 Zdaravim bude mít nějaký vliv na motor když dám na Jawu 50 ,21 sportovní filtr ? tet tam mám vykuchanej tam ten filtr vlastě tomu nemužu říkat filtr  je to jen jako prachovka ab dotoho nic nespadlo  Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Když se začali prodávat "otevřený" filtry,tak vznikla od prodejců fáma,že to jsou sportovní filtry a přidají na výkonu. Jenže! Karburátor jako takový pro správnou funkci potřebuje sání a hlavně lehký podtlak v sání.....obvzláště u 2T motoru..... ladiči to dokonce prokázali na brzdě... byl jeden upravený motor a provedeny měření s atrapou filtru,s origo airboxem a molitanovým filtrem(správně impregnovaným).....propastně zle dopadl "přímý filtr" ,origo airbox měl velmi dobré výsledky a molitanový filtr ho lehce předčil.... Tak proč teda dávat nějakou atrapu "sportovního filtru",když to sebou nenese žádný pozitiva? Ba naopak...Pokud by to někoho zajímalo,tak odladěný filtrbox na seriovce jede nejvíc a s nejmenší spotřebou  Atrapa je dobrá tak jako alternativní řešení,když nemáš filtrbox a nebo nemáš prostor kam ho nacpat,ale rozhodně to není žádný tuning....
Datum: 20. listopadu 2012 13:17
 na upravenej motor s jikovem, klidně převrtaným je taky nejlepší origo airbox...
Datum: 19. listopadu 2012 22:08
 itan139: Ty jsi ocas. Myslel jsem originální motor, plechy mě nezajímají. Na originální motor nevymyslíš nic lepšího než originál airbox s čistým filtrem. Howgh!
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 Nemám origo pio  sundaný plechy a odlechčený  jen na vyblbnutí  do lesa
Datum: 19. listopadu 2012 21:48
 obojí
Datum: 19. listopadu 2012 21:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 ceZetaku?Ten výkon nebo ten dotaz???
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
 uklidněnej,čistej vzduch v airboxu a dobře tvarovaný hrdlo vám nic neříká co? pokud jste si všimly, od středověku hloupnem, takže konstruktéři pionýra nevymýšleli žádný kraviny, ale funkční věci
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Proč dávat neco jinýho?Zkusím to vysvětlit, esli se mě to povede.Protože ani hvězdářským dalekohledem se nedá tak daleko podívat jak sú blbí!!!
Datum: 19. listopadu 2012 21:32
 je to kulervoucí
Datum: 19. listopadu 2012 21:26
 fero: Jasně že tam nemusí být ten originální, ale nevím proč na origo pincka dávat něco jiného, může mi to někdo vysvětlit?
Datum: 19. listopadu 2012 21:10
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nejaký filt tam dej, a nedaj pověry, že to mosí byt jen originální, jakývkoli filtr co se na to dá napasovat, zajisté vzduchový, že
Datum: 19. listopadu 2012 21:07
 MOtor jede dobře .... dneska jsem vyměnil tesnění pod kouhoutkem měl jsem tam vlastní výrobu a to se nafukovalo a netekl benzín a há hledal chybu ve válci .... A tušim dobře že jsi tam ten vzduchovej filt mám dát aby mi tam nelítal prach do válce ?
Datum: 19. listopadu 2012 21:03
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nebude to mět žádný vliv, nevím co to máte za pověry, kde to furt berete? všecí obhajujete originál filtr, ale aj s tím hříbkem za 69 korun, to jede uplně, ale uplně stejně, nic už v tom kurva nehledajte, je to jen obyčejná náhrada, tod vše
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 naco filtr kup si hned toho koně
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel14742
 Hm...čtvrtej důvod proč si přidřel válec... Koukam že ten motor nějak jede jen díky 11z kolečku a prohozený dvojce....
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
 Kup si těch filtrů deset. Do lišty co mají elektrikáři na dráty udělej deset otvorů, naskládej vedle sebe ty filtry, z druhé strany lišty udělej díru uprostřed a celé to nasaď na karburátor. Vzhledem k tomu, že každý filtr přidává dva koně, tak jich budeš mí dvacet navíc.
Datum: 19. listopadu 2012 20:19
|



|