česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj všem, měl bych na Vás dotaz, byť to sem moc nepatří.. Mám doma 125, 4t a předloni jsem ji měl na opravě v servisu, kde mi mimo jiné řekli, že má podpálený výfukový ventily, tak chlápek udělal sedla a na opravu (výměnu) nedošlo a ještě jsem s moto nejel pak cca 6tis. km, jenže pak už jsem pozoroval, že jeden už zas začíná podfukovat a někdy si střelí.. letos už nechci riskovat, že mi nějakej někde uletí a rozšlehá mi to celej motor. Co se týče dílů, tak ty bych sehnal, jenže už se mi to nechce dávat nikam do servisu, pač cena práce vždy předčí cenu dílů a v tomto případě už možná i cenu motorky. Co myslíte, zvládnul bych doma sám výměnu těch dvou ventilů a seřízení?? Doteď jsem dělal vždy je 2T, 4t jsem se vyhýbal co to šlo, ale.. Nebo není někdo z Vás z okolí HK, kdo by mi s tím za úplatu pomohl? Díky všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 22:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem teď nedavno poprví měnil pístní sadu na pitu a když sem viděl ventily, tak sem se zhrozil, jak to žralo olej, tak na ventilech byla 2mm vrstva karbonu nebo čeho a vejfukovej ventil podfukoval, tak sem celou hlavu rozebral, ventily očistil, na dosedací plochy sem dal silichrom a točil s ventilama dokud dosedací plochy krásně neseděli a ventily netěsnily... Nejhorší bylo zajistit ventily, dělali jsme na tom ve třech a trvalo nám to pěkně dlouho, jedem držeh hlavu, další trubkou stlačoval pružiny a já se ventily snažil zajistit těma "kolíčkama".. Jestli máš motor OHC, tak u většiny motorů je to prej tak, že při horní úvrati ti musí směřovat šipka na rozvodovim kolu směrem pryč od motoru. A nastavit vůle na ventilech je brnkačka. Jen stačí mít dobrý měrky. Snad ti to nějak pomůže. Tady jsou nějaký fotky.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/
 
 
Datum: 05. března 2012 22:19
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 12:20:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu