|
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s voloběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustang normálně jezdí, když tam mám rychlost, ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 22:53
 Jediný co mě napadá tak by to mohla dělat bohatost (máš v benzínu moc oleje) nebo vylítaná jehla. Dělal mi to taky měl jsem nastavený vysoký volnoběh a stejnak to brumlalo nízko, motor se zahlcoval a skoro nejel, tak tak se udržoval... zkus přilít trochec čistého benzínu .. hoj
Datum: 16. srpna 2011 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel12272
 tak právě proto jsem ti to napsal....
Datum: 16. srpna 2011 21:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zapalování mám seštelovaný. Karburáto jsem zkoušel celý měnit z jiného motoru, ale stejně to hned chcípne, když vyřadím rychlost. Právě jsem zkoušel snad vše a s touto závadou si opravdu nevím rady, tak se ptám jestli nemá někdo podobné zkušenosti.
Datum: 16. srpna 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 to já všechno vim....pokud máš už bohatější zkušenosti s motorkama-konkrétně s fichtlama-tak musíš vědět,že když je ohlodané šoupě,tak to sice nedrží volnoběh a chcípe,ale malou chvilku než to zdechne to nějaký hodně nízký volnoběh drží,protože nějaký minimnožství vzduchu pod šoupětem profoukne a vzdušnikem taky něco proběhne,dokonce dobře seřízený fichtl drží volnoběh nízký a šoupě je skoro úplně zavřené a není tam o moc větší mezera,než když se vyndá celý šroub.....jenže jemu to skape okamžitě jakmile vyřadí.....a to neni problém šoupátka....tam je prostě mrtvej volnoběžnej okruh! aaaaa nebo brutálně blbě seřízený zapalování...ale píše že to udělaný má....takže mrtvej volnoběžnej okruh.....důkladně pročistit karburátor-ne jen trysky! a pročistit včetně té mini dirky za šoupátkem.....
Datum: 16. srpna 2011 12:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na šoupeti je zespoda takový výřez, o který se opírá štelovací šroub volnoběhu. Časem dochází k tomu, že se na šoupátku vlivem narážení samotného šoupátka o ten šroub ten výřez vybouchá do větších rozměrů a pak nejde nastavit volnoběh.
Datum: 16. srpna 2011 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel12268
 Ucpaná volnoběžná tryska.......případně za šoupátkem je pidikanálek cca 3-4desetiny širokej....ten když se ucpe tak to dělá tohle.....šoupátkem to určitě neni
Datum: 16. srpna 2011 10:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na 90% je to starým šoupátkem. Koupit nový a pohoda.
Datum: 16. srpna 2011 10:23
|



|