slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1629  1630  1631  1632  1633  1634  1635  1636  1637  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
čau..sice jsou tu nejčastějši dotazy skoro furt jak se da zrychlit fichtl,ale taky jsou tu divne dotazy ohledně benzinu,jestli natural nebo special...neni to sakra jedno?stalo se nekomu ze fichtlo vi ubližil benzin? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
abych se taky do toho obul - ze jedrazsi - jak gde, tady je o desetnik levnejsi nez 95, je normalni ze negde tady stoji stejne...ze je to 2T co nepotrebuje prisadu olova je fakt, ale gdyz si vezmu ze v ty 91 je tak mala cast ty prisady tak to nema na 2T motor zadny vliv a stejne do stary skodovky musis davat prisadu ty sam, jinak tusim ze Horst tu gdysi povidal ze ji tam dava do fika a ze to vyborne chrani vnitrni steny valce, pry na to najezdil kolik km a ten valec je jak novej, no, at se tu gdyztak projevi sam, nebudu citovat, to mi neprislusi...pokud nemas 17 (19) svici a nejchudsi smes (+ zvyseny kompresni pomer, velky predstih atd) tak ti to muze byt jedno...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Leju natural,nic nezlepsi ale ani nezhorsi...jinak jestli tam lejes special tak ses divnej 1.Je drazsi2.Nemas snad fika kterej ma ventily nebo-li ctyrtak...:-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kecy, je to to samy, pokud se ti libi jak je special "mastny" od olova a chces aby byl aji natural takovy tak si tam dej prisadu olova...pokud nemas zvysenou kompresi tak je ti to jedno...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo natural ublizuje prej tak ze skracuje zivotnost motoru nevim no asi je to skoro jedno ale lepsi je special kuli chlazeni a je mastnej
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
Dobrý den, nemáte někdo na prodej originál lemovku kolem bříška na pionýra 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Šimi      IP: uživatel7104    
Uhodls nemáme
 
 
Datum: 17. srpna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: sniper      E-mail:      IP: uživatel6617    
Měl bych dotaz jestli je lepší lít do mustanga special nebo natural?????????????????????????????????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
na speciál mi to jede 78 na radaru:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
me to na naturál nejede
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Rozhodne natural..je daleko levnejsi a special je k nicemu protoze u dvoutaktu ventily mazat nepotrebujes pac tam nejsou :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
je to jedno
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel2298    
special s olejem vědšinou tak 1:50 je lepší ale minimálně
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Ja by som skúsil diesel:-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už se vám stalo,že svíčka BRISK N15YC vám prpalila píst nebo sou to kecy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7089    
to víš že jo::-D:-D:-D........shorel jak papír:-D:-D:-D:-D:-D to sou dotazy:-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newim jak u ostatnich "postarsich" (bez urazky) masin ale u chrchla je to uplne jedno...pokud nesnizis hlavu, neochudis nejvic smes, nedas pod valec tesneni a koupis treba novej vzduchovej filc (bohatost smesi zeano) tak nemas sanci ho propalit, newim co s tim pistem mate, me se zatim dvakrat roztekla elektroda na svici ale propalenej pist, to nigdy...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
staci dat velkou mezeru na kontaktu svicky a bude to palit proti pistu a vtom pripade to propali a pak este to propali kdyz mas navic ,alej prectich
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
blbost to není,původní majitel mé motorky,kterou už sem prodal (čz125/476) ,požíval svíčku N15YC. Nevim kolik ten motor stím nalítal,ale mě to píst propálilo. Stane se to pokud máš k této svíčce i chudší směs :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
to si akorat asi nějaci šmoulini neumi seřidit předstih a odtrh,nebo si na svičku nedavaj tu podložku co tam je od vyrobce na tom dana.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepripali to nic!!! to je blbost ja ur 3let to pouzivám a nic s piesto mestalo :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7090    
Čau, hele mám JAWU 20 a nechce chytnout když to roztláčím tak to jenom bouchá do výfuku jako taková bublina kdyby tam byla nebo nějaký tlaky nevíte co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7096    
Ok ale kladívko tam je nový
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Rintis      IP: uživatel6876    
Čus hele v první řadě seřid predstih.A i kdyby to dělalo tak vyměn kladívko ptz už ten pertinax co se tře o hřídel může bejt v tahu a tím pádem když to roztlačíš ti to pálí jinde.Ptz předstih nemá vůli
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus předstih..taky mi to dělalo..:-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      IP: uživatel2298    
Ahoj potřeboval bych jestli nevite kde sehnet nádrž na 21 v nějakym lepšim stavu a takovou vidlici ve tvaru U je tam pod nádrží na koncím má takové zavity dík . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Richard Samek      E-mail:      IP: uživatel7112    
Taky koupím nádrž. Když koupím starou, tak nevím jak jí vyčistit nebo kam jí poslat k vypískování a čím jí uvnitř nalakovot ??? Nebo co s ní ???
 
 
Datum: 18. srpna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      IP: uživatel2298    
Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      IP: uživatel2298    
Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
já ti ji prodám za 150?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. srpna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
Zdar, mam dotaz : dalo by se dat tyristorove zapalko na Jawu 555 ? Ptam se protoze na parezovi je civka/zapalovani 6V a ne 12V jak na ostatnich pinckach, tak jestli se to da nejak adaptovat (o elektronice toho moc nevim :-( ) diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
aha. ja mysele to tyristorovy zapalko, jde na jawu 555, ze jo?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
No já sem doma už jinou než 12V indukční cívku nenašel, je to taky na Jawe 555 a šlape to jak má.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jeeezis sorry, ja blbec! no nic, ale jde to na jawu 555, ze jo?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádný pionýr nemá indučku 12V. pionýr má indučku 6V a 8V. kdes prosimtě viděl tu 12 voltovou indučku?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jsem v tom zmatenej... :-( myslel jsem ze kdyz ma inducko 12V tak ze dela 12V...ale prece jenom, proc maj pozdejsi pionyri inducko 12V a parezy 6V ? nemeni to neco kdyz chci udelat tyristorovy zapalko pro 555 ? dik..
 
 
Datum: 16. srpna 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne! žadný pionýr nemá 12V. všechny maji 6V. kdes k těm 12 přišel?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vzdyt ty pozdejsi (05,20,21,23) maji 12V, ne ?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ved pionyri majú 6v zapalko :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko pánové,obvzláště skušení renovátoři! Mel bych dotázek ohledne pískování. Netuší někdo z vás,kolik by mohlo stát opískování celého fichtla (Jawa 21) ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Richard Samek      E-mail:      IP: uživatel7112    
Vozil jsem díl po díle do Plzně, myslím v blízkosti pivovaru, a vyšlo to moc levně. Dokonce si později i soused nechal opískovat a vypálit barvu na blatníky na auto. Jen mají malý výběr barev a pak, všechny svary jsou vidět. http://richardsamek.rajce.idnes.cz/Moje_Jawa_20_r.v.1968/
 
 
Datum: 18. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
no co sem se ptal tak mi rekly tak 300 za rám,kříž a brejle......takze je to asi fakt od kusu.......takze do litru......supr......dík za info......
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja kdyz nechal piskovat tak stoji dil 100 ale je pekne opiskovany
 
 
Datum: 16. srpna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no to já jsem zase pro to pískování, když se to udělá dobře, tak je to čistej kov a hrubčí povrch je výborný podklad pro základování. Odstraňovačem jsem se kdysi piplal se Staďákem a nikdy více....
 
 
Datum: 16. srpna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Jo,je to fakt dobré,jmenuje se to odstraňovač starých nátěrů,naneseš to a ta barva změkne a normálně to nožíkem sloupneš,lehce,můžu doporučit.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no na sundani barvy jsem cetl ze existuje takova ta kejda co se na to aplikuje, necha uschnout a setre se ne? A potom se to rychle prejede smirglem. Nevi o tomhle nekdo?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
No zdravíčko,u nás se to bere na kusy(50,-),a nezáleží jestli to je velky zadní plech,nebo bříško,ale z vlastní zkušenosti můžu říct,že lepší je si to udělat doma bruskou,nebo ručně,je to sice nadlouho,ale kvalita je úplně jiná.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel1217    
čau. Nevíte čim to je, že mi motor z 450 nejede se sáním? Přivezl jsem ho domu s dojebanou klikou, tu jsem asi před třema dněma měnil(+ložiska, gufera..), složil jsem ho a jede krásně, jde pěkně vytočit nedusí se a nic podobnýho, ale to pouze pokud je schozený sání. Jakmile ho tam nadám(je jedno jestli papír v tej plastové bance, nebo to plrchový s drátěnkou), tak to vubec nechce jet, nejde to vytočit a nic prostě. Předstih mam 4mm a karbec poladěnej podle příručky. I když jsem skoušel měnit vejšku jehly, nebo laborovat se vzduchem, tak to stejně nejede. Zkoušel jsem i měnit trysky i celej karbec a pořád nic. Dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj poradte prosím mám 21 jawu a pořád se mě ničí svíčky at tam dám jakoukoliv tak odejde i novou jsme zkoušel nevím čím by to mohlo být mám tam nový kladívka a kondík ..indučka je ještě originál :-D.:-D..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Must4f      IP: uživatel2128    
tohle by mohla být ta indukční cívka , jak se svíčka zasviňí tak se zvedne odpor a hází to čím dál slabší jiskru než jiskra zmizí úplně , ještě to může být předstihem
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo mas hodne bohatou smes nebo moc oleje
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel4284    
a davas tam zprávný svíčky???
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel4284    
CAUTE LIDI... PLS MEL SEM ROZLOZENEJ FÍK PAK SLOZENEJ JEL SUPROVE A PAK NAJEDNOU NA JEDNA JEDNE NEJEDE JEDE NEJEDE.. UPE CHCIPA A NAHAZUJE SE A KDYZ HO VYTAHNU Z GARAZE TAK NATOCIM NORM ALE JEN JENOU... MAM NATOCENO DAM JEDNA A KONEC ANI NEPUSTIM SPOJKU A EXITUS... PREDTIM SEM SE TREBA JAKS TAKS ROZJEL A PAK NA 2,3 UZ JEL DOBRE ALE TET ANI OBRAZ ANI ZVUK PROSTE NEJDEDE.. ZDA SE MI ZE SVICKA NEHAZI JISKRU DAL SEM DRUHOU NOVOU A TES NIC.. ALE TO BYCH HO PREDTIM NENATOCIL JAK BY NEDAVALA JISKRU CISTIL SEM PRIVOD BENZINU KOHOUT TRISKY NA KARBOSU VSECHNO NA CO SEM PRISEL A FURT JE TO SPATEN.. PLS PORADTE MI PLS... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
1.Podivej se znova na svicku 2.priste setri s CAPS LOCKem nemam to rad :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus se kouknout na kladívka,kondenzátor a indukční cívku ...hledal bych chybu tam
 
 
Datum: 19. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co rikate (rikas Chongu ) na todle zapalovani co myslite ma to cenu delat ? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
SE TO KDESI PRODAVOLA TO SAME
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Taky nemám nic proti kladívkám Landisi, je to dostatečné a jednoduché řešení, ale zase nechápu proč na nich zbytečně lpít když nemusím a třeba nechci :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
nechápu,co se všem nelíbí na kladívkách :-) ,u jednoválce,když se správně nastaví,tak to vydrží tisíce km . Jinak pokud chceš bezkontakt,tak si pořiď VAPE ,to je asi nejlepší věc,kterou do JAW a Zetek můžeš dát
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Co já vím, tak IMFSOFT neuvolnil software pro procesor, kterej je součástí zapalka, takže maximálně složíš dohromady součástky, ale procesor bez programu je nehybná součástka k ničemu. Nezbyde ti tedy než koupit naprogramovaný procesor od výrobce a ten ti ho dá za draho. Takže pokud by jsi kupoval pro jednoduchost celou stavebnici tak vyjde jako Vape a to bych řek je daleko větší přínos vzhledem k vyššímu výkonu alternátoru (to ale neplatí na dostupné Vape pro pionýra). Dynamické řízení předstihu je možná dobrá věc, ale podle mě je to dobré spíš pro čtyřtaky. U dvoutaktu vstupuje do spalovacího procesu uvnitř válce příliš mnoho proměnných na to aby směs byla za určitých otáček stálá. Samozřejmě že vliv na výkonovou křivku to má, takže ladiči kteří jdou po pár procentech výkonu to uvítají, ale bez možnosti odladit parametry na motorové brzdě je to k ničemu. Na subjektivní dojem bych u tak slabého motoru moc nesázel. Testování v kopci je k ničemu, stačí že blbě zařadíš a tatam je objektivní pohled na výkon motoru. No a protože se nikomu tady z přítomných motorová brzda doma neválí, myslím že je to k ničemu. Za moc peněz i tak málo muziky. Řízený přestih mám objednaný, ale budu na něm dělat až tak na podzim, ale pro sebe s tím nepočítám... neladím :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
J dik
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě to je na fichtla zbytečné, je to docela složité, vyšlo by to na hodně peněz (mikroprocesor). A i kdyby si to udělal tak stejně ten mikroprocesor težko naprogramuješ jak se má... Obyčejný laik to nemá šanci udělat.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plošný spoj se leptá na kuprextitové destičce na které je měděná folie. a na tom zapalku nejsou jen odpory, ale teké procesory a další hovadinky, které si doma sám bez mikro pájky nepřipájíš
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
A jak se dela plosnej spoj?To se nekam zajde rekne co a jak a oni to ho udelaj a ty si na nej doma priletujes vselijaky ty odpory,.....?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi laik, nemáš možnosti udělaj plošný spoj a ostatní tak nemá cenu to dělat, ale rači si to kup
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec , jaké úpravy budu muset udětak když dám na mustanga tento výfuk hikone http://www.motodilyeshop.cz/index.php?superakce=view&img=z_5141_v.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tu mám adresu :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenkhle výfuks těma průměry komor není zrovna moc vhodný pro pionýra. pro pio je dobrý tuším 203 ale musí se upravyt tvary
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: zooz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panové chci si koupit jawu 50 typ 20 na deni jezdeni tak 20 km do školy nevite co je lepsi jawa 50 typ 20 nebo jawa 23 mustang pořeboval bych aby my nekdo doporučil ktera je lepši ????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: zooz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemam na ne papíry a nejezdim na nich denne do školy a proto se ptam tech kteří s jednou z tech dvou jezdí
 
 
Datum: 18. srpna 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kdyz uz doma mas mustanga i dvacitku, proc se ptas jakej je lepsi ? (bez urazky)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: zooz      IP: uživatel4431    
Dekuji za rady ale asi si koupim jawu 20 kvuli lepsimu disainu a kvuli tomu ze budu jezdit i v zimne a do skloy to mam 40 km tam a zpet a doma mam jeste 4 motorky a z toho 1 mustanga 2 dvacitku bez papiru a 1 05 s papirama ale ta je brachy a jednoho mustanga bez papiru
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorově i jízdní vlastnosti jsou stejné, takže vybírej jenom podle toho co se ti víc líbí...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja jezdim s mou 555 do skoly, a vsichni obdivuji xD
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az pojedeš v dešti si vzpomeneš na 20 s plechama i když je možná pomalejší?mam 20 i j555 s revmaplechama
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezkou 20... nepsalo me to cisla
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak už tady padlo... zaleží na tom, jak je to seřízené a zajeté.. mustang vypdá více jak motorka, ale když máš hezkou , tak se obdivuje víc než mustang... ale nemysli si, pokaždý se najdou pitomci co se ti budou smát a je jedno jestli máš 20 nebo 23.. já jezdím na 555 do školy (tam a zpět 24 km..) a když je to fakt sežízený tak si můžeš i zaspat :-D za 15 mi zacinala skola a ja tepr vstaval... no a do zvoneni uz sem sedel v lavici :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel3189    
hele ono je to jedno mustang i 20 maji stejny motory akorat ze mustang uz vypada jako motorka
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dvacitka je hezci
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele to zalezi na tom jak je to serizene ja mam mustanga a jawu 20 si predjedu kdy chci ale to zalezi na serizeni atd...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus ,je nákej rozdíl mezi dvou a jednoložiskovou rozetou?a jestli možu dat do dvouložiskove jedno ložisko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más tam 2 tak má lepsiu stabilitu a capi roretu so strcis do bubna majú vacsiu zivotnost..
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más tam 2 tak má lepsiu stabilitu a capyi roretu so strcis do bubna majú vacsiu zivotnist...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam totiž jen čep na 1 ložisko
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7089    
NE.....
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je mi jasný takže když tam dam jedno budeto Ok
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
rozdíl je ten, že v 2ložiskoové máš 2 ložiska a v 1 ložiskové máš 1 ložisko:...............................!
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Zdar, jakej máte názor na hondu xr 125l ??, mě se to dost líbí, asi ji budu příštím rokem kupovat.?::: díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Je to stará hrča, okrem toho sa už nevyrába. Skôr by som šiel do niečoho s rozvodom OHC, predsa len OHVčko sa už moc nepoužíva. Keď chceš 4T tak XTčko nové Suzuki DR je celkom fajn. Prípadne niečo talianske/španielske - Derbi Senda, Rieju MRX... - narozdiel od japoncov sa na to poskladá aj normálny človek :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
tak to moc nejede:-D,ještě když je max. tak kolem 110, ale samozřejmě když nechceš výkon a chces spolehlivost tak si ji kup, prej to je spolehlivé:-Dkdybych šel do 4T tak jedině MZ 125 Sm a 2T cagiva supercity 125
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
jo je to paradni stroj ma to kamoš a pučil mi to 1,2,3 taha jako svina
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
CAU MAM TAKOVEJ DOTAZ PROC NA NEKTERYCH FICHTLECH JE START PAKA KOLMO A NA NEKTERYCH NE JAK KDYZ SEM TEN MOTOR DOSTAL PRED 3 LETY TAK BYLA KOLMO ALE MUSEL SEM MOTOR ROZPULIT A UZ SE MI TO NEPOVEDLO POZKLADAT TAK ABY BYLA KOLMO TED HO MAM ZAS ROZPULENY A FURT NEMUZU PRIT NA TO JAK TO MAM POZKLADA ABY BYLA KOLMO NEVITE JAK TO JE DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že na tom dražkování tu jde přesadit bez půlení.startpáka jde is hřídelí povysunout aby to přeskočilo,pokud to drážkovaní moc nedrží
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NO TAK JA NEVIM NO ASI NA TE HRIDELI VYPILUJU DRAZKU TAK ABY TA PAKA BYLA KOLMO A BUDE ALE JE ZAJMAVE ZE PREDTIM BYLA KOLMO
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory drážkování ne ozubení
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ten problém, že tu nakopávačku mám víc jak 90°... je to tím ozubením jak říká postul
 
 
Datum: 16. srpna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na novem typu je segment na kolíku,ale na starem je na drážkování a lze to přesadit.kousek se to posune když natlučeš klínek startovací paky z druhe strany.nebo máš ožrané zuby na segmentu.doraz v kartru
 
 
Datum: 16. srpna 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
hele nevim jak taky me to zajima koupi sem chrcka a proste seci muzou kopat z kolma ale ja musim upe malo skoro od brzdy..mam asi zlomene zoubky buhvi co ten predtim s tim delal..
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Čus draci,přes týden jsem jel na fichtlu,jel pěkně,než v něm začalo divně chrastit,tak jsem rychle zastavil a vypnul motor,bohužel při mé smůle jsem ho už nenakopl,vůbec nemá kompres.Je mi jasné,že budu muset půlit motor a měnit píst kroužky a možná udělat výbrus,že????Ale myslíte,že bude něco s klikovkou????Díky za rady a tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad klika vydržela a nebudeš muset půlit motor.Můžou to bejt jenom kroužky a píst.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TAKY SEM DOJEL PODOBNE ALE V MOJEM PRIPADE TO BYLA AJ KLIKA SAK NAPIS JAK TO DOPADNE STYM VALCEM
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Dneska se do toho chci pustit,doufám,že s klikovnou nic nebude.Díky.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nez budes pulit motor tak se nejdriv podivej na krouzky pist a valec...vyzkousej vuli klikovky...jestli jde lehce otacet atd:-) mozna to budou krouzky:-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6942    
Cauec draci chci se zeptat chtel bych si nejak pohrat s rozetama u me 2rychlostni babetty akorat vubec nevim jak to nakombinovat chcu aby mela co nejvetsi rychlost ale zase aby tahla aji nejak do mensich kopcu predem dik za rady ptali se tu uz 2x ale ani jedna normalni odpoved tak to sem pridavam jeste jednou... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6942    
Jo prave proto to chcu udelat sem docela lehkej a navic ta babeta ma strasny otacky tak to chcu zaroven aji nejak usmernit
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
borce podla mna je to blbost hnat ju do rychlosti ale mozna si lahky a ked ma stebu dostatecnu silu tak kukni kolko zubu ma tvoje retazove kolo viz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_803.html a kup take kere ma o zub vic... mnelo by to pomoct do rychlosti ale stratis na sile .... kolik to je otazne ( to kolesko je tam jak odpajas zaddne kolo od prevoodky aby sa dalo slapat naprazdo )
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Jestli chces aby to tahlo a aby to i jelo rychle tak nech puvodni
 
 
Datum: 16. srpna 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Milos      E-mail:      IP: uživatel7087    
Cus dracy potrebuju pomoct. mam fechtla 20tku a kdys jedu sam tak jedu v pohode. Ale kdys nekoho vezu, tak se mi v hadičce začnou dělat bubliny a nestíhá dotíkat benzín. chci se zeptat jestly by nestačilo zvednout jehlu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
stacilo by zvednout sedačku,zavira ti odfuk bandy a tam se tvoří podtlak
 
 
Datum: 16. srpna 2009 15:14
 
<  1629  1630  1631  1632  1633  1634  1635  1636  1637  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 1:34:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu