Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: frata
IP: uživatel10146
 Zdravim, chci se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezí zapalovacím a světelným pólem v zapalování na piuonýru. vadí když je prohodím? Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 17:01
 jezdil jsem na světelnou a kladívka to moc nesnášely,zapalovací cívka se myslim jinam dát nemá,protože se nikam jinam nevleze
Datum: 02. září 2010 17:01
 Navíc nevím, co by na to říkal kondík..
Datum: 02. září 2010 16:26
 Ty civky se vyrušej. Nebo ne?  Je to zase otázka nabíhání magnetu v správný okamžik. Proto by to neoreticky nemělo jed, když se zapalovací cívka dá na místo jiné. Nemám pravdu?
Datum: 02. září 2010 16:25
 jakto?
Datum: 02. září 2010 16:22
 kdybys propojil všechny tři tak ti to nebude dávat nic..
Datum: 02. září 2010 10:46
 A co kdybych všechny tři cívky vzájemně propopjil, dávalp by to víc šťávy, nebo by se jen něco spálilo? v eletrice se moc nevyznám jsem jenom strojaář.
Datum: 01. září 2010 22:55
 Hlavní rozdíl je především v počtu závitů, zapalovací cívka jich má víc, tudiž ti to dá větší jiskru než na světelnou, ale dá se jezdit na obě (možná jen na světelnou ne dlouhodobě.)
Datum: 01. září 2010 22:41
 No..Zapalovací je takovej uzoučkej... Vyrábí jen el. na jiskru...Kdežto světelnej je širokej... Ale mám na fichtlu danou jiskru na světelným a jede to..
Datum: 01. září 2010 22:08
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 kam ta ceska republika speje?kdyz to vidite vsechno se porad zdrazuje a za vsechno vsude musis platit kdyz se ti neco stane tak se na tebe skoro kazdej vysere a je ten svet proste hroznej.nwm co na to rikate vy
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 18:20
 je jenom jedna věc která za to může a svádí se na ní všechno..no přece globální oteplování
Datum: 02. září 2010 18:20
 já vím no že to sem nepatří ale taky mám chut si tu zaztěžovat když mě něco nasere
Datum: 01. září 2010 22:31
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Ježíš chlapi, vy ste taky koumáci xD Tak ho nechte, ať si pokecá, furt tady plujete  Tak se tam nedívejte xD
Datum: 01. září 2010 22:20
 Ale má pravdu... Všechno co se dneska vyrábí stojí za čím dál větší hovno a je to čím dál dražší a to co je kvalitní je 10x dražší jak ten šmejd
Datum: 01. září 2010 22:10
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
Datum: 01. září 2010 20:47
 Na takovýhle věsi se ptej rodičů nebo přibuznejch, mě to nepřijde normální sem psát o světu
Datum: 01. září 2010 19:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Že tady jsme na fichtlpokecu a ne u spovedi.
Datum: 01. září 2010 19:35
 Ahoj.Nejdřív se chci předem omluvit za mé blbosti.Za to co jsem udělal.Já vím jsem ůplný kokot.Lhal jsem.Dělal jsem nové ůčty proto,že když jsem dostal prvního pionýra tak jsem neveděl vůůůbec nic.A ptal jsem se (ted už vím ) na ůplné hovadiny.Tak jsem ty ůčty dělal proto abych nevypadal jako ůplný magor.Ale o IP adrese jsem neveděl.Omlouvám se ještě jenou ! NEchci se hádat a řešit mé blbosti.Přiznávám.. Je mi 15 jsem ještě na základce.Ted v 9.Mám 4 jawy.2 mustangy , 1 dvacítku a 1 jednadvacítku.Prostě tímhle chci říct že mě to mrzí a sere.Vím že vám tady kazím super fichtlpokec kokotskýma dotazama.Ale přiznávám že mi některé věci docházejí trochu později.Tak jsem Vás chtěl poprosit jestli jsem někdy můžu ještě něco napsat a jestli by jste mi poradili.Třeba mě na to jen nějakým způsobem dovést.Tak se ještě jednou omlouvám.Vím , že jednou omluvnou zprávou asi nic nezěním.ALe zas nejsem takový hajzl abych se alespon neomluvil PARDON !
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:31
 aha...  další člověk co si na něco hraje . jako předtím já.už s přezdívky vyplývá že jsi asi dost inteligentní !
Datum: 27. září 2010 16:31
Jméno: píčo;
IP: uživatel7647
 táhni k čertu
Datum: 03. září 2010 11:29
 Díky moc.samozřejmě už se ted budu vydávat jen pod nickem : block . JO vzpomínám si na to jak jsem si odpověděl sám...  chtěl jsem jen prostě od ostatních slyšet , že to říkám dobře..  Jinak jsou jawy pojízdné všechny.20 - je nejlepší.Nejlíp táhne . 23 - mám vše nové v origo.stavu,až na lak . 21 - mám jen na blbnutí po poli ale taky tahá dobře,akorát tam mám v háji pístní čep.Ale jinak jede dobře . 23 - jede taky krásně má sílu jako kráva ale musí se hodně brzo řadit.Vše funguje ( až na to že jak tam hodím 3.stupen tak v tom začne rachotit a vyskočí) ptal jsem se tady na to nedávno.Ale jinak v pohodě. A ještě jednou se omlouvám a díky.
Datum: 01. září 2010 21:50
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A kde si odpovídal a děkoval on sám ??? nevite http://www.??? pls chci se zasmat
Datum: 01. září 2010 20:49
 Yuri pardon
Datum: 01. září 2010 20:26
Datum: 01. září 2010 20:25
 porat se neomlouvejte,fichtl pokec byl snad založenej aby radil mladym a nezkušenym drakum,takže se tady nějaky ty temata budou porat omilat dokola.a jestli někdo protestuje,nechce odpovidat a mysli si nevim co o sbě tak ať se předvede napřiklad ve stejskyho pokecu.
Datum: 01. září 2010 20:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je dost, žes dostal rozum... pamatuj si, že rozhodně neni ostuda, když něco nevíš, se zeptat, ale trapný je se vydávat za víc lidí a dokonce si i odpovídat na dotaz a pak si ještě poděkovat (určitě si na to vzpomeneš)... každopádně pokud zůstaneš u jednoho nicku a z ostatních přestaneš dělat v*ly, pak to bude ok
Datum: 01. září 2010 20:03
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Taky jsem se jednou ptal pod jiným nickem abych nevypadal jak magor..protože mi je teprv 15 nevím o fichtlech úplně všechno a tedka na fichtlpokecu se celkem dost ptám, ale chci jen aby mi muj fík fikal, tak proto se tak moc ptám taky omluva !!!
Datum: 01. září 2010 19:40
 tak ven s pravdou šel prvně někdo jinej, kdo poukázal na shodnost IP u více uživatelů, ale budiž, postavil ses k tomu a přiznal se, omluva se přijímá.. .) stejně, vystupovat pod různejma přezdívkama neni to nejhorší, co mě tu štve...
Datum: 01. září 2010 18:47
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jestli ty stroje máš pojízdný, tak to je slušná sbírka
Datum: 01. září 2010 18:25
 Vážim si toho že jsi šel s pravdou ven, u mě vše odpuštěno
Datum: 01. září 2010 18:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chybu nie chibu!
Datum: 01. září 2010 17:59
 aspon niekto vi ze kde udelal chibu
Datum: 01. září 2010 17:57
 ahoj draci potreboval bych schema jak zapojit elktriku u čz 175 jen zapalovani s baterkou a relatkem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 19:36
 jeto čž 175/450 s kulatym motorem
Datum: 01. září 2010 19:36
 tak si stáhni schéma k tý tvojí a odmysli si z něj všechno co nepotřebuješ... kdo má vědět co je to za čízu, esli kulatá nebo hranatá...
Datum: 01. září 2010 18:49
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:50
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No štestí mel extremní a nevíte na toho chlapka kontakt odkoupil bych od něho motor  vypada pojizdne
Datum: 03. září 2010 21:50
 buď si myslim že to nedobrzdil a zastavil až na kolejích a tak seskočil,nebo mu to na tom zdechlo,protože kdyby to chtěl záměrně přejet tak buď by to stihl a nebo ho to srazilo...
Datum: 02. září 2010 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel10323
 TO ze mel stesti je pravda!! Ale z prdele kliku rovnou. taky si myslim,ze tomu nic neni,to by este jezdilo....videl sem horsiho a jezdil.....hlavne ze chlap je celej....nechapu jak nekdo vjede pod vlak???!
Datum: 02. září 2010 19:46
 ted me docela dostava ta hadka co to bylo  jako myslim jestli to byl nebo nebyl pio....
Datum: 02. září 2010 19:31
 teď jde o to jestly tam nezajel,protože to nedobrzdil  chudáci oba dva..
Datum: 02. září 2010 18:39
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Neuvěřitelný, kdyby to byla nějaká Yamaha z plastu, tak nevim, jak by to přežil
Datum: 02. září 2010 18:10
 jojo - slysel jsem o tom - ale ze tady na to najdu odkaz - fakt dobry - taky to mam par desitek kilaku - zajedu na par srotaku v okoli a beztak ho tam uvidim  - a budu mit nahradní díly
Datum: 02. září 2010 11:32
 hošííí ten pionýr ješte bude jezdit xD
Datum: 01. září 2010 23:45
 Tak ten měl štěstí,nemůžu pochopit jak ten řidič vyvázl s lehkým zraněním když pionýr je srolovaný v kolejišti.Ten motor vypadá že to přežil,jestli neni někde naspodu proražený
Datum: 01. září 2010 22:55
 ten člověk měl nepočitatelně víc štěstí než rozumu..
Datum: 01. září 2010 18:50
 postul ® postul taky sem to chcel napsat 40 let stará motorka a bezpečnější jak nějaký BMW.Sranda měl štěstí.
Datum: 01. září 2010 18:45
 tady jasně vidíte že pincek je bezpečnější než jakákoli japonská motorka
Datum: 01. září 2010 18:23
 karlos: taky si myslim že tady ani Tempo nepomůže
Datum: 01. září 2010 18:17
 jj stesti preje pripravenym a JAWArum  BTW Yuri myslim, ze tohle uz nevyklepe
Datum: 01. září 2010 18:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mál šatstie že prežil ale na oplátku by toho pinča mohol dať dokopy ked ho tak položil do smútku
Datum: 01. září 2010 16:57
 No fakt mal velké stastie........ nejde mi do hlavi
Datum: 01. září 2010 16:12
 Ty jo tak to čumím,...to je zázrak...krom toho od tohodle přejezdu bydlím pár desítek kilometrů.
Datum: 01. září 2010 16:02
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 zdar draci mám očouzlej válec asi 2 cm na straně kde jsem měl i píst očouzlej aš k píst čepu někdo tu psal že je blbě vyvážená ojnice vádí to jízdě? podfukujeto?jde to nák spravit ? díky za rady aspon 5 příspěvku prosím draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 16:09
 jestli je to očouzený až takhle tak nové kroužky nejspíš nepomůžou...válec už asi taky bude docela šišatej...
Datum: 01. září 2010 16:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Když už to má něco najeto tak to je normální, dá se to omezit výměnou kroužků ale neznamená to že to špatně tahne mě 05 podfukovala až za 3 kroužek a kde se na to hrabaly 21.Má na to vliv taky olej protože s "moderním" olejem to neni až tak vidět jako třeba s M2T.
