slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  625  626  627  628  629  630  631  632  633  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec,dávam jawu 20 do původního stavu,nevíte čím nebo jak zakonzervovat mírně narezlé práhy?nebo číslo bílé barvy kterou to natřít aby to nebylo poznat? ono to moc jakoby vypadat nebude ale bude to původní stav,chci totiš s kámošem na veteránský sraz,,,,no ani na renovaci nemam keš :-) budu dělat jen GO motoru protože to je katastrofa ,,převodovka ,válec .spojka,,no je to v prr.. skoro vše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
čau, ja bych to udělal tak že bych tu rez zkusil šmirglem odstranit natřel odrezovačem vzal jednu tu podlášku někam do barev laků kde mýchaj na počkání odstíny a oni by ti namýchali barvu do maleho plniče. Nějakou páskou bych zakryl okolí te rzy a stříkl bych to ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: vojtěch      E-mail:      IP: uživatel11734    
zdarec chci se zeptat na věqjířovou hlavu chci to na pinýra (mustanga) využívám ho především nma dlouhé tůry je pro toto ta hlava vhodná?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12967    
jw5: "no určitě se to líp chladí" - to nemusí být pravda. Záleží na kompresním poměru jaký bude. Např hlava od pana Marka má kompresi až moc velkou a co já vím, tak lidi měli problémy s přehříváním, což jde vyřešit podložením hlavy. Pro vojtěcha: Pokud bude mít ta hlava větší kompresi, tak můžeš počítat s větším výkonem, výhoda je taky to, že svíčka je (na rozdíl od originální hlavy) v ose s válcem, takže je lepší průběh spalování.
 
 
Datum: 08. ledna 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel8771    
Správně shrek,jenom si poradit.Mám taky hlavu od sesy ale z druhé ruky..Po úpravíčce není problém/těsnění!! Ahoj draci!!
 
 
Datum: 08. ledna 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
čus, mam ten samej problem , po 1 km se to prehreje a prestane fest tahnout .
 
 
Datum: 07. ledna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že mi něco do nečeho naráží je primitivní věc... u mě to spraví o 1-2 těsnění na víc pod válec.... nebo dvě podložky pod svíčku... vyčisti výfuk,dej N14 svíčku a budeš jezdit furt plnej a přehřívat se to nebude...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
1 jsi nebyl ja ji musel upravit...... jinak by do ni narazel pist,tzn ty hlavy stoji za prd................
 
 
Datum: 07. ledna 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a studenější svíčka (N14) by ti to neuchladila? jestli ne tak bych spíš hledal příčinu přehřejvání, tzn. chudá směs, sání falešnýho vzduchu, velkej předstih apod..
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no určitě se to líp chladí.Já jí měl taky ale mě narážel píst do svíčky ,,N14,, protože mam polskej píst kterej je o 1mm větší ,takže mě jí sesa poslal,,nepasovala,, pak mi poslal jinou,,nepasovala,, a pak mi napsal o tom pístu ... prej že jsem první ,že jich už poslal a že sem byl první .... u tebe to tak bejt nemusí newim...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
Najde se nekdo ochotnej kdo mě naučí vypočítat rozměry rezonančího výfuku? potřebuju si jeden vyrobyt a nevym jak nato a podle internetu sem to nepochopil.. nebo aspoň nekdo kdo mi to vypočítá a pošle rozměry... je to na upravovanýho fichtla s klapkou... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
No je mi jasný že si to asi nevycucám z prstu :-D ptál sem se spíš nato jak to spočítat...
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spočítáš nebo změříš.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
ok díky za rady... a jak tu naměřenou hodnotu toho výfukovýho kanálu dostanu na ty stupně?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13032    
Všechny ty spodem vedený Hikone sou cca stejný....prostě nějakej kup.....koleno udělej o vnitřnim průměru 28-29mm a délka bude mezi 28-30 cm...koncovku odstraň....vyletovku udelej z trubičky o vnitřnim pruměru 16mm a délka 25-28 cm.... Musíš ozkoušet....co ti píšu sou obecný rozměry pro nějaký další ladění... časování.....vem šupléru a změř vzdálenost horní hrany vyfukovyho kanalu od horní hrany válce.....seriovka má 29,5 - 29,7mm
 
 
Datum: 09. ledna 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
a co tendle Hikone ? http://www.motodilyeshop.cz/index.php?superakce=view&img=z_5142_v.jpg zdá se mi že má hoodně podobný rozměry jako ten v popisovaným návodu... jen bych si udělal koleno a nevým co s tou koncovkou... esi nechat tak jak je nebo uřezat navařit trubku nebo třeba jen sundat ten tlumic tam je děrovaná trubka tak přeztu udělat nejakej návlek třeba?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
tak sem to pročetl.. celkem sem asi moudřejší zas oněco... ještě bych potřeboval vědět jak zjistím to časování... jinak sem si stahl ten program na ty výfuky a celkem se to shoduje stím popisovaným v návodu.. jen podle toho programu bych měl mít delší ten první a kratší druhej kužel ( rozdíly cca 30mm)
 
 
Datum: 09. ledna 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
díky za info :-) myslíš ten návod na stránkách jawa-50 ?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13030    
Je to z dob,kdy toho ještě moc nevěděli o rezonancich ve vyfukovym systemu,tak proto je ten navod takovej,jakej je....středovou část to rozhodně chce....a navic nezapomínej,že žádný rezonanční výfuk není univerzální pro všechny motory/válce.... Pěknej vejfuk je zpracovanej u návodu na dobovou úpravu válce z J20 na 4 kanál...pokud chceš někde začít,tak tam je dobrej startovní bod...celkově jsou v tom návodu užitečné informace...doporučuji celé důkladně přečíst....
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
Jo a mám knížku jawa 50 pionýr myslim že ju tady má aj sesa a tam se píše neco o úpravách do crossu a je tam nákres jednoho výfuku kerej nemá tu středovou část.. jen prostě kužel a ktomu opačnej kužel a výletová trubka... co si otom myslíte? je to lepší nebo horší než když tam ta středová část je?
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
protože se připojuju na net z různejch míst....
 
 
Datum: 09. ledna 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13026    
Proč máš dvě IP adresy? A proč z jedný píšeš logicky a inteligentně a z tý druhý negramot,kterej neví která bije.....
 
 
Datum: 08. ledna 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
se vtom začínám strácet nejak... asi bude nejlepší sem dát fotku toho válce :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píšeš jeden nesmysl přes druhý.. napřed napíšeš že je to 2K a pak píšeš že má 4 sací :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
no a právě nevým jak zjistim to časování toho kanálu.. nejakej papír my ktomu dal ale ten se nekde stratil.. a nevým jak se to dá zjistit už...
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13024    
je to 2K ale má pomocný výfukový kanály... a jeden velkej casí a okolo 4 menší sací... jo ale nevym jakej ten hikon koupit. a hikone stojí myslim nejlevnější 3 kila ne? ale to jevcelku jedo.. plus kilo pošta... a nevym herej ten hikone by byl asi tak nejlepší..
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12967    
A co koupit Hikone? Podle mě je dostačující, a za 250Kč je dobrá cena...
 
 
Datum: 08. ledna 2012 13:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13021    
Jaký máš časování výfukovýho kanálu? Pokud to neni nějakej krutopřísně ostrej 3k,tak výfuk uděláš z Hikone,jen natipovat koleno podle časování výfuku...a když se ti nebude libit průběh,tak skr&#224;tíš/prodloužíš středovou část....výletovku taky natipuješ.....neznam nikoho,kdo by vypočítal výfuk a ten mu jel....spíš znam případy,že udělaj sadu výfuků a prostě zkouší...obecně výfuky do krosu jsou "delší" a objemnější a výfuky na silnici "kratší" a užší v těle...ale opět to souvisi s časovánim válce.... Mimojiné,co máš za válec? 3kanál?...jestli 2k tak nechápu tu klapku....
 
 
Datum: 08. ledna 2012 8:42
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
stáhl sem si program pro výpočet ze stránek http://www.jawa-50.cz menuje se to ExhaustCalculator a asi bych potřeboval někoho kdo vtom už někdy něco dělal protože tam pár věcem nerozumím a anglicky neumím ani slovo..
 
 
Datum: 08. ledna 2012 0:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to je potom neco jiné.... překlad k programu na výfuk si najdes v pohode... ale pokud aspon trochu umis anglicky tak preklad nepotrebujes... naplacas tam jen udaje o valci a vyflusne ti to rozmery vyfuku
 
 
Datum: 07. ledna 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
ne není celá úprava jen ta klapka... a každej nejak začínal nebo ty ses narodil a všechno o 2T si uměl? koupil sem na závodech kde sem jel ze sériovým fichtlem válec s klapkou karbcem Dellorto upraveným výfukovým a sacíim kanálem. stejnou upravu mněl i ten borec co to prodával na svým fichtlu (měl sundanou hlavu a ukazoval mi to) a fojel na 3tím místě.. trochu mi zaćíná vadit že semka nekdo neco napíše když potŕebuje poradit věčina lidí mu jen nadává... jinak motor po GO vyvážená klika nová spojka na klice SKF.
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz neumis udelat vyfuk tak si dovedu predstavit provedeni "uprav" valce :-D ... a nebo cela uprava je jen ta klapka? :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      E-mail:      IP: uživatel11810    
on tam má jen že je prodává ale neřekne mi jak se to vypočítá.. sem mu už psal dříva napsal my že jestly mám zájem si nechat vyrobyt vífuk ať mu napíšu ale radit že mi nebude (logicky se tím připravuje o kšeft)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13019    
na Stejskeho stranke by si mohol dostat info...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jožin      E-mail:      IP: uživatel13017    
zdravím, prosím o radu jak připevnit typový štítek na rám motorky ČZ aby to prošlo na STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: jožin      IP: uživatel13017    
Tak jsem našel místo kde číslo BYLO, říkam bylo protože je vybroušené
 
 
Datum: 08. ledna 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Tak po mě vždycky chtěli jen čísla ramu a motoru štítek nikdy a to samy i u auta taky koukaj na kastli a na motor ale je možny že jinde to maj jinak
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: jak kde, po mě štítek chtěli vždycky, a to už jsem na pát TK s mašinama byl...jožin: zpravidla se nachází na krku řízení z pravé strany, některé motorky ale číslo rámu nemají...
 
 
Datum: 08. ledna 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: jožin      IP: uživatel13017    
kde se nachází na ČZ číslo rámu nemohu ho najít
 
 
Datum: 08. ledna 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Na STK je štítek ubec nezajímá je zajímáj čísla vyražený na rámu a na motoru ja jsem tam byl několikrat bez štítku a ani se po něm nekoukali
 
 
Datum: 08. ledna 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
klidně trhacíma nejtama, ať si říkaj co chtěj, řekni že ti upad a že sis ho tam takhle znova přidělal...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak ten rejhovanej "nejt" by byl asi ideální, ale myslim si, že když to přiděláš normálníma trhákama, tak by to neměl bejt problém,,, ty přece nemůžeš za to, že tam ten štítek nedržel
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo ještě jinak, na čz 180 jsem to přidělal trhacíma nejtama a nic na to neřekli...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rýhovaný hřeb
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel13016    
zdar chlapi, spojkovou lamelu na jawa robot 100? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a co s ní?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,mám čízu 175 a segment se mi toči kdyz zašlápnu ale píst se netočí(nemám tam spojkové lanko)neví te někdo co s tim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka na to nemá vliv. Buď prokluzuje primární kolečko na klice, nebo tam nemáš primární řetěz.
 
 
Datum: 03. února 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediná možnost je zřejmě protáčející se primární kolečko. Máš podložku pod spojkovým košem?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jasny, spojka nemá vliv... To není fichtloj :-D Ale možná máš vykousaný to o co se opírá segment za spojkovým košem... nebo něco s primárním řetazem, prim. kolečkem...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
ty vole ted sem z toho zblblej.....asi máš pravdu.....
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: no segmentem roztáčíš přes ozub vnější spojkovej koš a ten už přes řetěz roztočí klikovku, takže přes lamely se ta síla nepřenáší, to je ale u péráka stejný ne?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
Aha....myslel sem že je to furt stejnej motor jak u péráka.......
 
