Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus lidi mam dotaz dneska jsme si na benzine koupil olej do benzinu jmenuje se Mogul TSF je modre barvy a nestal moc penez tak se chci zeptat co je to za utrejch a jestli tomu akorad neublizim jo a chci to nalejt do 21 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:31
 A nebo taky mohl do zboží seznamu naklikat značku oleje, a vyjelo by mu taky 1000 obchodů s podrobným popisem.
Datum: 06. srpna 2010 22:52
Jméno: hh
IP: uživatel10127
 zipo: na blbou otázku blbá odpověď, stačilo třeba do hledání zde na pokecu zadat Mogul TSF a měl by hned 1000 odpovědí, že to je polosyntetika výborný kvality.......
Datum: 06. srpna 2010 22:44
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Toho bych ti nalil litr do huby aby ses zesr** jak nikdy, radíš nesmysly a koniny
Datum: 06. srpna 2010 22:37
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 je to pekna sracka ale lij si tam co chces vid nejlepší je ricin
Datum: 06. srpna 2010 22:31
 Lepší než m2t dej poměr kolem 1:35 a pojede super
Datum: 06. srpna 2010 21:36
 cau kluci..prosim vas,nevite jak se znacili hlavy na cizy 175 a 125?kulaty motory..koupil sem si na svoji 175/450 hlavu ze 125/453 (kvuli kompresnimu pomeru) a me na pohled pridou uplne stejny kdyz jsem premeroval hloubku hlavy a td. tak vsechno stejny...akorat zespoda sou vytlaceny cisla....puvodni ze 175/450 ma cislo:: 25-450-13-018 a za udajze ne 125/453 ma cislo:: 25-450-13-016 ...jak to je?nekoupil sem si dalsi hlavu na 175? diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:54
Datum: 07. srpna 2010 19:54
 Jo to máš 2 stejný hlavy na ČZtku 450, páč to samozřejmě musí obsahovat číslo 453 jak řekl lk. Jo prodávajícímu bych to vrazil do p....
Datum: 07. srpna 2010 18:54
Datum: 07. srpna 2010 2:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo tak chlapče to sis asi koupil... muselo by to číslo obsahovat 453 ... a hlavně když dáš ty dvě hlavy vedle sebe, tak na první pohled poznáš, že z 450 má oproti 453 velkej spalovák jako kráva...
Datum: 07. srpna 2010 1:50
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus seso hele budou naky novy veci na pareza????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 22:00
Datum: 06. srpna 2010 22:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 20:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau barva si myslim že je novější od výroby přímo není a co se týče ta barva se mi moc nelíbí ja jsem na vyraznější barvy ale každému se libi jiné barvy
Datum: 06. srpna 2010 20:39
 prosim chlapi jak treba dat dole z motoru babetty 210 bubon spojky startovania? nie co je na klukovku ale co je v zadnom casti,dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 9:49
 uz som to vyriesil  dikes,to samé som nasjel aj ja,
Datum: 07. srpna 2010 9:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
Datum: 07. srpna 2010 9:36
Jméno: excuse.me
IP: uživatel9582
 Mám možnost koupit za 1000kč mosquito bez motoru s papirama doma mám novej motor z pionyra šlo by to bez problému co se tyče policajtu a popř. stk s uplatkem??? dik za názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 11:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš má na mosquitu motor z lifana 110ccm a vykuchanej výfuk z pionýra a má to zvuk jak kroska 500ccm  policajti zatím nic neříkali , a na STK jede vždicky jednou za 4 roky s origo motorem kterej má schovanej
Datum: 07. srpna 2010 11:29
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 tak blbý nejdou zas...ale s uplatkem to zkusit můžeš..přinejhoršim si to odsereš ty
Datum: 06. srpna 2010 18:21
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 má někdo zkušenosti s tímhle přepínačem?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_229.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 17:34
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdar draci mam problem.Mam mustanga 23 a dělal sem otočku na trave kdys najednou spad retez.Tak sem ho nasadil chci to roztrkat a nak to divne cvaka v prevodovce.Mel sem sundany ten kryt na leve strane a tam vypada vse ok.A jeste neco dela to je na jednicku newim co stim.Prosim poradte asi budu muset pulit motor co dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 19:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 myslel jsem to tak jako ze pokud treba na 2 shanej dvojkovi pokud na 3 shanej trojkovi.. kazdpoadne zbu je v haji a cvaka taky jsem to pred tydnem delal..
