Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, tak sem rozdělal ten motor co mi nechtěl táhnou... A kroužku v pístu lícou, zámky zhoblované a z jedné strany je píst černý (opálený).
Je to příčina toho špatného tahu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 11:04
 nn to nechci,budu ho potrebovat,mam 2 ale musim z nich udelat jeden..
Datum: 31. srpna 2010 11:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nechceš ten motor prodat?
Datum: 31. srpna 2010 10:47
 me vypad uplne..udelal sem to tak,ze sem dirku upravil a natlouk do ni hrebik (odriznul sem kus a ten jsem tam zatlouk a malym pilnickem doupravil) ale nevydrzi to vecne,hrebik to nevydrzi..ja to delal jen prechodne kdyz sem nemel na novej pist,ten motor mi ted lezi v dilne..
Datum: 31. srpna 2010 10:39
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdáse mi že ty zámky jsou KO budu muset měnit píst?
Datum: 31. srpna 2010 10:35
 pokud mas fakt moc vylitany krouzky,je to i tim (podobne jako kdyby si mel hodne vylitany valec) kazdopadne kdyz vymenis krouzky,potahne to znacne lip. (vlastni zkusenost,po vymene krouzku se chtel stavet na zadek)
Datum: 31. srpna 2010 10:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No možna je to těma zhoblovanyma zamkama a neni opálený moc, jeno v jednom místě směrem k pístnímu čepu...
Datum: 31. srpna 2010 10:02
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 opálený píst značí buď hodně vylítanej válec nebo špatně vyúhlovanou ojnici
Datum: 31. srpna 2010 9:55
|



|