Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pepe
IP: uživatel6155
 zdar draci mám Jawu 23 a když si chci přitáhnout volnoběh tak utáhnu volnoběžní trysku a to nic neudělá klidně když to dotáhnu úplne na maximum.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 12:16
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Rozdělěj šoupě a koukni se jestli v místech kde vylézá šroubek na volnoběh není už velká díra..To se stává jak se pouští rychle plyn tak to do toho narazí a vymačká se díra...Jestli tam bude velká tak vyměň.Jak říkaly nechej fichtla zahřát na provozní teplotu a šteluj draku
Datum: 29. srpna 2011 12:16
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Honza: myslim že není takovy blbý aby přitahoval trysku hl když ma byt dorvana uvažuj.. a to že ti to volnobežnou triskou nemní efekt volnoběhu tak máš možná špatné soupatko aspon ja sem ho vymenil a bylo to okey  jo a jak rika dachl21 delej to za provozni teploty
Datum: 29. srpna 2011 11:31
Jméno: pepe
IP: uživatel6155
 Honza sak jsem to tim sroubkem delal!!!!
Datum: 29. srpna 2011 11:20
 Honza : ty si lamer, neumíš psát, tryska je volnoběžná, a hlavní, a ani si nedopsal že volnoběh se ladí, když je motor na provozní teplotě
Datum: 29. srpna 2011 11:07
 OMg ty si lamer tryskou se volnoběh nešteluje....šteluje se tak že máš 2 trycky volnoběžnou a záběhovou a mez nima je takovej šroubek s pružinkou a tím se ladí volnoběh - čím více ho přitáhneš tím máš vetší volnoběh,čím více povolíš tím menší je volnoběh,na volnběh mají vliv věci jako předstih,bohatost směsi a šoupátko ale pokud to nemáš nějakýho šrota tak si stačí pohrát s tím šroubkem
Datum: 29. srpna 2011 9:27
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 zdar tuneri delam ted s kamosem projekt jawa /evo 5/ (70 ccm 5Q) koupil sem vybrouseny pařezacky valec na 70ccm/4K ,snizenou hlavu upravenou od stejskyho kompletne překopane kartry na 5Q spojka simson, klapkové sání pretryskovany karburator bing 21 bezkontakt VAPE, motor už se skládá a sem zvedav co to udela po zabehu na brzde myslite ze to da nad 12000ot/min? diky a co na tu upravu ríkate
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 23:24
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 evo 5 je tam jenom proto že to je naše páta verze ale ty předejší verze se týkali spíše jenom válce a karburatoru..fotky nějake pridam ale zatím je to naše tajemstvi  nejvíce se obávám životnosti válce a toho, že se stěny válce probrousí uplne...časování a plnění budeme dělat až přijde hlava kterou jsem poslal stejskymu na spátek protože tam něco nesedělo snad už to bude ok
Datum: 30. srpna 2011 23:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč jméno EVO 5? To už je nějaká 5. verze?
Datum: 29. srpna 2011 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 Já bych chtěl vidět ty další dva přefuky..... moc mi to zajímá......samozřejmně projekt suprovej!! Hoď sem nějaký (alespoň nicneříkající) fotky ,pokud to neni totálně tajný.....mě jen zajímá ta úprava válce z 555,protože mam 70ccm taky v plánu,ale já chci jít ve stylu motorů Jawa 250.....máš ten válec převložkovanej? že....
Datum: 29. srpna 2011 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pro zajimavost, jaky mas casovani vyfuku a sani? Podle toho by se daly rict otacky...
Datum: 29. srpna 2011 12:25
 toš to by pak chtelo náky videjko
Datum: 29. srpna 2011 12:21
Jméno: KIT 70 ccm/evo 5/
IP: uživatel11989
 Ahoj převodovku jsem koupil spolu se spojkou se simsona s německa za cca 3500 kč usazení do upravených kartru bylo složitější ale zmákli sme to a řadí to.. a ano do výfuku se právě pouštím a budu experimentovat
Datum: 29. srpna 2011 11:26
 popravdě může ti to jet hůř než sériovka  ale pokud je 4K dobře udělanej, klapky budou odpovídající.... a nezaobírej se max otáčkami a výkonem...nejdůležitější je průběh  ikdyž ze 5Q to bude jedno celkem  Samozžejmě výfuk musíš udělat pořádnej nejlíp ho odbrzdit- zkoušet různý rozměry,délky.... Bez něho to nepůjde  Mužu se zeptat s čeho je převodovka?
Datum: 29. srpna 2011 8:06
 Matej je to proste koníček, novú motorku si môže kúpiť každý, ale starú motorku upraviť na úrovni nového nie
Datum: 29. srpna 2011 7:24
Jméno: Matej
IP: uživatel12343
 K čomu ti to bude? ja by som do jawy 50 nedal toľko peňazí radšej by som si kúpil niečo väčšie a silnejšie_!
Datum: 29. srpna 2011 4:12
 Cau jeden strejka z vesnice vyklizel garaz a ja jsem sel kolem a videl jsem ze tam ma bizona ale rozebraniho motor je celej rozdelanej a nevim jestli tam neco nechyby z prevodovky, vejfuky jsou pomlaceny, posvarovany, a chyby sedacka a naky drobnosti. A chce za nej 6000 kc je to moc nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Dá se to, ale chce to vidět v jakým je to stavu... Drahý to určitě není!
Datum: 29. srpna 2011 18:29
 Ondra z Přerova,jestli todle čteš napiš mi prosím na email kterej je tu zveřejněný chcěl bych tu jawu21 s papirama v zlůem stavvu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 22:10
 Ahoj lidi,hledám někoho kdo má jawu 21 s papírama nejlépe v zlém stavu aby nebyla drahá,klidně si opravím - Olomoucký kraj nejlépe Přerov. Před 2 dny mi psal Ondra z Přerova takže jestli todle čtete nebo ty Ondo tak mi napište na email JanSkopal@seznam.cz protože mi nějak blbne fichtlkrámek,díky za pochopení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:59
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci dneska jsem demontoval válec abych provedl dekarbonizaci, a teď když mám hotovo tak bych se chtěl zeptat na těsnění co je mezi hlavou a válcem a to co je z druhé strany válce jak s tama vede píst. Jak jsem to rozdělal tak jsem zjistil že tam byl jen jakýsi červený silikon či co který se zničil tím jak jsem to od sebe oddělil. A teď bych potřeboval radu jaké těsnění tam mám dát teď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 16:49
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Tak jsem nakonec koupil pod tu hlavu ten hliníkový kroužek , dneska to dám dohromady. Jinak pod válec jsem koupil ten klasický papírový. Ještě bych se chtěl zeptat na co si mám dávat při skládání pozor.
Datum: 29. srpna 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 žádný těsnění pod hlavu nedávej,nepatří tam....a moc by mi zajímal význam silikonu pod hlavou....pokud je tam nějaká kravská rejha,tak to beztak bude fučet,protože to ten silikon rozežere a vyprská ven.....hlava má bejt zabroušená proti válci,nejlepší,nejúčinější,nejlevnější a nejtrvalejší řešení......pod válec dej origo papírové těsnění potřené olejem či vazelínou.....
Datum: 29. srpna 2011 16:32
 dává se tam i tohle
http://www.motokramek.cz/tesneni-pod-hlavu-pionyr/
Datum: 29. srpna 2011 8:36
 papír ti pod hlavou vyhoří... zabrousit... já sem hlavu na babetě ani nezabrušoval, jen dotáhl ráčnou do kříže, projel na zahřátí a znova dotáhl a ani nefoukne.
Datum: 28. srpna 2011 23:57
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Původně jsem to měl v plánu, jenže mi tu kdosi tvrdil že by to mohlo chytnout.
Datum: 28. srpna 2011 23:38
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 ja by som odporucil tieto tesnenia vystrihnut z papiera a pred montazou potriet dosadacie plochy vazelinou je to najjednoduchsi a najlacnejsi sposob utesnenia a zaroven aj velmi ucinny
Datum: 28. srpna 2011 23:31
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
Datum: 28. srpna 2011 22:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pod hlavu žádný silikon neptří... je to prasečina. Hlava se zabrušuje proti vložce válce brusnou pastou na ventily.
Datum: 28. srpna 2011 22:26
 Dej tam ten silikon, jmenuje se lukopren, mám to pod hlavou, válcem, snad všude kde se dá, a nikde ani kapka oleje...a ty keci že se ti to pak dostane do přefukú a bla bla je blbost...když to dobře odmastíš, nepřeplácáš, a necháš to vytvrdnout, tak se to dostat nikde nemůže.
Datum: 28. srpna 2011 22:24
 mě děda radil vystřihnout z papíru a potřít vazelinou, že to tam měl kdysi na 250 panelce a v pohode to fungovalo
Datum: 28. srpna 2011 22:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Pod hlavu na pio tmel nepatří pokud tam teda chceš to těsnění tak kup normálně třeba babet'ácký nebo ze stadiona a to si ostříhej tak aby ti vlezlo do te mezerky v hlavě
Datum: 28. srpna 2011 22:04
 to by asi chytlo mohlo by ale i nemuselo kup normál silikon ten červenej kamnářskej do 300 stupnu nebo do kolikati je protože hlava a válec jak se zahřeje tak tech 100 stupnu mít budou
Datum: 28. srpna 2011 22:02
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Díky za reakci , to těsnění pod válec koupím. A pod tou hlavou byl původně ten červený silikon. Pastu na ventily bohužel nemám  . Známí mi poradil že tam mám dát papír a potřít olejem ? šlo by to i tak ?
Datum: 28. srpna 2011 21:57
 ono se tam zádný těsnění nedávalo, ale někdo tam dává takovej hliníkovej kroužek, ale nevím kde ho sehnat. já tam mám silikon o kterym jsi se zmiňoval. normálně zajdi do nějakýho obchodu pro fichtly nebo do nějaké mototechny a řekni že chceš silikon mezi hlavu a válec
Datum: 28. srpna 2011 21:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 28. srpna 2011 21:42
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 ahoj prosím lidi kde najdu na 350/639 uhlíky? nemužu je za boha najit. Nejsou z altiku z druhe strany? nebo sem tak slepej? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 20:36
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 tak jsem to všechno složil zas do kupy a ani jedna svička mi nehaže jiskru.  co tim jaj
Datum: 29. srpna 2011 20:36
 5,5 mm stačí
Datum: 29. srpna 2011 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 oni sou normálně krátký,takže se nelekej.....nejdelší uhliky na altiku 350 jsem viděl cca 1cm....ale jinak se prodávaj i s tim bakelitovym/plastovym držákem za pár korun....a snad tam jdou uhliky z fáčka....ale tak to už nemam ozkoušený....
Datum: 29. srpna 2011 16:35
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 našel jsem je a nevíte jak mají být dlouhé? z toho držáku mi vyčnívají zhruba o 5,5mm
Datum: 29. srpna 2011 10:08
Jméno: padesatka
IP: uživatel11232
 Zdar chlapi, potřebuji radu, dělám GO fichtla, složil jsem převodovku na sucho na odzkoušení jestli řadí, dám 1 v poho, neutrál chřastí, 2 v poho, mezi 2 a 3 jakoby neutral, 3 v poho, kde mám prosím Vás chybu ve složení převodovky, budu rád za radu, či návod jak to v pohodě poskládat. Dík moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 9:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já bych to nedělal ...já jsem kvůli tomuto problému rozdělával ten motor třikrát...ale mě tam nešly neutrály vůbec..ale každopáně jsem to tenkrát udělal podobně jako ty a zkoušel jsem to a nakonec jsem dospěl k to že to děělala ohnutá vidlička..to vyřešíš jednoduše..rozpul to dej tam neutrál toč s hřídelkou a dívej se jestli ty výstupky co jsou na kolečkáč zapají do dulku co jsou na protikolečkách..když to do toho zaopadá tak to je špatně a to chrastení spusobuje že ty výstupky drhnou o ty dulky a to potřeba vyřešit tak že jemně přihneš vidličku na potřebnou stranu tak aby ty vystupky nedrhly o dulkykdyž to vyřešíš u jednoho neutralu tak tam zařad druhej a skontroluj jestli tam de pak to skus bez kliky a starpáky jen tak přiklopit druhym kartrem a skoušet řadit..když to bude v pořádku tak dat tam klikua složit...nevím jak bych ti to jinak napsal ovšem já jsem s tím měl velké problémy ikdyž jsem to taky nevyřešil do puntíku a převodovka mě trošičku občas zachrastí ale je to pouze o trpělivosti která já moc nemám...každopáně přeji mnoho zdaru a úspěchů..hlavně když to budeš zkoušet tak nezapoměn točit hžídelkou ..když netočís tak ti to udělá to co mustangovi1971 a to že tam pude jen jednička
Datum: 29. srpna 2011 9:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus hele asi bych to neřešil to chrastění to je možná od toho kolečka s pružinkou v převodovce co se po složení tak nějak zacvakne do toho z výstupky špatně se to popisuje ale ja když sem ted nedavno dělal ganeralku tak když jsem to nasucho složil a vyzkoušel tak mi tam šla myslim jenom jednička nic sem v tom za chybu nehledal a složil to komplet nalil olej a projel a všechny kvalty šly.Tod' má zkušenost
Datum: 28. srpna 2011 21:08
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,potřebuji rychlou odpověd-Když měnim potah sedla musim vyměnit i pojistky potahu?Ja jen abych je nekupoval zbytečně.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 18:53
 tak pokud tam máš pojistky a nejsou náky špatné tak nevidím duvod proč kupovat novy
Datum: 28. srpna 2011 18:53
 Čau měl bych dotaz na majitele Jawy 555, co se týče výkonu ta má sice nižší než Jawa 21, ale při nižších otáčkách, jak se s ní jezdí do kopce, já vždycky musím s J21 na první stupeň do větších kopců tak 25km/h. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:50
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel11942
 Ono je taky otázka, jak tomu dáváš a do jak velkého kopce  Když jedeš do 12% stoupání na dvojku plnej, tak jedeš tak 30  Osobně odzkoušeno
Datum: 28. srpna 2011 21:50
 Čau draci je normální, že můj fichtl když ho nakopnu a chci jet, tak že zhruba tak 4 nebo 3 minuty jízdy (přibližně 100m) vynechává a netáhne? Pak, ale jede úplně bez problémů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:51
Jméno: jawak23
IP: uživatel12379
 mně jede celkem dobře za studena ale jak se ohřeje tak to vůbec netáhne, nejede Nechápu proč
Datum: 04. září 2011 18:51
 je to studeným motorem, ničím jiným
Datum: 30. srpna 2011 12:25
 OK, budu dělat stejně.
Datum: 29. srpna 2011 9:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Dělá mi to stejně, asi je potřeba to před jízdou nechat trochu ohřát  .
Datum: 28. srpna 2011 22:45
 Tohle mě dělá babetta i fichtl, vždy nastartuju, nandám helmu hodím bágl na záda dám kolečko na dvoře a jedu..
Datum: 28. srpna 2011 22:11
 Ok, díky mě to ze začátku přišlo taky normální ale když to pak začal dělat i po 1 hodině stání tak jsem si myslel, že to by nemělo, ale však když to nechám chvilinku zahřát tak to můžu bez problémů přejít.  Já jen myslel jestli tam třeba nemám něco špatně. Jo a to s těma minutama, to zas prosim přejděte vy  Teď jsem si uvědomil, že to je blbost prostě po chvilce jetí.
Datum: 28. srpna 2011 20:55
 omlouvám se za překlep
Datum: 28. srpna 2011 15:59
 slovnaft !!! NIKDY!! aspon ne v Olomouci koupil jsem tam benál do škodovky speciál a po pár km kdy se spotřeboval starej benál to začlo vynechávat a skákalo to jak koza takže to asi ředijou vodou nebo něčím pak mi tmam ještě upadly i dveře na škodárně skoro musel jsem je nadzdvihnout a zavřít takže to je prokletá benzina na tu rači nejezdit
Datum: 28. srpna 2011 15:57
 Mě to dělá taky ale když se zahřeje tak jede pěkně.
Datum: 28. srpna 2011 15:39
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 nastartuj, nasad prilbu, rukavice, zatial sa ti ohreje a pojde normalne
Datum: 28. srpna 2011 15:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 100 metrů to normální je, způsobuje to chudá směs, benzín ze směsi nasávané do válce kondenzuje na studených stěnách kanálů a v klikovém prostoru a do spalovacího prostoru se ho dostane jen málo, po mírném zahřátí (těch 100metrů jízdy) už vše funguje jak má... 3 nebo 4 minuty jízdy je doufám překlep...
Datum: 28. srpna 2011 15:31
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci...potřeboval bych poradit ohledně Tatrana 125...jaké do něj koupit baterie? Mám koupit dvě 6ti Voltové nebo jednu 12ti voltovou a popřípadě mi prosím napište i kolik Ah
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 12:49
 Ahoj, změř si velikost kastlíku jaká baterka se Ti tam vejde a pak si vyber, aby měla v tomto rozměru co nejvíc Ah. A dej tam 12Voltovou. Je to lepší než dvě šestky, pokud je kapacita podobná.Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 12:49
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nevíte prosím vás jak je dlouhá ta pružina zadního tlumiče na jawu 550?Je stejně dlouhá jako třeba na jawě 555?Moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 13:07
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Zdar draci. Jaký máte zkušenosti s BENZÍNKAMA? U Kterých máte dobré zkušenosti co se týče kvality benzínu a nafty?  A naopak se kterýma máte špatné zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 14:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jenom dodatek ke standově psychologii, ta oktávka je služební a naftu platim firemní shellkartou, takže se mě nějaký úspory netýkaj a z dlouhodobýho hlediska jezdim furt stejně (tzn. klidně 150 - 160 a častym předjížděnim, protože zakázky dostávám tradičně na poslední chvíli). Marketingovej záměr je naprosto jasnej, nisméně podle údajů palubního PC na tom něco bude
Datum: 02. září 2011 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 JJ Octavia 1,9TDi Combi 81kW r2001.....jestli máš krátkou oktávku 66kW tak ty jezděj i pod 4 litry,to vim,ty kombiky v 81kW běžne berou těch 5-5,5l jako mě.....to je normální....a taky mam širší kola atd....já jsem se spotřebou spokojenej
Datum: 30. srpna 2011 21:45
 standa: to máš octávku 1.9 TDI?? ... já s 1.9 TDI jezdim za 3,9 az 4.5 a to jezdim jak se mi chce.. do kopců točím co to de
Datum: 29. srpna 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 jeden čas jsem se problematice čojky a benzinový stanice věnoval,kdysi mi lítala ve vzduchu možnost koupě jedné menší zaběhlé benzínky a tak.... To co vám čojka předhazuje neni až tak pravda a jako všude i čojka rozumí penězům,bohužel,takže kdo maže,ten jede.....a vůbec to neni o tom kdo je "poctivej"....hlavně normy jsou dány při standartní teplotě 20° a nejvíc měření se provádí v zimě v největších mrazech bez ohledu na "správnost měření" a bez ohledu na teplotní objemovou roztažnost kapalin/tekutin(plyn) ale na setiny se v tom budou šťourat.... nějaký paliva "Fuel save" jsou jen marketingovej tah....člověk si myslí že 4 litry na plný nádrži ušetřil a tak začne jezdit víc svižně,proč ne,když mu to ted "žere o půl litru míň".....a kdy auto žere nejmíň? když se vytáčí do oblasti nejvyššího točivýho momentu a nepodtáčí se to......jen psychologie.....sám vim,že když jsem se starym citroenem jezdil na spotřebu,tak bral 5,když sem se na to vysral,jezdil jak dobytek,začal sem jezdit za 4,5.....úplně stejný to bylo s oktávkou TDi....když jsem jezdil na spotřebu,sotva jsem se vešel pod 6 litrů....pak jsem sehnal bokem nějakou naftu,začal srát na spotřebu a ejhle,ono to jezdí za 5,2-5,3 reálnejch a zase jezdim jako dobytek a jsem spokojenej...dálnice 160-170 kotel za 4,8.....
Datum: 29. srpna 2011 17:00
 tankuju tam, kde mi to vyjde a nikdy jsem neměl problém, pokud tedy stihnu natankovat včas a nevyjedu i jawáckou rezervu rezervy
Datum: 29. srpna 2011 16:12
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 U nás nejhorší benzín je v traktorce, když jsme ho natankovali do Formana, tak ani nevyjel z garáže  Jinak u Hypernovy to neni taky žádná hitparáda. Já tankuju buď u Benziny nebo OMV. Škoda, že tu poblíž nemáme Shell
Datum: 29. srpna 2011 14:53
 No ja mám stým Shell natural 95 fuel savem dobré skúsenosti, fichtl jede na to velmi pekne! miešám to s olejom M2T super a ani karbon som nenašjel po 4000km a sviečka je furt čistá, spotrebu ako takú som neskúmal ale viac to určite nežere možná že trošičku menej,ale každopadne u fichtla na nádrži nebudem mat z 5l 1l úsporu  je to vypočítané na 50l nádrž, ja auto nemám ani neplánujem kúpu auta a fotr tankuje furt inde
Datum: 29. srpna 2011 7:34
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já tankuju podle toho co je cestou, jen se vyhýbám Tank ONO. Tankoval sem tam do SAABa 9-3 2.0T a výsledek? Cukal za studena, myslel sem že je to autem ale zjistil sem, že to nedělá pokud natankuju kdekoliv jinde. A taky to žralo víc, i přes to, že zrovna na Shellce stál benzín 35,2kč a na Onu 31,9 jsem na Shellku za stejný peníze dojel dál ! Už to neřeším, nezajíždím nikam pro levnější benzín, do auta tankuju většinou na JETce jelikož to mívám cestou, teď maj akci víkend, benzín 32,4kč a nafta 31,4kč, za jedny peníze dojedu na JETku asi nejdál. A do fichtla na malý benzínce u nás ve vsi, tankuje tam obsluha (velká výhoda, mám zlomenej stojánek  ) a dokonce mi tam namíchaj i olej
Datum: 29. srpna 2011 0:11
 a musím dodat že dřív sem tankoval na TEMPEXU v uh.brodě .. a od te doby co tankuju na čsad tak auto líp startuje
Datum: 29. srpna 2011 0:01
 tankuju na ČSAD.. a to protoze že cisterna která dováží naftu a benzín jede prvně na OMV a z tama na čsad a rozdil v cene je 2 kačky na litru
Datum: 29. srpna 2011 0:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sesa: jejich "šetřící" naftu tankuju už několik tísíc km do octávky 1.6TDi a celková průměrná spotřeba klesla o desetinu až dvě na 100km, takže za mě spokojenost..
Datum: 28. srpna 2011 23:34
 ja tankuji jen u jedny benzince,, zadny znackova to neni ale s tim benzinem dojedu nejdal,, a to nepocitam ani OMV / SHELL s kterym dojedu mene km,,, a to nemluvim ze jsem si vzal benzim do svecho rumunskeho auta nejnovejsi benal do shnellu co ma usetrit litr na nadrzí, docela jsem koukal,, sezraloto o tri litry vice na nadrzi,,jake mate zkusenosti se shnelkou?
Datum: 28. srpna 2011 23:11
 shrek i OMV v olomouci? tak tj tam už taknkovat nebudem jinak osvěčená zatím Shell a Benzina tam sem zatím žádnej problém neměl
Datum: 28. srpna 2011 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 papoil? po zveřejnění výsledků nedávného testu benzínek po celé ČR byla skoro polovina špatných právě papoil, takže od té doby se mu radši vyhýbám, ale osobní zkušenost nemam, autem sem tam nikdy netankoval a dvoutakt sežere všechno... u ostatních zmíněných sem nikdy neměl problém..
Datum: 28. srpna 2011 21:55
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Nejepší benzinky - OMV, SHELL, BENZINA, AGIP, PAPOIL.
Datum: 28. srpna 2011 21:15
 OMV v olomouci ne! taky voda...fichtl mi to sežral ale krosky začali střílet a později nejeli vubec...
Datum: 28. srpna 2011 20:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Johnny15 ® : To co říkáš je nesmysl! Ten benzín se tě promíchá jen co se auto poprvé zatřepe! To není žádné dlouhé potrubí, ze kterého postupně ubývá!  maximálně ti to mohlo začít něco dělat jak se spálil benál z karbu a hadiček!
Datum: 28. srpna 2011 18:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Doporučuji ještě myslím čsr čerpací stanice KONTAKT služby motoristům maj tam special a relativně dobrý ceny
Datum: 28. srpna 2011 16:22
 slovnaft !!! NIKDY!! aspon ne v Olomouci koupil jsem tam benál do škodovky speciál a po pár km kdy se spotřeboval starej benál to začlo vynechávat a skákalo to jak koza takže to asi ředijou vodou nebo něčím pak mi tmam ještě upadly i dveře na škodárně skoro musel jsem je nadzdvihnout a zavřít takže to je prokletá benzina na tu rači nejezdit .
Datum: 28. srpna 2011 15:59
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 nejlepší je polský benzín je lacný a pekne voní
Datum: 28. srpna 2011 13:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://aktualne.centrum.cz/finance/grafika/2011/08/11/seznam-cerpacich-stanic-pokuta-coi-benzin/ Jinak 2-takt sežere skoro všechno...
Datum: 28. srpna 2011 12:22
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 11:34
 čau draci, mam mustanga stavěnýho na kros a ve zběrně jsem koupil nějakej karburátor jikov
a má to difuzer 24 mm, nevíte jestly by to fungovalo když nechá vysoustružit sací kanál na 24 mm? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 12:22
 to máš z jawy 175 nebo čz 125 ... na pionýra k ničemu protože se to bude hltit a nepojede to.
Datum: 28. srpna 2011 12:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Všechno jde, ale vem si jak musíš mít upravený válec (začíná to sáním, přes přepoušťáky až po výfuk), aby ten karbec byl přínos...
Datum: 28. srpna 2011 1:24
 Ahoj neznáte někdo Marka Bodeho (MB) myslím, že je z Plzně měl jsem s ním takový menší kšeft a teď už dost dlouho není na Skype takže nevim co s ním je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 10:54
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Mitsubishi galant wagon 2.0....jo na icq zajdu ale jestli si vzpomeneš tak sem tam fakt asi dva měsíce nebyl...
Datum: 28. srpna 2011 10:54
 MB: co kecáš  .. na icq te vidim da se rict kazdy den  .... jinak co máš za káru?
Datum: 28. srpna 2011 0:25
Jméno: Mb
IP: uživatel10882
 Zdar.Skočim sem tak jednou za dva tři dny nestíham už to vůbec tady.Byl jsme delší domu bez kompu posral se a já nacpal všechny prachy do auta....takže tak...
Datum: 27. srpna 2011 23:06
 Ahoj lidi,hledám někoho kdo má jawu 21 s papírama nejlépe v zlém stavu aby nebyla drahá,klidně si opravím - Olomoucký kraj nejlépe Přerov.
Před 2 dny mi psal Ondra z Přerova takže jestli todle čtete nebo ty Ondo tak mi napište na email JanSkopal@seznam.cz protože mi nějak blbne fichtlkrámek,díky za pochopení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 21:28
 Zdar. Mám ČZ 175 /487. Nevíte jak seštelovat dobíjecí relátko? Dobíjí až při vyšších otáčkách. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:41
 Na 4 rychlost 40 to nepřipadá v úvahu. Točim to dost, ale dost často kontrolka svítí. Pokud by zhasínala hned nad volnoběhem bylo vše ok. Ale jak říkám, na jedničku to musím dost odpíchnout aby zhasla. Zkusím se podívat na ty uhlíky a komut. Zatím Díky.
Datum: 29. srpna 2011 18:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud na neutrál lehce vrkneš plynem, kontrolka by měla zhasnout, než se to zas vrátí na volnoběh, pokud to musíš dost vytočit, aby zhasla, tak bych prvně zkontroloval stav elektroinstalace a spojů mezi dynamem a relé, stav uhlíků, čistotu komutátoru apod, relé až na posledním místě, protože neni nic jednoduchýho ho seřídit a když ho rozešteluješ, je těžký a bez zkušebního stavu téměř nemožný ho opět seřídit.. jinak 175/487 neni žádnej stabilák a je ho třeba točit, tomu je taky vše přizpůsobený, pokud s nim někde bubláš 40 na čtyřku tak se nemůžeš divit že nedobijí...
Datum: 28. srpna 2011 22:04
 JJ dobře. Problém je takový, že kontrolka zhasíná až od 1/3 zvýšeného volnoběhu, takže každé pobublávání na polní cestě kontrolka svítí a nedobíjím. Musím přidat víc jak půl plynu a na chvíli zhasne. Seřízení vyzkoušším.. Děkuji
Datum: 28. srpna 2011 19:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 za to relátko nemůže, 75W dynamo při volnoběhu nedá cca 6,5V nutných k sepnutí spínače, takže bude vždy dobíjet až od zvýšeného volnoběhu.. jinak návod na seřízení a dílenskou příručku k dvoucívkovým relé najdeš na http://www.cezeta487.ic.cz
Datum: 28. srpna 2011 15:44
 Zdar borci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi tříkroužkovým pístem a jedno kroužkouvým pístem ? Já mám dvou kroužkový a beru stím spíše pole než cesty x-) a tak bych se chtěl zeptat jakej je lepší pro slabší terén teď sem si objednal sekundárko s 10ti zuby plánuju ještě rozetu 65 zubů a hvezdicovou hlavu to celkem ujde jo a předem díky za odpovědi na ty písty. s pozdravem všem drakům Páša
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 19:10
 pro ten sekundár,a rozetu bude lepši ten 1 kroužkáč...s 2 a víc by to mělo na slabší terén zbytečně moc síly, a moc to nejelo...
Datum: 27. srpna 2011 19:10
|



|