Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, cca po 10 letech jsem z garáže vytáhl moped Atala Idea (dost podobný babetě). Protože nešel nastartovat, vyměnil jsem benzín a kompletně rozebral karburátor a vyčistil ho. Se sytičem nastartuje i jede bez problému. Po vypnutí sytiče se udusí. Karburátor je Dellorto 1412. Prosím o radu, čím to může být. Rozebral jsem ho už asi 10x a stále nic... Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 1:10
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 U novějších motorek se setkávám s problémem, že je buď ucpaný anebo chybějící vzduchový filtr. Přesně toto dělal jak dvoutakt, tak čtyřtakt 125ccm a simson bez filtru. Musel být zaplý sytič(ve všech případech spíš zavřená přívěra), jinak nedržel voloběh. Jakoby výrobce počítal s jistým odporem vzduchu přes filtr a tudíž podtlakem v karbeci, ze kterýho to tak vytahuje benzín. Ucpaný trysky nebo kanálky v karbeci jsou možnost číslo dvě.
Datum: 12. srpna 2012 1:10
 vypadá to na hlavní trisku a nebo vzducháč...
Datum: 11. srpna 2012 17:10
Jméno: Jan
IP: uživatel3050
 Zdar, Jawa 250 tip 559, nevim přesně co a jak se stalo, ale zůstala tam rychlost a řadicí páka jde naprázdno, nevíte prosím co to může být a jestli je třeba půlit motor nebo to jde opravit jen bočním víkem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 16:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 sundej víko, vyndej spojku a uvidíš proč se to nehýbe. (ani nemusíš vylejvat olej, když to položíš na bok)
Datum: 12. srpna 2012 16:28
Jméno: Pan_Jawak23
IP: uživatel14299
 Mohla by to být zaseklá vidlička řazení.Kdyby tomu tak bylo motor by si pulet musel.
Datum: 12. srpna 2012 11:38
Jméno: Hej
IP: uživatel12810
 Čus Draci, neválí se vám někomu doma náhodou nějaké staré řídítka vlaštovky na Jawu 550(pařez)? Už jsem se ptal asi 20lidí a nikdo je nemá. Nové se mně kupovat nechce protože jsou hodně drahé. Kdyžtak Dejte vědět dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 11:05
Jméno: Hej
IP: uživatel12810
 Nebo mně napiš na tento e-mail a domluvíme se co a jak. vladimir.zv@seznam.cz
Datum: 12. srpna 2012 11:05
Jméno: Hej
IP: uživatel12810
 Prosím tě Romane napiš mně svůj e-mail.
Datum: 11. srpna 2012 21:59
Jméno: XXX
IP: uživatel12338
 Na 550 se dávaly jak rovná řiditka, tak vlaštovky, sám vlastním dvě a každá má jiná řiditka.
Datum: 11. srpna 2012 21:30
 Já myslím, že na 550 se dávaly oboje
Datum: 11. srpna 2012 19:26
Jméno: roman
IP: uživatel14293
 rovnej klacek má typ 555 o typ starší 550 má vlastovky  jinak pro zadavatele dotazu: kamoš ma na svým pionyrovi 555 vlastovky co potřebujes a má je tam vlastne jako neoriginál protože na typ 555 patří již zminovaný klacek, mužu mu vyzkoušet říct zda by řiditka nevymenil, kolik bys nabídnul?
Datum: 11. srpna 2012 18:53
 vlaštovky? pokud vím tak pařez měl normál klacek
Datum: 11. srpna 2012 17:17
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zdar draci, Který typ HIKONE výfuku je pro přidělání jako originál..? Mislim že je to typ 209 le tedka právě nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 14:48
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 tak jako na originál není žádnej koleno musíš dat starý nebo si udělat jiný jinak asi pred 2 rokama sem kupoval tady ten typ 12209 a krásně celkově seděl na fichtla akorat sem, dal starý koleno
Datum: 11. srpna 2012 14:48
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady ho budu kupovat, ale neim kterej typ je Jako originál, to klínkou zkroucený...
Datum: 11. srpna 2012 14:45
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 mě se zdá že už ani hikonáče zehnat nejdou ?? co je na tom pravda
Datum: 11. srpna 2012 12:22
Jméno: Janek
IP: uživatel6155
 čest draci..čím to je že se mi pincek uchlastává?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 13:26
Jméno: petrkadj
IP: uživatel12913
 podle ladičů a názorů na origo fichtlu NEJLÍP funguje ORIGO vičištěnej nebo novej filtr a né žádný jiný křápy : bavíme se o originálech
Datum: 11. srpna 2012 13:26
 dwein: já vím  ... ale zajímá mě co napíše autor článku
Datum: 11. srpna 2012 13:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 čezeťáku, jako pravidelný návštěvník bys měl vědět, že to přidá víkon...
Datum: 11. srpna 2012 13:17
 jaký má ten "sportovní" filtr přínos?
Datum: 11. srpna 2012 13:11
Jméno: Janek
IP: uživatel6155
 Tak jsem to sešteloval a nešlo mi to..mám tam sportovní filtr to mam sestelovat taky tak?
Datum: 11. srpna 2012 12:16
Datum: 11. srpna 2012 12:05
Jméno: vejtek48
IP: uživatel12634
 Zdar. Mám čz 175/487 chci se zeptat jesli má někdo zkušenost s jiným nebo laděným výfukem? Napadl mě levý dvoukomoráč z Jawy 350 tramp, myslim si že by měl fungovat...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 21:46
Jméno: vejtek48
IP: uživatel12634
 Do válce se mi nechce šahat a po tom aby to fungovalo musel bych si to od náky firmy nechat udělat. Výfuk bych zvládnul sám, podle programu jsem si ho spočítal ale neznám rozměry toho ladáku z jawy... proto nevim jestli by fungoval. Mohl by mi je někdo napsat prosim? Průměry rozšíření a jejich délky, délku a vnitřní průměr výletky. Samozřejmě koncovku bych dal jinou nebo ji upravil na otevřený absorpční tlumič.
Datum: 12. srpna 2012 21:46
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ano, do výfuku nemá cenu vrtat pokud tomu nerozumíš (max. si pohrát s přepážkama), lepší pohrát si s válcem a pak to odladit, třeba mě to i s nultým výbrusem(25 000 km) umí do kopce 90+ a to vážím skoro metrák ....
Datum: 11. srpna 2012 21:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 "Pohraj si s kanalkama"  Tady si to zas nekdo predstavuje jak Hurvinek valku... Vyprdni se na jiny vyfuk, CZ vyfuky jsou povedeny, s "ladakem" z Jawy ti to lip nepojede.
Datum: 11. srpna 2012 15:37
 Už jsem to hodněkrát na 487 viděl a dokonce jsem jednu i slyšel zvuk fakt pěkněj.. jen musíš upravit úchyt (převařit stupačku na rám výš) a mělo by to pasovat - a jestli se vyznáš v lazení tak si pohraj s kanálkama hoď tam pořádnej výbrus tak na 200ccm lepší karbec a budeš předjíždět i 350
Datum: 11. srpna 2012 12:55
 Zdar draci, po jednom kilometru můj fík už nemůže a je strašně přehřátej jako kdybych s nim jel 10 km. Začalo to tím,
že jsem svez kámoše, jeli sme asi jenom pět kilometrů, Po třech kilometrech to začlo,
už sem myslel že pujdem pěšky, ale ještě sem s nim nějak domu dojel. Mám mustanga po Go motoru i s výbrusem,
toho kámoše sem vzal když měl najeto kolem 300 km, mohli by ste mi prosim poradit čim by to mohlo být. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 12:01
 jo porjít celou pal soustavu vyčištěná nádrž je základ pak kohout noovu ben hadičku vyčistit karbec pokud to nepřejde seřídit zapalování
Datum: 12. srpna 2012 12:01
 Fichtl po Go ve dvou lidech....? Ty jsi TRAPIČ MALÝCH KUBATŮR.................................
Datum: 11. srpna 2012 21:39
 Vypadá to, že ti nedotýká benzín, takže se podívej jestli nemáš přicpanej kohoutek (jestli není spuchřelý to gumový těsnění) a pokud bude kohoutek OK, tak se zaměř na karbec
Datum: 11. srpna 2012 17:15
Jméno: Mustang
IP: uživatel12518
 Jo dík, a při jízdě mi motor vynechává, takže musim pustit plyn nechat ho chvilku a zas plyn přidat. :/
Datum: 11. srpna 2012 12:31
 No takže ještě nemáš ani pořádně zajetej výbrus tak to se nediv že se to hřeje a ještě když to má vést 2 lidi.proč myslíš že v návodu na obsluhu je psáno že nejmenej prvých 600km može jazdit na vozidle len jedna osoba. Hele pečlivě ho zajed aspon tech 500km ad si to všechno sedne ....
Datum: 11. srpna 2012 12:09
Jméno: Roman
IP: uživatel14292
 Zdravím, chci se zeptat budu dělat technickou na svýho mustanga, mám papíry z 20 a tak jsem na mustafa dal její štítek. Barva 20 byla zelená, mustang je červený... Projde mi to u technické nebo v čísle rámu je nějaký kod podle kterého to poznají ? Díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 10:07
Jméno: Roman
IP: uživatel14292
 No jenže já mám techničák starý, univerzální na typy 20 21 a 23 a je tam pouze číslo motoru a rámu a rok výroby, takže žádná zmínka o barvě přesném typu a podobně jako je to v nových technických papírech.
Datum: 14. srpna 2012 10:07
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Tak to teda nevím. Dej pak vědět jak si dopadl. Počítám že opakovačka.
Datum: 12. srpna 2012 7:13
 Pokud budeš dělat jenom technickou tak je jím to u prdele, ale evidenčka je něco jiního.......................Jinak musíš mít v TP změnu barvy a výmaz motoru................
Datum: 11. srpna 2012 21:31
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,myslíš že na stk sou uplně blby??? Že nepozná technik typ 20 od 23?? A nepozná barvu??Číslo motoru maš taky jiný,pokud nemáš výmaz.No nevím.Většina techniku na motorkách vyrustala,tak to znají.
Datum: 11. srpna 2012 14:09
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Mám dva dotazy 1. Je náboj zadniho kola na babetě 207 stejný jako na 210? A za 2. Je velkej pruser že nemužu najit kartičku od babety? Povinny ručeni zaplaceny mám kartičku vlastnim ale nemužu ji najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 16:16
Jméno: L
IP: uživatel13665
 stejně raději budu doma hledat kam jsem ji moh založit jinak kupni smlouvu mám orginál když jsem babetu kupoval
Datum: 11. srpna 2012 16:16
 jinak pokud by se stoho bál tak místo tý kartičky si udělaj kupní smlouvu. Třeba jenom od táty an tebe.. to je jedno  jenom aby to nebylo jakože "kradený" ..pokud o to stojíš
Datum: 11. srpna 2012 14:35
 to je zajjímavý že ja sem to nidky nepotřebval, ani strejda ani kamosi nikdo. Táty kamarad jezdí JENOM se zelenou kartou a stavěj ho dcl často a heště mu přejou štastnou cestu.. tak nevim co vy to tam máte za zvyk jezdit s kartickama..
Datum: 11. srpna 2012 14:34
 Kartičku a zelenou kartu (doklad že je babetta pojištěná ) Mít musíš vždy když na babettě jedeš. Kartička je něco jako technický průkaz máš to napsané i na hlavní straně kartičky. To je to samé jako kdyby jsi jel v autě a někde by jsi stratil techničák. Když kartičku nenejdeš tak si někde zařiď duplikát. Ale většinou kartičku policajti nekontrolujou stačí jim zelená karta že je babetta tvoje a máš ji pro případ nehody pojištěnou. Ale člověk nikdy neví na jakou svini narazí a bude chtít vidět i náhradní žárovky
Datum: 11. srpna 2012 12:09
Jméno: L
IP: uživatel13665
 jakto že ji nepotřebuju? já celou dobu myslel že je to jakoby jedinej doklad od babety něco jako malej technyčák a že to potřebuju mit sebou se zel. kartou... to je zajimavy tak jsem klidnějši
Datum: 11. srpna 2012 11:19
 Za 1. to nevim promin ale tu karticku.. stejjně jí nepotřebuješ tak to vubec nevadi
Datum: 11. srpna 2012 10:31
 cau  musim mit nmtorce obzrcatka? mylsim fichtla dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 11:18
 sorac dik
Datum: 11. srpna 2012 11:18
 nauč se psat, kdo to má pak luštit. pokud myslíš zrcátka tak ano, jedno na levé straně ti stačí
Datum: 11. srpna 2012 10:42
Jméno: milan
IP: uživatel12689
 čau kluci chtěl jsem se zeptat jak je to u jawa 550 u spojky s těma tyčkama jestli tam byla jedna dlouhá nebo 2 a mezi něma kulička díky moc mi to pomůže
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 9:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14290
 Je tam jedna dlouhá
Datum: 11. srpna 2012 9:30
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdra draci vim že to sem nepatří ale nevíte prosim kde sehnat lanko na seata toledo i s nejakym kouskem do převodu. díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 6:56
Jméno: standa
IP: uživatel14289
 Zajdi na vrakáč. Sehnal sem takle pěkný a docela mladý servořízení na oct.1 za lidský peníze oproti repasu i druhovýrobě
Datum: 11. srpna 2012 6:56
Jméno: The Vojca1
IP: uživatel11103
 koukni na stranky Auto Kelly a nebo jesly ces lepsi kvalitu tak Elit
Datum: 10. srpna 2012 23:56
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 je to na tachometr jsem zapoměl dodat
Datum: 10. srpna 2012 23:18
 a lanko na co přesně? řazení, spojka nebo ruční brzda či stahovačky oken?
Datum: 10. srpna 2012 23:06
 Čaute draci,mám takový problem,nemužu najít techničak od meho fichtla a chtěl bych se zeptat jestli mi i bez něj vydají v depozitu spz-tku,popřípadě jestli bez něj budu moci jít i na technickou kontrolu.Spěchá!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 12:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 záleží který techničák jsi ztratil. jestli jsi ztratil malý, tak zajdi s velkým na úřad a tam ti vydají nový. pokud jsi ztratil velký, tak by ti taky měli vydat taky nový, ale už to bude složitější.
Datum: 11. srpna 2012 12:51
 no bez techničáku ti technickou neudělají
Datum: 11. srpna 2012 10:43
 zdravim nevite nekdo jak jse serizuje klason ( jawa-cz 175/356 ) jak jse serizuje ton vim ale celkove ta civka ... menil jsem kabelaz a jeden cervik mi nesel povolit no dopadloto tak ze jsjem musel rozebrat cely klakson abych prepajel jeden kabilek uvnitr ... tojsem udelal a pak to poskladal a ted jsemi nechce ta membrana rozkmitat pouze jse jen pritahne a klakson jde podle amper metru do zkratu nevite nekdo jak to seridit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 20:04
Jméno: thevojca1
IP: uživatel14285
 tak uz ni serizuju to od rana od 9 a nic a zakon schvalnosti napisu na forum o pomoc a dvakrat otocim srobky a jeto serizeny ... nicmene jak jsem to zjistil ze je to serizeny ... mam zalehly usi a moje rocni sestrenice uz nespinka
Datum: 10. srpna 2012 20:04
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci moje čz 175/4187 když se ohřeje tak při nízkých otáčkách začne strašně kuckat a cukat nevite čim by to mohlo být ? za studena to nedělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 19:42
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 hele jehla byla na třetim zářezu od vrchu dal sem jí na druhej a uš je to v klidu
Datum: 10. srpna 2012 19:42
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Bohatá volnoběžná směs ... doladit šroubek boh. 3/4 - 1 1/4 .... + doladit volnoběh, navíc těmhle motorům se nízký otáčky nelíbí.... čz se má točit......
(PS- cukání taky může způsobovat KO řetězovka ať už primár i sekundár)
Datum: 10. srpna 2012 19:21
Jméno: jan
IP: uživatel14284
 Čau, chtel jsem se zeptat mam malej moped honda monkey a mam problem s indukcni civkou dal jsem tam uplne novou ukostril jsem ji ale jde me proud jen do ni a z ni ke svicce uz ani tuk poradte me nekdo co stim indukcka je naprosto v poradku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 11:21
Jméno: L
IP: uživatel13665
 http://motochina.cz/forum.php?kam=vypiszpravu&tema=46&dotazid=38 zkus to tady
Datum: 11. srpna 2012 11:21
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 8:11
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Něco podobného jsem dělal našemu třídnímu ze střední. Byli jsme třída hasičů a na maturitní ples jsme mu postavili taky 20ku. Byl z toho docela nadšenej
Datum: 11. srpna 2012 8:11
 http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/396897_10150981259635892_87229876_n.jpg
Datum: 10. srpna 2012 21:46
Jméno: pejsek
IP: uživatel14286
 nikde by to nedojelo včas
Datum: 10. srpna 2012 21:29
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 majitel to tu před lety představoval, když dokončil úpravu, a pokud si dobře vzpomínám, tak má motor na pravé straně u magneta funkční vodní čerpadlo, připojitelné závlačkou ke klice, které dokáže stříkat vodu několik metrů vysoko, takže název "hasičská dvacítka" je na místě..
Datum: 10. srpna 2012 18:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Dobrá hasičská dvacítka
Datum: 10. srpna 2012 15:49
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 Zdravím vysvětlí řekne mi někdo co patři do karburatoru od babetty 210 r.v. 1993 tryska hlavní velikost 58 nebo 63?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 13:16
Jméno: lukas 50
IP: uživatel12770
 zdarec, mám takovou otazecku. Nevite z ceho bych si mohl doma vyrobit tesneni pod vyfuk?  Vcera jsem tam sice daval nove ale koleno je trochu v horsim stavu a tak tam jeste kousek netesni. Dik za vsechny rady a zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 18:31
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 viz kolečko, jinak v nouzi mi těsnilo i samotný koleno na válci bez těsnění, jen odmaštěný a potřený paulinem
Datum: 10. srpna 2012 18:31
 Myslíš mezi válec a výfuk? To je jednoduchý, oprav to koleno nebo sežeň nějaký se schopnou přírubou, a dej tam klasický těsnění pod výfuk, při montáži ho ještě potřu silikonem...
Datum: 10. srpna 2012 12:00
Jméno: radek
IP: uživatel12689
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 12:21
Jméno: peterkadj
IP: uživatel12913
 mělo by to pasovat teda aspon já sem to tam měl
Datum: 11. srpna 2012 12:21
|



|