|
|
|
| |
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdar zase já,nevíte jestli by mi utočili hlavu na 21 kvůli 8. výbrusu, v Klatovech v A-comu. Já jinak nevim kam jít.  doufam že že se mi ten polskej 8.výbrusvyplatí  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 3:32
 Kdyby ste někdo měli zájem,tak Vám mužu nějaký válec s větším vrtáním udělat. Včetně věcí okolo jako je úprava/ slícování/zvětšení kanálů,úprava hlavy s ohledem k vrtání válce a kompresnímu poměru,výbrus,píst....prostě kompletní sada....víc info na mailu.
Datum: 04. ledna 2012 3:32
 mám doma polský valec... dovezel som to zo šrotu.. aj ked ten valec tam patril... hrôza... má ovela menší výfukový kanál jako origoš valec a to ešte kombinovali s 40mm výbrusom???...
Datum: 04. ledna 2012 0:17
 Reminder má to smysl ? já z obyč po prvním výbrusu dostanu 75 po rovině
Datum: 03. ledna 2012 22:05
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no jo ale na vyleštění kanálů musim dostat ven vložku ?motor by měl být ok ,páč já jsem na tohle puntičkář ,všechno musí lícovat,fachat jak má no to nemusim říkat to spousta z nás zná
Datum: 03. ledna 2012 21:55
 Osobně jsem s ním najel okolo 4000 km byl jsem s ním spokojen jezdil dost dobře, ale potom mi ulítla závlačka s pístního čepu a bylo po válci . Je ho třeba dobře zaběhnout a musí jezdit jako bystřickej. Klidně bych si ho tam dal znova, ale měl jsem doma ještě 05 po 3. výbrusu tak tam mán ten.
Datum: 03. ledna 2012 20:55
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Základem je dobře seštelovaný motor... žádná fušařina, pře tak jak má být. Pak si tuninguj válec. Pro klasickou jízdu na silnici mám pincka s výbrusem 38,50, sníženou hlavu, slícované a vyleštěné kanály. (leštil jsem vodním smirkem 1600 a 2000). Z pincka na rovině vytáhnu i 80.
Datum: 03. ledna 2012 20:53
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no a samozřejmě že budu dělat gufera,ložiska ne ty jsou udělaný cca před 500km.....
Datum: 03. ledna 2012 19:13
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 takže by se mi víc vyplatilo další výbrus na starým válci,co je 2.výbrus.Pomocí brusné pasty zarovnat dosedací plochu chlavy na válec (jestli jsem četli ten článek,že se pod hlavu dá trochu pasty a krouží se s ní kolem do kola) no a možná vyleštit kanály(dejte mi prosim radu o dobrý způsob)...já to mam na ježdění po silnici na papírech ,,v klidu" ale aby to jelo trochu líp
Datum: 03. ledna 2012 19:09
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 8. polák se ti nevyplatí... tohle sem udělal já: z burzy jsem si dovezl válec v šíleným stavu za 80,-. Špinavej, zasviňěnej a porezlej. Ale neponičenej mechanicky. Vyvařil sem ho v kyselině citronový a po šesti hodinách v horký vodě jsem vytáhl fungl válec. Pak výbrus za 480,- s jednokroužkovým pístem, kroužky a čepem, za 100,- u známého úprava přefuků a výfukáče. za 660 mám válec 3x lepší než polák.
Datum: 03. ledna 2012 18:30
 Válec ti pojede tak jak si ho opravíš a naladíš. Už jsi ho koupil? Jestli ne,tak bych pro tebe měl možná zajímavější řešení všeho.....hlavu bych mohl zařídit,ale bude se to dost přeposílat poštou a to se moc nevyplatí....
Datum: 03. ledna 2012 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ti odpovím hned ten polskej 8 výbrus se ti nevyplatí
Datum: 03. ledna 2012 18:14
|



|