Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau..sice jsou tu nejčastějši dotazy skoro furt jak se da zrychlit fichtl,ale taky jsou tu divne dotazy ohledně benzinu,jestli natural nebo special...neni to sakra jedno?stalo se nekomu ze fichtlo vi ubližil benzin?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 22:10
 abych se taky do toho obul - ze jedrazsi - jak gde, tady je o desetnik levnejsi nez 95, je normalni ze negde tady stoji stejne...ze je to 2T co nepotrebuje prisadu olova je fakt, ale gdyz si vezmu ze v ty 91 je tak mala cast ty prisady tak to nema na 2T motor zadny vliv a stejne do stary skodovky musis davat prisadu ty sam, jinak tusim ze Horst tu gdysi povidal ze ji tam dava do fika a ze to vyborne chrani vnitrni steny valce, pry na to najezdil kolik km a ten valec je jak novej, no, at se tu gdyztak projevi sam, nebudu citovat, to mi neprislusi...pokud nemas 17 (19) svici a nejchudsi smes (+ zvyseny kompresni pomer, velky predstih atd) tak ti to muze byt jedno...
Datum: 16. srpna 2009 22:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Leju natural,nic nezlepsi ale ani nezhorsi...jinak jestli tam lejes special tak ses divnej 1.Je drazsi2.Nemas snad fika kterej ma ventily nebo-li ctyrtak...
Datum: 16. srpna 2009 21:55
 kecy, je to to samy, pokud se ti libi jak je special "mastny" od olova a chces aby byl aji natural takovy tak si tam dej prisadu olova...pokud nemas zvysenou kompresi tak je ti to jedno...
Datum: 16. srpna 2009 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo natural ublizuje prej tak ze skracuje zivotnost motoru nevim no asi je to skoro jedno ale lepsi je special kuli chlazeni a je mastnej
Datum: 16. srpna 2009 20:53
 Dobrý den, nemáte někdo na prodej originál lemovku kolem bříška na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:56
Jméno: Šimi
IP: uživatel7104
 Uhodls nemáme
Datum: 17. srpna 2009 21:56
 Měl bych dotaz jestli je lepší lít do mustanga special nebo natural??????????????????????????????????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 na speciál mi to jede 78 na radaru
Datum: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 me to na naturál nejede
Datum: 17. srpna 2009 0:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Rozhodne natural..je daleko levnejsi a special je k nicemu protoze u dvoutaktu ventily mazat nepotrebujes pac tam nejsou
Datum: 16. srpna 2009 21:57
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 je to jedno
Datum: 16. srpna 2009 21:45
Jméno: mustang
IP: uživatel2298
 special s olejem vědšinou tak 1:50 je lepší ale minimálně
Datum: 16. srpna 2009 20:23
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Ja by som skúsil diesel
Datum: 16. srpna 2009 20:21
 už se vám stalo,že svíčka BRISK N15YC vám prpalila píst nebo sou to kecy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
Jméno: standa
IP: uživatel7089
Datum: 17. srpna 2009 0:08
 newim jak u ostatnich "postarsich" (bez urazky) masin ale u chrchla je to uplne jedno...pokud nesnizis hlavu, neochudis nejvic smes, nedas pod valec tesneni a koupis treba novej vzduchovej filc (bohatost smesi zeano) tak nemas sanci ho propalit, newim co s tim pistem mate, me se zatim dvakrat roztekla elektroda na svici ale propalenej pist, to nigdy...
Datum: 16. srpna 2009 21:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 staci dat velkou mezeru na kontaktu svicky a bude to palit proti pistu a vtom pripade to propali a pak este to propali kdyz mas navic ,alej prectich
Datum: 16. srpna 2009 21:08
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 blbost to není,původní majitel mé motorky,kterou už sem prodal (čz125/476) ,požíval svíčku N15YC. Nevim kolik ten motor stím nalítal,ale mě to píst propálilo. Stane se to pokud máš k této svíčce i chudší směs
Datum: 16. srpna 2009 20:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to si akorat asi nějaci šmoulini neumi seřidit předstih a odtrh,nebo si na svičku nedavaj tu podložku co tam je od vyrobce na tom dana.
Datum: 16. srpna 2009 20:46
 nepripali to nic!!! to je blbost ja ur 3let to pouzivám a nic s piesto mestalo
Datum: 16. srpna 2009 20:14
 Čau, hele mám JAWU 20 a nechce chytnout když to roztláčím tak to jenom bouchá do výfuku jako taková bublina kdyby tam byla nebo nějaký tlaky nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 9:59
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7096
 Ok ale kladívko tam je nový
Datum: 17. srpna 2009 9:59
Jméno: Rintis
IP: uživatel6876
 Čus hele v první řadě seřid predstih.A i kdyby to dělalo tak vyměn kladívko ptz už ten pertinax co se tře o hřídel může bejt v tahu a tím pádem když to roztlačíš ti to pálí jinde.Ptz předstih nemá vůli
Datum: 16. srpna 2009 20:02
 skus předstih..taky mi to dělalo..
Datum: 16. srpna 2009 19:53
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Ahoj potřeboval bych jestli nevite kde sehnet nádrž na 21 v nějakym lepšim stavu a takovou vidlici ve tvaru U je tam pod nádrží na koncím má takové zavity dík .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:51
 Taky koupím nádrž. Když koupím starou, tak nevím jak jí vyčistit nebo kam jí poslat k vypískování a čím jí uvnitř nalakovot ??? Nebo co s ní ???
Datum: 18. srpna 2009 21:51
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
Datum: 16. srpna 2009 20:21
Jméno: Ráďa
IP: uživatel2298
 Jo na tu jsem koukal ale nezdá jse moc v dobrym stavu . Jo a podle nick myslim že na mustangu je jiná nebo máš na 21 ?
Datum: 16. srpna 2009 20:09
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já ti ji prodám za 150?
Datum: 16. srpna 2009 19:18
Datum: 16. srpna 2009 18:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Zdar, mam dotaz : dalo by se dat tyristorove zapalko na Jawu 555 ? Ptam se protoze na parezovi je civka/zapalovani 6V a ne 12V jak na ostatnich pinckach, tak jestli se to da nejak adaptovat (o elektronice toho moc nevim  ) diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 19:51
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 aha. ja mysele to tyristorovy zapalko, jde na jawu 555, ze jo?
Datum: 16. srpna 2009 19:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No já sem doma už jinou než 12V indukční cívku nenašel, je to taky na Jawe 555 a šlape to jak má.
Datum: 16. srpna 2009 19:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jeeezis sorry, ja blbec! no nic, ale jde to na jawu 555, ze jo?
Datum: 16. srpna 2009 19:17
 žádný pionýr nemá indučku 12V. pionýr má indučku 6V a 8V. kdes prosimtě viděl tu 12 voltovou indučku?
Datum: 16. srpna 2009 19:00
 ale jsem v tom zmatenej...  myslel jsem ze kdyz ma inducko 12V tak ze dela 12V...ale prece jenom, proc maj pozdejsi pionyri inducko 12V a parezy 6V ? nemeni to neco kdyz chci udelat tyristorovy zapalko pro 555 ? dik..
Datum: 16. srpna 2009 18:20
 ne! žadný pionýr nemá 12V. všechny maji 6V. kdes k těm 12 přišel?
Datum: 16. srpna 2009 18:18
 ale vzdyt ty pozdejsi (05,20,21,23) maji 12V, ne ?
Datum: 16. srpna 2009 18:06
 ved pionyri majú 6v zapalko
Datum: 16. srpna 2009 18:05
 Zdravíčko pánové,obvzláště skušení renovátoři! Mel bych dotázek ohledne pískování. Netuší někdo z vás,kolik by mohlo stát opískování celého fichtla (Jawa 21) ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 21:36
Datum: 18. srpna 2009 21:36
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 no co sem se ptal tak mi rekly tak 300 za rám,kříž a brejle......takze je to asi fakt od kusu.......takze do litru......supr......dík za info......
Datum: 17. srpna 2009 0:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja kdyz nechal piskovat tak stoji dil 100 ale je pekne opiskovany
Datum: 16. srpna 2009 20:32
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no to já jsem zase pro to pískování, když se to udělá dobře, tak je to čistej kov a hrubčí povrch je výborný podklad pro základování. Odstraňovačem jsem se kdysi piplal se Staďákem a nikdy více....
Datum: 16. srpna 2009 19:10
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jo,je to fakt dobré,jmenuje se to odstraňovač starých nátěrů,naneseš to a ta barva změkne a normálně to nožíkem sloupneš,lehce,můžu doporučit.
Datum: 16. srpna 2009 17:47
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no na sundani barvy jsem cetl ze existuje takova ta kejda co se na to aplikuje, necha uschnout a setre se ne? A potom se to rychle prejede smirglem. Nevi o tomhle nekdo?
Datum: 16. srpna 2009 17:17
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No zdravíčko,u nás se to bere na kusy(50,-),a nezáleží jestli to je velky zadní plech,nebo bříško,ale z vlastní zkušenosti můžu říct,že lepší je si to udělat doma bruskou,nebo ručně,je to sice nadlouho,ale kvalita je úplně jiná.
Datum: 16. srpna 2009 17:01
Jméno: čz
IP: uživatel1217
 čau. Nevíte čim to je, že mi motor z 450 nejede se sáním? Přivezl jsem ho domu s dojebanou klikou, tu jsem asi před třema dněma měnil(+ložiska, gufera..), složil jsem ho a jede krásně, jde pěkně vytočit nedusí se a nic podobnýho, ale to pouze pokud je schozený sání. Jakmile ho tam nadám(je jedno jestli papír v tej plastové bance, nebo to plrchový s drátěnkou), tak to vubec nechce jet, nejde to vytočit a nic prostě. Předstih mam 4mm a karbec poladěnej podle příručky. I když jsem skoušel měnit vejšku jehly, nebo laborovat se vzduchem, tak to stejně nejede. Zkoušel jsem i měnit trysky i celej karbec a pořád nic. Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:35
 Ahoj poradte prosím mám 21 jawu a pořád se mě ničí svíčky at tam dám jakoukoliv tak odejde i novou jsme zkoušel nevím čím by to mohlo být mám tam nový kladívka a kondík ..indučka je ještě originál  .  ..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:17
Jméno: Must4f
IP: uživatel2128
 tohle by mohla být ta indukční cívka , jak se svíčka zasviňí tak se zvedne odpor a hází to čím dál slabší jiskru než jiskra zmizí úplně , ještě to může být předstihem
Datum: 16. srpna 2009 17:17
 nebo mas hodne bohatou smes nebo moc oleje
Datum: 16. srpna 2009 16:31
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 a davas tam zprávný svíčky???
Datum: 16. srpna 2009 15:44
Jméno: DRAK
IP: uživatel4284
 CAUTE LIDI... PLS MEL SEM ROZLOZENEJ FÍK PAK SLOZENEJ JEL SUPROVE A PAK NAJEDNOU NA JEDNA JEDNE NEJEDE JEDE NEJEDE.. UPE CHCIPA A NAHAZUJE SE A KDYZ HO VYTAHNU Z GARAZE TAK NATOCIM NORM ALE JEN JENOU... MAM NATOCENO DAM JEDNA A KONEC ANI NEPUSTIM SPOJKU A EXITUS... PREDTIM SEM SE TREBA JAKS TAKS ROZJEL A PAK NA 2,3 UZ JEL DOBRE ALE TET ANI OBRAZ ANI ZVUK PROSTE NEJDEDE.. ZDA SE MI ZE SVICKA NEHAZI JISKRU DAL SEM DRUHOU NOVOU A TES NIC.. ALE TO BYCH HO PREDTIM NENATOCIL JAK BY NEDAVALA JISKRU CISTIL SEM PRIVOD BENZINU KOHOUT TRISKY NA KARBOSU VSECHNO NA CO SEM PRISEL A FURT JE TO SPATEN.. PLS PORADTE MI PLS...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 1.Podivej se znova na svicku 2.priste setri s CAPS LOCKem nemam to rad
Datum: 25. srpna 2009 19:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus se kouknout na kladívka,kondenzátor a indukční cívku ...hledal bych chybu tam
Datum: 19. srpna 2009 21:35
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 22:35
 SE TO KDESI PRODAVOLA TO SAME
Datum: 16. srpna 2009 22:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Taky nemám nic proti kladívkám Landisi, je to dostatečné a jednoduché řešení, ale zase nechápu proč na nich zbytečně lpít když nemusím a třeba nechci
Datum: 16. srpna 2009 16:35
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 nechápu,co se všem nelíbí na kladívkách  ,u jednoválce,když se správně nastaví,tak to vydrží tisíce km . Jinak pokud chceš bezkontakt,tak si pořiď VAPE ,to je asi nejlepší věc,kterou do JAW a Zetek můžeš dát
Datum: 16. srpna 2009 16:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Co já vím, tak IMFSOFT neuvolnil software pro procesor, kterej je součástí zapalka, takže maximálně složíš dohromady součástky, ale procesor bez programu je nehybná součástka k ničemu. Nezbyde ti tedy než koupit naprogramovaný procesor od výrobce a ten ti ho dá za draho. Takže pokud by jsi kupoval pro jednoduchost celou stavebnici tak vyjde jako Vape a to bych řek je daleko větší přínos vzhledem k vyššímu výkonu alternátoru (to ale neplatí na dostupné Vape pro pionýra). Dynamické řízení předstihu je možná dobrá věc, ale podle mě je to dobré spíš pro čtyřtaky. U dvoutaktu vstupuje do spalovacího procesu uvnitř válce příliš mnoho proměnných na to aby směs byla za určitých otáček stálá. Samozřejmě že vliv na výkonovou křivku to má, takže ladiči kteří jdou po pár procentech výkonu to uvítají, ale bez možnosti odladit parametry na motorové brzdě je to k ničemu. Na subjektivní dojem bych u tak slabého motoru moc nesázel. Testování v kopci je k ničemu, stačí že blbě zařadíš a tatam je objektivní pohled na výkon motoru. No a protože se nikomu tady z přítomných motorová brzda doma neválí, myslím že je to k ničemu. Za moc peněz i tak málo muziky. Řízený přestih mám objednaný, ale budu na něm dělat až tak na podzim, ale pro sebe s tím nepočítám... neladím
Datum: 16. srpna 2009 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 J dik
Datum: 16. srpna 2009 15:50
 Podle mě to je na fichtla zbytečné, je to docela složité, vyšlo by to na hodně peněz (mikroprocesor). A i kdyby si to udělal tak stejně ten mikroprocesor težko naprogramuješ jak se má... Obyčejný laik to nemá šanci udělat.
Datum: 16. srpna 2009 15:22
 plošný spoj se leptá na kuprextitové destičce na které je měděná folie. a na tom zapalku nejsou jen odpory, ale teké procesory a další hovadinky, které si doma sám bez mikro pájky nepřipájíš
Datum: 16. srpna 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A jak se dela plosnej spoj?To se nekam zajde rekne co a jak a oni to ho udelaj a ty si na nej doma priletujes vselijaky ty odpory,.....?
Datum: 16. srpna 2009 14:50
 pokud jsi laik, nemáš možnosti udělaj plošný spoj a ostatní tak nemá cenu to dělat, ale rači si to kup
Datum: 16. srpna 2009 14:30
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:39
 tu mám adresu
Datum: 16. srpna 2009 17:39
Datum: 16. srpna 2009 17:32
 tenkhle výfuks těma průměry komor není zrovna moc vhodný pro pionýra. pro pio je dobrý tuším 203 ale musí se upravyt tvary
Datum: 16. srpna 2009 14:33
 Panové chci si koupit jawu 50 typ 20 na deni jezdeni tak 20 km do školy nevite co je lepsi jawa 50 typ 20 nebo jawa 23 mustang pořeboval bych aby my nekdo doporučil ktera je lepši ?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 22:38
 Nemam na ne papíry a nejezdim na nich denne do školy a proto se ptam tech kteří s jednou z tech dvou jezdí
Datum: 18. srpna 2009 22:38
 tak kdyz uz doma mas mustanga i dvacitku, proc se ptas jakej je lepsi ? (bez urazky)
Datum: 16. srpna 2009 21:35
Jméno: zooz
IP: uživatel4431
 Dekuji za rady ale asi si koupim jawu 20 kvuli lepsimu disainu a kvuli tomu ze budu jezdit i v zimne a do skloy to mam 40 km tam a zpet a doma mam jeste 4 motorky a z toho 1 mustanga 2 dvacitku bez papiru a 1 05 s papirama ale ta je brachy a jednoho mustanga bez papiru
Datum: 16. srpna 2009 17:15
 Motorově i jízdní vlastnosti jsou stejné, takže vybírej jenom podle toho co se ti víc líbí...
Datum: 16. srpna 2009 15:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja jezdim s mou 555 do skoly, a vsichni obdivuji xD
Datum: 16. srpna 2009 14:58
 az pojedeš v dešti si vzpomeneš na 20 s plechama i když je možná pomalejší?mam 20 i j555 s revmaplechama
Datum: 16. srpna 2009 14:43
 hezkou 20... nepsalo me to cisla
Datum: 16. srpna 2009 14:25
 no jak už tady padlo... zaleží na tom, jak je to seřízené a zajeté.. mustang vypdá více jak motorka, ale když máš hezkou , tak se obdivuje víc než mustang... ale nemysli si, pokaždý se najdou pitomci co se ti budou smát a je jedno jestli máš 20 nebo 23.. já jezdím na 555 do školy (tam a zpět 24 km..) a když je to fakt sežízený tak si můžeš i zaspat  za 15 mi zacinala skola a ja tepr vstaval... no a do zvoneni uz sem sedel v lavici
Datum: 16. srpna 2009 14:17
Jméno: mustang
IP: uživatel3189
 hele ono je to jedno mustang i 20 maji stejny motory akorat ze mustang uz vypada jako motorka
Datum: 16. srpna 2009 13:53
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dvacitka je hezci
Datum: 16. srpna 2009 13:42
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele to zalezi na tom jak je to serizene ja mam mustanga a jawu 20 si predjedu kdy chci ale to zalezi na serizeni atd...
Datum: 16. srpna 2009 13:22
 Cus ,je nákej rozdíl mezi dvou a jednoložiskovou rozetou?a jestli možu dat do dvouložiskove jedno ložisko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:35
 ked más tam 2 tak má lepsiu stabilitu a capi roretu so strcis do bubna majú vacsiu zivotnost..
Datum: 16. srpna 2009 17:35
 ked más tam 2 tak má lepsiu stabilitu a capyi roretu so strcis do bubna majú vacsiu zivotnist...
Datum: 16. srpna 2009 17:34
 ja mam totiž jen čep na 1 ložisko
Datum: 16. srpna 2009 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel7089
 NE.....
Datum: 16. srpna 2009 15:10
 To je mi jasný takže když tam dam jedno budeto Ok
Datum: 16. srpna 2009 14:33
 rozdíl je ten, že v 2ložiskoové máš 2 ložiska a v 1 ložiskové máš 1 ložisko:...............................!
Datum: 16. srpna 2009 13:27
 Zdar, jakej máte názor na hondu xr 125l ??, mě se to dost líbí, asi ji budu příštím rokem kupovat.?::: díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Je to stará hrča, okrem toho sa už nevyrába. Skôr by som šiel do niečoho s rozvodom OHC, predsa len OHVčko sa už moc nepoužíva. Keď chceš 4T tak XTčko nové Suzuki DR je celkom fajn. Prípadne niečo talianske/španielske - Derbi Senda, Rieju MRX... - narozdiel od japoncov sa na to poskladá aj normálny človek
Datum: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak to moc nejede  ,ještě když je max. tak kolem 110, ale samozřejmě když nechceš výkon a chces spolehlivost tak si ji kup, prej to je spolehlivé  kdybych šel do 4T tak jedině MZ 125 Sm a 2T cagiva supercity 125
Datum: 16. srpna 2009 14:49
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jo je to paradni stroj ma to kamoš a pučil mi to 1,2,3 taha jako svina
Datum: 16. srpna 2009 12:56
 CAU MAM TAKOVEJ DOTAZ PROC NA NEKTERYCH FICHTLECH JE START PAKA KOLMO A NA NEKTERYCH NE JAK KDYZ SEM TEN MOTOR DOSTAL PRED 3 LETY TAK BYLA KOLMO ALE MUSEL SEM MOTOR ROZPULIT A UZ SE MI TO NEPOVEDLO POZKLADAT TAK ABY BYLA KOLMO TED HO MAM ZAS ROZPULENY A FURT NEMUZU PRIT NA TO JAK TO MAM POZKLADA ABY BYLA KOLMO NEVITE JAK TO JE DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:22
 myslím že na tom dražkování tu jde přesadit bez půlení.startpáka jde is hřídelí povysunout aby to přeskočilo,pokud to drážkovaní moc nedrží
Datum: 16. srpna 2009 21:22
 NO TAK JA NEVIM NO ASI NA TE HRIDELI VYPILUJU DRAZKU TAK ABY TA PAKA BYLA KOLMO A BUDE ALE JE ZAJMAVE ZE PREDTIM BYLA KOLMO
Datum: 16. srpna 2009 14:57
 sory drážkování ne ozubení
Datum: 16. srpna 2009 14:19
 mám ten problém, že tu nakopávačku mám víc jak 90°... je to tím ozubením jak říká postul
Datum: 16. srpna 2009 14:19
 na novem typu je segment na kolíku,ale na starem je na drážkování a lze to přesadit.kousek se to posune když natlučeš klínek startovací paky z druhe strany.nebo máš ožrané zuby na segmentu.doraz v kartru
Datum: 16. srpna 2009 13:10
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 hele nevim jak taky me to zajima koupi sem chrcka a proste seci muzou kopat z kolma ale ja musim upe malo skoro od brzdy..mam asi zlomene zoubky buhvi co ten predtim s tim delal..
Datum: 16. srpna 2009 12:37
 Čus draci,přes týden jsem jel na fichtlu,jel pěkně,než v něm začalo divně chrastit,tak jsem rychle zastavil a vypnul motor,bohužel při mé smůle jsem ho už nenakopl,vůbec nemá kompres.Je mi jasné,že budu muset půlit motor a měnit píst kroužky a možná udělat výbrus,že????Ale myslíte,že bude něco s klikovkou????Díky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:59
 Snad klika vydržela a nebudeš muset půlit motor.Můžou to bejt jenom kroužky a píst.
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 TAKY SEM DOJEL PODOBNE ALE V MOJEM PRIPADE TO BYLA AJ KLIKA SAK NAPIS JAK TO DOPADNE STYM VALCEM
Datum: 16. srpna 2009 12:24
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Dneska se do toho chci pustit,doufám,že s klikovnou nic nebude.Díky.
Datum: 16. srpna 2009 11:38
 nez budes pulit motor tak se nejdriv podivej na krouzky pist a valec...vyzkousej vuli klikovky...jestli jde lehce otacet atd  mozna to budou krouzky
Datum: 16. srpna 2009 11:34
Jméno: Martin
IP: uživatel6942
 Cauec draci chci se zeptat chtel bych si nejak pohrat s rozetama u me 2rychlostni babetty akorat vubec nevim jak to nakombinovat chcu aby mela co nejvetsi rychlost ale zase aby tahla aji nejak do mensich kopcu predem dik za rady ptali se tu uz 2x ale ani jedna normalni odpoved tak to sem pridavam jeste jednou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 12:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6942
 Jo prave proto to chcu udelat sem docela lehkej a navic ta babeta ma strasny otacky tak to chcu zaroven aji nejak usmernit
Datum: 16. srpna 2009 12:52
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 borce podla mna je to blbost hnat ju do rychlosti ale mozna si lahky a ked ma stebu dostatecnu silu tak kukni kolko zubu ma tvoje retazove kolo viz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_803.html a kup take kere ma o zub vic... mnelo by to pomoct do rychlosti ale stratis na sile .... kolik to je otazne ( to kolesko je tam jak odpajas zaddne kolo od prevoodky aby sa dalo slapat naprazdo )
Datum: 16. srpna 2009 12:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli chces aby to tahlo a aby to i jelo rychle tak nech puvodni
Datum: 16. srpna 2009 12:22
 Cus dracy potrebuju pomoct. mam fechtla 20tku a kdys jedu sam tak jedu v pohode. Ale kdys nekoho vezu, tak se mi v hadičce začnou dělat bubliny a nestíhá dotíkat benzín. chci se zeptat jestly by nestačilo zvednout jehlu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 15:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 stacilo by zvednout sedačku,zavira ti odfuk bandy a tam se tvoří podtlak
Datum: 16. srpna 2009 15:14
|



|