Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 Ahoj draci. Po dlouhé době mám dotaz. Mám mustanga, jede celkem dobře. Ale čistil jsem trysky a velkým nedopatřením jsem mezi nimi odšrouboval nějaký šroubek s pružinou kolem. Nebyl dotaženej, předpokládám že to ani dotáhnutý nemělo být. Ale teď nevim, jak moc to bylo povolený. Neví někdo jak to má být správně povolený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:17
 Nezvedáš jehlu ale šoupátko
Datum: 04. července 2010 16:17
 Tím šroubkem vlastně zvedáš jehlu a tudíš zvedáš nebo ubíráš otáčky motoru...
Datum: 04. července 2010 16:07
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 diky
Datum: 04. července 2010 15:44
 dodám: seřizuj to když je motor teplý
Datum: 04. července 2010 15:44
 zamontuj ho zpatky az na doraz a povol ho tak o 1 otacku ale samozdrejme ze si to musis doladit podle toho jak ti bude rvat motor a jak bude drzet volnobeh kdyz to bude moc velkej tak to jeste povolis
Datum: 04. července 2010 15:42
 zdar hosi,chtel bych se zeptat,jestli se plati nejaka ekodan za prepis simsona,dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:21
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 290,- STK + 300,-přepis
Datum: 05. července 2010 0:21
Datum: 04. července 2010 20:09
 přepis 300,-
Datum: 04. července 2010 18:46
 a nevite kolik se plati za prepis??
Datum: 04. července 2010 17:04
 Vždyť motorkám se nedělaj ani emise,tudíš nemají tu zelenou známku na SPZ...
Datum: 04. července 2010 16:04
 ekodan na motorky neni! nic se neplatí !
Datum: 04. července 2010 15:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec mám pouzdro otevřené u jawy 21 a začalo se mě pro tačet v motoru tak jsem vzal jakýsy lepidlo na ložiska barvu má zelenou tak jsem to přilepil myslíte žeto bude držet dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:17
 Zdar draci, když chci na čz 150c naštelovat správně směs, tak mam přidávat nebo ubírat, je tam na karbeci na to šroubek mam ho tak na 80 procent dotaženej a svíčka je pořád černá, už sem to měl i dost povolený , ale bylo to pořád stejný, tak jestli nevíte někdo jestli na to neexistuje nějakej postup přesnej, nebo proč je svíčka pořád černá, nebo tak něco, pořád se mi to hrozně přehřejvá, takže to asi bude tou směsí, poněvadž předstih je ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:54
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 04. července 2010 15:54
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:14
 kulata a ledvinkova hlava.jde tam o kompresni pomer a ta s tou ledvinkou ti jakoby sebere tu smes a soupne ji ke svicce,nevim jak to jinak vysvetlit..
Datum: 04. července 2010 20:14
 Zřejmě kvuli kompresi a nepatrnému zvýšení výkonu...
Datum: 04. července 2010 14:32
 Ahoj draci,mám dotázek,sehnal jsem krásnýho Pincka-Jawa 555,r.v.1962.Ale pozor,má v předu montované revmaplechy,kdesi jsem to už viděl,tudíš se chci zeptat,co to je přesně za typ,jestli to je vývoz,kolik se jich vyrobiloa tak...Nemá to papíry,jen ani štítek.Jinak neni skoro orezlej startuje a jede jako drak.Napište mi draci něco o tom.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 10:50
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 revmaplech je uchycenej v tech dvou dirach jak drzi ten kryt dratu pod nadrzi (pokud nemas revmaplechy) a taky v dorazu rizeni. tam jak je uchycenej revmaplech od 05/20 je revmaplech od 555 urizlej.
Datum: 05. července 2010 10:50
 ale ty držáky má i 21 a ta revmáče nemá
Datum: 04. července 2010 21:30
 Jo, a jak je ten přední štít uchycenej? Třeba u fichtla to má držáky na rámu.
Datum: 04. července 2010 19:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ram je stejnej, prsa jsou jiny. zrovna jsem si na leto prestavil de luxku na standart a v poho.
Datum: 04. července 2010 19:06
 Tak když už, tak bude asi jinej rám kvůli uchycení plechů, pak budou jiný prsa.
Datum: 04. července 2010 18:28
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 odlisnej je kriz, pedal brzdy, bovden zadni brzdy a to je asi vse.
Datum: 04. července 2010 17:45
 Jo díky aje tam něco odlišnýho,než u klasiky 555?
Datum: 04. července 2010 14:29
 Typ DELUXE
Datum: 04. července 2010 14:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jeden cech to tu mel uz taky starter ze skodovky a uz si to sinul  nez mu vyhorela elektrika  myslim ze to byla stranka o beambotech od hawelsona...
Datum: 04. července 2010 16:27
 Tak to jsem ještě neviděl,elektrická Babeta,to se jen tak nevidí.To byli nějací ukrajinci nebo co...
Datum: 04. července 2010 14:19
 Takovej nápad: Na tachometr u mé 175 předchozí majitel měl asi vztek a zaútočil na něj kladivem, úplně ho rozmlátil  Ne, nevím, je prostě rozmlácenej totálně. Dá se přezkoušet funkčnost náhonu tak, že ho odpojím od tachecu, nakopnu stroj, zařadím 4., nechám protáčet kolo a jestli se bude točit to vevnitř lanka náhonu, tak bude jinej tachometr ukazovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:06
Jméno: Jožo
IP: uživatel7809
 Jo to se ti bude točit pokud je náhon v pohodě
Datum: 04. července 2010 20:06
Jméno: Jožo
IP: uživatel7809
 Jo to se ti bude točit pokud je náhon v pohodě
Datum: 04. července 2010 20:06
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Chtěl bych se zeptat jestly se dělali babetty 207 s tachometrem a jestly jo tak kde je v motoru náhon???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:52
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Děkuji
Datum: 04. července 2010 12:52
 dělaly..náhon je na předním kole
Datum: 04. července 2010 12:50
 Zdravím.Prosím Vás jak je v masce přední světlo tak je velká žárovka a pak je pod ní ještě ůchytka na malonu žárovku.Na co to je ta malá žárovka a jakou tam mám koupit? je to Jawa 50/223 (mustoš) .. děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty stamý světla se dávali na jawu 90 kde byly ty parkovací světla...
Datum: 05. července 2010 11:11
 Ta malá se do mustangů nedávala, je to převzaté z jiné JAWY, já sem si tam na čas dal 12V 2W a ta malá je jako parkovací.
Datum: 04. července 2010 13:31
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,když by jsem chtel moji čz 180/487 dát nové pístní kroužky ,daly by se koupit tady u sesy když čz má nultý výbrus ?
nebo jaké rozměry by ty kroužky musely mýt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:48
 zdravim, čz 180 měla z výroby třetí výbrus, takže pokud je tam původní výbrus, tak použij kroužky z čz 175 pro 3.výbrus...
Datum: 04. července 2010 12:48
 vem šupleru, změř průměr válce a podle toho rozměru kup kroužky, ne? další stupidní dotaz!
Datum: 04. července 2010 12:32
 Zdravím,chtěl bych se zeptat SESY nebo někoho, jestli je tady na fichtlkrámku nabízena taková ta gumová páska do krytu sekundárního řetězui na ČZ 175 typ 450? nemůžu to nikde sehnat a díval jsem se a prohledával to tu a nic jsem bohužel nenašel  A ještě jsem se chtěl zeptat jak se vlastně mění taková ta gumka v tom krytu,jak na ní jezdí ten řetěz? To asi už bude taky špatný. Všem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:46
 draku vim o co gou,,to dela turecko,ale ja to nemam kde splasit,,napis mi mail ,, ja to nejak osefnu,,sesa
Datum: 04. července 2010 14:46
 mám jawu 20 z roku 1977 a klepe mi ve válci ojniční pouzdro.koupil jsem si nové ojniční pouzdro ale pístní čep se mi do toho nevejde.dá se na to koupit nějaké nářadí.NEBO CO SE DÁ S TÍM UDĚLAT.DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:44
 protože pouzdro když se lisuje změní vnitřní průměr.jelikož pouzdro je celkem přesné,po nalisování už by požadovaný rozměr nebyl a musel by se stejně upravit takže se pouzdro prodá a nalisuje jako polotovar a po nalisování se přestruží na požadovaný průměr.
Datum: 04. července 2010 12:44
 jo výstružníkem. Mám dotaz. Proč ty pouzdra dělají tak že to prostě nestačí namontovat,nasadit a jezdit? Jak bronzové pouzdra v motoru tak pouzdra do předních vidlic. Pouzdro se nevejde do vidlice a ten kluzák nebo jak se tomu říká... ta rubka na které je pšišroubované kolo se zase nevejde do pouzdra.
Datum: 04. července 2010 11:58
Jméno: 551 sport
IP: uživatel9754
 vystružit, stavitelným výstružníkem
Datum: 04. července 2010 11:53
 Vysoustružit nebo vystružit, teď nevím.
Datum: 04. července 2010 11:51
Jméno: Patas
IP: uživatel9761
 Cau hosi chci se zeptat kde bych mohl sehnat nebo kdo by mi prodal tu vecicku ktera je u zadniho kola ktera slouzi k pohonu tachometru.Do toho se zasouva lanko od tachometru.Diky za nabidky popripade za vsechny dotazy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 11:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau jak pojede pionýr když do něj dám o výbrus menší píst?Řekl bych že nepojede protože nebude mít spodní kompresy nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 13:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pojede to, al edocel ana nic,
Datum: 04. července 2010 13:41
 Teoreticky by to jet mělo ale pojede to teda fakt na ho... budeš rád že se to s tebou rozjede na jedničku... kdoví jestli ti v tem ten píst nebude mlátit a nakonec se nerozbije
Datum: 04. července 2010 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Lidičky zapomente na slovo "spodni" komprese....to je jen takovej jeden malinko vyznamnej parametr u upravenyho motoru,ale u seriovky to nereste,tam neni duvod ji resit.....!......jinak pokud das mensi pist,tak to nebude mit kompresi a nepojede to.....
Datum: 04. července 2010 10:36
 Zdarec hoši mám takej problém se svou jawou 20 všechno nádherně šlape ale když jedu delší trasu asi tak 2-3 kilometry tak mi to scípne a když to zkouším znovu nakopnout a roztlačit tak to chitne jen tak na 1-2 sekundy a scípne..nevíte čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 9:02
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 Zdravím pánové, dal sem si na 20u řetězový kolečko s 11 zubama, problém ale je, že nejsem schopen našponovat řetěz. Vzadu na šponovákách jsem už na doraz a když beru prudkej kopec na jedničku naplno, spadne řetěz vzadu z rozety. Zkoušel sem i jinej řetěz (starší) zkrátit o dva články ( o jeden to nejde) , tak je zase řetěz moc krátkej a nedokážu ho spojit. Jak to máte vyřešeno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 6:28
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 No vida, to je řešení, řetěz zkrátit jen o jeden článek a nasadit půlspojku. Díky všem za projevené názory.
Datum: 05. července 2010 6:28
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Prodávají mezikus,kterým se řetěz nastaví o 1 článek.http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=2
Datum: 05. července 2010 0:35
 david-ale to je mu k nicemu,dyt uz odpovidal,ze sroubem to neni,ze se uz osa kola opira o konec te diry v kyvne vidlici..
Datum: 04. července 2010 19:40
Jméno: david
IP: uživatel9268
 já jsem taky měnil za 11 zub.Původním šroubem jsem to nemohl dotáhnout a dělal jsem to tak dlouho až jsem ho utočil.Vyměnil jsm šroub za delší a šlo to.
Datum: 04. července 2010 16:50
 nový věnec a řetěz a půjde to našponovat.jestli je to vymačkané nikdy se stím nedomluvíš...
Datum: 04. července 2010 12:47
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 delší šrou šponováku nepomůže. Jsem už prostě v rámu nadoraz, kolo se už nedá dál dozadu posunout. Je možný že řetěz je vytahanej, není novej. Nevím jak ho změřit když nemám měrku.
Datum: 04. července 2010 9:25
 dej delsi sroub do sponovaku
Datum: 04. července 2010 8:45
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
Datum: 04. července 2010 8:17
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
Datum: 04. července 2010 8:01
 proc to o jeden nejde ?
Datum: 04. července 2010 7:54
 A je to tady,,skoro vsichny draci na dovolene bez pripojeni internetu  tady bude pusto,,, jak jinak, fichtl kramek preje, cuper pohodove prazdniny bez prusvihu,,,, ja musim doladit sasu a hlavne dopsat roman,,,,,jeste dohodit nejake novinky do 14 dnu, pac do ted porad neco chodi,,hlavne konecne nahon tacho na jawu90,,to bylo prerikani aby se udelal a povedlo se  jdu do hajan,,bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:27
 Ahoj Seso,já jsem odedneška na chatě na Orlíku a mám sebou Notebook,bez něj by to asi nešlo.Na ty tvoje novinky se moooooc těším,mám doma seznam na cele A4,tak až se nějak zrestauruju na té dovolené,tak něco od tebe objednám.Mám rozdělaný 2 pincky,takže práce bude až,až.Měj se draku.
Datum: 04. července 2010 14:27
 hlavně ty si spočni seso aby ti mezi prstama nezačli růst podlážky k revmaplechům
Datum: 04. července 2010 13:18
 ja taky nikam nejedu takze tady budu furt
Datum: 04. července 2010 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Já si beru počítač k řece,takze se snad v tejdnu ukazu
Datum: 04. července 2010 10:38
 je mozny ze to stihnu
Datum: 04. července 2010 10:32
 o nakup nejde,,aspon min prace,,, a muzu taky neco udelat na sve,,, ale mel bys to udelat do 40 dnu,, pac aby sji dostal reflex vestu za daco
Datum: 04. července 2010 9:06
 ja nikam nejedu takze budu staly zakaznik  ted ale vubec na motorkach nedelam,mam rozdelany 3 ale ted se venuju svoji mlady,protoze pak ji skoro cely prazdniny neuvidim,ale zase v srpnu budu mit brigadu...takze mi nezbyva nic jinyho nez si po vecerech sednout pri rozsvioceny lampicce k motorkam a ladit a budit sousedy,pri ladeni  dlouho sem si nic neobednal,ale to co nejdriv napravim  potrebuju preci taky ty samolepky fichtlkramku,na tu svou stavbu
Datum: 04. července 2010 1:02
 zdravím. vyskytl se mi takový problém a chci se zeptat co s tím. Pionýr mi pořád takzvaně plave zadním kolem po silnici jako kdybych ho měl pichlé. určitě každý ví jaké ta motorka dělá pohyby s pichlým kolem. Začalo to dělat zničehož nic. Kolo jsem si nechal vyrovnat u známého v servise. Obě kola vycentrované takže nulová házivost i šišatost. Přední kolo foukané na 1.6 a zadní na 2.2... Kyvná vidlice nemá vůbec žádnou vůli. Oba pláště mám nové značky Rubber. Mohlo by to byt těma pláštěma? nějaké šmejdy? že by třeba nějak nerovnoměrně seděly na vozovce a plavaly do stran? ujel jsem s nima asi 3000Km a najednou to začalo dělat. Vzorky tam jsou uplně vpořádku-nijak s tím negumuju ani nebrzdím smykem jak hovado. Když se na to dívám tak to sedí na silnici celkem rovnoměrně ale za jízdy na to neidím tak envim. Ptám se proto jestli mám vyloučit závadu na pneumatice abych zbytečně nekupoval novou. Jezdit se s tím jako dá ale je to hnusný pocit,pořád se ohlížím jestli to kolo nemám pichlé... nenechá mě to vklidu. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:16
 zkus, jestli se nepovolil výplet kola. A pak se koukni, jestli není kolo vycentrovaný k jedný straně.
Datum: 04. července 2010 21:16
 skusím ty zadní tlumiče vyměnit. Je fakt že už se mi zdají moc měké,taky už mají něco za sebou. Jsou ještě z prvního typu jawy 05 a ta měla teda opravdu najeto... dík za typy
Datum: 04. července 2010 12:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no skús tie tlmiče ak nie tak skus prehodiť kolesa medzi sebou či nebudeš badať nejaký rozdiel??
Datum: 04. července 2010 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 u pionýra je normální že se vlní....částečně za to muze nedokonalý ulozeni a uchyceni vidlic vepredu a silentbloky v zadny kyvce...prostě se vlní
Datum: 04. července 2010 10:40
 No na tlumiče jsem si nevzpomněl ty mi dělali to samé, takjsem na burze koupil jiné a pohoda
Datum: 04. července 2010 1:24
 nakčivo vyštělované kolo, nebo v prdely tlumiče,
Datum: 04. července 2010 1:21
 tak bud je mozny ze je spatne vycentrovany,ze treba neni sisaty ale muzou bejt vsechny draty rovnomerne povoleny,takze je to mekky,ale to si myslim ze ne.spis to bude tou pneumatikou,treba je mekci tak do zatacek se jakoby rozvali..nevim nevim..
Datum: 04. července 2010 1:05
 Neměl jsi to dlouho někde opřené na prázdných pneumatikách? Pokud ano mohou být ty pláště šišaté, tak to chce vypustit a chvili jezdit na podhuštěných (tak 1.4 - 1-7). Nebo si mohl ten plášť jen blbe sednout na ráfek, takže vypustit, přerovnat pneu (např jet rukou po pneu a odmačkávat ji od ráfku) a pak opět nafouknout
Datum: 04. července 2010 1:02
 ještě dodám že v bubnech jsou nové ložiska ty drahé SKF.Dělalo to před jejich výměnou i po výměně a všechno je řádně upevněno
Datum: 04. července 2010 0:45
Jméno: kaferacer
IP: uživatel9819
 Kurňa neviem prečo mi furt vyskakuje trojka, aké sú najznámejšie príčiny? Ďakujem všetkým za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 vymletá futra na předloze,ohlý řadici automat
Datum: 04. července 2010 10:41
 Můžeš mít oholené zuby na 3. rychlosti v převodovce, dále povolený nebo špatný řadící automat (pružinky).
Datum: 04. července 2010 1:21
Jméno: kaferacer
IP: uživatel9819
 Samozrejme, že na fichtli
Datum: 03. července 2010 23:27
|



|