Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte proč mi hazí zadní kolo?ráfkem to být nemuže ani špicemi.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak máš nějakej šišátaj plášt asi
Datum: 13. února 2010 15:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 mě to háže jen když to jede,háže to do strany,ale když s něm pohnu bez zapleho motoru do stran tak se nepohne
Datum: 13. února 2010 15:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě otázka...háže to do stran nebo nahoru a dolu?? zkus roztočit zadní kolo a koukni se
Datum: 13. února 2010 14:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no oddělej si ten velikej plech pod sedlem a podrž si pořádně kostru a zkus zahýbat zadním kolem a jestli bude vůle v tý kyvce tak je to jasný...no a pak nezbývá než koupit jinou kostru nebo tu starou zase nějak rozlisovat a opravit...myslím že tady na fichtl krámku se dá koupit ten čep do tý kyvky..
Datum: 13. února 2010 14:29
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a co s tou kyvkou mám udělat?
Datum: 13. února 2010 11:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zadní kyvka může mít vůli
Datum: 13. února 2010 11:05
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 křivě nasazenej plášt
Datum: 13. února 2010 11:02
Jméno: musa
IP: uživatel8749
 zkus mrknout na upevnění osy nebo zadního brzdového bubnu...
Datum: 13. února 2010 10:58
 Zdarec, měl jsem rozdělanej válec a chci ho složit, kde mají být přesně ty mezírky u pístních kroužků???Jsem amatér a moc toho nevím díky za každou odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:53
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Na pístu by měla být šipka nebo nějaká značka, a tím to má směřovat k výfukovému kanálu.
Datum: 13. února 2010 12:53
Jméno: musa
IP: uživatel8749
 jojo taky sem stím měl problém  musí to sedět přesně..
Datum: 13. února 2010 10:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tem mezírmám se říkají zámky(myslím  ),no a na píštu je máš to tam uvidíš v té dražce to je takovej jakoby výstupek nebo nevím jak to popsat
no a první je nahoře,druha myslím v pravým boku,a třetí v levým boku.to uvidíš
Datum: 13. února 2010 10:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Nzadar, měl bych dotaz mám ČZ 250/475 a jelu tam olej M2T mohl bych přejít na olej Shell Advance SX bez dekarbonizace ? a v jakém to mám poměru mísit s benzínem ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 7:51
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 ještě mimochodem bych to doporučil 2taktní oleje tymu do motorových pil létA skušeností v motocrosu a u zetek a jaw. zajdi do moufildu nebo husqvarny jiný neber je to plná sintetika a je to paráda cena se pohybuje okolo 200 kč určo levnější než shell mísení 1:40
Datum: 01. března 2010 7:51
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 určitě bych to dekarbonoval! obečně známo m2t je sračka a její mazací schopnosti jsou mizivé a další vlasnost nových olejjů je vlastnost zabránit karbonizaci a když nějaká vznikne tak rozpustit pak to udělá brusnou pastu a můžeš dělat výbrus
Datum: 01. března 2010 7:48
 No dekarbonizaaci nemusíš dělat ale je lepší když to uděláš ...Shell je mirerál a ten tak ten karbon nerzpoští jak polo nebo plná syntetika
Datum: 13. února 2010 17:26
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 JJ souhlasim s kolečkem.
Datum: 13. února 2010 12:12
 ja bych ti v kazdem pripade dekarbonizaci doporučil, mohlo by ti to jinak udělat pěknou paseku
Datum: 13. února 2010 11:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeď to 1:40 nebo 1:45...tem v tom chladnějším období musí stačit 1:45
Datum: 13. února 2010 11:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 určitě,normálně dojezdi benzín v nádrži a nalej tam ten shell,a řed to stejně jako to m2t
Datum: 13. února 2010 10:44
 cau lidi je mozny delat ridicky prukaz uz ve 14letech?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:19
 presně tak, kolečko do dobře shrnul
Datum: 13. února 2010 12:19
 muzes to delat defakto kdy chces( snad je tam lhuta rok a pul predem...)ale zaverecne zkousky muzes delat stejne az den po narozkach( v tvem pripade 15. narozkach...), vyjimku maji uciliste, kdy muzes udelat zaverecky jeste pred dovrsenim veku, ale ridicak dostanes az prislusneho veku dosahnes...
Datum: 13. února 2010 9:36
 v15cti a to do konstrukční rychlosti 45km/h
Datum: 13. února 2010 9:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo je to mozne.Pokud budes delat tak ho ale dostanes az v tech 15ti...  ale fika s ti stejne ridit nemuzes..ten se radi kvuli konstrukcni rychlosti do 125ccm takze skupina A1mysslim a to je az od 16ti let
Datum: 13. února 2010 9:23
Jméno: Jawík
IP: uživatel5299
 Čus draci, tak tomu se říká smůla (přečtěte si to)  . Ale tak co třeba to někdo koupí  . Ale je to škoda!! Tady je odkaz:
http://www.aukro.cz/item921448608_jawa_50_21_pionyr_po_castecne_go.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:36
 Nechápu proč to vystavuje znova, že si to kamoš zadřel je snad jeho problém...
Datum: 13. února 2010 16:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 za ty pěníze to de škoda že je to tak daleko,ale zachovalá
Datum: 13. února 2010 9:11
Jméno: Jawík
IP: uživatel5299
 No nevím jestli to víš ale předtím už to tam mněl jednou vystavený a mám takovej pocit, že to prodal cca za 1500Kč nebo 1400Kč, pravděpodobně nějakýmu kámošovi jak píše. Ale nemyslel jsem, že mněl smůlu ten prodejce ale ta motorka
Datum: 13. února 2010 9:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel8590
 Nechapu co je natom tak dulezityho ze to sem davas...a uz vubec nechapu proc si to sem dal 2x
Datum: 13. února 2010 9:00
 Zdravim,mám taký dotaz jen tak pro zajimavost... Ty nové písty do pionýrů jsou takové jakoby vroubkované,když po tom přejedete nehtem od spodu dolů tak cítíte takové jakoby jemné drážky. Ty staré to neají ty jsou krásně hladké... K čemu tam ty rýhy slouží když to ted delaji na vsech pistech?  Ma to s tim jet nejak lip,nebo snizit treni? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:52
 Prosim tě to sou stopy po obrábění-když je soustruží , taky jeden z důvodů proč se řiká že se motor musí nejdřív zaběhnout a hlavně tyhle stopy mají i pístní kroužky, všechny pracující pohyblivé části v motoru mají stopy po obrábění i pístní čep ale ten je broušený na toleranci povrchu H1 takže se to nedá ani rozeznat....
Datum: 12. února 2010 23:52
 hoši, zejtra na ČT 1 v 21:35 je v automotorevue je reportáž o fichtlday v sobeslavi... kdyby to chtel nekdo videt
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:51
 Mají tam dobrý zýběry a poznámky
Datum: 13. února 2010 15:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Já se taky přidá
Datum: 13. února 2010 10:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jasně, že se podívám
Datum: 13. února 2010 10:08
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 dobrej postřeh,určo to skouknu
Datum: 12. února 2010 22:53
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jo dík za připomínku, určitě se budu dívat
Datum: 12. února 2010 22:25
 sory, spplet sem se... v 12:35
Datum: 12. února 2010 22:13
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mám jawu 21 a blbě se mi točí zadní kolo...myslíte že to můžou bejt špatné ložiska v kole? pomůže to když je vyměnim? nebo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:58
 Prdlačku rozebrat vodítka paken vyndat brzdovej klíč a všecko kompletně namazat,pakny a buben odmastit a uvidíš jak to bude chodit ono to rádo dělá že se to nevrací když skoro 41let se třeba nedělá udržba fichtlum a pak se lidi divěji že jim to nechodí
Datum: 12. února 2010 23:58
 vidim to na zabrzdenou zadni brzdu...ono to u pincků rádo dělá že sešláípneš,pustíš,pedíl brzdy se vrátí do svě puvodni polohy ale brzdové rameno na brzdovém štítu se uplně nepovolí a brzdí to. Já tam mám pružinu a je to paráda. Nebo jestli tam máš kolo z 05ky a brzdový štít z 21čky nebo naopak...tak to taky dře
Datum: 12. února 2010 22:19
 a nemáš zabržděnou zadní brzdu
Datum: 12. února 2010 22:06
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Může to být : špatlá ložiska v kolech nebo v rozetě, přetažený řetěz, nenamazaný řetěz, zařazenej kvalt  ... vyčisti promaž sešteluj, vyměn loziska --- není to drahé - do 150Kč za cekou zadní osu a mělo by to být OK
Datum: 12. února 2010 22:03
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdar Draci..mám dotaz..mám tyristorový zapalko a to se zapojuje na 2 cívky..myslíte ,že když to dám na ty 2 světelný cívky tak to bude ještě aspon trochu svítit?
nebo to mám zapojit jede konec na světelnou a druhej na tu co je na ni napojený kladívko? to je blbost ne? dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:47
Jméno: Filip
IP: uživatel4650
 aho draci zvetsim vykon u babety 207 kdyz vylestim kanalky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 0:00
 Upravit výfukový kanál a dát jiný výfuk...chytrolíni
Datum: 13. února 2010 0:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Až budeš mít GO motoru, tak pak o něčem uvažuj. Mám 207 (7,5:1) se mi zdá málo, tak to chci upravit na takových 9:1 Problém je, že když se hlava sníží cca o 1mm tak musíš upravit i takovou vystouplinu na válci, aby ti lícovala s hlavou. Tudy prochází dekompresor. Jinak by ti to pak mělo jet lépe. Budu to muset nějak ještě vyřešit.
Datum: 12. února 2010 21:50
 ne...výkon na babetě omezují jinšá věci....
Datum: 12. února 2010 21:24
Jméno: Filip
IP: uživatel4650
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:10
Jméno: Filip
IP: uživatel4650
 diky
Datum: 12. února 2010 21:10
Jméno: Pejky
IP: uživatel8740
 To je takzvaný "Mikulátor" dělali jsme ho ve škole. Na seriovém motoru to zvedlo otáčky.
Datum: 12. února 2010 21:09
 Zdarec hoši viděl jsem v tom ,,kross tuning" píst z jedním píst.krůžkem šak to vbc nemůže mít kompres,né??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:20
 Drnovice 10 km od klobouk..Kde ty??
Datum: 13. února 2010 16:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem taky kousek od valašských klobouk , kde přesně bydlíš
Datum: 13. února 2010 14:49
 Jo od Zlína přesněji někde u Valašských klobouk..benzileck: jo no taky pravda..
Datum: 13. února 2010 9:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taky proto se to dava na vysokootackovy motory
Datum: 12. února 2010 21:56
 počůvaj od káď ty si že si od zlína?
Datum: 12. února 2010 20:54
 Ahoj v dubnu je mi 14 let a chci dělat řidičák na motorku jawa 50 nevíte kdy by jsem s tím měl začít??a nevíte kolik to bude stát technická +ridičák??díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:09
 Ok,ok
Datum: 13. února 2010 10:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na PIO potřebuješ řidičák A1 ne AM. Nesplňuje totiž tu maximální rychlost. Já platil za řidičák 3000 + 700 kč závěrečky.
Datum: 13. února 2010 10:06
 Marek:jo říkájí mi to i rodiče že mám počkat na 125..Webster:jako na pionýra nebo na tu 125?
Datum: 13. února 2010 9:51
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Já platil celkově 3300 Kč za autoškolu
Datum: 12. února 2010 22:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No teďka autoškoly motorky nezačínají. U nás začínají až v dobnu. Dříve ne  Počkej si radši 1 rok a pak dělej na 125 ccm. Je to lepší.
Datum: 12. února 2010 21:46
 Dobré jen jsem to chtěl vědět..Beztak nemám ještě prachy chce to nejakou brigádu atd  at neco mám ale jinak díky za odpověd..
Datum: 12. února 2010 20:37
 Zdarec Draku takže za 1, rdičské oprávnění v 15ti letech je na motocykl který má maximální konstrukční rychlost v Tp 45km/h což jawa 50 nesplňuje za 2,ridičák se pohybuje okolo 5tisíc..jak kde..a za 3, přemýšlet o STK je ještě myslím si brzy..
Datum: 12. února 2010 20:32
 Zdar mám možnost koupit doklady na jawu-čz typ 355 a mohl bych je mít na čz 125/453? a myslíte že by byl o ně zájem kdybych je chtěl vyměnit za doklady na 453? A když přepisuju motorku tak musim platit novou spz? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vzdycky je zajem o 125ccm doklady
Datum: 12. února 2010 20:52
 tak už zase nemám není to psaný na něho a jak je to stou spz?
Datum: 12. února 2010 19:59
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Zdravím,potřebuju poradit,jak se dají zkrátit tlumiče ze Simsona???,,potřebuju to kvůly montáži na pincka...mám to jak choppera...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak dej dozadu pružiny ze simsona enduro a máš hnedka krosku.... Celé se to zvedne
Datum: 12. února 2010 21:43
 chtěl bisemse zeptat jak dát baterii na jawu 20 a aby baterie se mi dobijela od dynamaa take aby mi to dávalo + a - nevim jak to udělat a co nato budu potřebovat moc bich chtěl poradit děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 22:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jen abych cezetaka opravil... dynamo má stejnosměrný výstup, aletrnátor střídavý, usměrněný diodami... takže ne magneto, ale alternátor
Datum: 12. února 2010 22:57
 jěn pro info..pio nemá dynamo ale magneto... a magneto podává střídavý výkon.
Datum: 12. února 2010 21:27
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html
Datum: 12. února 2010 20:08
 zdar draci prosim vas u stadona 11 u spojky mam problem musim byt mezi lamelamy a spoj. kosem mezera me to nejak nejde do hlavy mam tam dve lamely a jednu mezi lamelu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:55
Datum: 12. února 2010 19:55
 to je správně, má tam být jedna plechová lamela a dvě azbesto-pryskyřičné lamely...
Datum: 12. února 2010 19:46
Jméno: michal
IP: uživatel4650
 cau, kdyz budu rozdelavat hlavu valce tak tam je takovy tesneni.Myslite ze kdyz to rozdelam ze se mi to tesneni rozrhne a nebo ze bude dobry a budu ho moct dat zpatky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 11:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pod hlavu žádný nedávej..jen pod válec dej
Datum: 13. února 2010 11:55
 tohle těsnění stopro vydrží,neroztrhne se
Datum: 12. února 2010 20:18
Jméno: Birdman
IP: uživatel4734
 Ahoj, znate nekdo presne rozmery sekundarniho retezu na J350? (nejen 1x12,7x7,75 128 článků). Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:21
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdare draci mám dotaz..když mám na fiku výfuk Hikone projdu stk?? nebo je na to potřeba nějaká homologace?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 22:29
 Ja jsem měl jednou ladák na mustangovi a při namátkové kontrole mě policajt seřval že od toho musím mít nějaký papír atd...už si nepamatuju co přesně říkal je to 2 roky zpět ale chtel po mě jakýsi papír na ten vyfuk... Nakonec jsem ho ukecal s tím že pokud me s tim přiste uvidi bude pokuta. Nakonec jsem zustal u origo vyfuku protoze ladak se mi neosvedcl na seriovem motoru
Datum: 12. února 2010 22:29
 Já si myslím, že by problém být neměl. Je to náhradní díl, v podstatě trochu lepší výfuk, vše. Nic se tím nemění ani to není zásah do vozidla... A kdyby problémy byly, dej tam originál, dojeď na STK a pak si ho opět vyměň.
Datum: 12. února 2010 19:17
|



|