česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdare draci, co mám udělat s jednadvacítkou když ji chci sprovoznit po dvou letech? Zatím sem to očistil ale nevím jestli mám něco někde spešl mazat nebo štelovat, či začít cvičit na start páce :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a podívat se na olej v převodovce a vyměnit benzín může být zvodnatělý
 
 
Datum: 05. srpna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych spíš zkontroloval na první pohled jestli je v pořádku a zkusil bych to pomalu nastartovat. Potom kdyby něco nefungovalo tak bych to seřídil popř. spravil.
 
 
Datum: 05. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10121    
Zaprvy skontroluj,jestli se točí motor,podmázni zezadu rozetku v motoru,sundej retez,ocisti ho,rozhýbej a namoč třeba do oleje....zkontroluj jak se točí kola,pripadne jim prostrikni loziska treba konkorem at povoli,prostrikni loziska v rozete,pak bych presel na fázi B a to je vycistit karburátor,vycistit kohoutek,vypláchnout nádrž....fáze C je kontrola eletriky a zapalovani vs jestli dava jiskru...kola samozrejmne nafoukni....doporucuju taky skontrolovat jestli nechybi draty v kolech pripadne jestli maji vuli?
 
 
Datum: 05. srpna 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyt' je jedno kde žačít nej je jak říkal DACHL21 Re:Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá...jinak tlak v pneu kdyz jezdis sám 1.5 prdni 1.9 zadni ve dvou 1.9 a 2.3 je to v Barech..ostaní věci poděláš dle svého uvážení:-) tak hodně zdaru :-)MOPŮM ZDAR!
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Sundej plechy koukni na to a pust se do toho !!!Já Jsem to dělal po večerech v garáži ...je opravda že jsem u toho vypil několik piv ????? hodně budeš přemýšlet ale stojí to za to.....Nakonec budeš spokojen
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Zapoměl jsem dodat když probíráte to zapalování já měl tu kliku že bylo perfektně seřízené a že srartuju na poprvé max na podruhé šlápnutí .
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Stejně nevím kam hrábnout prvně :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
NedĚlej si s toho hlavu ...........dostala se mi do ruky 20ka která stála 16 let ve stodole ale pozor je na papírech a má pravidelně placený po ručení a je naní vše původní i lékárnička z r 1975 _říkám si ,přepíšu a bude jezdit ::::zprvu jsem myslel že ji jen umyju ..STK EVIDENČKA a hotovo jenže kyž jsem ji začal připravovat rozebral jsem kousek a skončilo ko tak že jsej si udělal kromě motoru kompletní rekonstrukci a jsem spokojen že jsem odhalil i chyby které by mě mohli potrápit třeba někde na cestě_příklad prasklá klec v ložisku zadního kola kterou jsem náhodou objevil .Takže si ji udělám podle svého a budu vědět že pokud něco selže...kromě motoru tak to bude proto že jsem něco přehlédl ....ale pionýr je tak jednoduchý s porovnáním dnešních strojů že si myslím že všechno bude v pohodě .HODNĚ ZDARU
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sorry to potom jo
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zapalování musím vyštelovat, protože si někdo půjčil ze zapalka vačku a kladívko...mám už sehnané :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych zapalováním nehýbal takový stroje jedu nejvic dobře
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A kolik má být tlak v duších?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:24
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:09:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu