slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1130  1131  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
Ahoj draci. Po dlouhé době mám dotaz. Mám mustanga, jede celkem dobře. Ale čistil jsem trysky a velkým nedopatřením jsem mezi nimi odšrouboval nějaký šroubek s pružinou kolem. Nebyl dotaženej, předpokládám že to ani dotáhnutý nemělo být. Ale teď nevim, jak moc to bylo povolený. Neví někdo jak to má být správně povolený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezvedáš jehlu ale šoupátko
 
 
Datum: 04. července 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím šroubkem vlastně zvedáš jehlu a tudíš zvedáš nebo ubíráš otáčky motoru...
 
 
Datum: 04. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
diky
 
 
Datum: 04. července 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dodám: seřizuj to když je motor teplý
 
 
Datum: 04. července 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamontuj ho zpatky az na doraz a povol ho tak o 1 otacku ale samozdrejme ze si to musis doladit podle toho jak ti bude rvat motor a jak bude drzet volnobeh kdyz to bude moc velkej tak to jeste povolis
 
 
Datum: 04. července 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: 4charlie94      E-mail:      IP: uživatel6745    
zdar hosi,chtel bych se zeptat,jestli se plati nejaka ekodan za prepis simsona,dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
290,- STK + 300,-přepis
 
 
Datum: 05. července 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuh v cesku tak je to lacné :-) na slovensku sa stoji 33eur prepis v okrese a prepis do iného okresu 80eur + nová SPZka za 16eur50centov :-(:-(:-(
 
 
Datum: 04. července 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přepis 300,-
 
 
Datum: 04. července 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: 4charlie94      E-mail:      IP: uživatel6745    
a nevite kolik se plati za prepis??
 
 
Datum: 04. července 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť motorkám se nedělaj ani emise,tudíš nemají tu zelenou známku na SPZ...
 
 
Datum: 04. července 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ekodan na motorky neni! nic se neplatí !
 
 
Datum: 04. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec mám pouzdro otevřené u jawy 21 a začalo se mě pro tačet v motoru tak jsem vzal jakýsy lepidlo na ložiska barvu má zelenou tak jsem to přilepil myslíte žeto bude držet dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdar draci, když chci na čz 150c naštelovat správně směs, tak mam přidávat nebo ubírat, je tam na karbeci na to šroubek mam ho tak na 80 procent dotaženej a svíčka je pořád černá, už sem to měl i dost povolený , ale bylo to pořád stejný, tak jestli nevíte někdo jestli na to neexistuje nějakej postup přesnej, nebo proč je svíčka pořád černá, nebo tak něco, pořád se mi to hrozně přehřejvá, takže to asi bude tou směsí, poněvadž předstih je ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čím víc je ten šroub dotaženej tim je směs bohatší... že je svička černa tak to ničemu nevadí... seřid si předstih a karbec podle příručky viz: http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
 
 
Datum: 04. července 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den mám dotaz proč http://motorky.hyperinzerce.cz/nahradni-dily-motorky/inzerat/2344921-dily-na-jawa-05-20-21-23-nabidka-plzen-sever/ natom prvním obrázku jak sou ty hlavy tak proč jedna má zakulacené vrtání a pak sou ty normální hlavy to tá zakulacená ta je určitě z jawa 05 ale proč se to tak dělalo ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulata a ledvinkova hlava.jde tam o kompresni pomer a ta s tou ledvinkou ti jakoby sebere tu smes a soupne ji ke svicce,nevim jak to jinak vysvetlit..
 
 
Datum: 04. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě kvuli kompresi a nepatrnému zvýšení výkonu...
 
 
Datum: 04. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,mám dotázek,sehnal jsem krásnýho Pincka-Jawa 555,r.v.1962.Ale pozor,má v předu montované revmaplechy,kdesi jsem to už viděl,tudíš se chci zeptat,co to je přesně za typ,jestli to je vývoz,kolik se jich vyrobiloa tak...Nemá to papíry,jen ani štítek.Jinak neni skoro orezlej startuje a jede jako drak.Napište mi draci něco o tom.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
revmaplech je uchycenej v tech dvou dirach jak drzi ten kryt dratu pod nadrzi (pokud nemas revmaplechy) a taky v dorazu rizeni. tam jak je uchycenej revmaplech od 05/20 je revmaplech od 555 urizlej.
 
 
Datum: 05. července 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ty držáky má i 21 a ta revmáče nemá
 
 
Datum: 04. července 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, a jak je ten přední štít uchycenej? Třeba u fichtla to má držáky na rámu.
 
 
Datum: 04. července 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ram je stejnej, prsa jsou jiny. zrovna jsem si na leto prestavil de luxku na standart a v poho.
 
 
Datum: 04. července 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když už, tak bude asi jinej rám kvůli uchycení plechů, pak budou jiný prsa.
 
 
Datum: 04. července 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
odlisnej je kriz, pedal brzdy, bovden zadni brzdy a to je asi vse.
 
 
Datum: 04. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky aje tam něco odlišnýho,než u klasiky 555?
 
 
Datum: 04. července 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Typ DELUXE
 
 
Datum: 04. července 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
jeden cech to tu mel uz taky starter ze skodovky a uz si to sinul :-D nez mu vyhorela elektrika :-D myslim ze to byla stranka o beambotech od hawelsona...
 
 
Datum: 04. července 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to jsem ještě neviděl,elektrická Babeta,to se jen tak nevidí.To byli nějací ukrajinci nebo co...
 
 
Datum: 04. července 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovej nápad: Na tachometr u mé 175 předchozí majitel měl asi vztek a zaútočil na něj kladivem, úplně ho rozmlátil :-D Ne, nevím, je prostě rozmlácenej totálně. Dá se přezkoušet funkčnost náhonu tak, že ho odpojím od tachecu, nakopnu stroj, zařadím 4., nechám protáčet kolo a jestli se bude točit to vevnitř lanka náhonu, tak bude jinej tachometr ukazovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel7809    
Jo to se ti bude točit pokud je náhon v pohodě
 
 
Datum: 04. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel7809    
Jo to se ti bude točit pokud je náhon v pohodě
 
 
Datum: 04. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Chtěl bych se zeptat jestly se dělali babetty 207 s tachometrem a jestly jo tak kde je v motoru náhon??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Děkuji
 
 
Datum: 04. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělaly..náhon je na předním kole
 
 
Datum: 04. července 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: zacatecnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosím Vás jak je v masce přední světlo tak je velká žárovka a pak je pod ní ještě ůchytka na malonu žárovku.Na co to je ta malá žárovka a jakou tam mám koupit? je to Jawa 50/223 (mustoš) .. děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty stamý světla se dávali na jawu 90 kde byly ty parkovací světla...
 
 
Datum: 05. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta malá se do mustangů nedávala, je to převzaté z jiné JAWY, já sem si tam na čas dal 12V 2W a ta malá je jako parkovací.
 
 
Datum: 04. července 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdarec,když by jsem chtel moji čz 180/487 dát nové pístní kroužky ,daly by se koupit tady u sesy když čz má nultý výbrus ? nebo jaké rozměry by ty kroužky musely mýt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, čz 180 měla z výroby třetí výbrus, takže pokud je tam původní výbrus, tak použij kroužky z čz 175 pro 3.výbrus...
 
 
Datum: 04. července 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem šupleru, změř průměr válce a podle toho rozměru kup kroužky, ne? další stupidní dotaz!
 
 
Datum: 04. července 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,chtěl bych se zeptat SESY nebo někoho, jestli je tady na fichtlkrámku nabízena taková ta gumová páska do krytu sekundárního řetězui na ČZ 175 typ 450? nemůžu to nikde sehnat a díval jsem se a prohledával to tu a nic jsem bohužel nenašel :-( A ještě jsem se chtěl zeptat jak se vlastně mění taková ta gumka v tom krytu,jak na ní jezdí ten řetěz? To asi už bude taky špatný. Všem děkuji za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku vim o co gou,,to dela turecko,ale ja to nemam kde splasit,,napis mi mail ,, ja to nejak osefnu,,sesa
 
 
Datum: 04. července 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: minu      E-mail:      IP: uživatel9821    
mám jawu 20 z roku 1977 a klepe mi ve válci ojniční pouzdro.koupil jsem si nové ojniční pouzdro ale pístní čep se mi do toho nevejde.dá se na to koupit nějaké nářadí.NEBO CO SE DÁ S TÍM UDĚLAT.DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože pouzdro když se lisuje změní vnitřní průměr.jelikož pouzdro je celkem přesné,po nalisování už by požadovaný rozměr nebyl a musel by se stejně upravit takže se pouzdro prodá a nalisuje jako polotovar a po nalisování se přestruží na požadovaný průměr.
 
 
Datum: 04. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo výstružníkem. Mám dotaz. Proč ty pouzdra dělají tak že to prostě nestačí namontovat,nasadit a jezdit? Jak bronzové pouzdra v motoru tak pouzdra do předních vidlic. Pouzdro se nevejde do vidlice a ten kluzák nebo jak se tomu říká... ta rubka na které je pšišroubované kolo se zase nevejde do pouzdra.
 
 
Datum: 04. července 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel9754    
vystružit, stavitelným výstružníkem
 
 
Datum: 04. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vysoustružit nebo vystružit, teď nevím.
 
 
Datum: 04. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: Patas      IP: uživatel9761    
Cau hosi chci se zeptat kde bych mohl sehnat nebo kdo by mi prodal tu vecicku ktera je u zadniho kola ktera slouzi k pohonu tachometru.Do toho se zasouva lanko od tachometru.Diky za nabidky popripade za vsechny dotazy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau jak pojede pionýr když do něj dám o výbrus menší píst?Řekl bych že nepojede protože nebude mít spodní kompresy nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pojede to, al edocel ana nic,
 
 
Datum: 04. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teoreticky by to jet mělo ale pojede to teda fakt na ho... budeš rád že se to s tebou rozjede na jedničku... kdoví jestli ti v tem ten píst nebude mlátit a nakonec se nerozbije
 
 
Datum: 04. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Lidičky zapomente na slovo "spodni" komprese....to je jen takovej jeden malinko vyznamnej parametr u upravenyho motoru,ale u seriovky to nereste,tam neni duvod ji resit.....!......jinak pokud das mensi pist,tak to nebude mit kompresi a nepojede to.....
 
 
Datum: 04. července 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám takej problém se svou jawou 20 všechno nádherně šlape ale když jedu delší trasu asi tak 2-3 kilometry tak mi to scípne a když to zkouším znovu nakopnout a roztlačit tak to chitne jen tak na 1-2 sekundy a scípne..nevíte čím to může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9820    
Zdravím pánové, dal sem si na 20u řetězový kolečko s 11 zubama, problém ale je, že nejsem schopen našponovat řetěz. Vzadu na šponovákách jsem už na doraz a když beru prudkej kopec na jedničku naplno, spadne řetěz vzadu z rozety. Zkoušel sem i jinej řetěz (starší) zkrátit o dva články ( o jeden to nejde) , tak je zase řetěz moc krátkej a nedokážu ho spojit. Jak to máte vyřešeno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 6:28
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9820    
No vida, to je řešení, řetěz zkrátit jen o jeden článek a nasadit půlspojku. Díky všem za projevené názory.
 
 
Datum: 05. července 2010 6:28
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Prodávají mezikus,kterým se řetěz nastaví o 1 článek.http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=2
 
 
Datum: 05. července 2010 0:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david-ale to je mu k nicemu,dyt uz odpovidal,ze sroubem to neni,ze se uz osa kola opira o konec te diry v kyvne vidlici.. ;-)
 
 
Datum: 04. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
já jsem taky měnil za 11 zub.Původním šroubem jsem to nemohl dotáhnout a dělal jsem to tak dlouho až jsem ho utočil.Vyměnil jsm šroub za delší a šlo to.
 
 
Datum: 04. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový věnec a řetěz a půjde to našponovat.jestli je to vymačkané nikdy se stím nedomluvíš...
 
 
Datum: 04. července 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9820    
delší šrou šponováku nepomůže. Jsem už prostě v rámu nadoraz, kolo se už nedá dál dozadu posunout. Je možný že řetěz je vytahanej, není novej. Nevím jak ho změřit když nemám měrku.
 
 
Datum: 04. července 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej delsi sroub do sponovaku :-)
 
 
Datum: 04. července 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9820    
no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
 
 
Datum: 04. července 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9820    
no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
 
 
Datum: 04. července 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc to o jeden nejde ?
 
 
Datum: 04. července 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to tady,,skoro vsichny draci na dovolene bez pripojeni internetu :-( tady bude pusto,,, jak jinak, fichtl kramek preje, cuper pohodove prazdniny bez prusvihu,,,, ja musim doladit sasu a hlavne dopsat roman,,,,,jeste dohodit nejake novinky do 14 dnu, pac do ted porad neco chodi,,hlavne konecne nahon tacho na jawu90,,to bylo prerikani aby se udelal a povedlo se :-) jdu do hajan,,bus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso,já jsem odedneška na chatě na Orlíku a mám sebou Notebook,bez něj by to asi nešlo.Na ty tvoje novinky se moooooc těším,mám doma seznam na cele A4,tak až se nějak zrestauruju na té dovolené,tak něco od tebe objednám.Mám rozdělaný 2 pincky,takže práce bude až,až.Měj se draku.
 
 
Datum: 04. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ty si spočni seso aby ti mezi prstama nezačli růst podlážky k revmaplechům
 
 
Datum: 04. července 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky nikam nejedu takze tady budu furt
 
 
Datum: 04. července 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Já si beru počítač k řece,takze se snad v tejdnu ukazu:-)
 
 
Datum: 04. července 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mozny ze to stihnu :-)
 
 
Datum: 04. července 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o nakup nejde,,aspon min prace,,, a muzu taky neco udelat na sve,,, ale mel bys to udelat do 40 dnu,, pac aby sji dostal reflex vestu za daco:-)
 
 
Datum: 04. července 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nikam nejedu takze budu staly zakaznik :-) ted ale vubec na motorkach nedelam,mam rozdelany 3 ale ted se venuju svoji mlady,protoze pak ji skoro cely prazdniny neuvidim,ale zase v srpnu budu mit brigadu...takze mi nezbyva nic jinyho nez si po vecerech sednout pri rozsvioceny lampicce k motorkam a ladit a budit sousedy,pri ladeni :-D dlouho sem si nic neobednal,ale to co nejdriv napravim :-) potrebuju preci taky ty samolepky fichtlkramku,na tu svou stavbu :-)
 
 
Datum: 04. července 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. vyskytl se mi takový problém a chci se zeptat co s tím. Pionýr mi pořád takzvaně plave zadním kolem po silnici jako kdybych ho měl pichlé. určitě každý ví jaké ta motorka dělá pohyby s pichlým kolem. Začalo to dělat zničehož nic. Kolo jsem si nechal vyrovnat u známého v servise. Obě kola vycentrované takže nulová házivost i šišatost. Přední kolo foukané na 1.6 a zadní na 2.2... Kyvná vidlice nemá vůbec žádnou vůli. Oba pláště mám nové značky Rubber. Mohlo by to byt těma pláštěma? nějaké šmejdy? že by třeba nějak nerovnoměrně seděly na vozovce a plavaly do stran? ujel jsem s nima asi 3000Km a najednou to začalo dělat. Vzorky tam jsou uplně vpořádku-nijak s tím negumuju ani nebrzdím smykem jak hovado. Když se na to dívám tak to sedí na silnici celkem rovnoměrně ale za jízdy na to neidím tak envim. Ptám se proto jestli mám vyloučit závadu na pneumatice abych zbytečně nekupoval novou. Jezdit se s tím jako dá ale je to hnusný pocit,pořád se ohlížím jestli to kolo nemám pichlé... nenechá mě to vklidu. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus, jestli se nepovolil výplet kola. A pak se koukni, jestli není kolo vycentrovaný k jedný straně.
 
 
Datum: 04. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusím ty zadní tlumiče vyměnit. Je fakt že už se mi zdají moc měké,taky už mají něco za sebou. Jsou ještě z prvního typu jawy 05 a ta měla teda opravdu najeto... dík za typy
 
 
Datum: 04. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no skús tie tlmiče ak nie tak skus prehodiť kolesa medzi sebou či nebudeš badať nejaký rozdiel??
 
 
Datum: 04. července 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
u pionýra je normální že se vlní....částečně za to muze nedokonalý ulozeni a uchyceni vidlic vepredu a silentbloky v zadny kyvce...prostě se vlní
 
 
Datum: 04. července 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na tlumiče jsem si nevzpomněl ty mi dělali to samé, takjsem na burze koupil jiné a pohoda
 
 
Datum: 04. července 2010 1:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakčivo vyštělované kolo, nebo v prdely tlumiče,
 
 
Datum: 04. července 2010 1:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bud je mozny ze je spatne vycentrovany,ze treba neni sisaty ale muzou bejt vsechny draty rovnomerne povoleny,takze je to mekky,ale to si myslim ze ne.spis to bude tou pneumatikou,treba je mekci tak do zatacek se jakoby rozvali..nevim nevim..
 
 
Datum: 04. července 2010 1:05
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl jsi to dlouho někde opřené na prázdných pneumatikách? Pokud ano mohou být ty pláště šišaté, tak to chce vypustit a chvili jezdit na podhuštěných (tak 1.4 - 1-7). Nebo si mohl ten plášť jen blbe sednout na ráfek, takže vypustit, přerovnat pneu (např jet rukou po pneu a odmačkávat ji od ráfku) a pak opět nafouknout
 
 
Datum: 04. července 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě dodám že v bubnech jsou nové ložiska ty drahé SKF.Dělalo to před jejich výměnou i po výměně a všechno je řádně upevněno
 
 
Datum: 04. července 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: kaferacer      IP: uživatel9819    
Kurňa neviem prečo mi furt vyskakuje trojka, aké sú najznámejšie príčiny? Ďakujem všetkým za odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
vymletá futra na předloze,ohlý řadici automat
 
 
Datum: 04. července 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš mít oholené zuby na 3. rychlosti v převodovce, dále povolený nebo špatný řadící automat (pružinky).
 
 
Datum: 04. července 2010 1:21
 
 
 
 
Jméno: kaferacer      IP: uživatel9819    
Samozrejme, že na fichtli
 
 
Datum: 03. července 2010 23:27
 
<  1130  1131  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:33:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu