Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Čau,nevíte čim to může být že motor nechce do otáček s filtrem,škube a dusí se,znečistěným filtrem to není,pač stačí nasadit jen chobot k airboxu a dělá to furt to samé.
Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:12
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 nebo skus přehodit jehlu na jinou drážku třeba se projeví změna
Datum: 23. srpna 2011 22:12
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 predstih
Datum: 22. srpna 2011 11:53
Jméno: czechin
IP: uživatel6800
 Motor je po GO. A vše čisté...
Datum: 20. srpna 2011 15:43
Jméno: adam
IP: uživatel12295
 Mám stym to samé...
Datum: 19. srpna 2011 12:34
 a co trysky jsou čisty?
Datum: 18. srpna 2011 20:00
 može to bít kroužkama že je máš zbroušení tak strácíš otáčky
Datum: 18. srpna 2011 16:20
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Zdravim,tak jsem po dlouhé době složil můj motor: zvětšenej výfukáč+2 pomocné 3 kanál přes píst ,85 klika, jinak karbec série,výfuk též,hlava taky, jede to hezky,ale myslim že by to mělo ject ještě lépe,vím že to bude zabíjet sériovej karbec,ale zase se mi nechce kupovat karbec za 1500,- když výsledek je nejistý... Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 12:24
Jméno: czechin
IP: uživatel12314
 Vložku už nemám kde rozlisovat a pilovat to přes válec je asi kravina... Píst mi asi nezbývá než koupit.
Datum: 22. srpna 2011 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 rozšiř sací kanál ve vložce na šířku pístu a spodní hranu vol nejméně 68mm od horní hrany válce......píst použij s kroužekm 2mm pod korunkou....má je třeba pan Bašek-brusírna Třebechovice pod Orebem......
Datum: 21. srpna 2011 21:31
Jméno: czechin
IP: uživatel6800
 Sací kanál je série, píst taky 1kr. ,nevíte někdo jak to vyřešit,aby tam ten třetí kanál byl k něčemu? Výfuk už mám hotov stačí pár svárů.... Dík.
Datum: 20. srpna 2011 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Zabíjí to hlavně výfuk.....kup alespoň Hikone,posaď ho na 30cm dlouhý koleno o vnitřnim průměru 28-29mm a udělej na něj cca 25cm dlouhou výletovku z trubičky o vnitřnim průměru 15-16mm.......mimojiné co sací kanál? rozšířenej,přečasovanej? Pokud ne,tak ho dolaď....a píst je jakej? Má kroužek výš u korunky(2mm)??...pokud máš klasickej 1Kr píst jako tu má sesa tak ten třetí kanál otvírá sotva milimetrovou škvírkou=to je moc málo.....Ať se daří.....přeju hodně úspěchů......
Datum: 18. srpna 2011 18:56
 nepožereš,nezabereš.jednoduchá poučka na kterou přišli již naši pradědové...
Datum: 18. srpna 2011 18:54
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci chtěl bych na mustnaga sehant bezkontaktní zapalováni, ale nechce se mi dávat 3200,- Nevíte o nějaké levnější variantě, která je stejně účinná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 NE,Vape moc doporučuju!
Datum: 18. srpna 2011 18:57
Jméno: Oliss83
IP: uživatel12289
 Zdravíčko.Vím že to je blbej dotaz ale kolik by ste dali maximálně za 21tku z papírama?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Záleží na prodejci a moto.....1)ježděnou s TP od mladýho kluka max 1500,- .....2)Ježděnou slušnou s TP od staršího pána 3000,- .....3)málo ježděnou originální neponičenou uloženku s TP 4500,-od staršího pána .....Skoro neježděnou parádní uloženku z pod deky z vytápěné místnosti s minimem kazu a bez poničení a bez následků kutilů s živym TP klidně 8000,-
Datum: 18. srpna 2011 19:06
Jméno: Oliss83
IP: uživatel12289
 jj díky moc
Datum: 18. srpna 2011 18:11
 4000 spadnou jen do motoru jak nic
Datum: 18. srpna 2011 17:56
 pokud by byla pozlacená a posázena diamanty tak klidně 100 000,-
Datum: 18. srpna 2011 17:06
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 pokud je v super stavu třeba jak mam ja že sviti troubi startuje na poprví tak bych dal tak max 4000,-
Datum: 18. srpna 2011 14:27
Jméno: kurcza
IP: uživatel8276
 já ji mám za 3000,-
Datum: 18. srpna 2011 14:16
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci má někdo na fichtlovi 14zub jenom chcu vjedet kolik to jede ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 13:23
 jo 12Z je najlepší a dokonca najmenej žere...
Datum: 19. srpna 2011 13:23
 GO neGO s 12 to jede nejlíp....po rovině super do kopce ujde akorát s kopce se nedá tolik přetáčet...
Datum: 19. srpna 2011 9:28
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 delal sem GO motoru tak doufam ze to pojede rychlejš
Datum: 19. srpna 2011 1:24
 mám seriovku ale se 14 zubym sekundárkem a udělám na tom stejný točky jako na dvojku
Datum: 18. srpna 2011 23:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jezdec se 14ti zubem nepředjede jezdce s 13ti zubem i přes to že jezdec s 14ti zubem je lehčí o 25kg. motory naladěny cca na stejno.
Datum: 18. srpna 2011 22:40
 pokud máš seriovku tak je to utrpení
Datum: 18. srpna 2011 21:46
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 sice ti to pojede rychle z kopce a po rovině ale do kopečka mužeš běžet vede fichtla nebo tlačit uplně
Datum: 18. srpna 2011 21:39
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 Zdravím. Mám problém se svou motorkou Jawa Dandy 50 se silnějším 4,6 kW motorem. Nemůžu jí za boha našlápnout, ale roztlačit jde. Jede normálně úplně nádherně, ale našlapování za studena ještě trochu jde ,ale taky ne jak to bývalo (dřív na 2. našlápnutí se sytičem nádhera) a za tepla ji už vůbec nenašlápnu. Nevíte čím to může být? Svíčky jsem měnil už 3, těma to není.
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:03
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci předělávám 23 na cross a někdo mi řikal at tam dám jiný trysky ale já nevím jaký tam mam dát a jakej je rozdíl v ízdě s hlavní tryskou 78 a nebo 72 a s triskou volnoběh. 38 a nebo 60 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:21
Jméno: Falk
IP: uživatel12294
 Pojede ti to nepatrně líp, pokud ale přidáš víc vzduchu (třeba přímý sání). Jinak bude v karburátoru víc benzínu, který se nestačí spálit.
Datum: 19. srpna 2011 11:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pokud mas origo filtr a vyfuk, tak nech trysky originalni... 38 a 68. S velkou tryskou to hovno pojede a bude se to ulevat... Davat tam vetsi trysky, nez je potreba, je TUZING nejvetsiho kalibrum. Kdyz vidim na motoinzerci inzeraty, kde pisou: Lestene kanaly, tuningova svicka a provrtana tryska, tak je mi na bliti.
Datum: 18. srpna 2011 10:25
 Čus, poradí mi prosím někdo ohledně Stadionu S22. Manža ho dává dokupy.Ráda bych mu koupila na Moped tachometr. Poradite mi, kde sehnat, či jaký koupit?Díky J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 8:44
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 renovuje ho nebo ho jen uvádí do provozu? jestly ho jen chce sprovoznit pro běžný používání tak tam de dat jakejkoliv tachometr na jízdní kolo
Datum: 19. srpna 2011 8:44
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 hoj, hele pasovalo by magneto z babetty 210 na fichtla i se zapalkem ? byla by to nejaka vyhoda ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:34
Jméno: cezeta111
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000.
Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:18
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 14:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 kdybys tam chtel dodelat tu drážku tak asi na soustruhu , ale jinak by si mel poradit výstružník
Datum: 18. srpna 2011 14:35
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A čím to mám upravit??Jakým nástrojem?
Datum: 18. srpna 2011 9:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stává se že to uzavřené pouzdro je málo hluboké. po nasazení je třeba vhodně upravit, jinak to špatně sedí. mazací drážky jsou vhodné.
Datum: 17. srpna 2011 21:57
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 zdarec. mám čz 175/477 s olejovým čerpadlem a pár lidí říkalo že už se jim s tím čerpadlem podařilo zadřít. Myslíte že bude lepší ředit přímo do nádrže 1:50 ? Ale zase sem se tu někde dočetl že jak čerpadlo jednou odstavím, tak už nikdy nebude fungovat, tak nevím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 15:54
 maže to podle potřeby a podle otáček a poluhy šoupátka... takže když to bude n avolnoběh dávat kecnu 1:60 tak je to v klidu... na volnoběh to přece nenecháváš půl dne
Datum: 18. srpna 2011 15:54
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Tak to vím že to tam tlačí olej podle toho jak moc vezmeš za plyn ale říkám že se mi zdá že při nízkých otáčkách tam toho oleje de příliš málo. A jak píše výrobce že maže v rozmezí 1:100 až 1:20, tak si myslím že i kdyby to mazalo 1:70, tak je to málo i na volnoběžné otáčky.
Datum: 18. srpna 2011 12:20
 maže to přesně podle potřeby motoru víš
Datum: 18. srpna 2011 11:28
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Tak já to ještě zkusím s čerpadlem, akorát se mi zdá že když to mám v nízkých otáčkách tak to maže hodně málo a kyž tomu dám pořádně zahulit, tak je za mnou dýmu že nezávidím těm lidem co jedou za mnou
Datum: 18. srpna 2011 10:22
 jako majitel 125/476 s čerpadlem ti povím že funkce čerpadla je tak jednoduchá že tam neni nic co se muže pokazit... takže pokud si hlídáš hladinu oleje tak nezadřeš..
Datum: 17. srpna 2011 22:49
 tak tak, ve většině případů platí, že nezadírá čerpadlo, ale blbost majitele...
Datum: 17. srpna 2011 22:42
 čerpadla se povětšínou nerozbíjej, ale lidi zapomínaj dolejvat olej
Datum: 17. srpna 2011 22:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 johny 15 jestli si to viděl jako vyděl tak tos viděl asi dost blbě
Datum: 18. srpna 2011 21:18
 jojo tohle už sem vyděl bylo to na jawamanii když se řešilo slovo bastl
Datum: 18. srpna 2011 0:47
Datum: 17. srpna 2011 21:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nechápu co ty lidi vedlo to takhle sprasit to je na přesdržku!
Datum: 17. srpna 2011 21:02
 jdu blejt
Datum: 17. srpna 2011 20:49
 To som videl fakt zaujimavá kombinácia  mini manet
Datum: 17. srpna 2011 20:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nechcem tu zbytočne robiť inzerciu ale fakt ma to dostalo takto polepiť
Datum: 17. srpna 2011 20:39
Jméno: Jirkal
IP: uživatel7674
 ahoj,seso chtěl bych se zeptat jestli je nějaká novinka kolem těch napínáků na jawu dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:10
 stale cekam na jawu az mi je doda,, prez jawu nejede vlat a tak musim cekat,,sesa
Datum: 17. srpna 2011 22:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Neví někdo jak poznám, sám doma jestli je klikovka rozcentrovana? Zůstalo mi na ní to ložisko a já se s tím pral celý den s citem. Nakonec jsem musel ložsko upnout do svěráku, vzít kladívku a prostě bouchat do té hřídelky jiná možnost už nešla. A teď právě nevím jestli jsem s tím nehnul. Druhá klikovka se špatným ložiskem mi ani pomocí vašich rad rozlisovat nešla a když jsem se ptal na repas tak výměnou 1300,- což mi přijde dost. Dík za ohlasy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:32
Jméno: jarda
IP: uživatel12329
 Jestli jsi z Ústeckého kraje, tak zkus přímo "Stará pérovna" v Ústí - Božtěšicích. Tam dělají snad všechno co se týká těhle motorek počínaje dílama na motorky a konče vyplétáním kol
Datum: 23. srpna 2011 20:32
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ja jsem Ústecký kraj. Klikar dík za radu, to by se už dalo za tyhle ceny. Jen musím zjistit kde mi to udělaj.
Datum: 19. srpna 2011 9:49
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 pokud ti jde jen o to dát novou ojnici(starou se nevyplatí opravovat) tak je to běžně kolem 800 i s materiálem. a jestli ti jde o přecentrování tak to je tak tech 200-300
Datum: 18. srpna 2011 23:04
 opava service krumer
Datum: 18. srpna 2011 22:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Klikar Nebudem se tady dohadovat ne..  Ano máš pravdu a zapomněl jsem to taky poznamenat, že je tolik klikovek co se snimi dělalo psí kusi a nikdo to ani neví a jezdí do dnes. Taky mi právě jeden radil kašli na to majzni do toho, je to jen fichtl. A proto jsem vzal tu druhou co jsem měl, do které jsem netloukl a vypadá vpořádku, ale prostě zvoní i když jinej kamarád co dělá auta mi řekl to je dobrý to nic není to je jen do fichtla. Stejně jsem s ní do krámu jel, a že tam nechám vyměnit to ložisko. No a tam mi řekl právě tohle a za novou chtěl 2tis. Mě jde o tu nejlevnější a účinou variantu dělám to jen pro synovce na naučení a proto mi stačilo jen vyměnit to ložisko a vycentrovat. Postul a kde u vás?
Datum: 18. srpna 2011 22:38
 u nás 300.přelisování a vycentrování
Datum: 18. srpna 2011 21:45
 ještě doplněk, 98% klikovek je poškozenejch nevhodnejma montážníma postupama. myslim že se můžu oprávněně domnívat že zrovna ta tvoje nepatří mezi ty dvě zbývající procenta.mimochodem nevim jak jsi došel k tomu že má opravář od práce 1200 když chce za repas 1300. ojnice je kolem 500. toť vše
Datum: 18. srpna 2011 21:41
 seš jak tatar. on musí mít takovou cenu když je dělá výměnou, chápeš to?? ano máš pravdu, opravoval jsem i kliky z motocyklů jejich názvy jsi ještě ani neslyšel. proto vim že ta hodinovka není tak slavná jak si myslíš...
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 to bych chtěl vidět jak gumovou paličkou sundáváš ložisko
Datum: 18. srpna 2011 21:14
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Klikar, psal jsem, že tuhle kliku jsem na výměnu nedával. Na výměnu jsem dával jinou klikovku, která má špatný ložisko. Ta je z jinýho motoru a šla vylisovat v pohodě. Takže koupim tu za litra a bude to. Jen se mi líbí, že si to ani neviděl a hned soudíš jakej jsem blbec. Jak jsem již psal, jednalo se asi o 3 ranky, abych se tam dostal dvourameňákem a pak jsem ložisko vytáhl jím. A bral bych takovou hodinovku, já mám 100,- a moje práce se s touhle nemůže bohužel ani trošičku rovnat. Ale je vidět, že tomu rozumíš, asi je děláš co? Ale věř, že ani jedno co tady píšeš ta klika nemá, jinak by letěla hned do šrotu. Ale jinak díky všem za postřehy chtěl jsem pohou radu.
Datum: 18. srpna 2011 20:37
 když tě všechno zradilo,pomůže ti kladivo....
Datum: 18. srpna 2011 17:59
 ne 1300 za dojebanou kliku není moc.uvědom si že je to výměnou, a klidně se mu může stát, že jí bude muset dát brusičovi na podbrus, (vymačkaná pod ložiskem) pak s ní dojet na tvrdochrom, znova brusičovi aby jí přebrousil.takže to máš 2x hodinu brusič. tvrdochrom.a oprava návrtů po pitomcovi s kladivem. a to už vůbec neuvažuji rozkladívkovaný závity na primáru. tak co ty Jarine?? ještě bys chtěl mít takovou hodinovku???  )))))))
Datum: 18. srpna 2011 15:58
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Nebo gumovou palickou
Datum: 18. srpna 2011 14:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyz uz nedejboze musis rezat kladivem do kliky, tak aspon pres kus drve nebo silonu, nikdy kov na kov...
Datum: 18. srpna 2011 10:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Vim, ale říkám, že to jinak nešlo. To ložisko mi po tom lisování zůstalo na tý hřídeli, tak jsem ho musel kousek posunout než jsem se tam dostal stahovákem. A Klikar 1300 není moc??? SESA tu ma za 1000 novou. A šlo o jinou klikovku, která má načatý ložisko ( ta šla stáhnout krásně ) a 1200 za práci... přijde mi tedy dost, taky bych chtěl mít takovou hodinovou taxu. Ale dík za rady.
Datum: 18. srpna 2011 9:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ty si teda Jarin řezat do kliky kladivem
Datum: 18. srpna 2011 0:14
 kladivem jsi nejspíš na tý "hřídelce" roznejtoval trumpetu,že?? takže do motoru je to nepoužitelný. výměnou to není moc. představ si že ji musej po tobě a tvym kladivu opravit.
Datum: 17. srpna 2011 22:36
Jméno: začátečník
IP: uživatel12180
 Čau Draci... nevíte jak vypojit zadní světlo když chci sundat zadní plech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:20
 viz návod k obsluze a údržbě
Datum: 17. srpna 2011 20:20
 prvně zapojíš mozek a pak odpojíš světlo
Datum: 17. srpna 2011 20:16
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:50
 aj by som to vyskusal keby som mal doma starý prerušovač.. ale na to nechcem kupit nový aby som to pokazil lebo je to velmi háklivá vec, je tam medený drôt tenký ako vlasy a to šponuje ten šroub
Datum: 17. srpna 2011 20:50
Jméno: jawa
IP: uživatel10027
 Skus to, když to bude blikat blbě tak pootočíš tím šroubkem pod tou bakelitovou destičkou..
Datum: 17. srpna 2011 20:44
Datum: 17. srpna 2011 20:41
 já myslím že by se to dalo uregulovat na nějakou přijatelnou frekvenci i s těmi žárovkami
Datum: 17. srpna 2011 20:37
 oprava: blikat
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 Tak je na tom napsaný 21W tak 15W žárovky na tom budou svítit o dost rychlejc....
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 čau mám novou elektro instalaci na jawu 550 vše zapojeno šlape ale když zapnu na přepínači polohu na světla tak se mi spálí s víčka díky za odpovědˇi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 16:08
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec daval sem po dlouhe dobe motor zase do kupy a kdyz sem nasadil Stator na rotor tak to dolehlo az na sebe a po utazeny tech 2 sroubku co drzi stator..se to nehce otacet jelikoz to drhne..nevite kde by mohla byt chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:44
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 JO fechtl ten sroubek byl dlouhy dal sem podlozku ale tim to nei,,jo rotor sedi dobre..nemyslim ze bych ro rozklepal ty konce...nevim bud to chce zkouset a zkouset nebo nevim...ale zkousel jsem to docela dlouho dnes..
Datum: 17. srpna 2011 22:44
 ted jsem to psal kousek vejš, jestli jsi používal kladívko na vyndání kliky, tak sis roznejtoval konec hřídele a rotor nejde nasadit dost hluboko
Datum: 17. srpna 2011 22:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a co cívky?
Datum: 17. srpna 2011 20:26
 sedí ti rotor dobře na tom kolíku a konusu?
Datum: 17. srpna 2011 20:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Může to být moc dlouhý šroubek, kterým se šteluje odtrh
Datum: 17. srpna 2011 19:41
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 A co to je?? Fichtl? Jestli jo tak tak se podívej jestli tam stator pořádně sedí a jestli ti sedí dobře a rotor..
Datum: 17. srpna 2011 19:14
 nazdar. akou farbou linkujete? viem, ze zlata, ale ma to konkretny odtien? a druh? syntetika? popripade co by ste odporucili ak mam vrchny lak polyuretanom? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 13:20
 tak aby ste aj ostatni vedeli, bol mi na polyuretanovy lak odporucena zlata synteticka farba. Drzi to, nereaguje a ked sa to vylesti voskom (opatrne) nebude to poznat ani na dotyk, tak sa to da dobre vyhladit.
Datum: 18. srpna 2011 13:20
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem přemejšlel o zlaté fixe co se dá koupit v papírnictví...na kovu je to prej částečně permanetní, lae dle mě by to tam celkem drželo a nabylo by s tím možná taková sraní...a nebo nalepovaci by nemusely bejt k zahození...
Datum: 18. srpna 2011 13:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 copak barva... ale nalinkovat to pěkně, to je kumšt
Datum: 17. srpna 2011 22:01
 zlatá barva na náhrobky drží jak židovská víra
Datum: 17. srpna 2011 21:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já si otevřu sprej se zlatou barvou a tím to malým štětečkem nalinkuju a potom to přestříknu lakem bezbarvym...
Jo, otočím sprej vzhůru nohama vystříkám vzduch, pak to otočím, uštípu vrch a mám plechovku zlaté barvy...
Datum: 17. srpna 2011 21:19
|



|