Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Cau draci, mam Mustanga a chci se poradit ohledne nejakch neplech, ktere fichtl provadi. Za prve - v motoru to zvoni, cinka - necinka to ale presne pravidelne pri kazdem cyklu motoru , (vybehany valec, bronzove pouzdro ?), Dale motor jde po pridani plynu do strasnych otacek a dost to rve. Jinak jede pekne, ale mam problem zaradit trojku a na trojku to jede takovym "trhavym" pohybem a nejde moc do otacek. Taky mi prijde, ze se mozna prehriva, kdyz po jizde plivnu na valec nebo hlavu, tak se to okamzite se sycenim odpari. Mimochodem uz je dost vytahany retez a rozeta je uz taky ohoblovana. A jeste by me zajimalo, jak se muze projevovat nevyvazena klikovka.
Pokud mate nekdo nejake rady nebo tipy co s tim, tak sem s nimi.
Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 12:43
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Delal jsem to podle navodu a ja radsi vsechno pro jistotu 2x kontroluju, takze by mely byt dobre.
Datum: 03. července 2010 12:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a dal si je URCITE dobre?! i mistr tesar se nekdy utne...
Datum: 03. července 2010 12:27
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Diky moc vsem za rady, mrknu na to. Kolecka v prevodovce urcite prohozena nejsou, motor jsem nedavno pulil.
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cinkani: ojnice obcas si skrtne o setrvak je to taovej kovovej zvuk jestly jenejsi takovi susteni tak jsou to krouzky taky si obcas cinknou: Problem s plinem : zasekavani soupatka nebo vaznuti lanka: Cukava trojka pravdepodobne ohoblovany kolecka v prevodovce obcas se to chytne obcas proklouzne a nebo mas prohozene kolecka v prevodovce zkus 3 roztahnout z prudkycho kopce jestly to pojede normalne tak jsou prehozeny kolecka mezy 2 2 tolik neroztahnes na potrebnou rychlost trojky a 3 se zacne dusit. Prehrivani je v tomto pocasi uplne normalni kdys je venku 30 stupnu a prazi slunce pomuzle leda perfektne vycistit zebrovani jinak snad nic moc...
Retez... ten hold musis koupit celou retezovku... Nevyvazena klikovka se projevi ve vysokych otackach vybracema ->vymontovat zrovna udelat provizorne repas....
Datum: 03. července 2010 9:56
 Jestli po přidáni plynu začne moc řvat tak to by znamenalo že ti to někde přisává falešnej vzduch což by dělalo chudou směs a tim pádem by se to víc zahřívalo
Datum: 03. července 2010 8:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že ti to cinká tak to bude čep který už v pístu moc nedrží...dokud se to nevysype tak to neřeš...no a jak říkáš že to cuká tak to bude přicpaný karbec ...a to že když na motor plivněš že zasyčí tak to je celokem normální ...no a nevyváženou kliku poznáš tak , že motor má velké vibrace a netočí moc otáček
Datum: 03. července 2010 0:31
|



|