 
Datum: 07. ledna 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tady to jde napřímo, spojka na to nemá vliv...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej dekl a podivej se co je tam špatně, takhle nic nezjistíme
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
povol spojku
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
Čauvec, jak poznám u jawy 175 jakej je to typ motoru? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, psal jsem ti mail
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: smoula      IP: uživatel12691    
Más to tam
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě, l.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
no ja mam prave jen motor muzu poslat foto
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ti těžko poradim když nevim u jaký motorky to je...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
já právě nevím
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u předválečný?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: kampos      IP: uživatel11651    
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tyhle filtry přímy jsou na klasickyho fichtla nijak upravenyho zbytečný bude to jen víc řvát a ještě to pojede huř než s origo filtrboxem :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12794    
ahoj draci v jakrm poměru michate olej z benzinem na pionýra O5? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne.. zábeh 1:25, po zábehu 1:33-1:30
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40 nak tak
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci vim ze to sem nepatri ale čim to je ze na skutru 50ccm nedobiji baterka ?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tak sem to spravil :-D jede startuje na poprve jak na starter tak aj na nakopavačku ....
 
 
Datum: 08. ledna 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jeste se na to kouknu a asi to hodim nekomu kdo tomu rozumi ... a svička je nova
 
 
Datum: 08. ledna 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13021    
Ne. Svěřil bych to někomu,kdo se v tom vyzná. Když to rozebereš a vyčistíš,tak s nulovejma zkušenostma to už neseřídíš.... Jinak....svička OK?
 
 
Datum: 08. ledna 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no uš sem to našel ze spodu byl rozrthlej kabl ... ale ted ješte je problem ze nejde jede chvilku na volnobeh a kdyš temu pridam tak zdechne podleme je špatnej karbec ... je to 4T moze se tam dat karbec z 2T ?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
Já bych hledal chybu v upadly/vypadlym kabelu.....pak bych překontroloval,jestli je baterka v pořádku a zda je vhodnýho typu pro danej motocykl.....pak bych zkusil,jestli je nějakej odpor ve vinutí rotoru....a pak bych zkusil,jestli leze nějakej proud z vinutí a jestli teče i do relátka.....a až následně bych řešil relátko...mrda muže teda bejt i ve spínačce.....jinak je to čína,tak nečekej,že to má životnost jak kejvačka......
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zapomnel sem je to made in china .. kouknu se na to ale potrebuju vedet kde moze byt chyba aby sem to celi nerozdelal a nic nenašel
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
relatko?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci ... potřebuju vycentrovat kolo na mustanga, nekde v okrese Břeclav nevite kde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by ti to měli v pohodě udělat ve sportu kde prodávaj a opravují kola atd
 
 
Datum: 08. ledna 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to skousel a nejsu zrovna takovej ladic a potreboval by sem to co nejvic presne
 
 
Datum: 08. ledna 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13020    
snad jako správný fichtlař to zvládneš sám ne? ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj, nevíte někdo, kde by mi v okolí Jaroměře nebo Hradce Králové vybrousili válce? Mám na mysli přímo nějakýho brusiče/soukromníka bo tak, ne servis, kterej z toho má pak další provizi. Díky všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
A nevíš proč jsem Ti dal tel. číslo?
 
 
Datum: 11. ledna 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
díky moc, ty Třebechovice jsou super, ty mám nejblíž, mail na něj nemáš? Nevíš kolik to tam stojí?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Třebechovice p. Bašek tel.495593547.
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
díky moc..
 
 
Datum: 07. ledna 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v hradci velká brusírna AHRA
 
 
Datum: 07. ledna 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
http://www.brusirna.estranky.cz/
 
 
Datum: 07. ledna 2012 3:41
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
poměrně užitečná informace, díky;-) :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: formis.ml      IP: uživatel8805    
V hk to dělali, ale nevím jak se to jmenovalo...
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel12547    
Draci co je na tom pravdy slyses jsem ze do pionyra jde stčit 4rychlostni prevodovka ze simosna.Ale moc tomu neveřím.Co vynato? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasss: ahááá... já nevedel ze staci "jen" upravi pouze levé víko.. já myslel že i pravé.. no hned sem chytřejší :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
musí se toho upravit malinko víc ;-) Jinak tam jde taky 4Q poskládanej z origo hřídelí,ale musí se to celý úpravit,nechat vyrobit jeden pár koleček,vidličku,předělat automat atd....
 
