česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdaravim bude mít nějaký vliv na motor když dám na Jawu 50 ,21 sportovní filtr ? tet tam mám vykuchanej tam ten filtr vlastě tomu nemužu říkat filtr :-D je to jen jako prachovka ab dotoho nic nespadlo :-) Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 13:17
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Když se začali prodávat "otevřený" filtry,tak vznikla od prodejců fáma,že to jsou sportovní filtry a přidají na výkonu. Jenže! Karburátor jako takový pro správnou funkci potřebuje sání a hlavně lehký podtlak v sání.....obvzláště u 2T motoru..... ladiči to dokonce prokázali na brzdě... byl jeden upravený motor a provedeny měření s atrapou filtru,s origo airboxem a molitanovým filtrem(správně impregnovaným).....propastně zle dopadl "přímý filtr" ,origo airbox měl velmi dobré výsledky a molitanový filtr ho lehce předčil.... Tak proč teda dávat nějakou atrapu "sportovního filtru",když to sebou nenese žádný pozitiva? Ba naopak...Pokud by to někoho zajímalo,tak odladěný filtrbox na seriovce jede nejvíc a s nejmenší spotřebou ;-) Atrapa je dobrá tak jako alternativní řešení,když nemáš filtrbox a nebo nemáš prostor kam ho nacpat,ale rozhodně to není žádný tuning....
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na upravenej motor s jikovem, klidně převrtaným je taky nejlepší origo airbox...
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
itan139: Ty jsi ocas. Myslel jsem originální motor, plechy mě nezajímají. Na originální motor nevymyslíš nic lepšího než originál airbox s čistým filtrem. Howgh!
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemám origo pio :-) sundaný plechy a odlechčený :-D jen na vyblbnutí :-D do lesa
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obojí :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
ceZetaku?Ten výkon nebo ten dotaz???
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uklidněnej,čistej vzduch v airboxu a dobře tvarovaný hrdlo vám nic neříká co? pokud jste si všimly, od středověku hloupnem, takže konstruktéři pionýra nevymýšleli žádný kraviny, ale funkční věci :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Proč dávat neco jinýho?Zkusím to vysvětlit, esli se mě to povede.Protože ani hvězdářským dalekohledem se nedá tak daleko podívat jak sú blbí!!!
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to kulervoucí
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fero: Jasně že tam nemusí být ten originální, ale nevím proč na origo pincka dávat něco jiného, může mi to někdo vysvětlit?
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14743    
nejaký filt tam dej, a nedaj pověry, že to mosí byt jen originální, jakývkoli filtr co se na to dá napasovat, zajisté vzduchový, že
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MOtor jede dobře .... dneska jsem vyměnil tesnění pod kouhoutkem měl jsem tam vlastní výrobu a to se nafukovalo a netekl benzín a há hledal chybu ve válci .... A tušim dobře že jsi tam ten vzduchovej filt mám dát aby mi tam nelítal prach do válce ?
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14743    
nebude to mět žádný vliv, nevím co to máte za pověry, kde to furt berete? všecí obhajujete originál filtr, ale aj s tím hříbkem za 69 korun, to jede uplně, ale uplně stejně, nic už v tom kurva nehledajte, je to jen obyčejná náhrada, tod vše
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
naco filtr kup si hned toho koně
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14742    
Hm...čtvrtej důvod proč si přidřel válec... Koukam že ten motor nějak jede jen díky 11z kolečku a prohozený dvojce....
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si těch filtrů deset. Do lišty co mají elektrikáři na dráty udělej deset otvorů, naskládej vedle sebe ty filtry, z druhé strany lišty udělej díru uprostřed a celé to nasaď na karburátor. Vzhledem k tomu, že každý filtr přidává dva koně, tak jich budeš mí dvacet navíc.
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 20:19
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:56:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu