|
 Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 22:00
 Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp
Datum: 07. srpna 2012 22:00
 A co směs, předstih a odtrh ok?
Datum: 07. srpna 2012 17:26
 Klika jde krásně, je na nových skf nevim jestly to je karterama první den co sem jezdil na výbrus jezdil krásně ve středních všechny kopce ted jak mi klesnou otáčky na střední nejede to do kopcu přidřený to není tak nevim
Datum: 07. srpna 2012 15:09
 Na 99% to dělají ty kartery ... jde klikou otáčet lehce?
Datum: 07. srpna 2012 14:13
|



|