 
Datum: 07. ledna 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
řau jde tam dát z čz 175 ale musíse nějak upravit levé víko
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
všechno jde....jen si myslím,že se pak otáčí sekundárko na druhou stranu ;-) a nebo to je jen,když se použije i primár s košem ze simsona?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karel: aspon nepiš jako anonym srákoro ;-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
já, zase slyšél, že, jde do jawačezetáka nový rozum, ale moc tou nevěřím...
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všecko jde..strčíš tam i převodovku z větší jawy..ale chce to hodně upravovat
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, je možné, že mám vnitřek paraboly ze staršího typu PIO, když mi tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_predni_zarovky.html nesedí? konkrétně ty dírky, zarážky. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, já měl za to, že ty nové rámečky byly jen na 23, mám 21, tak jsem si sehnal ten vypoulený rámeček.
 
 
Datum: 07. ledna 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to tak jak říká kolega podemnou, starší pionýry s vypoulenym přednim sklem světla, jaký máš nejspíš ty, potřebuje tenhle uzávěr http://www.bazos.cz/obr/2/176/13208176.jpg To zelený víčko patří na takovéhle světlo http://www.dolin.estranky.cz/img/original/21852/1-jawa-20-pionyr-1980--1-.jpg
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:24
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tenhle typ mám na mustangu (r.v.1977) a kámoš ho má na dvacítce (r.v.1979). je to prostě na tym novym typu světla co má dva úchyty. ty máš asi to vypoulený světlo (starší) co má tři úchyty, takže ti to nejde přidělat
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel13013    
tento typ se dával na mustanga, u pio si ju nejak nevybavuju, vždy sem měl kovové, aspon já, ale na druhou stranu by to mělo býti stejné, podle mě,
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13012    
čau lidi,mám problém s babetou 210 dvourychlost... za studena mě chytne a hned skape a tak to dělá dokud se víc nezahřeje,až je zahřátá tak to pak jede už normálně,nevíte čím by to mohlo být? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13012    
i ze sytičem je to to samé ;-) já si myslím že to bude asi někde v karbecu ale nejsem si jistý...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapni sytič :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a sitič použivaš?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci,měl bych dotaz spíše na elektrikáře jak mám odizolovat přední světlo?Prostě aby nebylo spojené s kostrou. Je to na jawě 550(pařez).Ptám se proto že chci něco zkusit.Moc Vám děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jakej pokus? :-D Proberem to... třeba najdem lepší řešení..rozepiš se! :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak masku oblek elektrik. paskou a halvně tam nedavej ten šroub, kterej to světlo drží :-D přes ten to kostří :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Jaké má pístní čepy Jawa 350/362 a jaký je rozdíl mezi klikovou hřídelí u této motorky v porovnání s obyčejnou 360 panelkou ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13015    
Ano,ano....válce,sání,výfuky....nic jiného.....kromě třeba nižší váhy(ale ta má vliv jen na rychlost,ne na výkon)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel13014    
Myslím, že to je dáno lepší konstrukcí válců a tak jiné hlavy...to je jako ptát se na to, kde vzala číza 487 tolik koní oproti jawce 356 :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
A nevíte čím je u kalifa docílenej ten výkon 22 koní zase s porovnáním s panelkou ?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
a na klikovce neni nákej rozdíl v ložiskách ?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
californák má pístní čepy 18mm panelka 16mm
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Nene :-) nespletl jsem se myslím Californiana
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Myslím, že 362 je California. Pokud sis nespletl čísla a nemyslíš 632 třindu... Ale jinak ta hřídel na Californii by měla být stejná i s celým blokem. Tak je myslím jen ten rozdíl, že tam je oilmaster a možná lepší zápalko a karb + ty hranaté válce s hlavama...
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, stačí když sem dal mezi bloky motoru těsnění plus vazelína? Nebude časem prosakovat olej do klikovej skříně? Vždycky sem dával tmel, ale ten už došel....co dáváte vy a jak to drží olej? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ve výrobně? Papírové těsnění a Hermetik, Hermosal...spolana Neratovice n.p. :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no pokud jsi od sebe kartery neoddělával šroubovákem, tak by to mělo vydržet. když to tak dávali ve výrobě a vydrželo to 30 let, tak by to mělo stačit
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vím nepratří to sem, ale už si nevim rady. Mám pita lifan 125 a koupil sem si novou pístní sadu a na jednom kroužku je D a na druhém DY. Nevím v jakém pořadí je tam dát. :-( Ten D je celej černej a ten DY je černej a vnitřní a vnější stranu má střírbnou a má trochu zkosenou vnitřní hranu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pit už jezdí, díky za rady. :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Endurista      IP: uživatel8888    
Pokud se nepletu tak ten s ostrou hranou dej navch a ten s tou skosenou dolů a pak přijdou stírací kroužky.....A ty dva kruhy (kompresní...nebo jak to nazvat) dej po 180stupních kvuli kompresi.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel11677    
Žádný top tam neměl. :-( Měl sem 2 kropužky do předu, jeden ten z tou zkosenou hranou a druhej bez zkosený hrany s ostrýma hranama a pak byl poslední a to ta pružinka.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel11677    
Měl vnitřní hranu trochu zkosenou, spíš zaoblenou. Tak sem dal ten s tou zkosenou dopředu jakoby blíž k hlavě, tak uvidím jak to bude jezdit. Díky za rady.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
teda jako strana kroužku TOP směrem nahoru,ne kroužek TOP nahoru....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar kdysi sem je menil na skodovce,stírací měl v sobě pružinku.Koukni jestli na sobě nemají napsáno TOP.TOP strana patří směrem nahoru,to vim určitě.
 
 
Datum: 06. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to L kružok, jednu hranu má približne v 45stupnu skosenú ne?... podobné kružky má aj stodvacina... poradie už nevím.. podla mna so skosenou hranou ide do predu a kompressia cez tú skosenú hranu viac roztiahne kružok. neber to na 100%
 
 
Datum: 06. ledna 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Mě spíš napadlo,jestli ten "zkosenej" neni nějakej typ "L" kroužku,ale možná to bude jak píšeš ty....zadní stírací......já se v tech 4T neorintuju.....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by byl jeden těsnící a jeden stírací?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
A co píst? Obě drážky jsou stejné? Nějaké vybrání u korunky pístu? A jak to bylo v tvý původní pístní sadě?
 
 
Datum: 06. ledna 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jen abyh si rozšířil znalosti. Mam fíka, prostě originál motor- jezdí to prostě jako fichtl- není vylitanej, ale v extra kondici taky není. Nasadil jsem na něj na zkoušku sníženou hlavu- hnedka to jel projet. Nic jinýho jsem neladil, pač to jezdilo. A za studena solidní zátah-fakt to bylo znát, ale jak se to ohřálo, tak to odspoda bylo hrozně zvadlý a vubec to v nízkých točkách nechtělo jet-prostě horší jak origo hlava a Pak to jelo jak originál pion po tom ohřátí. Je to stočený jen tak trochu-cestovne- na 5,6ml. Se to přehřejvá nebo chudá směs? Je to moje prvni zkuš. se sníž hlavou. Dal jsem to tam jen na chvili ze zvědavosti na tento motor- další motor po Go je připraven.... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady stando . Jsem rád, že je to normální věc. Ten motor po Go- tak vím, že až ho budu ladit, tak mu dát menší předstih- ten má malinko spilovaný kanály, tak uvidim, co to s tim bude dělat :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak sory no. někdo mi to říkal, ale sám jsem to nezkoušel
 
 
Datum: 06. ledna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Jenom to ne!
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak snížená hlava zvýší kompres, tak bych tam zkusil dat benzín s více oktanama, třeba nějakou stovku
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
Možná bych zkusil menší předstih...řekněme 1.2 až 1.5mm před HU
 
 
Datum: 06. ledna 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13009    
To je normální.....na seriovku neni snížená hlava úplně moc vhodná.....
 
 
Datum: 06. ledna 2012 14:46
 
<  625  626  627  628  629  630  631  632  633  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:36:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu