Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 11:30
 zakarbonovaná hlava, píst...
Datum: 17. listopadu 2011 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ucpaný výfuk, velký předstih, chudá směs atd...
Datum: 17. listopadu 2011 8:49
 ale ono se to hřeje po 1 kilometru a jedu 40-50
Datum: 16. listopadu 2011 20:09
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 neasi taky mam teplomer mezi zebrama a topi to tech 110-120 stupnu ,80-90 je optimalni teplota u auta nebo u vodou chlazeneho motoru
Datum: 16. listopadu 2011 12:25
 apelcik  ej si tam teploměr a budeš zírat.na kolik se ti hřeje?cca 100-120 je celkem normální.
Datum: 15. listopadu 2011 23:39
 moc fridexu
Datum: 15. listopadu 2011 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když budeš jezdit pořád 45-50 tak se ti to hřát nebude
Datum: 15. listopadu 2011 19:46
 valec vybehany neni mel sem ho v mototechne a tam řikaly ze neni vybehany a je to 1 vybrus
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 pokud nemáš vyběhaný válec, tak bys mě nové kroužky taky trochu zajet.. tím se to může i víc hřát, taky můžeš mít zakarbonovanou hlavu atd atd... jinak co se svíčky týče, tak se doporučuje 14C do zimy 15C já jezdím pořád na CS PAL 14-7, chytá to krásně i v těhle mrazech...
Datum: 15. listopadu 2011 17:08
 je to tým, že motor je naštartovaný  riešenie? vypni
Datum: 15. listopadu 2011 16:30
 je tam noví píst s kroužky a žebra jsou čisty
Datum: 15. listopadu 2011 16:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 15. listopadu 2011 15:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau. Jestli se ti motor hřeje joooo extrémně tak si vyčisti žebra.
Datum: 15. listopadu 2011 14:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no na motore je to normalná vec a na vzduchom chladeních vyšia teplota nieje nič nezvyčajne
Datum: 15. listopadu 2011 14:26
|



|