Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec,dávam jawu 20 do původního stavu,nevíte čím nebo jak zakonzervovat mírně narezlé práhy?nebo číslo bílé barvy kterou to natřít aby to nebylo poznat? ono to moc jakoby vypadat nebude ale bude to původní stav,chci totiš s kámošem na veteránský sraz,,,,no ani na renovaci nemam keš  budu dělat jen GO motoru protože to je katastrofa ,,převodovka ,válec .spojka,,no je to v prr.. skoro vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 9:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 čau, ja bych to udělal tak že bych tu rez zkusil šmirglem odstranit natřel odrezovačem vzal jednu tu podlášku někam do barev laků kde mýchaj na počkání odstíny a oni by ti namýchali barvu do maleho plniče. Nějakou páskou bych zakryl okolí te rzy a stříkl bych to
Datum: 14. ledna 2012 9:41
 zdarec chci se zeptat na věqjířovou hlavu chci to na pinýra (mustanga) využívám ho především nma dlouhé tůry je pro toto ta hlava vhodná??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 13:49
Jméno: Jiří
IP: uživatel12967
 jw5: "no určitě se to líp chladí" - to nemusí být pravda. Záleží na kompresním poměru jaký bude. Např hlava od pana Marka má kompresi až moc velkou a co já vím, tak lidi měli problémy s přehříváním, což jde vyřešit podložením hlavy.
Pro vojtěcha: Pokud bude mít ta hlava větší kompresi, tak můžeš počítat s větším výkonem, výhoda je taky to, že svíčka je (na rozdíl od originální hlavy) v ose s válcem, takže je lepší průběh spalování.
Datum: 08. ledna 2012 13:49
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 Správně shrek,jenom si poradit.Mám taky hlavu od sesy ale z druhé ruky..Po úpravíčce není problém/těsnění!! Ahoj draci!!
Datum: 08. ledna 2012 11:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 čus, mam ten samej problem , po 1 km se to prehreje a prestane fest tahnout .
Datum: 07. ledna 2012 21:40
 to že mi něco do nečeho naráží je primitivní věc... u mě to spraví o 1-2 těsnění na víc pod válec.... nebo dvě podložky pod svíčku... vyčisti výfuk,dej N14 svíčku a budeš jezdit furt plnej a přehřívat se to nebude...
Datum: 07. ledna 2012 21:18
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 1 jsi nebyl ja ji musel upravit...... jinak by do ni narazel pist,tzn ty hlavy stoji za prd................
Datum: 07. ledna 2012 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a studenější svíčka (N14) by ti to neuchladila? jestli ne tak bych spíš hledal příčinu přehřejvání, tzn. chudá směs, sání falešnýho vzduchu, velkej předstih apod..
Datum: 07. ledna 2012 18:44
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no určitě se to líp chladí.Já jí měl taky ale mě narážel píst do svíčky ,,N14,, protože mam polskej píst kterej je o 1mm větší ,takže mě jí sesa poslal,,nepasovala,, pak mi poslal jinou,,nepasovala,, a pak mi napsal o tom pístu ... prej že jsem první ,že jich už poslal a že sem byl první .... u tebe to tak bejt nemusí newim...
Datum: 07. ledna 2012 18:15
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Najde se nekdo ochotnej kdo mě naučí vypočítat rozměry rezonančího výfuku? potřebuju si jeden vyrobyt a nevym jak nato a podle internetu sem to nepochopil.. nebo aspoň nekdo kdo mi to vypočítá a pošle rozměry... je to na upravovanýho fichtla s klapkou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:16
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 No je mi jasný že si to asi nevycucám z prstu  ptál sem se spíš nato jak to spočítat...
Datum: 09. ledna 2012 22:16
 spočítáš nebo změříš.
Datum: 09. ledna 2012 22:06
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ok díky za rady... a jak tu naměřenou hodnotu toho výfukovýho kanálu dostanu na ty stupně?