Datum: 06. srpna 2010 19:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 presne tak ... na jakej kvalt si jel? pokud na 1 shanej uz 1ckovi kolecka...
Datum: 06. srpna 2010 19:44
Jméno: .
IP: uživatel6804
 jj musis to rospulit mas urvanej zup v prevodovce smula.
Datum: 06. srpna 2010 17:24
 Čus,jaké máte zkušenosti se svíčkami NGK do fichtla (orig motor), a jaké typy používáte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ngk b 7hs , zatim plná spokojenostm chytá to teplý, studený.... rozdíl mezi n14c jsem zpozoroval takový že je více náchylná na ulití a má menší mezeru mezi kontaktama...
Datum: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10127
 je všeobecně známo, že svíce NGK jsou náchylnější na ulití než klasický brisky, ale zas někteří tvrdí že při správně nastavené směsi déle vydrží... to platí jen o těch MADE IN JAPAN, ty francouzský často kopírujou číňani a ty pak nestojí za nic...
Datum: 06. srpna 2010 22:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hoší bosch 2 jiskrová
Datum: 06. srpna 2010 20:57
 Na závody určítě n14c, kdyby si dal 17c, zahřál by se motor,a pak by vadnul.
Datum: 06. srpna 2010 19:14
 je vhodná n14c brisk na závody?nebo n17c?
Datum: 06. srpna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím proč kupovat svíčku za 100 kč, když můžeš mít stejnou za 35-40 kč
Datum: 06. srpna 2010 18:28
 Já sem teda mezi briskou a ngk, nepoznal rozdíl, jiskra je stejná, chytá mi to stejně jako na n14c,...ale prostě sem si jednou koupil ngk, tak ji tam necham, tak dlouho dokud nechcípne
Datum: 06. srpna 2010 16:47
 Taky teď používám Brisk N15C,najeto cca 300km,ale předevčírem sem jel na technickou a vůbec ten fichtl nechtel jet.Neměl vůbec tah.A když jedu a hodim za jízdy neutral tak mi ten fichl chcipne.To taky nevím čím to je.Dnes sem dal jinej karb,a pročistil sem to.Tak uvidím co to udělalo.
Datum: 06. srpna 2010 16:44
 ked más dobre nastavené vsetko tak na sviecku nazálezi
Datum: 06. srpna 2010 16:27
 Netreba tam ziadny NGK ja pouzivam brisk N15C a aj po 1000km bol v pohode  z coho 800 som najazdil ja
Datum: 06. srpna 2010 16:25
 jo,dík.Zkusím ju
Datum: 06. srpna 2010 16:17
 čaw, já používám ngk b8hs, mám na ní najeto asi 600 km, a zatím fakčí jak má
Datum: 06. srpna 2010 16:10
 Cau draci......mam problem s jiskrou....je moc mala a kvuli tomu mi fichtl nechce chytit na nakopnuti  .......mam novej zapalovací pol, indukcni civku, a serizenej odtrh a predstih.....s tim odtrhem a predsihem jsem si hral dost dlouho a vubec se to nezlepsilo  prosim poradte......a jeste jeden dotaz......fichtl mi na roztlaceni chyta hezky ale jak se zahreje tak chcipne...nevim co s tim  ale jak vychladne uz zase lítá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:01
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 je to JAWA 20......kondiky jsem tam zkousel asi 3 a jeste nedavano lital jako letadlo takze inducka by mela byt taky ok.....a jestli je zapalko original to nevim jelikoz jsem ho pred rokem koupil a ten chlap mi k tomu nic nerekl....
Datum: 07. srpna 2010 18:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ještě jedna vec jakyje to pionýr a jsi si jistý je že tam zapalko original?nebo z jineho pincka?
Datum: 06. srpna 2010 21:20
 Já sem obědnával novej kondík tady, a byl tesláckej, když sem po čase byl v mototechné, tak sem koupil do druhýho pio kondík, a tam teslácký nemaj...takže z toho plyne že může mít koidně tesláckej a ani o tom neví
Datum: 06. srpna 2010 17:18
 ehm.... jestli ji kupoval nový kondík tak ho zahoď a sežen si starý teslácký.... jinak nemáš prohozené kabely na indučce? když motor zdechne neni indučka zahřátá?
Datum: 06. srpna 2010 17:06
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ten by mel byt vpohode.......zkousel jsem totiz tech svicek vic
Datum: 06. srpna 2010 16:48
 a co odtrh na svíci?
Datum: 06. srpna 2010 16:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jo ehmm  ten tam mam taky novej
Datum: 06. srpna 2010 16:32
 Kup si novej kondenzátor
Datum: 06. srpna 2010 16:13
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 16:20
Datum: 06. srpna 2010 16:20
 Cus , draci , chci se zeptat jestli na prepis motorky potrebuju mit ridicak nebo staci kdyz mam obcanku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 19:05
 jak kde...ale u nás jsou pěkní hajzli. Nechteli na mě napsat pionýra kvůli tomu že měl propadlou technickou. Až jsem udělal technickou tak to zase na mě nechtěli přepsat kvůli tomuže jsem na to neměl papíry i přes to že se mnou byl záknný zástupce (otec)... Nějak jsme se tam hádali ale pak řekli že když mi teda ten řidičák má do týdne dojit tak to na mě napíšou
Datum: 06. srpna 2010 19:05
Jméno: Bany
IP: uživatel9712
 18 mi neni je mi 15
Datum: 06. srpna 2010 18:26
 Občanku.Jinak záleží na jakou motorku.Na 125cc už s tebou musí být zákonný zástupce. Ale pokud je ti už 18 tak nic neřeš
Datum: 06. srpna 2010 15:42
 prosim vas draci mam zas trochu problem mam novy hikone vyfuk akorat kdyz je nasazeny tak fichtl se ttrochu dusi ale fakt trosku ale kdyz dam plny kotel tak se to zlepsi tak me napadlo vetsi trysku akorat sem chtel tak 78-100 at to radne jede a taky radne zere ze jo  akorat nemam kde to sehnat a 20 dni tady na ti objednavku se mi cekat nechce tak sem myslel jestli by to neslo nejak provrtat nebo tak neco a jestli jo tak jakou velikost vrtaku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 14:37
 Podle mě sou zas lepší z výroby, než made in home
Datum: 06. srpna 2010 14:37
 Když máš dobrej nástroj tak jí uděláš podle mě lepší než z výroby, koupil jsem si trysku a nejezdilo to na ní a když jsem zkouše protáhnout vrták 0,7 tak tam ještě kloktal a to měla bejt 68, kdyby prodávaly trysky bez děr tak si je budu vrtat sám a budu vědět že jsem jí udělal dobře
Datum: 06. srpna 2010 13:24
 To at si ji raději koupí...já nevím podle tebe je normální vrtat si trysky...ale mě už by to teda nenapadlo.
Datum: 06. srpna 2010 13:20
 Jo to nevím, ale oni to asi uměj...on když veme vrták tak to ani nemusí jet,..já asi před rokem sem provrtal trysku 65..asi na 70 bo ja nwm...a vubec to na ni nejelo..a mohl sem karbec stelovat jak sem chtel
Datum: 06. srpna 2010 13:19
 No a jak je podle tebe vyráběj?
Datum: 06. srpna 2010 13:16
 Akorát tím ty trysky ničíš...a vůbec je to pěkné blbej nápad
Datum: 06. srpna 2010 13:11
 pročn emáš rád provrtávání
Datum: 06. srpna 2010 13:10
Datum: 06. srpna 2010 13:07
Jméno: Dawe
IP: uživatel10124
 Zdravim chtěl bych se zeptat na Jawa 23 Mustang ohledně výfuku jestli by tam nešel dát nějakej s lepším tlumičem zvuku ..ale aby zas neztrácel na výkonu .. myslel sem třeba výfuk ze simsona nebo Jawy 05..  díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 9:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Dej tam ten malinkatej doutnik pod motor(tusim 05) jezdil sem s tim pres rok, zvuk to utlumilo a porad to jelo
Datum: 07. srpna 2010 9:29
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 bracha ho tam zkusal davat, pionyr byl tichy narozdil od origo vyfuku, ale zdalo sa mne to o moc pridusenejsi a nejelo to tak jak s origo
Datum: 06. srpna 2010 21:00
Jméno: Dawe
IP: uživatel10124
 Mě nejde o to jestli něco přidá ale aby nic neubral  a chtěl bych to hlavně kůli tomu aby to tolik neřvalo  protože ten poslední výfuk z mustanga je hroznej  ..takže když tam dám ze síma tak bude všechno vph..? a myslíš že by tam i pasoval..?
Datum: 06. srpna 2010 19:14
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Lauf ze Simáka- nic ti nepřidá. Jenom to bude znít jako Simson. A z 05 (vypadá jako doutník)- stejný jako ten původní co máš.
Datum: 06. srpna 2010 18:27
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus tak kdyz nevyrabej skoro zadny dily na pareza tak jak pak na nem nekdo muze jezdit kdyz se nekomu neco posere a nejsou dily ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 14:47
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 na pařeza seženeš pořád dost dílů, stačí sa jenom dívat. a při nejhorším tu jsou eště repliky  neznamená, že když je motorka stará, tak sa na nu nedaju sehnat dily.
Datum: 06. srpna 2010 14:47
 jezisi kriste,to myslis ze duse a pneu sou primo delany na kazdej typ motorky zvlast?gumy na auto taky nedelaj zvlast na oktavii,na roomstra,na vectru,na 120...proste sou dany rozmery co se vyrabej a ty pasujou na vic kol!!!tohle je fakt s prominutim idiotskej dotaz kterej nema pointu..
Datum: 06. srpna 2010 13:46
 Nemam ale ještě než byl fichtl krámek jsem scháněl díly a už mám pár krámu v okolí a myslím že tam jsem taky něco viděl, třeba duše je stejná jak na piu, plášt určitě taky seženeš
Datum: 06. srpna 2010 13:34
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 nwm jestli to vyrabej ty mas doma pareza?
Datum: 06. srpna 2010 13:24
 Duše určitě dělaj a plášť taky a ráfky myslim taky
Datum: 06. srpna 2010 13:19
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 ani duse a rafek a plast se nevyraby a to je podstatny
Datum: 06. srpna 2010 13:12
 Válec dáš na výbrus a je jak novej, karbec tam se nemá co pokazit. Kdo by to v dnešní době vyráběl to by byl válec za 3000Kč protože by to byla malovýroba
Datum: 06. srpna 2010 13:03
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 ale treba takovou hlavu a valec budes muset koupit pouzutej ale karbec taky a tak takovy hlavni dily a voni nejsou
Datum: 06. srpna 2010 12:56
 Buď má domácí zásobu, nebo chodí po burzách, kouká po inzercích, něco si doma vyrobí, nahradí to něčím jiným a nic jinýho už mě nenapadá
Datum: 06. srpna 2010 12:46
 Ouu..co je zas tohle za dotaz omg
Datum: 06. srpna 2010 12:43
 čau kluci prosim vás mám skutr HERO WINNER 50 a mám problém s tím že když ho postavím na stojan a nastartuju okamžitě se mi začne točit kolo....a když to kolo zastavim tam to začína zdechat nevite co s tím je..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 15:36
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Vyskoej volnobech
Datum: 08. srpna 2010 15:36
 staci kdys uberes trochu volnoběch
Datum: 07. srpna 2010 10:01
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10126
 mě to přijde na hodně vysokej volnoběh znám to z minibike to je to samí motorově,prostě si seštěluj volnoběh
Datum: 06. srpna 2010 15:52
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Musíš to rozdělat a prozkoumat, popř přitahnout vůi lanka...!
Datum: 06. srpna 2010 15:10
 nejde nějak naštelovat? Nemá nějaký přítlačný pružinky nastavovatelný? Kdyby jí spálil tak by to spíš nezabíralo ne
Datum: 06. srpna 2010 14:02
Jméno: Tom
IP: uživatel6861
 kolik ta spojka tak muze stát..?
Datum: 06. srpna 2010 13:28
 jo to vim co to je to musis koupit novou spojku protoze si ju spalil  Mno nechtel bych
Datum: 06. srpna 2010 12:52
 Zdravím draci k čemu složí REGULAČNÍ ŠROUB?U Jawy 150 ten šroub mám uplně dotáhlej a v návodu se píše 1/4 takto ma být dotáhlí na max a povolit o 1/4 a na jaký zářez mám dát jehlu ??Na 3 ne na 4 to je už moc podle mě .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 10:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Regulační šroub ovlivňje poměr vzduchu ve směsi. Směs se skládá z benzínu a vzduchu a tento šroub reguluje množství
vzduch, které se smíchá s benzínem.
Datum: 07. srpna 2010 10:08
Jméno: chytrak
IP: uživatel5336
 Spadl ti tam števt do trybla a chybi ti AC pumpa
Datum: 06. srpna 2010 20:41
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 HELP! vsichni sem stale mam ten problem jak sem tu zhruba pred mesicem psal jiskru mi to hazi velkou a vse je zapojeno spravne predstih udelan kabely by meli byt spravne zapojeny nova civka atd vse serizeno a udelane ale i kdyz to ma tu jiskru tak to nechytne uz si s tim nevím rady  ale prisel jsem na zajimavou vec kdyz je prepnuto na chcipak jikru to nehaze ale kdyz prepnu normalne rovne bez svetel tak jiskru taky nehaze coz je divny? a jiksru haze jen na rezim se svetli ale i kdyz to prepnu na svetla a jiskru to ma tak to proste nechytne piste rady atd. pionir je po renovaci ale uz pul roku nehce chytit ja uz sem snad vse vyzkoousel ale proste nic je mi ho lito uz pul roku cekam az pojede ale marne  vsem dekuju za RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 20:55
 franky má pravdu i když to podá jako to největší hovado.mezi pinckem a š120 není žádný rozdíl.tyto 2 stroje zná půlka národa do detailu.
Datum: 07. srpna 2010 20:55
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 co se do me kurva navazis delas pres net chytrho co ale chctel bych te kamo videt ja si z vas nedelam prdel kurva proste strejc to kontroloval ti merakem elktriky bo co je to a slusnuty to neni a ja vole aspon priznavam ze nejsem zadnej expert a zakladni veci uz vim a muj strejc taky neni zadnej kreten si to zkus po 35letech znova zapojit vsechno atd . on je totiz velky rozdil mezi fichtlem a s120
Datum: 07. srpna 2010 18:31
 No tak všechno máš seštelovanýho nebo novýho a furt nejede? To neni možný někde musí bejt něco špatně odkud jsi?
Datum: 06. srpna 2010 14:10
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo tohle na tom uz strejc taky zkousel a myslim ze rikal ze to je ok
Datum: 06. srpna 2010 14:07
 tak si dej jen tak cvičně do otvoru pro svíčku třeba šroubovák a otáček motorem ve směru otáček a koukni jestli hází jiskru před úvratí a ne po
Datum: 06. srpna 2010 14:03
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ja sem daval ale magneto novy
Datum: 06. srpna 2010 14:02
 Ale před tím si poznač jak to máš teď ať to můžeš vrátit
Datum: 06. srpna 2010 13:31
 No zkusim ti dát radu, dej kladívko kousek před krajní polohu na mega velkej odtrh a zapalovaná otoč doleva skoro až se bude dotýkat cívka přepážky, pokud ti to v týdle poloze bude házet jiskru a chytne ti to tak bych na 80% řekl že máš blbý magneto.
Datum: 06. srpna 2010 13:31
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 svicka je ok ,predstih a odtrh delal stryc ale rikal ze je to jen podle oka aby to chitlo ( je automechanik a drive opravoval stare motorky), a to uz sem skousel zapojit jen kabel od zapalování na indukčku a její ukostření ale stejne nechytnul, ale jeste mu reknu ad se podiva na ten predstih a odtrh ale nvm
Datum: 06. srpna 2010 13:27
 spíš jsem myslel jestli mokrá, suchá olejová. Nech si zapojený jenom zapalování a zbytek odpoj. Nech jenom kabel od zapalování na indukčku a její ukostření. Pak máš jistotu 100% dobrýho zapojení a důvod neježdění elektrika si můžeš odškrtnout, chcípej to sundánim fajfky. Seš si jistej že máš dobře odtrh a předstih
Datum: 06. srpna 2010 12:33
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no ja ty svicky sem vyzkousel uz 2 N9 a N7 jinci tam nedavam a ted tam je myslim N7 a je uplne nova a na tu elektriku se pak mrknu dik ale preci kdyz to jiskru se svetlama ma tak by to melo chytit?
Datum: 06. srpna 2010 11:48
 Překontroluj si elektriku ať hází uprostřed. Jakou máš svíčku po tlačení?
Datum: 06. srpna 2010 11:44
 zdravim chci sez petat jake mate zkušenosti s timto vifukem ,estli je lepší než hikone
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:35
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Mam ho nasazenej jen proto, abych nezničil origo chromovej. Motor s tím nemá moc spodek ale jde vytočit o trochu víc. Zvuk je celkem ucházející a je pořádně odolnej a to mi stačí. Jde samozřejmě upravit jako hikone a to navařením delšé výletový trubičky
Datum: 06. srpna 2010 11:35
Datum: 06. srpna 2010 10:46
 Čau draci,už jsem s toho fichtla neštastnej,udělal jsem výbrus,vyměnil zapalování,gufera na klice nový.Už to jezdilo parádně dalo se to vytáčet a teď se to po***lo!Vynechává ve všech pásmu otáček,svíčka černá,jehla druhej zářez zvrchu,benzin 1:45.PROSÍM poraďte,zitra mám jet závod.Děkuju.PS: video zde http://www.youtube.com/watch?v=vF5GVdpjets
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:46
 Jehlu dej na 2 zářez aa hladina v plovákovce musí být po okraj.Trysky dej origoš HT 68+VT38
Datum: 08. srpna 2010 19:46
 hladina natavena,tryska menší,jehla 1.zářez zvrchu,svíčka už vypadá na cihlu už není tak černá,to přidávání s vyplim benzinem sem to držel v plnych ne na volnoběh,jdu přehodit motory z jednoho pincka do druhyho to ladění by bylo na dlouho a teď na to není čas.dik všem
Datum: 06. srpna 2010 13:38
 Podle toho jak jsi ho nandaval, jestli jsi ho namazal olejem před montáží kliky, nebo jestli se ti nepřehlo těsnění mezi kartery. Tu hladinu si nastav přesně ta dělá vynechávání v plnejch otáčkách. Jo a to že si to samo přidá před zdechnutím je normal, když přijedu dom, vypnu benál a taky to chvíli brumlá pak se vytočí a chcípne
Datum: 06. srpna 2010 13:15
 myslíš že by se nové gufero po jednom závodě mohlo spálit?jinak jsem oddělal víčko karburátoru a hladina byla trochu vyšší tak jsem to nechal a nastartoval postupně jak benzin odtíkal se o táčky zvyšovali a tak 4 sekundy před zdechnutím motoru jsem vytočil plné otáčky bez vynechávání,skusim dát menší trysku
Datum: 06. srpna 2010 13:05
 Pokud ti to jelo ok tak je problém ve svíčce, kup si n17c ta aspoň trochu spálí olej, taky ti to asi saje z převodovky pokud ti to hodně kouří, nalej si tam přesně a kontroluj jestli ubývá
Datum: 06. srpna 2010 12:44
 o tom oleji jsem uvažoval jelikož to hodně dýmí,tata mi ještě poradil ať skusim větši předstih,že to nemusi stihat pálit v takovych otáčkách
Datum: 06. srpna 2010 12:29
 no a taky ti muže tect převodovy olej to motoru
Datum: 06. srpna 2010 11:54
 Může a zkus menší trysku
Datum: 06. srpna 2010 11:28
 jiskra pravidelná modrá,hladina i trysky OK,jinak když vydělám svíčku hrozně se dýmí z válce mnohem víc než na ostatnich fichtlech co mám a i při poměru 1:45 se hrozně dýmí z vyfuku když jedu,může to dělat gufero?
Datum: 06. srpna 2010 11:20
 A nebo taky se ještě jestli nemáš velkou hladinu  ,
Datum: 06. srpna 2010 11:14
 Nemáš moc malou nebo moc velkou hlavní trysku?
Datum: 06. srpna 2010 11:13
 jo výbrus je zajetej,svíčku jsem měnil ale ne za novou-vyskouším,po kompletním vyčištění karburátoru se to zlepšilo-předtím to bylo horší,jiskru zjistím. dík
Datum: 06. srpna 2010 11:08
 Trysky si asi čistil? Taky se podívej na škvarek na kladívkách, dej novou svíčku. Jiskra je modrá, pravidelná?
Datum: 06. srpna 2010 11:04
 a kdys si udelal vybrus zajel si to pořádně?
Datum: 06. srpna 2010 10:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keď to vznecháva tak to bude problém v elektrike musiš všetko preskúšať ale možno bude problem aj v sviečke skus vymeniť a keď ne tak skús inu faku a leb kladivko prečistiť
Datum: 06. srpna 2010 10:44
|



|