 Zdarim ... dneska semi povedlo přidřít válec mám novej najeto cca 20 KM .... nechla jsem to 10 min vystydnout a zas se to hýbalo .... dojel jsem domu a tet nevim jesli to mám rozebrat a vyšmrglovat jemným brusným papírem nebo to nechta .... co vi nato ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 19:35
 Jinak Děkujin za radu tet už jsi na to dám pozor ... chybama se člověk učí ..
Datum: 15. listopadu 2012 19:35
 Nejdřív jsem to složil a pak jsem napsal v to je ten problem
Datum: 15. listopadu 2012 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Takže to dej do kupy a znova a pořádně....pokud ti hlava fouká,tak ji zabruš a nebo sežeň jinou co nefouká. Určitě bych volil spíše variantu upravit hlavu než podkládat válec. Ať ti soustružník udělá hlavu na objem nejlépe 6,5ccm(ať zakrosí něco navíc dovnitř aby měla větší objem). Zajížděl bych to volně. Trysku 72. Už ti tu radili,tak nevím,proč si nedbal jejich rad.
Datum: 15. listopadu 2012 19:24
 Pod válec jsem dal tesnění z plechu (1mm ) takže jsem to trošek nadzved aby to nenaráželo ..... vim je to asi pičkovina a ztratil jsem tim výkon ( ale na trojku mi to jede do mírneho kopečka ) .... výbur jsem nekontroloval tak že nevim jesli byl ostrý ( ale po prvnim nastartování ve svěráku se válec okamžité zahřál až jsem se divil ) .... po pravdě jsem motor pulil asi po druhý dokázal jsem jsi tam prohodit kolečka na silnější dvojku s novým válvcem (výbrusem nemám zkušenosti ani se zajížděním a korát to co jsem se dočet na netu .... má to takovou kompresi že mi podfukuje hlava ... brousil jsem dosedací plochy .. a po pár najetý Km mi to začalo znova tak jsem tam dal alobal ... a to tesnilo asi týden .... dneska mi ho to vyfouklo .... vim jsem Amatér proto to jsem píšu abych dostal nějaký rady jak to dát do kupy
Datum: 15. listopadu 2012 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Hlavu si upravil na 40mm? Je tam vysokej stupeň komprese a píst pravděpodobně naráží do hlavy. To je první důvod přehřátí. Válec je polskej "megaukrutnej hustěostrej maxituningářskej" osmej výbrus? Pokud ano,tak je to druhý důvod. Tryska 68 je třetí důvod....použij trysku 72.
Datum: 15. listopadu 2012 18:32
 chystám se tam dát 72 ....pokud to je dobrý nápad
Datum: 15. listopadu 2012 17:39
 40 mm jehla na 3drážce na zajíždění a tryska je orinynál 68 mysli, ....
Datum: 15. listopadu 2012 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Vrtání válce? Tryska? Jehla?
Datum: 15. listopadu 2012 17:27
 No mazal jsem jsi to na dvojku do kopecka na pul plinu a na jednou se mi to kouslo .... zapískaloto a zastavilo ( bylo to vlese takže žádná kontrola nic neměl jsem nářadí .... a když jsem chtel jakoby to rostrčit tak jsi to nebublo a nešlo to ..... tak jsem to nechal tech 10 min vychladnou a pomovlilo to .... a normálně jsem nastartoval a zas to jelo tak nevim jinak olej dávám 1:20
Datum: 15. listopadu 2012 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 A jak víš že si to přidřel? Měl jsi třísky ve svíčce? Koukal jsi do toho výfukem? Pokud je to přidřený,tak každopádně odstraň důvod zadření (chudá směs,netěsnost karterů,málo oleje v benzínu,prdlý gufero)....rozebrat každopádně....pokud to bude hodně kouslý tak výbrus,jestli bude jen lízlej píst a vše ostatní ok,tak bych maximálně vyměnil kroužky....na píst kašli....co na něm nemělo být,to už tam neni....
Datum: 15. listopadu 2012 17:05
 Rozeber to a podívej se jak moc si to zadřel.
Datum: 15. listopadu 2012 15:22
|



|