Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 cau kluci chtěl bych se zeptat kolik asi stojí výbrus na pionýru ??a pravě jestli to ma smysl dělat?? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 Pozor! To že pionýr po půl hodce začne vadnout nemusí vubec bejt vinou ojetýho válce!!! Rozepíšu ti tu elaborát na 2 stránky A4 proč se co děje,když budeš chtít......a nebo radši ne....jednoduše.....dělá to pár věcí: ....svíčka(N15 je celoročně dobrá,pro tyhle vedra je ideální n14) ....tryska musí být neprorvaná HT68(časté)!...volnoběžná VT38...špatně průchozí-zanesenej-starej vzduchovej filtr(časté)....špatný přísun vzduchu do airboxu(časté).....bere to teplej vzduch od motoru do sání(časté)......na válci a hlavě je hodně napečenýho bordelu(časté)......výfuk může být přicpaný(časté).......špatná ložiska v motoru(tohle například dělá,když se daj ložiska s vůli "A" místo "C3" a nebo když se daj na hlavní hřídel převodovky ložiska bez zmiňované vůle C3)....dále to může dělat špatný olej v motoru a přidírající se primár......další možností je špatné ložiska v zadní rozetě......špatný/suchý/vytahaný řetez.....další častá věc-!KARBON!-hodně karbonu ve válci,na pístu,v hlavě,ve výfukovém kanálu a kolenu,či karbonem podpečené netěsnící kroužky....špatně točící se kola-vydřená ložiska.....přibržduje zadní brzda......A když půjdem do podrobností tak toho může být daleko víc......prostě pokud vyloučíš všechny výše zmíněné možnosti + válec nemá kompresi ani s novým pístem a kroužkama a zvoní to jak vzteklý+má to ve válci schod jako kráva+občas je to někde vydřený(rejhy) tak potom udělej výbrus.....a kup pořádnej píst a kroužky(třeba u SESY) a ne žádný čínský/indický pístní sady za 99,- Zdar tvý práci Standa
Datum: 26. srpna 2011 13:33
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Jo jasny ja chci snim jezdit na praxi ale je to trochu daleko a mam aji vcelku kopce a když na to pionyru jedu tak po pul hodině až nema takovej vykon jako hned když to nastaruju a jedu a ma to problem vyjet kopec i na 1, ale jinak jede suprově...
Datum: 26. srpna 2011 12:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No pionýr pojede suprově, ale až po zajetí! Nemyslete si, že dotahnete matky na šteftech a hurá plnej...! Dávat to na výbrus je pro ty co jezdí po silnicích a v klidu, ne pro magory co to holuji...
Datum: 26. srpna 2011 12:24
Jméno: vena
IP: uživatel590
 David45623- to u vas sou drazi asi vybrus 700km tu 350kč + pist ktery stoji 100kč a pisni kroužek jeden 25kč  takže ja bych si nechal radši ten vybrus a svuj valec ne ty repliky valcu stoji za prd
Datum: 26. srpna 2011 7:05
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo jo tak diky moc doufam že když udělam ten vybrus tak mi ten pionyr nebude ztracet silu po pul hodině ježdění..
Datum: 25. srpna 2011 22:36
 výbrus stojí 400Kč a to i s pístem a kroužkama
Datum: 25. srpna 2011 22:16
 no výbrus stojí tak 500-700 kč + 200 stojí novej píst + krožek tak po 50 kč, takže když si koupíš novej válec aji s pístem a se všim ostatnim tak tě to vyjde možná i líp.
Datum: 25. srpna 2011 22:10
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 koukni na kroužky ,kdyžtak je vimněn
Datum: 25. srpna 2011 21:42
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 protože pionyr jede suprově ale jak jezdim tak pul hodky jako že ale jezdim bez nějakych zastavek, tak to nema už takovou silu a nevim jestli to bude svičkou mam tam N15C
Datum: 25. srpna 2011 21:11
|



|