Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 chci se zeptat mam jawu 21 jezdim sni vetšinou polnačky a les.Neusále mi upadaává vzduchový filtr. to hrdlo mi nejde nasadit poradne na karburator i kdyz ho mam stahlej tak vždycky upadne. nevíte nejakej figl na to? nebo jaky mate vy vzducháč? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo ale ta prachovka se dá lépe ohnout
Datum: 19. listopadu 2012 19:25
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 muže míto te prachovky být i kus hadice stejnehoi prumeru jo ne? jinak díky
Datum: 19. listopadu 2012 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to hrdlo o kousek uřízni (beztak je v prdeli)a nasun na něj prachovku z předního kluzáku,prachovku krásně nasadíš na karbec a stáhneš hadicovou sponkou a je po problému víš jak to myslím?podobně jako to má mustang
Datum: 19. listopadu 2012 18:07
 Ano, nasaď na to hrdlo hadicovou sponu a máš to.
Datum: 19. listopadu 2012 16:37
 Ano, nahřej to třeba horkovzdušnou pistolí, nasaď co nejdál a ke stáhnutí použij zahradní kovovou stahovačku (dává se to na hadice) a hotovo .. kámoš měl kdysi nějak vykřivené to gumové koleno a vxřešil to kouskem jiné hadice, kterou na hrdle karburátoru stáhl tou objímkou a druhej konec nasadil na to gumové koleno a taky stáhl ...
Datum: 19. listopadu 2012 16:01
 Nevymýšlej žádné blbosti, prostě to gumové koleno nahřej, můžeš třeba nad ohněm a nasaď to co nejvíc na hrdlo karbecu a stáhni to objímkou. Pak musíš to musíš zabezpečit tak, aby to nevypadlo, to znamená použít třeba nějaké ty gumy a napínat to směrem ke karbecu, tak aby to tlačilo proti karbecu prostě. Nevím jak to mám napsat, snad dokážeš něco vymyslet ne?
Datum: 19. listopadu 2012 15:48
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 Jo mam to pridelane aj k ramu paskou ale ono to s toho hrdla vždycky upadne.skoušel jsem to gumove hrdlo dat i do teple vody a nepomohlo to proste to drzi jenom na kousíčku a hned to vypadne.a nekde sem četl že když vytahnu ten filtr ucpu tu diru navrchu a dam do vniitr hadici tak by to melo taky jet ma nekdo zkušenosti?
Datum: 19. listopadu 2012 15:43
 Tak zaprvé neposlouchej rady nějakého kojota, a za druhé ten filtr, resp. ten airbox musíš připevnit i nějak k rámu. To je jasné, že pokud to bude jenom nasazené na karbecu, že to upadne. Můžeš použít třeba ty natahovací hady, stahovací pásky, gumy na zavařování, provázek, drát, můžeš to omotat izolepou,... už mě nic nenapadá snad si dokážeš poradit. Kdybys měl ještě nějaký takový problém tak neváhej a neptej se.
Datum: 19. listopadu 2012 15:20
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 kup tuningovej filtr nebo tam dej jenom 2 silonky to stačí.
Datum: 19. listopadu 2012 15:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar draci mám otázku jak sa volá song od Morčat na úteku kde spievajú takú motorkársku vopred dík (se mne tekly hovna proudem  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 15:15
Jméno: arnošt
IP: uživatel14743
 sakra co to bylo, to se nedá posluchat, jacísi pubertální ubřéskanci, uf, hruza zalé originály
Datum: 20. listopadu 2012 15:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 veď morčatá sú charakteristický pre ich vykrádanie hrobov
Datum: 19. listopadu 2012 23:09
 Tak tak, ukradená a zprzněná písnička od Orlíku
Datum: 19. listopadu 2012 16:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 mormálně vykradenej Orlík, 25 let stará věc
Datum: 19. listopadu 2012 15:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 presne ďakujem
Datum: 19. listopadu 2012 9:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Máš má motorová pilo dávno spát", album "Hlavně se s tím nesrat"
Datum: 18. listopadu 2012 23:00
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 zdar chlapi, vyměnil jsem píst a nasadil válec po výbrusu a na první nastartování jsem to měl na minutu nastartovaný a něco v tom škaredě klepalo, nevěděl co to je, pak jsem to trochu projel a zdálo se mi že to trochu ustálo, je tohle normální? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 taky bych to viděl na nějakou vuli na ojnici... jinak sraž hrany kanálů a kroužků...
Datum: 20. listopadu 2012 17:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 proč jak dement zakládáš další dotazy pod jinejma nickama? napadlo tě, že ten, kdo by ti dokázal poradit, už by ti poradil? ono totiž přes net to moc slyšet neni, takže se může jen odhadovat co klepe. řikáš po zahřátí neklepe, tzn. teplem se něco roztáhne a to něco přestane.. tak bádej, může to být spoustu věcí. a jak to klepe? klep, klep, nebo klap, klap? buch buch. dělá bez kvaltu? jen za jízdy? de to od válce? z motoru? odjinud?
Datum: 20. listopadu 2012 17:46
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 mám na tom první výbrus, píst o hlavu určitě neklepe dneska jsem na něj koukal, i jsem ho projížděl a když je studený, tak tam něco klepe, ale jak se zahřeje tak už to nedělá, mohl by na to klepání mít vliv karburátor?
Datum: 20. listopadu 2012 17:16
 Jaké máš vrtání? při 40.00 už většinou píst klepe o hlavu - nech si ji ukrouhnout.
Datum: 19. listopadu 2012 21:05
 máš píst naopak,nebo máš velké vrtání a buří ti to do hlavy
Datum: 19. listopadu 2012 18:55
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 před nasazením válce jsem zkoušek jestli klika nemá vůli a nebyla tam vůle vůbec žádná, takže repas nebyl potřeba a na bronzovým pouzdru to bylo taky v pohodě fakt nevím čim to je...
Datum: 19. listopadu 2012 18:39
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Tipnul bych si že tam mlátí pístní čep ve volném futru ojnice... Nepíšeš že bys repasoval i kliku, takže pokud je vršek po GO, ale spodek ne, tak jednak budeš slyšet klapat případné vůle na klice, nebo Ti ta klika v krátkém čase odejde... obvykle se to stává když se spodek negenerálkuje...
Datum: 19. listopadu 2012 16:51
 Ahoj draci. Mám problém s Pionýrem 20. Ani za nic nechce hodit jiskru, fajfka taky nekope, předstih je správný. Vše jsme proměřili a vše se zdá v pořádku. Vyměnili jsme kladívka, kondenzátor + jsme zkoušeli druhou indukční cívku a několik svíček. Zapalování je 30W. Prosím poraďte, už si nevíme rady. Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 16:40
 Díky draci ! Bylo to tou izolací. Izolanty jsem tam měl špatně nasazené.
Datum: 19. listopadu 2012 16:40
 To odizolování od kostry bych jsi proměřil odpoj od kladívka kondík ... kladívko tak aby nebylo sepnuto a měřákem propípnout ...
Datum: 18. listopadu 2012 20:41
 Odizolovaný by měl být, ale i tak na něj kouknu.
Datum: 18. listopadu 2012 20:09
 a máe kontakt kladívka odizolovaný od kostry?
Datum: 18. listopadu 2012 19:28
 Co myslíš tím špatným zapojením indučky ? A na ty kontakty ještě mrknu, ale měly by být dobrý.
Datum: 18. listopadu 2012 18:43
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 Do indučky proud jde a z ní ne ?? třeba špatnej konakt mezi kabelama a indučkou  nebo blbé zapojení indučky
Datum: 18. listopadu 2012 18:10
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 čus kluci, měl jsem rozebranej motor na fichtlu a když jsem ho složil, naladil atd. a když jsem ho projel tak jsem zjistil že 2ka vůbec netahne, jednička skvěle, a dvojka moc ne, spíš jako menší otáčky a nechce se jí vytočit. PS: (bydlim v kopci, jezdil jsem do kopce- z kopce jel pěkněě  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:35
 Dvojka se normálně pomalu rozjíždí .... tak to má být něž se dostane do otáček pak zabírá .... jinak na trojku lechký kopečky  ale zas jesli chce po cestě tak to neprohazuj .... já mám hned dvojku vytočenou takže bude poleji a na čtvrt plinu nebo za 3 ale to mě zas všude neutáhne  takže to je spíš na teren uprava
Datum: 19. listopadu 2012 19:35
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14739
 zrejme máš prehodené koliečka v prevodovke, ked sa nenamontujú správne- opačne ako majú byť- slabá dvojka. to bude asi tým
Datum: 19. listopadu 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a trojku už tam nemáte?
Datum: 18. listopadu 2012 22:30
 Bydlím v krkonoších takže samej kopec .... vyřešil jsem to prohození koleček v motoru na silnější a (11 kolečko ) ... a zabírá krásně od spoda skoro jako jednička ,..... kopce lítám za 2 většinou
Datum: 18. listopadu 2012 20:39
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Dobrej, chtěl bych se zeptat. Je možný aby motorka/auto bylo psaný na mě a povinný ručení na tátu? Nebo musí bejt všechno na něj a já uvedenej pouze jako provozovatel? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 17:53
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Sem to ale vůl..  Nechám si to napsat na SEBE
Datum: 18. listopadu 2012 17:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 napiš mě ale jako vlastníka, pak si pro to dojedu.
Datum: 18. listopadu 2012 17:39
 já jsem majitel, tata provozovatel a pojistitel.. v době když jsme přihlašovali pio tak jsem ještě neměl řidičák...
Datum: 18. listopadu 2012 17:36
Datum: 18. listopadu 2012 17:33
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Díky moc.. Takže si to necham napsat na Tebe a poviný ručení nechám na tátu.
Datum: 18. listopadu 2012 17:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vlastník může bejt jinej než provozovatel, taktéž pojistník může bejt kdokoliv - tzn. na jedno auto - 3 lidi
Datum: 18. listopadu 2012 17:26
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 zdravím,, fichtl mi jede pěkně jen ve vysokých otáčkách, jde udělat něco, aby jel spíš v nízkých líp než v těch vysokých? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 23:03
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 díky za rady, a jek naladím bohatost směsi?  jezdím na fichtlu jen chvílku,, nic moc se v tom nevyznám
Datum: 18. listopadu 2012 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zgenerálkovat
Datum: 18. listopadu 2012 22:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pohrát si s předstihem, naladit bohatost směsi...
Datum: 18. listopadu 2012 17:28
 Prosím poradte renovuji javu 21 pionýr je to žlutá barva potřeboval bych kód barvy a té bílé nebo vlastně slonovinové kosti nevíte někdo? nebo poradte mi kde to najdu . A rok výroby je 1976 za odpovědi dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 15:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak asi po 156, rv. 1976 a mladší neměl slonovou kost ale světlě šedou
Datum: 19. listopadu 2012 15:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 byla
Datum: 18. listopadu 2012 22:34
Datum: 18. listopadu 2012 17:03
 Otazka pro draky.. je tady nekdo kdo z okoli Velkych pavlovic, Kobyli, Vrbice, potkal sem aj když sem jel z Bořetic do Velkych bylovic
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 18:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj doby!Ani "ICQ" nemáš?A jak se Ti ty informace dostaly na profil?Nebo zavolej na 608851941!Toš tak!
Datum: 21. listopadu 2012 18:51
 Kobylko kde by sem ho vzal prosim tě  !
Datum: 21. listopadu 2012 14:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj doby!Meila myslím:"e-mail"!Toš tak!
Datum: 20. listopadu 2012 18:35
 chapu Kobylaky  ale nechapu co mysliš meila?
Datum: 20. listopadu 2012 18:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj doby!Tos mohl napsat hneď, že pocházíš z Bořetic a nemusel sem Ti nic vysvětlovat!!!A ešče si mě neřekl proč ses neozval na meila!
Datum: 19. listopadu 2012 18:26
 nebo ČZ 175/477? dole u koleji
Datum: 19. listopadu 2012 18:11
 Sem zviklej řikat Bilovice hele dost hodiny češtiny jo?  už nebydlim v Bořeticich nakej ten patek. kde tam bydliš? Nepotakl si tam nekdy modryho Mustanga? nebo oranžovou 21?
Datum: 19. listopadu 2012 17:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj doby!To je prča!HI!HI!Ty Bílovice si zas napsal špatně!Pokud bych byl z Bílovic tak z VelkÝch!No pocházím z Kobylí!A proč ses neozval na meil?A ešče spomal!!!Toš tak!
Datum: 18. listopadu 2012 21:26
 do haje nevšim se si toho prvni to napišu rychle takže u toho nepřemyšlim přiště budu psat pomalu... tak že by si byl z Velkych Bílovic?
Datum: 18. listopadu 2012 17:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj doby!Nepíšu spisovně pšu po našem.Ale abys věděl jak se ty dědiny správně menujú!"Velké Pavlovice,Kobylí,Vrbice a Bořetice sú dobře.Ale bílovčáci by Tě hnali za ty bylovice!To sú Velké Bílovice!!!A z jednej dědiny su!Možeš hádat z kerej!!!
Datum: 18. listopadu 2012 15:56
Jméno: hary
IP: uživatel14735
 čaute, mam 05 jezdila krasne pak prislo to obdobi zimy proste kolem tech 5stupnu a nechtel my starotvat. ani na roztlačeni. tak sem zkusil striknout ttrochu čisteho ebnalu pod svičku. po chvili chytl ale furt cukal asi tak 5minut sem tak cukal až se zahral tak už zase jel jak drak.dalsi den už nepomohlo ani tohle nevite čim by to mohlo být.Svíčka PAl n8 super,menil sem aj na jine nic nepomohlo , benzin teče protože svička je mokra,jiskru haže ale nechytne. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 15:13
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 nevim co tam mas za svíčku ale dej tam brisk n17c pak nebudeš mít problém.
Datum: 19. listopadu 2012 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 seřid si předstih s karburátor já mám též 05 a chytne mě vždy na 1 nebo 2 kop když je studená i v tomhle počasí dnes jsem zrovna jezdil
Datum: 18. listopadu 2012 22:36
Jméno: Radek
IP: uživatel7572
 cau tohle mi nedela fichtl ale delala mi to ctyrkolka vzdycky kdyz byla takova zima tak sem musel valec nahrat fenem a vzdycky to chytlo nadherne a jelo to suprove skusto
Datum: 18. listopadu 2012 16:48
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Zdar draci, mam jeden takovy zajimavy dotaz. Kolik se muze maximalne udelat vybrus valce aby ti fichtl hlavne jel a moc se neprehrival?  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel14737
 Běžně dělam válce 41mm,jde udělat až 41,75 ale to už je šlupka.... Pozor,pokud přebrousíš válec až takle nahoru,tak je potřeba řešit průměr a objem hlavy
Datum: 18. listopadu 2012 17:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já dokonce 40,75
Datum: 18. listopadu 2012 16:20
 já mám vrtání 40.25 což je 9tý a furt je tam dost masa
Datum: 18. listopadu 2012 15:33
Jméno: kuba
IP: uživatel12913
 nemí pravda pokud ti někdo udělá vložku a píst nebo ti hodně přebrousí strarej válec tak může být aji věčí
Datum: 18. listopadu 2012 15:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Osmej
Datum: 18. listopadu 2012 15:05
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 12:17
 Co indukčka?
Datum: 18. listopadu 2012 12:17
 Zdar DRACI sehnal sem tohoto pincka a mám otázky 1.Co je to za typ 2.co je za tlumic vzadu z ceho je .kdyztak si vsimnete riditek nádrže kyvné vydlice motoru karburátoru atd. A má to cenu renovovat mám z toho pocit že by to bylo lepší než to kurvit. Dík za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 16:25
Jméno: jawsss
IP: uživatel9121
 tak zrovna renovace ne, ale pěkná go tak na běžné ježdění by šla, plechny máě z 20 tak bych asi uděla 20 no, jen bys musel pozhánět chybějcí díly a bylo by s tím hodně práce ale že by to nešlo to je blbost
Datum: 18. listopadu 2012 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 je to splácaná 21 z toho co dům dal z 05 tam není ani šoubek
Datum: 18. listopadu 2012 12:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tam neni nic z 05ky... celý je to prostě strašný... udělej si z toho co chceš, já bych to nechal tak akorát na díly.. dyť ty plechy sou na sračku
Datum: 18. listopadu 2012 12:06
 Tohle nechat na díly a na renovaci sehnat něco v původnim stavu...z tohohle by stejně nic nezbylo...
Datum: 18. listopadu 2012 12:05
 otázka další co by z toho šlo udělat mám hodně dílu jestli je většina 05 bude 05 jestli rám motr 21 bude 21
Datum: 18. listopadu 2012 11:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
  1 - typ neznámý - resp. sprasek z více typů 2 - tlumič nefichtl (nevim,fuj) řidítka klasická kost + danej rychlopal, kyvka (asi i celej rám) od roku cca 74, číslo motoru by odpovídalo roku 1967, stejně tak nádrž se šroubovacím víčkem, karbec zdá se snandart 2917psb jen ten difuzor se mi nějak nezdá, ale nevidim to kloudně. co na tom chceš renovovat ?
Datum: 18. listopadu 2012 11:50
 sorry draci já sem uplnej debilhttp://bedy97.rajce.idnes.cz/JAWA_50/
Datum: 18. listopadu 2012 11:31
 Foto?
Datum: 18. listopadu 2012 11:10
 Čau draci, potrebujem poradiť. Kúpil som si na svojho pioniera 20 tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_pionyr_slovenko.html a toto výfukové koleno bez falcu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfukove_koleno_bez_falce.html Čo sa týka výfuku, som veľmi spokojný, je to fakt 100% replika, ale to výfukové koleno-made in Maďarsko stojí za ho*no. Je dosť zlé, pretože mi k dútnikovému výfuku nesedí. Nieje tam problem v tom, že by bolo treba koleno skrátiť, ako píše Sesa v popise produktu, ale povedal by som, že koleno je vylisované pod zlým uhlom, a keď ho pripevním k válcu, tak od výfuku je vychýlené do dola asi 4cm. Prosím vás, poraďte mi, čo s tým mám robiť, mám dať to koleno do ohňa, aby bolo až oranžové a potom ohnúť? Alebo čo by ste mi odporučili? Som z toho fakt zúfalý, ak sa to nepodarí, musím tam dať staré koleno už takmer bez chrómu a so samými preliačeninami a to by som fakt nerád robil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 14:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče pro dweina.Šak taky říkám, že toto néni ten problém.Ale sem Tě tu uviděl toš sem se ozval.Dyž se moc nezhorší počasí toš 30.11.nebo 1.12. pojedu do Nasavrk.A že bych jel přes Poličku a stavil se?Pojedu od Břeclavi!Šak ešče uvidíme."2beo@seznam.cz"
Datum: 18. listopadu 2012 14:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 oskare já si takhle občas zabrečím v Lubné u Poličky  .. v tomhle trýtu ale není důvod
Datum: 18. listopadu 2012 11:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Do kolena bych vrazil špunt ze dřeva a nasypal do ňho jemnej písek za stálýho poklepávání gumovú paličkú nebo dřevem a potom na přírubu udělal přírubu bez díry a zašrouboval.No a potom přes silnú gumu nebo neco podobnýho do svěráku a zase neco na koleno a silnú trubkú doohnút na požadovanej rozměr!Toš ať se Ti to podaří!A ešče vzkaz pro dweina. Negde sem Ti psal abys určil místo gde budem spolem brečet až nás to zas chytne.Toto ale nejni ten problém.Tady bych se dřív možná ptal taky.
Datum: 18. listopadu 2012 10:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ještě bych doplnil, že kolena u 20, 21 sou rozdílný hloubkou. alei tak je to bohužel nedokonalý.
Datum: 18. listopadu 2012 10:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bohužel to koleno je prostě špatný no... nevim o nikom, komu by sedělo. do ohně ne, spálíš chrom. mohl bys ho zkrátit tak, aby byl přesah dovnitř co nejmenší a šlo s výfukem hýbat aby sedl jak má. bude to ale asi dost vidět. u revmaplechů se to dá zkousnout, tam to neni moc vidět, ale u 21 atd je to zlý.
Datum: 18. listopadu 2012 10:40
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 Zdravím draky! Pincek mi začal chcípat. na volnoběh není problém, ale při jízdě na plný plyn začne do 2 minut chípat, přestává táhnout a musím vyřadit, několikrát protůrovat a nechat chvíli na volnoběhu....za chvilku to zase začne...nedá se s tím nikam jet :o( Ventil plovákové komory jsem zkoušel, benzín přitéká, víčko nádrže taky není ucpané.....co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 15:11
Jméno: cl
IP: uživatel12656
 Co trysky, jsou čistý ?
Datum: 18. listopadu 2012 15:11
 Vypadá že ti nedotíká benzín - něco někde ucpaný a nebo třeba moc zohlá hadička .. btw. stačí jezdit na půl plynu
Datum: 18. listopadu 2012 13:30
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 sítko tam je a mám i druhý palivový filtr před karburátorem....ještě zkusím jinou fajfku, neodrušenou.....ale zatím to vypadá na výměnu pístu, protože v jiném moto se stejný výrobek chová stejně...asi špatná setrie....
Datum: 18. listopadu 2012 10:11
Jméno: cl
IP: uživatel12656
 Pokud ještě nemáš, tak dej na kohoutek sítko a na hadičku palivový filtr.
Datum: 18. listopadu 2012 10:07
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 jojo, svíčku jsem měnil, ale pořád stejné......mrknuna ten kohoutek, je sice úplně novej, ale může tam být bordel.....
Datum: 18. listopadu 2012 10:03
Jméno: rendolf
IP: uživatel6263
 přicpaný kohoutek by to měl byt..skus ho vytahnůt a kukni na čistotu
Datum: 18. listopadu 2012 9:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkusil si vyměnit svíčku ?
Datum: 18. listopadu 2012 9:22
Jméno: Martin
IP: uživatel12063
 Zdarec, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte kde koupit zámek na ČZ 180/487.3, popřípadně jaký zámek je shodný s tím, který potřebuji ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 13:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že ten samý. Alespoň na 250/471 to tak je a rám to má téměř identický.
Datum: 18. listopadu 2012 13:54
Jméno: Martin
IP: uživatel12063
 Bože, já sem debil, myslel jsem zámek sedla. Přemejšlím nad volovinama, a nedokončím myšlenku...
Datum: 18. listopadu 2012 0:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2920.html
Datum: 18. listopadu 2012 0:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zámek krku řízení? Koupil jsem tenhle a pasuje...
Datum: 18. listopadu 2012 0:01
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čuste kluci, mám takovej dotaz, budu obědnávat novou ojnici, nejdřív sem myslel, že tuto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_c_k_r_jehlove_lozisko.html ale trošku mě zmátlo, to jak se ta píše o tom čepu s rozměrem 14,1...to sou aji jako jiný? Já mám mustanga s originální klikou, tak sem se chtěl zeptat, jestli to na ten čep v pohodě pujde z té originál kliky, nemám možnost si to změřit teď totiž. Díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo originální čep tam půjde je to ten rozměr
Datum: 17. listopadu 2012 20:35
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau dráčci mám malinko problém mem motor z čz 175 a v něm zápalko z fíka. Jiskru hází benzín teče předstih taky ok ale ani neškytne co s tím může být ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:25
 Že tys tam nastavil hodnoty jako na fichtla, přiznej se...
Datum: 17. listopadu 2012 23:25
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 už jsem se vzpamatoval díky
Datum: 17. listopadu 2012 22:01
 A jakej jinej?
Datum: 17. listopadu 2012 20:39
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 ne počkej jakej předstih tam mam dát normální jako má bejt na tý číze ??
Datum: 17. listopadu 2012 20:28
 roztlač to.. se zapalem z pionýra to nechytne.... tak rychlý kop nedáš
Datum: 17. listopadu 2012 20:13
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 svíčku jsem zkusil už asi 5 předstih 100% ok a jiskra krásně modrá a kdyby byl blbá směs tak slespoň škytne ne ??
Datum: 17. listopadu 2012 20:08
 Slabá jiskra, blbá směs, blbej předstih, blbá svíčka...atd...
Datum: 17. listopadu 2012 20:02
Jméno: kolda
IP: uživatel12689
 zdar chlapi, jak mám nasadit pístní čep s pístem na ojnici, nechci to dělat tak že si to zapřu špalkem a budu do toho bušit jak nejakje debil, v knize o jawách jsem četl že potřebuju vytlačovák pístního čepu ten mám, ale ještě potřebuju nějaký pomocný pístní čep, který se zasune z druhé strany až do oka ojnice aby navedl pístní čep do ojnice a pístní čep se začně lisovat z druhé strany ale te ,,pomocný pístní čep,, nemám nemáte nějakej fígl jak na to?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 10:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolda!Neber si to osobně, protože nejsi sám!Ale to ste Vy mladí opravdu tak blbí a nebo zkúšáte co ty blbý dotaze udělajú s tema co temu rozumijú???Dyž už máš vytlačovák, toš to je takovej problém čep do pístu zastrčit enom kúsíček aby si ho mohl nastrčit do oka ojnice a pak tlačit a tlačit až na svoje místo?A nebo píst nahřít a nebo do ňho nalít trochu benzínu a nebo lihu dyž ho nechceš mět očuzenej, zapálit a potom v rukavici (to proto, aby sis nepopálil prsty) nasadit na ojnici a čep tam strčit?Napřed si ešče do pístu dat pojistku ale z tej druhej strany než budeš strkat čep!!!To proto aby Ti neprojel na tú druhú stranu!Pomocnej čep je výbornej, ale stačí kúsek kulatiny nebo aj kúsek ostrúhanýho dřevka, aby Ti to navedl!!!Toto nejsú žádný fígle, ale enom rozumný uvažování!A to Vám mladým furt chybí!A esli Ti ani toto nestačilo, toš počki do jara natři to celý na zeleno a hoď to do kopřiv a budeš mět pokoj!!!Toš tak!
Datum: 18. listopadu 2012 10:36
Jméno: kolda
IP: uživatel12689
 ten ořech z goly mi kamarád taky radil ale ten nemám, asi to udělám jak říká wafel ikdyž ten starý pístní čep se mi zdál jako nový... díky za radu
Datum: 17. listopadu 2012 20:24
 pístní čep by měl jít do pístu vsuvně prstem, bohužel ve většině případů to tak není :-/
Datum: 17. listopadu 2012 20:05
 Vem starý pístní čep, trochu ho obrus, aby šel volně do pístu a máš to.
Datum: 17. listopadu 2012 19:56
 Ořech z goly?
Datum: 17. listopadu 2012 19:51
 Čau draci kámoš má problém u svý Čz 175/477 sport když jede tak zhruba od 2/3 otáček to začne nehorázně kuckat a vynechávat a když dá plný tak to škube tak 3 sekundy a přehoupne se to přes určitý otáčky a pak to zatáhne dobře.Jinak karbec čistej,kontroloval jsme ho 2x regulační šroub 1/2 otáčky,jehla 3 zářez,předstih 3mm odtrh 0,4,svíčka nová,válec přetěsněný,hlava zabroušená,na volnoběh běží dobře.My si fakt už nevíme rady co s tím je to hrozný,je možný že to fouká pod hlavou třeba?Ale když na volnoběh běží dobře.Prosím poradte už si nevíme rady.Děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 19:08
 Pojistka ne, mě přesně tohle u 487 dělala baterka protože jsem ji nechal párkrát na mrazu. zkus ji dobít na chvilku za to nic nedáš .. jednoduchý projdi to v klidu od kondíku až po baterku a jestli pořád nic tak hejbej se směsí ....
Datum: 17. listopadu 2012 19:08
 baterka je nová a elektrika byla dělaná taky nová sice to je už pár let ale kabely a vše je kloudný,nemůže to třeba dělat pojistka?
Datum: 17. listopadu 2012 18:47
 Osobně mi toto dělalo buď 1/ rozladěné dobíjení + vycucaná baterka - nechtělo mne to pustit do max. otáček. 2/ cukaní muže způsobit špatně nastavený přechodový režim karbece - volnběžná bohatost - jehla - hl. tryska, tj. třeba přechod z bohaté na chudou apod.
Tak teda prostě vynechává úplně na 3s ? Rozhodně se podívej na dobíjení nebo jen (proměř) dobij baterku a jeď vyzkoušet, jukni taky na kladivo když ne tak zkus hejbat s jehlou ...
Datum: 17. listopadu 2012 17:36
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 koukni na dobijeni,jestli dobre spina a neni na nem skvarek,kontrolce nikdy never....Jednou mi tohle delalo prave relatko a pak jeste jednou,kdyz uz jsem byl bezradnej to byla vymlacena fajfka.
Datum: 17. listopadu 2012 17:08
|



|