Datum: 09. ledna 2012 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel13032
 Všechny ty spodem vedený Hikone sou cca stejný....prostě nějakej kup.....koleno udělej o vnitřnim průměru 28-29mm a délka bude mezi 28-30 cm...koncovku odstraň....vyletovku udelej z trubičky o vnitřnim pruměru 16mm a délka 25-28 cm.... Musíš ozkoušet....co ti píšu sou obecný rozměry pro nějaký další ladění... časování.....vem šupléru a změř vzdálenost horní hrany vyfukovyho kanalu od horní hrany válce.....seriovka má 29,5 - 29,7mm
Datum: 09. ledna 2012 19:31
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 a co tendle Hikone ? http://www.motodilyeshop.cz/index.php?superakce=view&img=z_5142_v.jpg zdá se mi že má hoodně podobný rozměry jako ten v popisovaným návodu... jen bych si udělal koleno a nevým co s tou koncovkou... esi nechat tak jak je nebo uřezat navařit trubku nebo třeba jen sundat ten tlumic tam je děrovaná trubka tak přeztu udělat nejakej návlek třeba?
Datum: 09. ledna 2012 18:49
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 tak sem to pročetl.. celkem sem asi moudřejší zas oněco... ještě bych potřeboval vědět jak zjistím to časování... jinak sem si stahl ten program na ty výfuky a celkem se to shoduje stím popisovaným v návodu.. jen podle toho programu bych měl mít delší ten první a kratší druhej kužel ( rozdíly cca 30mm)
Datum: 09. ledna 2012 18:23
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 díky za info  myslíš ten návod na stránkách jawa-50 ?
Datum: 09. ledna 2012 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel13030
 Je to z dob,kdy toho ještě moc nevěděli o rezonancich ve vyfukovym systemu,tak proto je ten navod takovej,jakej je....středovou část to rozhodně chce....a navic nezapomínej,že žádný rezonanční výfuk není univerzální pro všechny motory/válce.... Pěknej vejfuk je zpracovanej u návodu na dobovou úpravu válce z J20 na 4 kanál...pokud chceš někde začít,tak tam je dobrej startovní bod...celkově jsou v tom návodu užitečné informace...doporučuji celé důkladně přečíst....
Datum: 09. ledna 2012 15:57
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 Jo a mám knížku jawa 50 pionýr myslim že ju tady má aj sesa a tam se píše neco o úpravách do crossu a je tam nákres jednoho výfuku kerej nemá tu středovou část.. jen prostě kužel a ktomu opačnej kužel a výletová trubka... co si otom myslíte? je to lepší nebo horší než když tam ta středová část je?
Datum: 09. ledna 2012 15:08
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 protože se připojuju na net z různejch míst....
Datum: 09. ledna 2012 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel13026
 Proč máš dvě IP adresy? A proč z jedný píšeš logicky a inteligentně a z tý druhý negramot,kterej neví která bije.....
Datum: 08. ledna 2012 17:46
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 se vtom začínám strácet nejak... asi bude nejlepší sem dát fotku toho válce
Datum: 08. ledna 2012 15:41
 píšeš jeden nesmysl přes druhý.. napřed napíšeš že je to 2K a pak píšeš že má 4 sací
Datum: 08. ledna 2012 15:34
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 no a právě nevým jak zjistim to časování toho kanálu.. nejakej papír my ktomu dal ale ten se nekde stratil.. a nevým jak se to dá zjistit už...
Datum: 08. ledna 2012 14:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13024
 je to 2K ale má pomocný výfukový kanály... a jeden velkej casí a okolo 4 menší sací... jo ale nevym jakej ten hikon koupit. a hikone stojí myslim nejlevnější 3 kila ne? ale to jevcelku jedo.. plus kilo pošta... a nevym herej ten hikone by byl asi tak nejlepší..
Datum: 08. ledna 2012 14:30
Jméno: Jiří
IP: uživatel12967
 A co koupit Hikone? Podle mě je dostačující, a za 250Kč je dobrá cena...
Datum: 08. ledna 2012 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel13021
 Jaký máš časování výfukovýho kanálu? Pokud to neni nějakej krutopřísně ostrej 3k,tak výfuk uděláš z Hikone,jen natipovat koleno podle časování výfuku...a když se ti nebude libit průběh,tak skràtíš/prodloužíš středovou část....výletovku taky natipuješ.....neznam nikoho,kdo by vypočítal výfuk a ten mu jel....spíš znam případy,že udělaj sadu výfuků a prostě zkouší...obecně výfuky do krosu jsou "delší" a objemnější a výfuky na silnici "kratší" a užší v těle...ale opět to souvisi s časovánim válce.... Mimojiné,co máš za válec? 3kanál?...jestli 2k tak nechápu tu klapku....
Datum: 08. ledna 2012 8:42
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 stáhl sem si program pro výpočet ze stránek http://www.jawa-50.cz menuje se to ExhaustCalculator a asi bych potřeboval někoho kdo vtom už někdy něco dělal protože tam pár věcem nerozumím a anglicky neumím ani slovo..
Datum: 08. ledna 2012 0:13
 no tak to je potom neco jiné.... překlad k programu na výfuk si najdes v pohode... ale pokud aspon trochu umis anglicky tak preklad nepotrebujes... naplacas tam jen udaje o valci a vyflusne ti to rozmery vyfuku
Datum: 07. ledna 2012 20:10
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ne není celá úprava jen ta klapka... a každej nejak začínal nebo ty ses narodil a všechno o 2T si uměl? koupil sem na závodech kde sem jel ze sériovým fichtlem válec s klapkou karbcem Dellorto upraveným výfukovým a sacíim kanálem. stejnou upravu mněl i ten borec co to prodával na svým fichtlu (měl sundanou hlavu a ukazoval mi to) a fojel na 3tím místě.. trochu mi zaćíná vadit že semka nekdo neco napíše když potŕebuje poradit věčina lidí mu jen nadává... jinak motor po GO vyvážená klika nová spojka na klice SKF.
Datum: 07. ledna 2012 19:23
 kdyz neumis udelat vyfuk tak si dovedu predstavit provedeni "uprav" valce  ... a nebo cela uprava je jen ta klapka?
Datum: 07. ledna 2012 19:17
 on tam má jen že je prodává ale neřekne mi jak se to vypočítá.. sem mu už psal dříva napsal my že jestly mám zájem si nechat vyrobyt vífuk ať mu napíšu ale radit že mi nebude (logicky se tím připravuje o kšeft)
Datum: 07. ledna 2012 19:05
Jméno: juraj
IP: uživatel13019
 na Stejskeho stranke by si mohol dostat info...
Datum: 07. ledna 2012 19:01
 zdravím, prosím o radu jak připevnit typový štítek na rám motorky ČZ aby to prošlo na STK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 16:56
Jméno: jožin
IP: uživatel13017
 Tak jsem našel místo kde číslo BYLO, říkam bylo protože je vybroušené
Datum: 08. ledna 2012 16:56
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Tak po mě vždycky chtěli jen čísla ramu a motoru štítek nikdy a to samy i u auta taky koukaj na kastli a na motor ale je možny že jinde to maj jinak
Datum: 08. ledna 2012 14:37
 ondra: jak kde, po mě štítek chtěli vždycky, a to už jsem na pát TK s mašinama byl...jožin: zpravidla se nachází na krku řízení z pravé strany, některé motorky ale číslo rámu nemají...
Datum: 08. ledna 2012 14:04
Jméno: jožin
IP: uživatel13017
 kde se nachází na ČZ číslo rámu nemohu ho najít
Datum: 08. ledna 2012 13:18
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Na STK je štítek ubec nezajímá je zajímáj čísla vyražený na rámu a na motoru ja jsem tam byl několikrat bez štítku a ani se po něm nekoukali
Datum: 08. ledna 2012 10:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 klidně trhacíma nejtama, ať si říkaj co chtěj, řekni že ti upad a že sis ho tam takhle znova přidělal...
Datum: 07. ledna 2012 18:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak ten rejhovanej "nejt" by byl asi ideální, ale myslim si, že když to přiděláš normálníma trhákama, tak by to neměl bejt problém,,, ty přece nemůžeš za to, že tam ten štítek nedržel
Datum: 07. ledna 2012 18:35
 Nebo ještě jinak, na čz 180 jsem to přidělal trhacíma nejtama a nic na to neřekli...
Datum: 07. ledna 2012 17:12
 Rýhovaný hřeb
Datum: 07. ledna 2012 17:11
Jméno: radek
IP: uživatel13016
 zdar chlapi, spojkovou lamelu na jawa robot 100?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co s ní?
Datum: 07. ledna 2012 18:38
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,mám čízu 175 a segment se mi toči kdyz zašlápnu ale píst se netočí(nemám tam spojkové lanko)neví te někdo co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:29
 spojka na to nemá vliv. Buď prokluzuje primární kolečko na klice, nebo tam nemáš primární řetěz.
Datum: 03. února 2012 20:29
 Jediná možnost je zřejmě protáčející se primární kolečko. Máš podložku pod spojkovým košem?
Datum: 07. ledna 2012 17:41
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasny, spojka nemá vliv... To není fichtloj  Ale možná máš vykousaný to o co se opírá segment za spojkovým košem... nebo něco s primárním řetazem, prim. kolečkem...
Datum: 07. ledna 2012 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 ty vole ted sem z toho zblblej.....asi máš pravdu.....
Datum: 07. ledna 2012 17:25
 standa: no segmentem roztáčíš přes ozub vnější spojkovej koš a ten už přes řetěz roztočí klikovku, takže přes lamely se ta síla nepřenáší, to je ale u péráka stejný ne?
Datum: 07. ledna 2012 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 Aha....myslel sem že je to furt stejnej motor jak u péráka.......
Datum: 07. ledna 2012 16:01
 standa: tady to jde napřímo, spojka na to nemá vliv...
Datum: 07. ledna 2012 15:53
 Sundej dekl a podivej se co je tam špatně, takhle nic nezjistíme
Datum: 07. ledna 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 povol spojku
Datum: 07. ledna 2012 15:52
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 Čauvec, jak poznám u jawy 175 jakej je to typ motoru? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:44
 jojo, psal jsem ti mail
Datum: 07. ledna 2012 15:44
Jméno: smoula
IP: uživatel12691
 Más to tam
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 jistě, l.radvan@seznam.cz
Datum: 07. ledna 2012 15:31
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 no ja mam prave jen motor muzu poslat foto
Datum: 07. ledna 2012 15:29
 To ti těžko poradim když nevim u jaký motorky to je...
Datum: 07. ledna 2012 15:26
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 já právě nevím
Datum: 07. ledna 2012 15:21
 u předválečný?
Datum: 07. ledna 2012 14:54
Jméno: kampos
IP: uživatel11651
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:33
 hele tyhle filtry přímy jsou na klasickyho fichtla nijak upravenyho zbytečný bude to jen víc řvát a ještě to pojede huř než s origo filtrboxem
Datum: 07. ledna 2012 15:33
Jméno: jarda
IP: uživatel12794
 ahoj draci v jakrm poměru michate olej z benzinem na pionýra O5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:13
 ne.. zábeh 1:25, po zábehu 1:33-1:30
Datum: 07. ledna 2012 17:13
 1:40 nak tak
Datum: 07. ledna 2012 15:44
 čau draci vim ze to sem nepatri ale čim to je ze na skutru 50ccm nedobiji baterka ?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 19:38
 standa: tak sem to spravil  jede startuje na poprve jak na starter tak aj na nakopavačku ....
Datum: 08. ledna 2012 19:38
 no jeste se na to kouknu a asi to hodim nekomu kdo tomu rozumi ... a svička je nova
Datum: 08. ledna 2012 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel13021
 Ne. Svěřil bych to někomu,kdo se v tom vyzná. Když to rozebereš a vyčistíš,tak s nulovejma zkušenostma to už neseřídíš.... Jinak....svička OK?
Datum: 08. ledna 2012 8:47
 no uš sem to našel ze spodu byl rozrthlej kabl ... ale ted ješte je problem ze nejde jede chvilku na volnobeh a kdyš temu pridam tak zdechne podleme je špatnej karbec ... je to 4T moze se tam dat karbec z 2T ?
Datum: 07. ledna 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 Já bych hledal chybu v upadly/vypadlym kabelu.....pak bych překontroloval,jestli je baterka v pořádku a zda je vhodnýho typu pro danej motocykl.....pak bych zkusil,jestli je nějakej odpor ve vinutí rotoru....a pak bych zkusil,jestli leze nějakej proud z vinutí a jestli teče i do relátka.....a až následně bych řešil relátko...mrda muže teda bejt i ve spínačce.....jinak je to čína,tak nečekej,že to má životnost jak kejvačka......
Datum: 07. ledna 2012 15:40
 a zapomnel sem je to made in china .. kouknu se na to ale potrebuju vedet kde moze byt chyba aby sem to celi nerozdelal a nic nenašel
Datum: 07. ledna 2012 15:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 relatko?
Datum: 07. ledna 2012 13:18
 čau draci ... potřebuju vycentrovat kolo na mustanga, nekde v okrese Břeclav nevite kde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 12:02
 podle mě by ti to měli v pohodě udělat ve sportu kde prodávaj a opravují kola atd
Datum: 08. ledna 2012 12:02
 ja sem to skousel a nejsu zrovna takovej ladic a potreboval by sem to co nejvic presne
Datum: 08. ledna 2012 9:52
 snad jako správný fichtlař to zvládneš sám ne?
Datum: 08. ledna 2012 0:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj, nevíte někdo, kde by mi v okolí Jaroměře nebo Hradce Králové vybrousili válce? Mám na mysli přímo nějakýho brusiče/soukromníka bo tak, ne servis, kterej z toho má pak další provizi. Díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 18:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 A nevíš proč jsem Ti dal tel. číslo?
Datum: 11. ledna 2012 18:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 díky moc, ty Třebechovice jsou super, ty mám nejblíž, mail na něj nemáš? Nevíš kolik to tam stojí?
Datum: 07. ledna 2012 17:40
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Třebechovice p. Bašek tel.495593547.
Datum: 07. ledna 2012 12:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 díky moc..
Datum: 07. ledna 2012 10:18
 v hradci velká brusírna AHRA
Datum: 07. ledna 2012 9:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 http://www.brusirna.estranky.cz/
Datum: 07. ledna 2012 3:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Datum: 06. ledna 2012 23:23
Jméno: formis.ml
IP: uživatel8805
 V hk to dělali, ale nevím jak se to jmenovalo...
Datum: 06. ledna 2012 23:18
Jméno: zdeno
IP: uživatel12547
 Draci co je na tom pravdy slyses jsem ze do pionyra jde stčit 4rychlostni prevodovka ze simosna.Ale moc tomu neveřím.Co vynato?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 16:04
Datum: 07. ledna 2012 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 musí se toho upravit malinko víc  Jinak tam jde taky 4Q poskládanej z origo hřídelí,ale musí se to celý úpravit,nechat vyrobit jeden pár koleček,vidličku,předělat automat atd....
Datum: 07. ledna 2012 16:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 řau jde tam dát z čz 175 ale musíse nějak upravit levé víko
Datum: 07. ledna 2012 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 všechno jde....jen si myslím,že se pak otáčí sekundárko na druhou stranu  a nebo to je jen,když se použije i primár s košem ze simsona?
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 karel: aspon nepiš jako anonym srákoro
Datum: 07. ledna 2012 10:01
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 já, zase slyšél, že, jde do jawačezetáka nový rozum, ale moc tou nevěřím...
Datum: 06. ledna 2012 23:29
 Všecko jde..strčíš tam i převodovku z větší jawy..ale chce to hodně upravovat
Datum: 06. ledna 2012 22:45
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 10:11
 aha, já měl za to, že ty nové rámečky byly jen na 23, mám 21, tak jsem si sehnal ten vypoulený rámeček.
Datum: 07. ledna 2012 10:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 06. ledna 2012 23:24
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tenhle typ mám na mustangu (r.v.1977) a kámoš ho má na dvacítce (r.v.1979). je to prostě na tym novym typu světla co má dva úchyty. ty máš asi to vypoulený světlo (starší) co má tři úchyty, takže ti to nejde přidělat
Datum: 06. ledna 2012 21:53
Jméno: Karel
IP: uživatel13013
 tento typ se dával na mustanga, u pio si ju nejak nevybavuju, vždy sem měl kovové, aspon já, ale na druhou stranu by to mělo býti stejné, podle mě,
Datum: 06. ledna 2012 21:48
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 čau lidi,mám problém s babetou 210 dvourychlost... za studena mě chytne a hned skape a tak to dělá dokud se víc nezahřeje,až je zahřátá tak to pak jede už normálně,nevíte čím by to mohlo být? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:23
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 i ze sytičem je to to samé  já si myslím že to bude asi někde v karbecu ale nejsem si jistý...
Datum: 07. ledna 2012 17:23
 zapni sytič
Datum: 07. ledna 2012 12:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a sitič použivaš?
Datum: 07. ledna 2012 12:11
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,měl bych dotaz spíše na elektrikáře jak mám odizolovat přední světlo?Prostě aby nebylo spojené s kostrou. Je to na jawě 550(pařez).Ptám se proto že chci něco zkusit.Moc Vám děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:50
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jakej pokus?  Proberem to... třeba najdem lepší řešení..rozepiš se!
Datum: 07. ledna 2012 18:50
 Tak masku oblek elektrik. paskou a halvně tam nedavej ten šroub, kterej to světlo drží  přes ten to kostří
Datum: 06. ledna 2012 23:09
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Jaké má pístní čepy Jawa 350/362 a jaký je rozdíl mezi klikovou hřídelí u této motorky v porovnání s obyčejnou 360 panelkou ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 Ano,ano....válce,sání,výfuky....nic jiného.....kromě třeba nižší váhy(ale ta má vliv jen na rychlost,ne na výkon)
Datum: 07. ledna 2012 15:50
Jméno: Drak
IP: uživatel13014
 Myslím, že to je dáno lepší konstrukcí válců a tak jiné hlavy...to je jako ptát se na to, kde vzala číza 487 tolik koní oproti jawce 356
Datum: 06. ledna 2012 22:08
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 A nevíte čím je u kalifa docílenej ten výkon 22 koní zase s porovnáním s panelkou ?
Datum: 06. ledna 2012 21:43
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 a na klikovce neni nákej rozdíl v ložiskách ?
Datum: 06. ledna 2012 21:05
 californák má pístní čepy 18mm panelka 16mm
Datum: 06. ledna 2012 21:03
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Nene  nespletl jsem se myslím Californiana
Datum: 06. ledna 2012 19:41
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Myslím, že 362 je California. Pokud sis nespletl čísla a nemyslíš 632 třindu... Ale jinak ta hřídel na Californii by měla být stejná i s celým blokem. Tak je myslím jen ten rozdíl, že tam je oilmaster a možná lepší zápalko a karb + ty hranaté válce s hlavama...
Datum: 06. ledna 2012 19:35
 Zdar, stačí když sem dal mezi bloky motoru těsnění plus vazelína? Nebude časem prosakovat olej do klikovej skříně? Vždycky sem dával tmel, ale ten už došel....co dáváte vy a jak to drží olej? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:31
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ve výrobně? Papírové těsnění a Hermetik, Hermosal...spolana Neratovice n.p.
Datum: 07. ledna 2012 17:31
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no pokud jsi od sebe kartery neoddělával šroubovákem, tak by to mělo vydržet. když to tak dávali ve výrobě a vydrželo to 30 let, tak by to mělo stačit
Datum: 06. ledna 2012 21:56
 Já vím nepratří to sem, ale už si nevim rady. Mám pita lifan 125 a koupil sem si novou pístní sadu a na jednom kroužku je D a na druhém DY. Nevím v jakém pořadí je tam dát.  Ten D je celej černej a ten DY je černej a vnitřní a vnější stranu má střírbnou a má trochu zkosenou vnitřní hranu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 19:42
 Tak pit už jezdí, díky za rady.
Datum: 07. ledna 2012 19:42
Jméno: Endurista
IP: uživatel8888
 Pokud se nepletu tak ten s ostrou hranou dej navch a ten s tou skosenou dolů a pak přijdou stírací kroužky.....A ty dva kruhy (kompresní...nebo jak to nazvat) dej po 180stupních kvuli kompresi.
Datum: 06. ledna 2012 22:53
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Žádný top tam neměl.  Měl sem 2 kropužky do předu, jeden ten z tou zkosenou hranou a druhej bez zkosený hrany s ostrýma hranama a pak byl poslední a to ta pružinka.
Datum: 06. ledna 2012 21:07
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Měl vnitřní hranu trochu zkosenou, spíš zaoblenou. Tak sem dal ten s tou zkosenou dopředu jakoby blíž k hlavě, tak uvidím jak to bude jezdit. Díky za rady.
Datum: 06. ledna 2012 21:06
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 teda jako strana kroužku TOP směrem nahoru,ne kroužek TOP nahoru....
Datum: 06. ledna 2012 19:17
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar kdysi sem je menil na skodovce,stírací měl v sobě pružinku.Koukni jestli na sobě nemají napsáno TOP.TOP strana patří směrem nahoru,to vim určitě.
Datum: 06. ledna 2012 19:16
 nebude to L kružok, jednu hranu má približne v 45stupnu skosenú ne?... podobné kružky má aj stodvacina... poradie už nevím.. podla mna so skosenou hranou ide do predu a kompressia cez tú skosenú hranu viac roztiahne kružok. neber to na 100%
Datum: 06. ledna 2012 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Mě spíš napadlo,jestli ten "zkosenej" neni nějakej typ "L" kroužku,ale možná to bude jak píšeš ty....zadní stírací......já se v tech 4T neorintuju.....
Datum: 06. ledna 2012 17:35
 že by byl jeden těsnící a jeden stírací?
Datum: 06. ledna 2012 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 A co píst? Obě drážky jsou stejné? Nějaké vybrání u korunky pístu? A jak to bylo v tvý původní pístní sadě?
Datum: 06. ledna 2012 16:33
 Zdar draci, jen abyh si rozšířil znalosti. Mam fíka, prostě originál motor- jezdí to prostě jako fichtl- není vylitanej, ale v extra kondici taky není. Nasadil jsem na něj na zkoušku sníženou hlavu- hnedka to jel projet. Nic jinýho jsem neladil, pač to jezdilo. A za studena solidní zátah-fakt to bylo znát, ale jak se to ohřálo, tak to odspoda bylo hrozně zvadlý a vubec to v nízkých točkách nechtělo jet-prostě horší jak origo hlava a Pak to jelo jak originál pion po tom ohřátí. Je to stočený jen tak trochu-cestovne- na 5,6ml. Se to přehřejvá nebo chudá směs? Je to moje prvni zkuš. se sníž hlavou. Dal jsem to tam jen na chvili ze zvědavosti na tento motor- další motor po Go je připraven....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 22:55
 Díky za rady stando . Jsem rád, že je to normální věc. Ten motor po Go- tak vím, že až ho budu ladit, tak mu dát menší předstih- ten má malinko spilovaný kanály, tak uvidim, co to s tim bude dělat
Datum: 06. ledna 2012 22:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak sory no. někdo mi to říkal, ale sám jsem to nezkoušel
Datum: 06. ledna 2012 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Jenom to ne!
Datum: 06. ledna 2012 15:26
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak snížená hlava zvýší kompres, tak bych tam zkusil dat benzín s více oktanama, třeba nějakou stovku
Datum: 06. ledna 2012 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Možná bych zkusil menší předstih...řekněme 1.2 až 1.5mm před HU
Datum: 06. ledna 2012 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 To je normální.....na seriovku neni snížená hlava úplně moc vhodná.....
Datum: 06. ledna 2012 14:46
|



|