|
|
|
| |
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj všem, měl bych na Vás dotaz, byť to sem moc nepatří.. Mám doma 125, 4t a předloni jsem ji měl na opravě v servisu, kde mi mimo jiné řekli, že má podpálený výfukový ventily, tak chlápek udělal sedla a na opravu (výměnu) nedošlo a ještě jsem s moto nejel pak cca 6tis. km, jenže pak už jsem pozoroval, že jeden už zas začíná podfukovat a někdy si střelí.. letos už nechci riskovat, že mi nějakej někde uletí a rozšlehá mi to celej motor. Co se týče dílů, tak ty bych sehnal, jenže už se mi to nechce dávat nikam do servisu, pač cena práce vždy předčí cenu dílů a v tomto případě už možná i cenu motorky. Co myslíte, zvládnul bych doma sám výměnu těch dvou ventilů a seřízení?? Doteď jsem dělal vždy je 2T, 4t jsem se vyhýbal co to šlo, ale.. Nebo není někdo z Vás z okolí HK, kdo by mi s tím za úplatu pomohl? Díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 22:19
 Já jsem teď nedavno poprví měnil pístní sadu na pitu a když sem viděl ventily, tak sem se zhrozil, jak to žralo olej, tak na ventilech byla 2mm vrstva karbonu nebo čeho a vejfukovej ventil podfukoval, tak sem celou hlavu rozebral, ventily očistil, na dosedací plochy sem dal silichrom a točil s ventilama dokud dosedací plochy krásně neseděli a ventily netěsnily... Nejhorší bylo zajistit ventily, dělali jsme na tom ve třech a trvalo nám to pěkně dlouho, jedem držeh hlavu, další trubkou stlačoval pružiny a já se ventily snažil zajistit těma "kolíčkama".. Jestli máš motor OHC, tak u většiny motorů je to prej tak, že při horní úvrati ti musí směřovat šipka na rozvodovim kolu směrem pryč od motoru. A nastavit vůle na ventilech je brnkačka. Jen stačí mít dobrý měrky. Snad ti to nějak pomůže. Tady jsou nějaký fotky.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/
Datum: 05. března 2012 22:19
|



|