 Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel9389        	  
	 
	
	 Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.	   
	
	  
	  
		Datum: 08. května 2016 10:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18669        	  
	 
	
	 Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. května 2016 13:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Drn	
	    
	 
	
	IP: uživatel13436        	  
	 
	
	 Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?	   
	
	  
	  
		Datum: 04. května 2016 20:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel9809        	  
	 
	
	 Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. května 2016 20:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel9389        	  
	 
	
	 Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost	   
	
	  
	  
		Datum: 04. května 2016 17:17
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |