Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Ahoj, mam problém s mustangem, asi před třema tejdnama jsem vymněnil pístní kroužky, poté sem motor vyzkoušel, vše běželo.....po týdnu sem se chtěl jít projet, ale předtím sem sešteloval a vyčistil karbec.... Většinnou mi chytal tak na 20tej pokus, ale ted sem 5krát šlápnul s vyplou elektrikou, zapl sem elektriku, hned na poprvy chytil, asi 2vteřiny blafal a pak chcípnul, už jsem ho nenastartoval, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou N14C (vím že na ted je lepší N15C, ale v obchodě neměli...)a stejnak nechytil, předstih mam správně, karburátor vše ok.... Včera jsem chtěl znova vyzkoušet, vše jsem zkontroloval, svíčka dávala jiskru, ale motor nechytil....když jsem poté svíčku vyndal byla mokrá.... A trochu se mi zdá, že když startuju, šlápnu na páku, rychlejc se zastaví než předtím(prostě jako by tam nebyl setrvačník), a když jsem se ho snažil roztlačit, jakoby trochu něco cinkalo kdesi v motoru....Poradte mi prosím někdo, už fakt nevim co stim....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:52
 Zkus sundat válec,jestli ti neprask kroužek.Já jel na zetce po go motoru,na zajíždění sem kašlal,neměl sem v tom tenkrát takovej rozum.Řek sem si všechno nový,tak zkusim co to dá.Najednou zakuckala a začalo cinkat v motoru.Kroužky byly vejpůl  .Motor šel normálně našlapovat akorát nechyt a cinkalo v něm
Datum: 25. února 2010 13:52
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 podiv se esi ti nekde nekostri drat ja tak jednou zustal 5 hodin za lesem nez sem na to prisel!
Datum: 19. února 2010 14:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2780
 Kroužky jsou daný dobře v zámku, válec rozeberu a kouknu se jestli tam něco nespadlo..
Datum: 13. února 2010 15:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a dal si kroužky do zámku? třeba je to vyjetý
Datum: 12. února 2010 9:45
Jméno: JM
IP: uživatel8230
 A nespadlo ti něco do spalovacího prostoru, když jsi měl vymontovaný karbec, nebo když jsi seřizoval předstih? Že by ti to tam nadělalo paseku a proto ti drhne píst o válec...
Datum: 12. února 2010 9:19
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Manometn nemam, podle mě tlaky jsou ok....Vyzkouším kdyžtak ten menší odtrh, nebo starou svíčku....a psal jsem že se mi zdá že motor jde ztuha.... kouknu se na to....zatim dík...
Datum: 11. února 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 mokra svicka nepálí.......skus zmensit odtrh na svicce
Datum: 11. února 2010 18:20
 já si myslím že to ani neni moc tým motorem že to tam cinkáá ale aj to je probléém který treba rešit ale ked to ani neblafne tak je nekde inde problém to cinkání by temu newadilo jestli máš manometr tak zmeraj tlaky proste to pychni do otvoru svíčky a prešlápni ale myslím že v tlakoch neni problém nejde to náhodú nejak tažko pretočit??? či to neni náhodú pridrítéé.Ale newím ti poradit ešte sa my to nestalo???? JE to veliká zahada???
Datum: 11. února 2010 18:14
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 A jak se pozná že je kliková hřídel v prdeli? Mám podezření na ní, ale to by mi to aspon blaflo když sem to roztlačoval nn?? ale zapalování bude ok když mi svíčka dává jiskru....
Datum: 11. února 2010 18:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já mam 05ku a taky mi to jednu dobu blblo, všechno jsem sešteloval nový kontakty zapalování, kondík, jiný karbec a pořád nic. Tak jsem otočil dráty na indukčce a jelo to. Ale jezdilo mi to s dráty v původním stavu tak nevím co to blblo jestli ty indukčky jsou nějáký sráče nebo co.Tak teď jezdím s otočenýma drátama.
Datum: 11. února 2010 18:02
|



|