Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 au draci.. pasuje spojkovi lanko z jawi 250-350 do čz 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 20:55
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,pasuje,teda esli nemáš šteování lanka i u páčky
Datum: 17. listopadu 2011 20:55
Jméno: kanec
IP: uživatel12770
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:32
 ne... v odkazu máš 18 čili je větší... potřebuješ 16... jinak originál má být na předku 2.5 na zadku 2.75... osobně mám na obojím 2.75
Datum: 17. listopadu 2011 19:32
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 Nazdar draci, potřeboval bych pomoct už si nem rady, mám Mustanga, ale nejezdí, když ho nakopnu tak pokud není pod polovičkou plynu okamžitě chcípne, karburátor v pohodě čištěn a zkoumán nespočetněkrát, válec v pořádku (žádný rejhy nic), nemohlo by to být triskou ? (mám výbrus na 55ccm a není ani zajetej, a to jsem ho moc netýral jen občas jsem ho protáhl) prosím pomozte jsem s teoriemi v háji, piště co nejvíc abych věděl co by s tím mohlo být děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 1:12
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 nn všechno co tu zaznělo jsem zkontroloval až na profukující válec
Datum: 18. listopadu 2011 1:12
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 když to je pod polovičkou plynu chcípne to když mám hodně plynu tak to jede aby nedošlo k omylu
Datum: 18. listopadu 2011 1:10
 zdar,esli mas sestelovanej volnobeh a karbec cistej,tak zapalko,odtrh,předtih,svíčka,filtr na vzduch.
Datum: 17. listopadu 2011 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 fouká hlava
Datum: 17. listopadu 2011 21:14
Jméno: mustang
IP: uživatel12518
 Nejspíš je to karburátorem, musíš mu přidat tim šroubkem s pružinkou mezi tryskami, ale teď nevim na jakou stranu  A nezapomeň mu přidat na směsi a dávat víc oleje do benzínu, jinak ho nezajedeš vůbec a pojede ti na h....
Datum: 17. listopadu 2011 19:38
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mam dotaz kdyz mam motoru bez papírů. jde udělat na ní stk aby slo jezdit na ní na ceste.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 18:28
 omg  .. další takový  .. vytiskni si je v tiskárně
Datum: 17. listopadu 2011 18:28
 NE
Datum: 17. listopadu 2011 18:25
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 jo a šli by papíry nějak udělat
Datum: 17. listopadu 2011 18:13
 Veteránský jedině, ale je to trochu složitější a dražší...nebo koupit jiný papíry...
Datum: 17. listopadu 2011 18:08
 Na cestě to pojede i bez STK, pokud chceš ale jezdit normálně v provozu, tak to bez papírů nepůjde
Datum: 17. listopadu 2011 17:56
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Moje Jawa 20 netáhne na 3ku nevíte co s ní může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 23:43
 zdar,co vzducovej filtr menils nekdy?ale nejspis go
Datum: 17. listopadu 2011 23:43
 jo... jet to jede, ale netáhne  příjde kopeček
a je to mrtvé...
Datum: 17. listopadu 2011 21:04
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Spojka nová olej nechčije. Motor nedávno půlený. Nová ložiska a gufera jsou samozřejmé.
Datum: 17. listopadu 2011 21:03
 lukáš: budeš se asi divit ale mě to docela pěkně upaluje i na trojku  sériovka po GO (a teď nemám na mysli nový gufera a kroužky...mam na mysli poctivou GO)
Datum: 17. listopadu 2011 21:02
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Spojkou to nemůže být! Vždyt to by se motor vytočil a nejelo by to... tady je problém ve válci, nastavení karburátoru a zapalování!" Pokud máš špatné gufera nebo ti chčije pod motorem olej asi už je na přetěsnění!
Datum: 17. listopadu 2011 20:05
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jn mi taky netáhne. .
Datum: 17. listopadu 2011 19:56
 upřímně bych to řekl asi tak... v životě jsem neviděl aby 3jka táhla na sériovce...
Datum: 17. listopadu 2011 19:35
Jméno: nik
IP: uživatel12770
 Možná vduch ( málo nebo hodně ), spojka,nebo ucpane trysky, zkus profouknout cely karbec.
Datum: 17. listopadu 2011 19:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 neprokluzuje ti třeba spojka, já jsem měl ten samý problém
Datum: 17. listopadu 2011 18:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ok zkusím tedy to co jsi mi poradil. Dík
Datum: 17. listopadu 2011 17:44
 Jedničku a dvojka to utáhne, trojka je moc do rychla proto se ti zdá že to nejede jenom na trojku...ve skutečnosti to jede na prd i na jedničku a dvojku...
Datum: 17. listopadu 2011 17:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No jednička v pohodě dvojka taky ale když dám trojku tak motor nevytočím ani za nic
Datum: 17. listopadu 2011 17:40
 Ve skutečnosti netáhne ani na jedničku a dvojku...jinak zkus jestli nepřibržďujou kola, jestli nejsou měkký, koukni na řetěz...a pak teprve bych zkusil trochu pořešit motor...
Datum: 17. listopadu 2011 17:35
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 Zdar,Mám stadiona a ten mi nechce vůbec jéc... Když ho na startuju tak mi chytne a hnet chcípne, Mám tam novou svičku (dává jiskru) vyčištěnej karburátor, plovák neny děravej... děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 17:06
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čistil jsi i hrdlo karburátoru?
Datum: 17. listopadu 2011 17:06
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 ještě sem zapoměl dodat že benzín tam normálně teče tak jak má...A lanko od plynu neny přetržený.
Datum: 17. listopadu 2011 15:49
 Zdravim,měl bych na vás otázečku, není někdo z Vás z okolí Hodonína nebo Břeclavi(přesně nevím),prodal jsem totiž před cca 1rokem mou čízu-175/487,oranzova,přístrojovka s hranatý ČZ 350/472,drapaky,chromoy kola,predni cross blatnik,někam do těchto končin a zajímalo by mě jestli ještě jezdi a nebo jestli její díly už nejezdi po celé ČR. Na číslo co mě před koupí volalo se už totiž nikdo nehlásí. Budu vděčný za každou informaci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 14:59
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12775
 Zdare, pošli mi fotku na vbfp@seznam.cz ! Možná o tom něco vím..
Datum: 18. listopadu 2011 14:59
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci potřeboval bych poradit jak mám sundat nádrž ja 21 jak tam jsou ty "tyčky" tak ta jedna mu nejde vyb¨ndat z té dirky .. neexistuje ještě nejaký způsob jak jí vyndat..?díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 14:31
Jméno: hh
IP: uživatel7430
 jestli je dole v tom háčku přivařená tak jedině flexou uříznout..
Datum: 18. listopadu 2011 14:31
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 no právě že jo. .:/
Datum: 18. listopadu 2011 13:34
 musí jít vysunout dolů... pokud je tam nějakej chytrák nepřivařil...
Datum: 17. listopadu 2011 23:00
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 ALE v té dírce je ještě asi 1 cm té tyčky tak to nejde žádnou silou.. :/
Datum: 17. listopadu 2011 20:09
 co nejde silou, pujde ještě větší....
Datum: 17. listopadu 2011 19:08
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Ano k tomu sem došel vše.. jenže mi nejde ta jedna tyčka i po vyšroubodání vyndat.. je moc dlouhá.. :/
Datum: 17. listopadu 2011 18:15
Jméno: Kuba
IP: uživatel6617
 No je tam sroubek uprostred ten vytoc a pak ty dva na tech tyckach no ja jsem je vzdycky vysrouboval uplne oba dva a kdyz nejde skus tam kapnout olej treba to pomuze ale musis to vytahovat zaroven vis co nejakoze prve udelas jednu stranu a pak druhou musis oba dva naraz klepnes prvne do jedny pak do druhy atd ....
Datum: 17. listopadu 2011 16:06
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Musiš odšroubovat za prvé ten jeden šroub uprostřed a pak jak tam je ta ohla tyčka(y) tak je povol a z každé strany zaroven bouchni mělo by to jít nevím v čem by měl být problém. Jiný zpusob mě nenapada
Datum: 17. listopadu 2011 15:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,kupuji si o výbrus větší kroužky abych odstranil to hnusny zvoněni,jak moc je mam kolem zamku upilovat.Dik.A ještě taková zajímavost(teda pro mě) měl sem na motoru 13z.sek. kolečko se kterym jsem jel asi +-76km/h ale motor moc netahnul tak jsem dal zpět 12zubko se kterym to teda jako ma větší sílu to zase jo ale zajimave je že z motorky ted dostanu uplně stejnou maximalku jako s tim většim jak je to možny?Jediny co jsem změnil je poměr oleje protože motorku sem ted zajel a proto ředim 1:40 místo 1:30 ale to by snad nemělo mít vliv na výkon ne ?Nechapu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Zakoupil to v dobré víře....on každej prodejce ti nakecá to co se mu hodí......
Datum: 17. listopadu 2011 21:16
 Rozumíme si dobře, furt nechápu proč takové díly někdo dává do motoru, aby to po pár km měnil?
Datum: 17. listopadu 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 kolečko: od začátku si asi špatně rozumíme.... normální kroužky po zavření maj v zámku vůli na zámek/kolíček + cca 0,5mm vůli na každou stranu......pak se prodávaj krutěpřísně levný a supernehorázně nekvalitní kroužky z asie a z polska a ty maj uvnitř v zámku po uzavření kroužky vakl i 2 milimetry.....to je to super zvonění o kterym se tu bavíme....
Datum: 17. listopadu 2011 19:51
 Jestli je tam vakl tak někde problém je, já mam po výbrusu dost motorek a ani u jedný se to neprojevuje...beru český kroužky a písty...
Datum: 17. listopadu 2011 18:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 standa  ÍÍÍK přesně to jsem potřeboval.Jinak ty kroužky by snad zmetkový bejt neměly jsou z obchodu kde se zabývají přímo těmahle starejma motorkama tak nevim no.Vyzkoušim a uvidí se
Datum: 17. listopadu 2011 18:18
 standa: Jo takhle...no já nepředpokládal že by si někdo dal do motoru zmetkový kroužky nebo píst...to je pak vada někde jinde, dvoukroužkovej píst za to nemůže
Datum: 17. listopadu 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 jinak k dotazu....když už je tam fakt chceš dávat,tak je pokrať tak aby se tam vešli a zustaly 2 desetiny vůle v zámku.....jinak kroužek nesmí být ani ve válci ani v zámku příliš natěsno.... kolečko: divil by ses tomu,ale některý kroužky maj v zámku vakl 2 milimetry a to je cvrkot jako kráva  když koupíš o výbrus větší a ubereš v zámku na každý straně nějakou desetinu kroužku tak je po tom šílenym randálu.....ale co sem měl kroužky tady z fichtlkrámku,tak ty byly dobrý,nevim sem si že by nějak abnormálně chrastily....
Datum: 17. listopadu 2011 17:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 17. listopadu 2011 17:41
 mustang: Fakt věříš tomu že to zvoní kvůli tomu dvoukroužku a že se to opraví většíma kroužkama?
Datum: 17. listopadu 2011 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 dej tam jednokroužkovej píst a bude ticho
Datum: 17. listopadu 2011 16:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobrý zas jo,mám to zjištěný že kroužky na 2kroužkovém pístu začnou po čase zvonit nedělaly to jen původní 3kroužáky.No a mě jelikož mám motor po go a zajetej tak mi dost leze na nervy tenhle hnusnej zvuk takže proto.Dělalo se to tak i dřív takže to funguje jde mi jen o ten zvuk.Čep nebo nesražený hrany kanálků to nejsou to mi vyloučil i technik v servisu když jsem mu to ukázal...
Datum: 17. listopadu 2011 14:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 OMG ty seš kus......celkem by mě zajímal logickej důvod kupování kroužků o výbrus vejš.....zvonění dle mě způsobuje budto nesražený hrany kanálku ve válci nebo volnej čep, kroužky jako takový těžko.....
Datum: 17. listopadu 2011 14:32
 protože mu nějakej kamoš říkal že to pak bude líp táhnout
Datum: 17. listopadu 2011 13:52
 Na 13z se ti to na trojku tolik neroztočilo jako s 12z...a jinak proč tam chceš cpát kroužky který tam nemaj co dělat? Neni to tak trochu píčovina?
Datum: 17. listopadu 2011 13:35
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 13:24
 ok v pohodě
Datum: 18. listopadu 2011 13:24
 no ty vol do sifona nedelam,,to by se mi zkrizili ruce
Datum: 17. listopadu 2011 23:01
 fakt ? tak dík ja je scháni ok dík moc aj eště taková prozba netýká se to sice českých motorek ale nemáš klínek do simsona na to magneto ? není to třeba z něčím shodny kámoš pravě dotahoval magneto a mu se to nák střihlo
Datum: 17. listopadu 2011 17:09
 v poho napis to do vzkazu
Datum: 17. listopadu 2011 16:46
 no ale to je krátke ja bych spíš potřeboval ty delší mám to na pincka
Datum: 17. listopadu 2011 15:26
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 nedávno jsem tahle ale v páru dal kámošovi na simaka..
Datum: 17. listopadu 2011 14:25
Datum: 17. listopadu 2011 13:26
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Zdar draci. Je Vás tu spousta co děláte i do aut.. tak se chci zeptat jestli na motor od felicie 1.9D je 475 000 km už dost najeto? Mám doma takovou feldu co má najeto 200 000 tisic.. ale zvuk mají obědvě stejný. Obadva motory krásně šlapou  Ale právě potřebuju ještě pickupa na převážení veteránů  Tak jestli ten motor ještě něco nalíta? Díky za rdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 17:22
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Karoserie je po GO  a je naprosto v luxus stavu na feldu  já mám doma ještě dvojkovou oktávku má najeto 200 000 tisíc.. a naprosto bez problému, spíš si myslím že je teprve teďka pořádně zajeaj  ale 475 tisíc už je zase nekde trošku jinde  ale šlape jak hodinky  tak snad vydrží
Datum: 17. listopadu 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12769
Datum: 17. listopadu 2011 16:48
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 tyhle stary diesly s rotackou sou nejlepsi to ti jeste bude slouzit se podivej treba na nemecky stranky autobazaru tam maj podobny auta nalitano 900000  a jezdi  ja mam taky tary TDI 66kw naj. 230 000 a jezdi porad jak drak
Datum: 17. listopadu 2011 12:28
 někde uváděj že u starších Dieselu nad 200 T km se muže posrat vysokotlaky potruby a to je dost drahy. No mě to teda připadá cellkem dost už ,ale myslím že motor ještě něco ydrží což se ale o plechařině na felině říct nedá  tak hodne stastných najetých km
Datum: 17. listopadu 2011 12:09
 Na tomhle motoru se v podstatě nemá co posrat, atmosféra, stará rotačka, předkomůrka...to vydrží snad všechno. Já mam ten samej motor ve Ventu, najeto 235 tis a je dobrej, jezdil jsem i s jinym, co měl najeto 600 000km a taky šlapal...
Datum: 17. listopadu 2011 9:52
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 ahoj. mám čz 477 po výbrusu a motor strašně cvrliká... ale jen v na volnoběh při zvýšení otíček přestane. vůle na čepu ani na klice neni. jediný co mě napadá je že to dělaj kroužky? je možný že by třeba v brusírně nesrazily hrany kanálů a ted o to zvoní kroužky? díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 18:24
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 ten je taky novej  ty hrany už je poslední požnost
Datum: 17. listopadu 2011 18:24
 čau, většinou mi srazili hrany už v brusírně, ale vždycky si to kontroluju, tos měl udělat taky. Jinak nedělá to vytahanej primární řetěz? Já ho měnil a motor krásně ztichnul
Datum: 17. listopadu 2011 13:37
 Zdar hoši. Přemýšlel sem, že bych si přes zimu udělal mustastanga na polňačky a sehnal sem si bezkontaktní zapalování z motorové pily. Jenže rotor je moc velkej ale vleze se, jenže už se tam nevleze snímač. Chci se zeptat jak to máte udělaný vy, jestli máte vyřezanou díru v karterech a dál jak mám ten snímač připevnit. Je to na šroubky, ale bojim se že kdybych chtěl udělat závit v katerech tak se provrtám do klikovýho prostoru. Byl bych rád za nějaký odkaz na foto. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hele, když už nestojíš o světla, tak použij originální zapalko a jen ho na bezkontakt překopej. Na zapalovací pól dáš transformátor 6V/230V tak 10W nejméně na jeho výstup jednu diodu, tyristor a kondenzátor 1uF/630V. Původní světelnej okruh osadíš zdvojovačem napětí a zenerovou diodou na např. 5.1V. Z toho můžeš pak napájet hall co bude budit tyristor, nebo optozávoru co bude budit tyristor. Součástky tak za kilo (hall pochopitelně stjí tři kila, ten nepočítám) a žádné brutální zásahy do mechaniky motoru. Maximálně upravíš stator původního zapalka, kde sundáš držák kondenzátoru a uřízneš (pokud ti bude překážet) osičku kladívka. Tišťák umístíš s trafem mimo blok motoru a je to. Viděl jsem totiž i hrůzy, že někdo vyřezal díry do harteru, a víka zapalka, jen aby se mu zapalko chladilo. Tohle zapojení ve skutečnosti kopíruje po elektrické stránce to co si tam hodláš dát z motorový pily... Kdybys o navrhované řešení stál, tak se ozvi, pomůžu ti to dát dohromady.
Datum: 17. listopadu 2011 12:12
 rotor osoustružit co to pujde-samozřejmě magnety nechat myslím jen lopatky atd... já měl vyřezanou díru v katrech a přichyceno na jednom šroubu kterej pasoval do držáku originálního statoru a druhej štoubek byl opřenej z venku o karter...fotky bohužel nemám,,,šlo to rychle z domu...dva dny jsem jezdil a na třetí jsem to nenastartoval a musel zase doladit.... bylo to s minibike ale to je skoro stejný...
Datum: 17. listopadu 2011 10:05
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Hoj mrkněte 4q v origo kartrech uvažuju nad tím jestli to zkusit to postavit a chci se poptat na životnost co si o tom myslite?Nebude v tom nejaky haček protože proč by jsi potom lidi kupovali kartry za 25000Kč když tohle by bylo mnohonasobne levnejši?http://www.fitomoto.wbl.sk/4-stupnove-prevodovky.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 22:19
Jméno: Juraj
IP: uživatel12783
 ...pri vyrobre treba byt velmi presny,a manualne zrucny,dolezite je ako spravis "prechod" medzy 1a2,a presne vypilovany radiaci segment: ),,sam mam podobnu ale 3Q,,,motocorssovy charakter. ... zivotnost: 1 pretek! (mozno)...sam som na to doplatil!  ... teraz jazdim prevodovku od Mlčocha...
Datum: 19. listopadu 2011 22:19
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Tak už jen někoho kdo to bude vyrábět .Zájemců by bylo určitě spoustu.
Datum: 18. listopadu 2011 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel12776
 vypadá to všelijak,hlavně už mam spočítaný dvě převodovky  Origo 4Q a silnice 5Q bez jedničky
Datum: 18. listopadu 2011 17:17
 standa: tak to vypadá na poladěnou sériovku s originálním vzhledem,4Q a mnohem větším výkonem co?
Datum: 17. listopadu 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 jo,užší kartery,kratší hřídele,řadicí automat s kratším krokem do stran,jiná klika a u prvních modelů jiný dvojkový kolečka,
Datum: 17. listopadu 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 a postřeh číslo 3) asi na to bude potřeba řadicí automat z J05
Datum: 17. listopadu 2011 20:52
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 jake jsou rozdily mezi J05 a J21 vím že jsou užši kartry kratší hřídele
Datum: 17. listopadu 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 No jasně,těma dvojitejma kolečkama se jakoby dvakrát řadí pozice origo dvojky,ale jednou vnějšíma kolečkama a podruhý vnitřníma kolečkama....neutrál mezi dvojkou a trojkou je jen díky tomu že jsou prostřední kolečka nespojený,ale jinak krajní jsou v drážkách na obou stranách.....mělo by to chodit úplně normálně s origo automatem.....bude potřeba jen udělat vidličku a osazení na tech dvojkovejch kolečkách
Datum: 17. listopadu 2011 20:43
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 On tam ma přeci použity upraveny origo kolečka musi je mít nejak spojene tak by bylo lepši udelat to z jednoho kusu nemyslíte?
Datum: 17. listopadu 2011 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Ještě spočítat piláky pro všechny alternativy 18/20 , 20/18 ,19/19 vs origo hřídele a nebo rychlej tříkvalt 17/21
Datum: 17. listopadu 2011 20:29
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jo ja jsem si to ted skusil v dilně jen tak jak by to vypadalo, no a s těma kvaltama je to jasní ne když origo kvalty jdou 1,0,2,0,3 takto bude chodit 1,(jakoby neutral seriak)2,0,3,4
Datum: 17. listopadu 2011 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel12769
Datum: 17. listopadu 2011 20:26
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Napadlo me udelat to misto dvou koleček to udelat z jednoho kusu a rozšiřit ozubení koleček
Datum: 17. listopadu 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 nehcete to někdo zkusit? čumim na to furt jak péro a vypadá to prostě jednoduše.....až se dostanu do dílny,tak to zkusim jen tak letmo složit(samozřejmně s neupravnejma dvojkovejma kolečkama) a jestli to je fakt tak jednoduchý,tak to bude "skoro" chodit....měly by tam bejt cca pár milmetrů užší kolečka,takže to bude viset ještě na hranaách v dvojce a trojce....ale jestli to fakt bude viset na hranách jen pár milimetrů,tak je to jasný,jde to.....
Datum: 17. listopadu 2011 16:51
 a keby sme používali origo riadiací mechanizmus? a by sme používali prevodovku podobnú aká je v MZ ES 150 (Trophy) to by bola stranda,
Datum: 17. listopadu 2011 9:33
 o 4Q v origo karterech už vím taky vcelku dlouho (míval to na svojem mustangovi táta od kámoše), bohužel papírů od toho se asi nedočkám a co tak říkal, tak ten 4Q byl na sériovce spíše na jízdu z kopce...
Datum: 17. listopadu 2011 8:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to som pochopil že mu idú tak kvalty ale mňa zaujíma či sa nemusí upravovať automat v dĺžke posunú vidličky a tak lebo viem hej automat má 5 poloch nepohneval by som sa keby sa tu na kramku predával ten kit
Datum: 16. listopadu 2011 22:00
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 To Yuri:Myslim že to ma tak jak to tam napsal 1potom,2 neutral,3 a 4 a origo automat ma 1,neutral,2, neutral,3
Datum: 16. listopadu 2011 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne sa to páči len teraz som nejak nevyčital treba tam dajak upravovať automat? či nie?
Datum: 16. listopadu 2011 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 dva dny už nad tim koumam....hlavně nad vidličkou a automatem.....že to jde vim....už dlouho....kdysi mi řekl známej o 4Q převodovce do origo bloku.....ale taky ber v úvahu,že tenhle 4Q je tak na seriovku a ne na tvrdý závodní zacházení....se koukni jak sou slabý ty dvojkový kolečka....z toho musej lítat zuby jako kráva....funkční to bude,ale na závody ne......proto se stavěj ty 4Q za 25 tisíc....to je bitelnej motor,kterej muže dostat naprdel......
Datum: 16. listopadu 2011 21:27
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jiste ale myslim že tam nekde psal že to montovaly Považske bystrice do specialu.
Datum: 16. listopadu 2011 21:25
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 to je týpek
Datum: 16. listopadu 2011 21:20
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdravím, mám problém se světli u jawy 50 typ 21, svetla normalne svitila, jel sem se projet a zniceho nic zhaslo predni svetlo, nesli tlumene ani dalkove, dojedu dom, podivam se na predni zarovku... praskla nebyla a zadny dratek nebyl vypojeni ani utrhnuty, zkusim to znovu jestli bude svitit... nesviti... a prestalo svitit i zadni... nemate nekdo nejakou radu ? nebo nevice cim to muze byt ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 9:01
 budeš mít zradu v elektrice prostě...  jinak to že není spálená, neznamená že je dobrá!, takže jí vyzkoušej někde jinde (třeba to napoj na 5V větev z PC zdroje....)
Datum: 17. listopadu 2011 9:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uklepanej drátek mezi světelnym pólem a spínačkou nebo spínačkou a přepínačem na řidítkách..
Datum: 16. listopadu 2011 21:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Buď ti upadl kabel od kostry nebo to zabalila světelná cívka
Datum: 16. listopadu 2011 21:01
Jméno: Páva
IP: uživatel9762
 Zdravím. Chtěl bych se příští rok zůčastnit nějakýho závodu fichtlů. Nevíte někdo nějaký termíny, nebo nějakou stránku kde bych našel pravidla abych věděl co upravit a tak...\r\nDíky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 10:02
 pokud víte ještě o nějakých zde na moravě ali i východní čechy tak taky napište
Datum: 17. listopadu 2011 10:02
Datum: 17. listopadu 2011 10:01
 s Žuchovem souhlasím  jel jsem letos prvně a musím říct, že krása.. na to jaké bylo počasí a zima, tak přijelo chrchlů a všeho až dost, já osobně jel na sériovce mustangu (bez zadního blatníku  ) a na to, že jsem neměl doladěný zápalko a jak jsem později zjistil i vcelku vyběhaný válec (navíc původní vrtání 38.00), tak jsem se v celkovém pořadí umístil na nějakém 29. místě s nad z nějakých 70...  takže fakt nádhera...
Datum: 17. listopadu 2011 9:05
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 vyhod motor a nacpi ho do toho modráka, klasika, co máš na fotkách, karbec dáš puvodní, aspon neco, že, jinak, nevíš ty si s olomoca, kde se ještě jezdí závody na moravě či slovensku při hranicách? do čech už odmítám, je to dálka
Datum: 16. listopadu 2011 23:49
 jinej rám? jinej karbec? jiný tlumiče?  jediný co vypadá jako fichtl jsou původní bloky motoru jinak je vše jinak
Datum: 16. listopadu 2011 23:18
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 proč open? podle pravidel,je to dané, vypadáš jako pionýr, si pionýr, žádné kanálky ap neřeší
Datum: 16. listopadu 2011 23:11
 v tom žuchově když budu mít speciála tak pojedu OPEN?
Datum: 16. listopadu 2011 21:49
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 ten žuchov vypadá dobře, příští rok pojedu, sic to je už dál, v pravidlech toho moc není, takže je to jedno s čím asi pojedu, že
Datum: 16. listopadu 2011 21:06
Jméno: KArel
IP: uživatel3298
 hej fichtlday.cz si dej 5.7 žuchov nejlepsi závody okres novy jíčín
Datum: 16. listopadu 2011 20:41
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 každej kraj má jiný pravidla odkud jsi ?
Datum: 16. listopadu 2011 20:17
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 http://www.jawa50zavody.wz.cz/
Datum: 16. listopadu 2011 20:13
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 ahoj, dělam předělavku fichtla do terenu a řeším otazku zapalování...mým plánem je bezkontaktní zapalování s co nejlehčím rotorem...všichni odkazují na vape, ale dávat za to přes 3 litry je podle mě zbytečný...takže nakonec přemýšlím o zapálku z motorovky, akorat co sem se koukal tak ten rotor je taky zbytečně velkej - jsou na něm lopatky pro chlazení a západky ke startovacímu mechanismu, možna se to tyka jen moji motorovky a někde to třeba tak konstruovaný není (ptám se kde?) ...jaké máte zkušenosti vy?...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 20:18
 lopatky se dají osoustružit... fungovalo to pěkně  nakonec jsem si stejně pořídil Vape a už se nemusím starat o nic...
Datum: 16. listopadu 2011 20:18
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 jak mam nastavit jehlu na mustanga a trisku nad plovakem u mustanga pri 1:40 ?? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 20:13
 Pŕi záběhu 3 od shora, jinak 2 od zhora....jinak nevím co myslíš tryskou nad plovákem, ale tu destičku tak aby ti benzín lícoval s vrchem plováku.
Datum: 16. listopadu 2011 20:13
 Zdar draci! Chtěl bych zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s výběrem rozet na dyndynu 125tku. Jaké je asi nejlepší nastavení půl na půl? (výkon x síla) Mockrát díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 20:10
 Díky kámo. Jenom kdybych věděl, co tam bylo. Ta moje je už hodně předělávaná a zatím sem i to nepodařilo zjistit.
Datum: 19. listopadu 2011 20:10
 dej tam co tam má být od výroby a jeto
Datum: 19. listopadu 2011 14:45
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci jaky olej lijete do prevodovky ( Jawa 50/21) ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:29
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já tam leju PP90
Datum: 19. listopadu 2011 21:29
 není no, ale jezdím jenom krátké trasy atd, tak to není až tak zlé... jinak do toho nemá cenu nalívat olej... kam to postavím, tak jsou pod tím při nejlepším kapky oleja.... často to stojí v trávě, takže radši jezdím bez oleja, než abych měl hlavně zahradu bez zeleně.... každopádně až bude po GO, tak tam olej bude
Datum: 17. listopadu 2011 11:28
 lukas: Jezdit na sucho neni moc rozumný, ne?
Datum: 17. listopadu 2011 9:49
 jezdím buď na to, co mi tata dotáhne z roboty, nebo na suchu (mám někde proražený papírový těsnění a za pár dní oleja prostě není, GO už mám docela dlouho v plánu....)
Datum: 17. listopadu 2011 9:07
 kdyby jste věděli na co jezdím já.....
Datum: 16. listopadu 2011 23:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to určitě může, jen mu pak bude kráásně klouzat spojka...
Datum: 16. listopadu 2011 21:26
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Můžeš tam nalít cokoliv tekutého a mastného.
Datum: 16. listopadu 2011 20:22
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 jo dik
Datum: 16. listopadu 2011 19:25
 já tam liju Paramo 80 a taky je to v pohodě..
Datum: 16. listopadu 2011 18:54
Jméno: venca
IP: uživatel289
 já tak leju prevodovej olej 80ku mužeš i 90ku s voběma mam dcla dobrou skušenost
Datum: 16. listopadu 2011 17:48
|



|