Jméno: karel
IP: uživatel2997
 cus darci, nevite nekdo cim to muze byt ze kdyz jedu na mustangu cca 4 km v kuse na porad stejny plyn i otacky a potom zastavim na krizovatce tak mi zdechne motor a chvilu trva nez zase chtne aj na roztlaceni, casto to dela i kdyz jen podradim, a upnele nejcasteni na volnobeh, na volnobeh to vydrzi max 30s. pak zdechne a blbe se startuje, nebo kdyz jedu trochu dele na nizke otacky treba na 2 tak po chvilce 2 zdechne jako kdyz bych vypnul motor, na vysoke to nikyd neudela, vyfuk je cerstve vypaleny, karburator postelovany, predstih je 1,5 mm, svicka je nova ale kdyz sem ji vymontoval tak je mirne zasedla a takova trosku svetlejsi od normalu, je spis do bila, coz znaci chudou smes ze?? no jenze jehla je na 3 zarezu z hora, hladina je taky dost vysoko a sroubek mezi tryskama je ne max, vsechny tesneni mam nove (valec, karbec, koleno karbecu, vyfuk, hlava,) filtr je taky novy, nic podobneho se mi nane jeste nedelo a za posledni necele 2 mesice mam 1800 km od kdy je valec po vybrusu a tim padem uz je zajety, jinak tahne vyborne i na pul plynu aj min, do otacek ide tez pekne akorad nekdy kdyz jej nastartuju tak mu to chvilu trva nez do otacek vyleze tak jako kdyz zdecha na krizovatkach v kolonach pri podrazeni..... Co vubec znaci zsedle svicka??? napadlo me par veci ktere by to mohly delat: zapalovaci pol, indikcni civka, kondenzator, kladivko ale to by asi nebyla zasedla svicka, no a k te zasedle svicce: spatna svicka, spatny karburator pokud se vam z toho neco zda mozne tak potvrtte jinak mi prosim poradte jakkoliv co nejrychleji dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 vyreseno novym karburatorem, ted je to naprosto OK
Datum: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 jj meli jste pravdu bylo to v trysce a hned v obou, byly spatne totazene (takove ameterske lool  ja su ale cip), pred 4 dnama sem totiz cislti karbec a asi sem je malo dotah a rezonancema se uvolnily, s tim ale nastaly jine problemy pri nizssich a strednich otackach nemuzu dat vic jak 1/4 plynu jinak se to dusi, presne jako kdyz je bohata smes zkousel sem hybat s jehlou a hladinou a porad nic vyzkousel jsem trysku 60 z 05 taky to nepomaha, ale pomuze kdyz pri nizkych a strednich preplavim pl. komoru navic je divne ze i kdyz sundam hadici co vede do filtru, jakoby chtel karbec najednou chudou a bohatou smes, nechapu to!!!! bez techto veci jde dat vic jak pul plynu az pri vyssich a vysokych otackach, myslite ze pomuze koupit novy karburator?? v nicem jinem to byt 100% nemuze protoze sem si jeste hral se zapalovanim, dal sem novy zapalovaci pol, kladivko, vse vysisti posteloval predstih na 1,4mm odtrh 0,4 a porad to same, mozna je to chaoticke tak jeste jednou pro rekapitulaci: pri nizkych a strdenich nejde dat vic jak 1/4 plynu jinak se motor dusi pomuze jedine sundani hadice filtru nebo preplaveni pl. komory (nepochopitelne spojeni dvou protikladu na bohatost smesi), jinak v elektrice to urcite neni protoze motor jede mekce, pravidelne..... pomuze koupit novy karbec??? predem diky za rady
Datum: 15. srpna 2009 21:52
 zasedla svice - sesla, stara, unavena, pokud jde do bela a je jakoby hladka (narozdil od zasedle sesle stare svice) tak je to chuda smes...jinak ze ti nedrzi volnobeh muze delat dost veci mezi nez patri i treba bohata smes ale ta tam nepatri...vidim to jak draci co tu psali, volnobezna tryska a volnobezny kanalek se vzdusnikem muze byt zacpany, proste akorat vycistis trysku a kanalky...a samo ze vymenit svici za novou, je to velkej rozdil...pokud nemas pricpany filtr (mimojine se vyznacuje nejen spinou ale i bohatou smesi) a pokud ti neodchazi kondik (nebo blbej odtrh ci znecistena kladivka) tak je to v ty trysce...
Datum: 15. srpna 2009 20:41
 stačí se mrknout do trysek(volnoběžné) a lebo mrkni esi nemáš ucpanou benzínovou hadičku, lebo kohoutek
Datum: 15. srpna 2009 16:28
 Něco je ve volnobež. trysce potřeba čistit i několikrát za sebou.Stačilo by protáhnout jednim vlasem ze smetáku nebo kartáčku či vlasce.
Datum: 15. srpna 2009 13:48
|



|