Datum: 01. září 2010 15:19
 http://www.youtube.com/watch?v=TN9VwAF1kCk&feature=related .čus nevíte jak ten fechtl mohl tak začat hořet??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 23:14
 jednou jdem přišel k jednomu blbečkovi a on si pěkně nalél do plastového kýbla 2 litry benzinu,hodil tam výfuk a zapálil to... no debil,přijdu,kýbl se mu roztavil,ten benzin se rozlél po celém dvoře,my jsme to nemohli uhasit... kýble s vodou jsme na to čáchali a to vždy zase chytlo,pak donesl jakousi starou deku,udusili jsme to a bylo uhašené
Datum: 02. září 2010 23:14
 Me začal hořet válec,když jsem zkoušel jestli svíčka dává jiskru.Za 30 vteřin uhašený...Nevím proč tam ten šulín šaškuje s mobilem než aby došel pro kýbl s vodou a polil to...
Datum: 02. září 2010 21:38
 chytla mi 175 kyvka a uhasil jsem ji bez jakykoliv potizi
Datum: 02. září 2010 19:50
 Uhasit to jde máš pravdu ale bez prolbémů ne to už zas takovou pravdu nemáš... Schválně vylej na beton 5 litrů benzínu,zapal to a lej po tom vodu... benzin je lehčí jak voda,nadnáší se na hladině té vody a na té hladině taky hoří... Takto si to myslím já
Datum: 02. září 2010 16:33
 jenco: to se teda hodne pletes jde to uhasit bez problemu
Datum: 02. září 2010 14:54
 vyliajte olejovy benzin doma zapalte a skuste to uhasit s vodou........nedá sa to
Datum: 02. září 2010 12:59
 hlavně že kolem toho 5 minut chodí s telefonem a natáčí to... kýbl vody a je po ohni, přitom si stěžuje jaká je to škoda...
Datum: 02. září 2010 12:11
 To jsou s prominutím debilové... Mě řekni co to má za význam podpálit fehtla a zavézt ho do šrotu,beztak ti hasiči jich stáli nějaké prachy a ve šrotu za to víc jak 3 kila nedostali.. a kdyby to prodali na netu někomu do dobrých ruk za 2 000 tak udělají nejlépe jenže ne oni musí byt kokoti a podpálit ho
Datum: 01. září 2010 22:52
 No kurva to je ale kokot opravdu vymaštění já bych ho vyliskal ať se probere trochu a prej "Sranda za 2000"....no nalil do nádrže 5 l a polil zadek fíka benzínem nebo něčím no a to chytlo..na FACKU A POŘÁDNOU! Zapálit nějakou novou naleštěnou Yamahu by nedokázal, ale zapálít starého veterána to by mu šlo!
Datum: 01. září 2010 17:41
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Toho fagana bych zabil normálně omg zapalí to schválne a eště volá hasiče no omg ja bych to uhasil troskou vody a ne hasici mg
Datum: 01. září 2010 14:04
 Tohle je tottal kokot...mohl to uhasit, a beztak to zaalil sám at si tam píše co chce.
Datum: 01. září 2010 13:38
 ahoj draci. mam nekolikproblemu.za a JAk muzu srovnat smajdavou rozetu?za B puli sem motor na pionorovi 21 a kdyz sem rozdelal spojku tak sem si vsiml ze ten spojkovej kos ma volny ty tycky je jich 5 ktere maji nakonci ty drazky na pojistky Vadi to ze to je volny?chci se pak dale zeptat co muze byt ze se mi docela dost hreje motor...myslel sem ze to je chuda smes ale tim to neni svicku mam n15c...zacalo se to prehrivat v cervenic v tech vedrech a od ty doby se to occa po 20 minutech prehriva a prestava tahnout v cem to muze byt?Dales se taky chci zeptat jaka orig. barva modry na pio?a jeste jedna otazka nastvoval sem volnobeh a i kdyz mam skoro sroubek na konci porad sou otacky nizke co to muze byt?karbec je cistej....diky moc vse je to na pio21....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:57
Jméno: k.o.l.o
IP: uživatel10321
 motor je po go...valec je ok...jenom muze to delat velky predstih?
Datum: 01. září 2010 21:57
 v červenci v těch v těch vedrech se mi přehřejvala i čezeta, která se jindy ještě nepřehřejvala.. prostě moc velký vedro.. kdyžtak zkus vyčistit žebra, víc s tim asi nezmůžeš (za předpokladu že ostatní máš v pořádku)...
Datum: 01. září 2010 18:53
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 S tím roznejtováním těch tyček souhlasím taky jsem to dělal ale ať ta rána není až moc velká aby jsi nezmáčkl drážku na druhé straně co se nasazuje segrovka co drží misku s pružinou::::ničeho se neboj uvidíš že máš na kladívku momenťák.
Datum: 01. září 2010 18:49
 Nepřidřel si válec? Jinak ty tyčky normálně většinou zpravíš, ty nejty sou vyrachtaný, párkráď do nichj bouchni kladivem přes majzlík a máš na pár motohodin klid.Jinak, nedrží ti volnoběh? Může to dělat už dost vytlu%cený šoupátko na místě kde dotahuješ šroub volnoběhu, popřipadě špatné gufero pod primárem. Velké ohřívání motoru může dělat i málo oleje v benzínu při velkých vedrech, malá hladina v plovákovce,Jehlu v karbecu dej 2 drážku z vrchu.
Datum: 01. září 2010 13:43
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 myslím výfukové koleno
Datum: 01. září 2010 13:11
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jestli to je volný myslím že to vadí ale nejsu si na 100% jistej. že se přehřívá a netáhne no skus vyčistit píst hlavu válce výfukový kanál vyfukové joleno a výfuk od karbonu a asi to bude chtít novy píst kroužky nebo aji výbrus . jo a ta modrá sice nevím jestli jeto originál ale měto připadá že je. asi origo modrá barva ral 4400
Datum: 01. září 2010 13:10
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:36
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10228
 ja se priklanim za mogul tsf me snim fichtl jede jak drak oproti shell mam odskouseno do poradneho kopce
Datum: 01. září 2010 21:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell
Datum: 01. září 2010 20:36
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 jednoznačně Shell sx2 advance, mustang jede výborně i v níských otáčkách a moc nečudí ,MOGUL TSF je do sekaček ,motorové pily atd... je dělanej pro vysoko otáčkové motory ,prostě mojemu fechtlu nevoněl , tak jsem ho vyměnil za Shell...spokojenost.....
Datum: 01. září 2010 19:38
Jméno: Sharker_work
IP: uživatel3429
 lepší bude ten TSF, je to polosyntetika a taky je o dost dražší.. ale ten rozdíl na fichtlu nemáš šanci poznat, maximálně v karbonování, že ten shell oproti mogulu o trošku víc karbonuje, ale je to srovnání mezi těmahle dvě ma olejema, ve srovnání s M2T nekarbonuje ani jeden...
Datum: 01. září 2010 17:36
 Zdar draci, tímto vám chci ukázat svůj web, kde mimo počasí je také sekce jawa 23. Zde budu popisovat můj stroj, se kterým se chystám na závody. Budou zde napsány moje úpravy a a úspěchy, či néúspěchy. Zatim tam však z obsahu moc není, však doplnim i nějaké fotky brzy! http://www.meteostrankykojetice.wbs.cz Dík za návštěvu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 10:49
Datum: 02. září 2010 10:49
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 jen aby to nebylo pořád nahoře....
Datum: 01. září 2010 22:23
Jméno: grego3
IP: uživatel10092
 Zdravim,co si myslite o tom že bych udělal z fichtla neco takovyho: httpwww.seitz.usrecaiha_trail_breaker.jpg co myslite vim ze to nebude tak vypadat ale precena kros po poli, v zimě na sněhu chcu aby tomělo vysokej záběr nebo zadni kolo-obrovskej drapak a vepredu lyže.To by bylo hodně dobrý.Na kros po zasněženym poli kde je 25cm sněhu by to bylo super.Nema někdo z vas neco takovyho doma?Případně jestli by mě mohl poslat fotky.Fakt diky.Čus -)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 20:25
Jméno: grego3
IP: uživatel10092
Datum: 01. září 2010 20:25
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Cau pls jak zjistim jakou mam velikost pistu a krouzku.popripade ajkej mam vybrus????aniz bych to musel kuchat....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:01
 Sharker 487 byl rychlejsi
Datum: 01. září 2010 12:01
 prumer pistu zjistis budto suplerou, nebo je na pistu vyrazenej
Datum: 01. září 2010 12:01
 sundáš hlavu válce, na pístu je vyražený číslo výbrusu, nultý výbrus je 38,00mm, 1 znamená první výbrus o velikosti vrtání 38,25mm a každé další číslo znamená o 0,25mm víc
Datum: 01. září 2010 12:00
Jméno: dachl-20
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat když dám nový píst a nové pístní kroužky tak jak pak musím zajíždět a kolik km se to zajížní a jak se jezdí při zajížnění díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 10:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano pokud je závada na pístu nebo kroužcích, ale neni nic s válcem tak proč dělat vybrus proste koupím kroužky a píst a hotovo..
Datum: 01. září 2010 10:53
 Je to uplně normální. Kroužky jdou do háje dřív než válec... Zajíždí se to cca 100 kilometrů s větším množstvím oleje v benzinu
Datum: 31. srpna 2010 23:42
Jméno: Lukin
IP: uživatel10320
 Nevím,co děláte,je uplně normální měnit píst s kružkama bez výbrusu,musel jsem to tak dělat už mockrát,když je malá kompres a válec je v dobrém stavu,tak stačí vyměnit jenom toto a nemusí se dělat nový výbru.
Datum: 31. srpna 2010 23:00
 kolecko: to se dnes dela misto vybrusu
Datum: 31. srpna 2010 22:27
 hm...mě by to taky zajímalo...nikdy jsem neměl důvod měnit píst a kroužky bez výbrusu  leda že by píst rupnul nebo tak něco?
Datum: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 hm...omg proc se ho ptas na takovou vec ?? to mění snad hodne lidi ne
Datum: 31. srpna 2010 22:20
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a proč měníš píst a kroužky jestli se můžu zeptat
Datum: 31. srpna 2010 21:54
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 řekl bych tak 200km ale hlavne nehonit v otackach a jezdit pomalu a hlavne nesmi jet 2 lidi pouze jeden
Datum: 31. srpna 2010 21:41
 bude stačit tak 100km, prostě do první nádrže dej víc oleje...
Datum: 31. srpna 2010 21:40
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar draci,mám Jawu 350/640 a chci se zeptat,budu ji mít po výbrusu tak jakým olejem a v jakým poměru mám zajíždět?Nechci to podcenit,díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 23:50
 Taky jsem zajížděl motorku takovým stylem že jsem jezdil nejpomaleji co to dalo... No a po záběhu mi to vůbec nechtělo jet,bylo to líné,slabé,pomalé a když jsem asi 50x sjel dvoukilometrový kopec který byl pěkně prudký na plný plyn s přetočeným motorem tak tepve se to probralo a jezdí to normálně... to chce prostě jet těch 60,pak to vytáhnout na stovku,jet třeba pul minuty kilem a pak zase klesnout na 70,chvíli jet 70 a potom zase 90-100 prostě tak to střídat ale s rozumem... já tot ak zajíždím už léta a po zajetí mám vždy nejlepší motor ze všech jawařu od nás z okolí
Datum: 31. srpna 2010 23:50
 Jetmárek: četl jsem že neni dobré jezdit po celou dobu záběhu v konstantní rychlosti. Motor si musí zvyknout na všechny režimy,takže i v době záběhu je potřeba ho pořádně vyhnat do větších otáček ale jenom jednou za čas a krátkodobě.
Datum: 31. srpna 2010 23:46
Jméno: Jetmárek
IP: uživatel8793
 Zdravim. ja mam tu samou masinu... a taky po vybrusu... budu mazat MOGUL TSF polosyntetika je to cajkovej olej? A chci zajizdet. tim stylem... ze az si ji vyzvednu ze servisu ttak u nas je takova karasna dlouha rovina.. cca 40km... tak ze tam poslu za 4 rychlost tak 60km/h.. a pofrcim tuhle rovinku tam a naspatek... a druhej den znova... a treba po 500 km bych zacal pridavat... slo by to tak???? pomer 1:33  a kolik km se ma zajizdet?? mel jsme uz jednu cz 25O/455 a po 5OO km uz litala jak drak... 115 bez probelmu.. a jedina znamka pridreni nebo ..tak .. a to uz dostaval kour jako blazen  dikes moc za rady
Datum: 31. srpna 2010 21:58
 jakymkoli dvoutaktním se specifikací API-TC, poměr bude nejspíš v příručce, ale já bych dal 1:33, aspoň prvních tisíc km
Datum: 31. srpna 2010 21:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau potrebuju prehodit papiry z 450 na 455 myslite ze kdyz prehodim stitek s SPZ ze to projde? resim jak to udelat s cislem motoru kdyz to bude jinej tym jestli to projde?? jestli to jde oficialne!! pokud ne tak musim si pucit od kamose 450 hodit nane cisla a pak nechat vymazat cislo motoru, to je ta slozitejsi verze, ale bezproblemu. A koukaj na cisla na ramu?? ja vim akorat to ze kdyz chci vymazat cislo mortoru tak musi bejt jiny cislo
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:56
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak to tedy udelam slozitejsi verzi
Datum: 31. srpna 2010 21:56
 175 a 250 ti asi fakt neprojde, a ohledně čísel, mě na STK kontrolovali jenom ty.. Výmaz čísla motoru udělat můžeš nicméně ti furt musí souhlasit typ motoru, a to 450 a 455 nikdy nebude
Datum: 31. srpna 2010 21:32
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau četl jsem v jedné knížce o fíkoch že se dá dát převodovky z jawa nebo čz 175 a na motor z fíky a mám pak 4 stpnovou převodovku myslíte že je to pravda a že to jde to pak musím dát i řadící automat a to by pak bylo že bych měl na stratování a řazení jednu páčku nebo jak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:00
Datum: 01. září 2010 12:00
 ale z naky motorky tam pasuje 4stupnova prevodovka mysli ze sem to nekde cet
Datum: 01. září 2010 11:52
 Jako co tady píšeš mi příde jako absolutní hovadina...
Datum: 01. září 2010 10:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 U moji cz 175, mi jdou spatne rychlosti, jednicka tam treba skoro vubec nejde dokud neotocim zadnim kolem, nebo to tlacim na neutral a z niceho nic tam skoci rychlost, chtel bych se zeptat jestli to muze bejt jenom spojkou a nebo uz pulit..diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 18:33
 sharker: jo, jasný, já to blbě přečetl, myslel jsem že mu tam prostě dou blbě kvalty...
Datum: 01. září 2010 18:33
 špatně vystavující spojka ti tam nemůže sama házet kvalty z neutrálu, na neutrál se spojka netočí (když stojí motor), takže je jedno jestli je vypnutá nebo ne, tohle vypadá minimálně na ohnuté vydličky, rozpul to a uvidíš..
Datum: 01. září 2010 12:05
 můře to bejt málo vystavující spojka
Datum: 31. srpna 2010 22:03
 Zdarec, nevíte jak se dá zpravit odskakující kladívko? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel10323
 odskakující kladívko je něco jako omezovač otáček,doporucuju minimalne jednu pruzinu navíc.....v lepsim pripade zapalovani bezkontaktní....nedávno mi psal Ultramotorkář Spářa....problém jako svině,nedotáčela se mu cestovní uprava,na moji radu dal dve pruziny a najednou to jede  Verim,ze dokud budes mit kladivka,kterymi proteka proud řádově v ampérech,tak budou furt problémy jak s otáčkoměrem,tak preskakujici jiskrou a jakoby dvojitou jiskrou a tudíž i x násobné namerene otáčky....taky jsem ten otackomer mel....uz sem ho zlikvidoval
Datum: 02. září 2010 15:48
Datum: 01. září 2010 9:03
 No asi takhle...koupil sem si otáčkoměr. a ten na 3 RS ukazuje něco přes 13 000 ot/min...což je blbost..., blbě to ukazuje jen na vysoké otáčky, otáćkoměr je nastaven dobře, kladívka nový, vačka nová...a právě na stejskyho chatu mi někdo napsal že to může dělat i odskakující kladívko takhle to myslím, tzn že se nestačí vracet při téch otáčkách.
Datum: 31. srpna 2010 22:28
 těžko říct čemu řikáš odskakující, ale na vině může bejt samotný kladívko, jeho oska, vačka nebo v krajnim případě ohnutej čep kliky
Datum: 31. srpna 2010 21:35
 jestli se nevraci jak ma tak je unavena pruzinka tzn vymenit kladivko a bude to OK
Datum: 31. srpna 2010 21:34
 odskakujici... upresni to
Datum: 31. srpna 2010 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak jako odskakující ?  koukni se , jestli se ti nehejbe ta tyčka na který je to kladívko přidělaný...kdyžtak sundej stator a z druhý strany to roztemuj důlčikem
Datum: 31. srpna 2010 21:16
 Zdravim mam takovy napad chtel bych si upravovat meho pionyra chtel bych ho nechat v origo stavu(plechy atd...)jen tam dat predni tlumice ze simsona+svetlo.Chtel bych tuningovat pouze motor.Myslite ze to je dobry napad???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel10323
 Určitě. Doporučuju válec alá stejskyho cestovní či RS uprava-(koupit a nebo vyrobit)+vhodně upravenou hlavu,origo vyfuk,origo karbec a jedeš si jak pán...mužes tam este dát 90mm kliku,vlozky,centrální vyšší podkovu,nechat si od nekoho na freze upravit origo karbec Jikov na větší průměr,pripadne vetsi vrtani valce 40-41mm...doporucuju sehnat stary origo nepobouchaný vyfukovy koleno!! ty nový maj silný stěny a vevnitř jsou znatelně užší a zbytečně to škrtí motor!...jen to zapalovani bych vyměnil....to je průserový....
Datum: 02. září 2010 15:56
 podle toho na co to máš? Jestli na silnici, tak bych to nechal origo.
Datum: 01. září 2010 5:37
 Zdar draci,prosím o radu,jestly jdou barvit plastový díly?a jak?děkuji mockrát..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 SPREJEM NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! LOUPE SE TO!!!! jinak ja plasty na minibice natrel normalne stetcem nejakou nitrocelulozovou barvou(nepamatuju si presnej nazev) kazdopadne to vytvorilo krasnou lesklou silnou vrstvu(ani stopy po stetci tam nejsou, slilo se to dohromady) a neloupe se
Datum: 31. srpna 2010 21:20
 jo dík,rád bych ti poradil ale babetu nemám,jen sned co jsem slyšel-karbec dellorto 14mm,vyfukovy koleno skrátit aby nezasahovalo hluboko do vyfuku,spřevodovat vic toho nevim sorry...
Datum: 31. srpna 2010 21:18
Jméno: Lukas
IP: uživatel10310
 Jo jde to. Mě lakovali plastový díly na hondě v lakovně, ale mělo by to jít i normálním sprejem. Před lakováním jestli to je jen poškrábaný tak se to musí vybrousit zakitovat a přestříkat (přesprejovat). Nemam zkušenost s celoplastovými díly, no tomto plastu byla pod barvou taková bíložlutá vrstva. Kdyby jsi mi na oplátku poradil nějakou fintu na zrychlení babetty bylo by to supr :o)
Datum: 31. srpna 2010 21:09
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Myslim že sprejem no problem..........
Datum: 31. srpna 2010 21:05
|



|