|
|
|
| |
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare draci, co mám udělat s jednadvacítkou když ji chci sprovoznit po dvou letech? Zatím sem to očistil ale nevím jestli mám něco někde spešl mazat nebo štelovat, či začít cvičit na start páce
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:24
 a podívat se na olej v převodovce a vyměnit benzín může být zvodnatělý
Datum: 05. srpna 2010 21:24
 Já bych spíš zkontroloval na první pohled jestli je v pořádku a zkusil bych to pomalu nastartovat. Potom kdyby něco nefungovalo tak bych to seřídil popř. spravil.
Datum: 05. srpna 2010 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel10121
 Zaprvy skontroluj,jestli se točí motor,podmázni zezadu rozetku v motoru,sundej retez,ocisti ho,rozhýbej a namoč třeba do oleje....zkontroluj jak se točí kola,pripadne jim prostrikni loziska treba konkorem at povoli,prostrikni loziska v rozete,pak bych presel na fázi B a to je vycistit karburátor,vycistit kohoutek,vypláchnout nádrž....fáze C je kontrola eletriky a zapalovani vs jestli dava jiskru...kola samozrejmne nafoukni....doporucuju taky skontrolovat jestli nechybi draty v kolech pripadne jestli maji vuli?
Datum: 05. srpna 2010 17:23
 Vždyt' je jedno kde žačít nej je jak říkal DACHL21 Re:Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá...jinak tlak v pneu kdyz jezdis sám 1.5 prdni 1.9 zadni ve dvou 1.9 a 2.3 je to v Barech..ostaní věci poděláš dle svého uvážení  tak hodně zdaru  MOPŮM ZDAR!
Datum: 05. srpna 2010 0:21
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Sundej plechy koukni na to a pust se do toho !!!Já Jsem to dělal po večerech v garáži ...je opravda že jsem u toho vypil několik piv ????? hodně budeš přemýšlet ale stojí to za to.....Nakonec budeš spokojen
Datum: 04. srpna 2010 23:04
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zapoměl jsem dodat když probíráte to zapalování já měl tu kliku že bylo perfektně seřízené a že srartuju na poprvé max na podruhé šlápnutí .
Datum: 04. srpna 2010 22:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Stejně nevím kam hrábnout prvně
Datum: 04. srpna 2010 22:57
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 NedĚlej si s toho hlavu ...........dostala se mi do ruky 20ka která stála 16 let ve stodole ale pozor je na papírech a má pravidelně placený po ručení a je naní vše původní i lékárnička z r 1975 _říkám si ,přepíšu a bude jezdit ::::zprvu jsem myslel že ji jen umyju ..STK EVIDENČKA a hotovo jenže kyž jsem ji začal připravovat rozebral jsem kousek a skončilo ko tak že jsej si udělal kromě motoru kompletní rekonstrukci a jsem spokojen že jsem odhalil i chyby které by mě mohli potrápit třeba někde na cestě_příklad prasklá klec v ložisku zadního kola kterou jsem náhodou objevil .Takže si ji udělám podle svého a budu vědět že pokud něco selže...kromě motoru tak to bude proto že jsem něco přehlédl ....ale pionýr je tak jednoduchý s porovnáním dnešních strojů že si myslím že všechno bude v pohodě .HODNĚ ZDARU
Datum: 04. srpna 2010 22:53
 tak to sorry to potom jo
Datum: 04. srpna 2010 22:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zapalování musím vyštelovat, protože si někdo půjčil ze zapalka vačku a kladívko...mám už sehnané
Datum: 04. srpna 2010 22:31
 já bych zapalováním nehýbal takový stroje jedu nejvic dobře
Datum: 04. srpna 2010 22:27
 Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá
Datum: 04. srpna 2010 22:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A kolik má být tlak v duších?
Datum: 04. srpna 2010 22:24
|



|