Jméno: david
IP: uživatel10718
 tak jsště jednou díky tomu blbovi.\r\n\r\nČau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:13
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Takže další poznatky z boje  po 3 hodinách v garáži, karbec je čistej jak z výroby, přebrousil jsem kladívko a kontakt a očistil celé zapalko, hází mi to super silnou pravidelnou jiskru, jenže montuji svíčku a ejhle svíčka nejde dotáhnout tak jí vymontuju a koukám má nakonci nějakej špatnej závit, tak montuji druhou a ta taky nejde, po vymontování tý druhý jsem vymontoval i kousek závitu ... strženej závit v hlavě. Došel jsem k názoru, že vzhledem k tomu že předchozí majitel nechal snížit hlavu kuli lepšímu výkonu( máme dneska lepší benzín, neni ho potřeba tolik) tak že ve válci vzniká větší tlak a odnesl to ten závit, svíčka pak sice držela, ale netěsnila a proto to občas vynechalo, ptám se vás, je to možný nebo to je náhodou objevená jiná závada? A ještě k té hlavě, závit se asi obnovit nedá, tak musím koupit novou ale jak je to s nima? je pro všechny 250 stejná nebo má každý model svou? Popř nemáte něko doma na sportku hlavu navíc?
Datum: 22. listopadu 2010 21:13
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Ten akumulátor má vyrovnávat napětí při poklesu otáček motoru. Jestli nemá potřebné napětí a dynamo má málo otáček,
začne motor chcípat. Při přidání plynu se otáčky zvýší a dynamo dodává výce proudu. Prohlédni i upevnění vodičů u regulátoru.
Datum: 21. listopadu 2010 13:15
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Světla na to nemaj vliv
Datum: 21. listopadu 2010 12:15
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Změř si napětí na akumulátoru. Když vypneš světla,je poznat zlepšení ?
Datum: 21. listopadu 2010 9:59
 Pokud si udělal vše a nic ti nezbývá, tak je to možná předstih, odtrh. Zkus vyčistit kontakty na kladívkách a na kabeláži. může to taky být IC (Indukční cívka), nebo ten vysokonapěťový kabel. MOžných příčin je hodně, hold musíš hledat ...
Datum: 20. listopadu 2010 20:41
|



|