.Leju tam polysyntetiku jinač jestli tma leješ M2T tak to chce 1:33 aspon........poněvač to nemaže al spíš zasírá celý motro a karbonuje a svíčky jdou do prde**
 
 
Datum: 01. července 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš záběh nebo jak? jestli nic nezajíždíš tak stačí 1:40 .. klidně.ale jestli něco zajížíš tak víc
 
 
Datum: 28. června 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Husqvarna pro 2T motory
 
 
Datum: 27. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Jaký olej?
 
 
Datum: 27. června 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
1:40 je málo mazat 1:30
 
 
Datum: 27. června 2010 21:02
 
<  1140  1141  1142  1143  1144  1145  1146  1147  1148  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 19:04:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu