 Čau všem,Mám babetu 207 a mám problém v tom,že chytne na první sešlápnutí,pak jedu tak 50,100 metrů a chcípne a pak už ani tuk.Až když trochu vychladne,tak pak nakopnout jde,ale zase po brzkém ujetí zase chcípne a nic..Karburátor sem čistil 2x,ale palivovou soustavou to určitě není! Když sem sundal svíčku,tak byla mokrá,vím jen,že je to tím pádem problém elektriky.Svíčku tam mám Brisk N17C novou.Nechápu v čem může být přesně problém:Indukční cívka,Tyrystor,něaký problém v zapalování,fakt nechápu.Jak to mám tedy vůbec zjistit co s tím je.Jo a i když pak už nejde ani nakopnout,tak jiskru svíčka háže,takže elektrika tam vlastně jde.Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V jakém stavu je válec a pístní kroužky? Prohlédni výfukové potrubí v ohybu kolínka a výfukový kanál válce. Podívej se na
filtrační pletivo v tělese sání.Překontroluj ,jestli nedře rotor o pólové nástavce cívek.
Datum: 06. srpna 2010 11:10
 Měl sem tam Brisk N19C a dělalo to taky,tak sem myslel,že je to svíčkou,tak sem koupil Brisk N17C a dělá to pořád.Ale na tu N19 to jezdilo v pohodě co sem tu babetu koupil a pak to začalo tak po měsíci blbnout.Mě se to nezdá,že by to bylo svíčkou ta 15ka kámošovi dělala to,že mu klepal motor.Výrobce doporučuje 17ku.Něco bude špatně v elektrice,ale kde?
Datum: 04. srpna 2010 20:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 urcite je to svickou...dej tam 15ku...
Datum: 04. srpna 2010 20:13
 hele není na kokot svíčka? todle mě dělal mustang.. jel jel, až se zahřál chcípl a konec...
Datum: 04. srpna 2010 19:54
|



|