slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  723  724  725  726  727  728  729  730  731  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Čau,nevíte čim to může být že motor nechce do otáček s filtrem,škube a dusí se,znečistěným filtrem to není,pač stačí nasadit jen chobot k airboxu a dělá to furt to samé. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
nebo skus přehodit jehlu na jinou drážku třeba se projeví změna
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
predstih
 
 
Datum: 22. srpna 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel6800    
Motor je po GO. A vše čisté...
 
 
Datum: 20. srpna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel12295    
Mám stym to samé...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co trysky jsou čisty?
 
 
Datum: 18. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: jara      E-mail:      IP: uživatel11530    
može to bít kroužkama že je máš zbroušení tak strácíš otáčky
 
 
Datum: 18. srpna 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdravim,tak jsem po dlouhé době složil můj motor: zvětšenej výfukáč+2 pomocné 3 kanál přes píst ,85 klika, jinak karbec série,výfuk též,hlava taky, jede to hezky,ale myslim že by to mělo ject ještě lépe,vím že to bude zabíjet sériovej karbec,ale zase se mi nechce kupovat karbec za 1500,- když výsledek je nejistý... Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel12314    
Vložku už nemám kde rozlisovat a pilovat to přes válec je asi kravina... Píst mi asi nezbývá než koupit.
 
 
Datum: 22. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
rozšiř sací kanál ve vložce na šířku pístu a spodní hranu vol nejméně 68mm od horní hrany válce......píst použij s kroužekm 2mm pod korunkou....má je třeba pan Bašek-brusírna Třebechovice pod Orebem......
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel6800    
Sací kanál je série, píst taky 1kr. ,nevíte někdo jak to vyřešit,aby tam ten třetí kanál byl k něčemu? Výfuk už mám hotov stačí pár svárů.... Dík.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
Zabíjí to hlavně výfuk.....kup alespoň Hikone,posaď ho na 30cm dlouhý koleno o vnitřnim průměru 28-29mm a udělej na něj cca 25cm dlouhou výletovku z trubičky o vnitřnim průměru 15-16mm.......mimojiné co sací kanál? rozšířenej,přečasovanej? Pokud ne,tak ho dolaď....a píst je jakej? Má kroužek výš u korunky(2mm)??...pokud máš klasickej 1Kr píst jako tu má sesa tak ten třetí kanál otvírá sotva milimetrovou škvírkou=to je moc málo.....Ať se daří.....přeju hodně úspěchů......
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepožereš,nezabereš.jednoduchá poučka na kterou přišli již naši pradědové...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci chtěl bych na mustnaga sehant bezkontaktní zapalováni, ale nechce se mi dávat 3200,- Nevíte o nějaké levnější variantě, která je stejně účinná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
NE,Vape moc doporučuju!
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel12289    
Zdravíčko.Vím že to je blbej dotaz ale kolik by ste dali maximálně za 21tku z papírama?Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
Záleží na prodejci a moto.....1)ježděnou s TP od mladýho kluka max 1500,- .....2)Ježděnou slušnou s TP od staršího pána 3000,- .....3)málo ježděnou originální neponičenou uloženku s TP 4500,-od staršího pána .....Skoro neježděnou parádní uloženku z pod deky z vytápěné místnosti s minimem kazu a bez poničení a bez následků kutilů s živym TP klidně 8000,-
 
 
Datum: 18. srpna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel12289    
jj díky moc
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4000 spadnou jen do motoru jak nic
 
 
Datum: 18. srpna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by byla pozlacená a posázena diamanty tak klidně 100 000,- ;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
pokud je v super stavu třeba jak mam ja že sviti troubi startuje na poprví tak bych dal tak max 4000,-
 
 
Datum: 18. srpna 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: kurcza      IP: uživatel8276    
já ji mám za 3000,-
 
 
Datum: 18. srpna 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci má někdo na fichtlovi 14zub jenom chcu vjedet kolik to jede ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 12Z je najlepší a dokonca najmenej žere...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO neGO s 12 to jede nejlíp....po rovině super do kopce ujde akorát s kopce se nedá tolik přetáčet...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
delal sem GO motoru tak doufam ze to pojede rychlejš
 
 
Datum: 19. srpna 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
mám seriovku ale se 14 zubym sekundárkem a udělám na tom stejný točky jako na dvojku
 
 
Datum: 18. srpna 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jezdec se 14ti zubem nepředjede jezdce s 13ti zubem i přes to že jezdec s 14ti zubem je lehčí o 25kg. motory naladěny cca na stejno.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš seriovku tak je to utrpení
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
sice ti to pojede rychle z kopce a po rovině ale do kopečka mužeš běžet vede fichtla nebo tlačit uplně ;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11982    
Zdravím. Mám problém se svou motorkou Jawa Dandy 50 se silnějším 4,6 kW motorem. Nemůžu jí za boha našlápnout, ale roztlačit jde. Jede normálně úplně nádherně, ale našlapování za studena ještě trochu jde ,ale taky ne jak to bývalo (dřív na 2. našlápnutí se sytičem nádhera) a za tepla ji už vůbec nenašlápnu. Nevíte čím to může být? Svíčky jsem měnil už 3, těma to není. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci předělávám 23 na cross a někdo mi řikal at tam dám jiný trysky ale já nevím jaký tam mam dát a jakej je rozdíl v ízdě s hlavní tryskou 78 a nebo 72 a s triskou volnoběh. 38 a nebo 60 dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12294    
Pojede ti to nepatrně líp, pokud ale přidáš víc vzduchu (třeba přímý sání). Jinak bude v karburátoru víc benzínu, který se nestačí spálit.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pokud mas origo filtr a vyfuk, tak nech trysky originalni... 38 a 68. S velkou tryskou to hovno pojede a bude se to ulevat... Davat tam vetsi trysky, nez je potreba, je TUZING nejvetsiho kalibrum. Kdyz vidim na motoinzerci inzeraty, kde pisou: Lestene kanaly, tuningova svicka a provrtana tryska, tak je mi na bliti.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Jani      E-mail:      IP: uživatel12287    
Čus, poradí mi prosím někdo ohledně Stadionu S22. Manža ho dává dokupy.Ráda bych mu koupila na Moped tachometr. Poradite mi, kde sehnat, či jaký koupit?Díky J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
renovuje ho nebo ho jen uvádí do provozu? jestly ho jen chce sprovoznit pro běžný používání tak tam de dat jakejkoliv tachometr na jízdní kolo
 
 
Datum: 19. srpna 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
hoj, hele pasovalo by magneto z babetty 210 na fichtla i se zapalkem ? byla by to nejaka vyhoda ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: cezeta111      IP: uživatel11232    
Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000. Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,vyměňuju na své jawě 550 bronzové pouzdra v kterých je uložena převodovka.A chtěl bych se Vás zeptat jak to,že toto bronzové pouzdro http://www.motokramek.cz/pouzdro-katreru-otevrene-pionyr/ je menší než to co tam mám origo staré a jak to že nemá tuto mazací drážku jako na tomto pouzdru http://www.motokramek.cz/pouzdro-uzavrene-pionyr/??Já ji tam totiž na tom levém otevřeném starém pouzdru mám.Nevadí že je to pouzdro menší??Mám na něm třeba tu drážku udělat??A když je dám do karteru musím je ještě něčím vystružit??Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
kdybys tam chtel dodelat tu drážku tak asi na soustruhu , ale jinak by si mel poradit výstružník :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A čím to mám upravit??Jakým nástrojem?
 
 
Datum: 18. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stává se že to uzavřené pouzdro je málo hluboké. po nasazení je třeba vhodně upravit, jinak to špatně sedí. mazací drážky jsou vhodné.
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
zdarec. mám čz 175/477 s olejovým čerpadlem a pár lidí říkalo že už se jim s tím čerpadlem podařilo zadřít. Myslíte že bude lepší ředit přímo do nádrže 1:50 ? Ale zase sem se tu někde dočetl že jak čerpadlo jednou odstavím, tak už nikdy nebude fungovat, tak nevím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maže to podle potřeby a podle otáček a poluhy šoupátka... takže když to bude n avolnoběh dávat kecnu 1:60 tak je to v klidu... na volnoběh to přece nenecháváš půl dne ;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Tak to vím že to tam tlačí olej podle toho jak moc vezmeš za plyn ale říkám že se mi zdá že při nízkých otáčkách tam toho oleje de příliš málo. A jak píše výrobce že maže v rozmezí 1:100 až 1:20, tak si myslím že i kdyby to mazalo 1:70, tak je to málo i na volnoběžné otáčky.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maže to přesně podle potřeby motoru víš
 
 
Datum: 18. srpna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
Tak já to ještě zkusím s čerpadlem, akorát se mi zdá že když to mám v nízkých otáčkách tak to maže hodně málo a kyž tomu dám pořádně zahulit, tak je za mnou dýmu že nezávidím těm lidem co jedou za mnou
 
 
Datum: 18. srpna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako majitel 125/476 s čerpadlem ti povím že funkce čerpadla je tak jednoduchá že tam neni nic co se muže pokazit... takže pokud si hlídáš hladinu oleje tak nezadřeš..
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, ve většině případů platí, že nezadírá čerpadlo, ale blbost majitele...
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čerpadla se povětšínou nerozbíjej, ale lidi zapomínaj dolejvat olej
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
johny 15 jestli si to viděl jako vyděl tak tos viděl asi dost blbě
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo tohle už sem vyděl bylo to na jawamanii když se řešilo slovo bastl :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako dílů škoda ale kdyby se to dalo do laku a dodělalo tak to vypadá super :-D :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nechápu co ty lidi vedlo to takhle sprasit to je na přesdržku!
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdu blejt
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To som videl fakt zaujimavá kombinácia :-D mini manet
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nechcem tu zbytočne robiť inzerciu ale fakt ma to dostalo takto polepiť :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jirkal      IP: uživatel7674    
ahoj,seso chtěl bych se zeptat jestli je nějaká novinka kolem těch napínáků na jawu dandy 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stale cekam na jawu az mi je doda,, prez jawu nejede vlat a tak musim cekat,,sesa
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdarec kluci. Neví někdo jak poznám, sám doma jestli je klikovka rozcentrovana? Zůstalo mi na ní to ložisko a já se s tím pral celý den s citem. Nakonec jsem musel ložsko upnout do svěráku, vzít kladívku a prostě bouchat do té hřídelky jiná možnost už nešla. A teď právě nevím jestli jsem s tím nehnul. Druhá klikovka se špatným ložiskem mi ani pomocí vašich rad rozlisovat nešla a když jsem se ptal na repas tak výměnou 1300,- což mi přijde dost. Dík za ohlasy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12329    
Jestli jsi z Ústeckého kraje, tak zkus přímo "Stará pérovna" v Ústí - Božtěšicích. Tam dělají snad všechno co se týká těhle motorek počínaje dílama na motorky a konče vyplétáním kol
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Ja jsem Ústecký kraj. Klikar dík za radu, to by se už dalo za tyhle ceny. Jen musím zjistit kde mi to udělaj.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
pokud ti jde jen o to dát novou ojnici(starou se nevyplatí opravovat) tak je to běžně kolem 800 i s materiálem. a jestli ti jde o přecentrování tak to je tak tech 200-300
 
 
Datum: 18. srpna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opava service krumer
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Klikar Nebudem se tady dohadovat ne.. :-) Ano máš pravdu a zapomněl jsem to taky poznamenat, že je tolik klikovek co se snimi dělalo psí kusi a nikdo to ani neví a jezdí do dnes. Taky mi právě jeden radil kašli na to majzni do toho, je to jen fichtl. A proto jsem vzal tu druhou co jsem měl, do které jsem netloukl a vypadá vpořádku, ale prostě zvoní i když jinej kamarád co dělá auta mi řekl to je dobrý to nic není to je jen do fichtla. Stejně jsem s ní do krámu jel, a že tam nechám vyměnit to ložisko. No a tam mi řekl právě tohle a za novou chtěl 2tis. Mě jde o tu nejlevnější a účinou variantu dělám to jen pro synovce na naučení a proto mi stačilo jen vyměnit to ložisko a vycentrovat. Postul a kde u vás?
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás 300.přelisování a vycentrování
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě doplněk, 98% klikovek je poškozenejch nevhodnejma montážníma postupama. myslim že se můžu oprávněně domnívat že zrovna ta tvoje nepatří mezi ty dvě zbývající procenta.mimochodem nevim jak jsi došel k tomu že má opravář od práce 1200 když chce za repas 1300. ojnice je kolem 500. toť vše
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seš jak tatar. on musí mít takovou cenu když je dělá výměnou, chápeš to?? ano máš pravdu, opravoval jsem i kliky z motocyklů jejich názvy jsi ještě ani neslyšel. proto vim že ta hodinovka není tak slavná jak si myslíš...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych chtěl vidět jak gumovou paličkou sundáváš ložisko
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Klikar, psal jsem, že tuhle kliku jsem na výměnu nedával. Na výměnu jsem dával jinou klikovku, která má špatný ložisko. Ta je z jinýho motoru a šla vylisovat v pohodě. Takže koupim tu za litra a bude to. Jen se mi líbí, že si to ani neviděl a hned soudíš jakej jsem blbec. Jak jsem již psal, jednalo se asi o 3 ranky, abych se tam dostal dvourameňákem a pak jsem ložisko vytáhl jím. A bral bych takovou hodinovku, já mám 100,- a moje práce se s touhle nemůže bohužel ani trošičku rovnat. Ale je vidět, že tomu rozumíš, asi je děláš co? Ale věř, že ani jedno co tady píšeš ta klika nemá, jinak by letěla hned do šrotu. Ale jinak díky všem za postřehy chtěl jsem pohou radu.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tě všechno zradilo,pomůže ti kladivo....
 
 
Datum: 18. srpna 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne 1300 za dojebanou kliku není moc.uvědom si že je to výměnou, a klidně se mu může stát, že jí bude muset dát brusičovi na podbrus, (vymačkaná pod ložiskem) pak s ní dojet na tvrdochrom, znova brusičovi aby jí přebrousil.takže to máš 2x hodinu brusič. tvrdochrom.a oprava návrtů po pitomcovi s kladivem. a to už vůbec neuvažuji rozkladívkovaný závity na primáru. tak co ty Jarine?? ještě bys chtěl mít takovou hodinovku???:-))))))))
 
 
Datum: 18. srpna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Nebo gumovou palickou :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kdyz uz nedejboze musis rezat kladivem do kliky, tak aspon pres kus drve nebo silonu, nikdy kov na kov...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Vim, ale říkám, že to jinak nešlo. To ložisko mi po tom lisování zůstalo na tý hřídeli, tak jsem ho musel kousek posunout než jsem se tam dostal stahovákem. A Klikar 1300 není moc??? SESA tu ma za 1000 novou. A šlo o jinou klikovku, která má načatý ložisko ( ta šla stáhnout krásně ) a 1200 za práci... přijde mi tedy dost, taky bych chtěl mít takovou hodinovou taxu. Ale dík za rady.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ty si teda Jarin řezat do kliky kladivem
 
 
Datum: 18. srpna 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladivem jsi nejspíš na tý "hřídelce" roznejtoval trumpetu,že?? takže do motoru je to nepoužitelný. výměnou to není moc. představ si že ji musej po tobě a tvym kladivu opravit.
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: začátečník      IP: uživatel12180    
Čau Draci... nevíte jak vypojit zadní světlo když chci sundat zadní plech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz návod k obsluze a údržbě
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvně zapojíš mozek a pak odpojíš světlo :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý! prosím elektrikára o pomoc. Keby som použil tento prerušovač smerových svetiel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri.html a by som použil iba 15W žiarovky a by som nemal ani kontrolky čo by sa stalo? začali by blikať rýchlejšie? Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj by som to vyskusal keby som mal doma starý prerušovač.. ale na to nechcem kupit nový aby som to pokazil lebo je to velmi háklivá vec, je tam medený drôt tenký ako vlasy a to šponuje ten šroub
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10027    
Skus to, když to bude blikat blbě tak pootočíš tím šroubkem pod tou bakelitovou destičkou.. :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lebo original chema pre vývozný kapotovaný mustang dokonca predpíše 30W prerušovač ale to asi bude dokopy 30W http://jencomoto.wbs.cz/blinkrbateria-1_original_original.jpg
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že by se to dalo uregulovat na nějakou přijatelnou frekvenci i s těmi žárovkami
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava: blikat
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak je na tom napsaný 21W tak 15W žárovky na tom budou svítit o dost rychlejc....
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: dominos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám novou elektro instalaci na jawu 550 vše zapojeno šlape ale když zapnu na přepínači polohu na světla tak se mi spálí s víčka díky za odpovědˇi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec daval sem po dlouhe dobe motor zase do kupy a kdyz sem nasadil Stator na rotor tak to dolehlo az na sebe a po utazeny tech 2 sroubku co drzi stator..se to nehce otacet jelikoz to drhne..nevite kde by mohla byt chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
JO fechtl ten sroubek byl dlouhy dal sem podlozku ale tim to nei,,jo rotor sedi dobre..nemyslim ze bych ro rozklepal ty konce...nevim bud to chce zkouset a zkouset nebo nevim...ale zkousel jsem to docela dlouho dnes..
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem to psal kousek vejš, jestli jsi používal kladívko na vyndání kliky, tak sis roznejtoval konec hřídele a rotor nejde nasadit dost hluboko
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
a co cívky?
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedí ti rotor dobře na tom kolíku a konusu?
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Může to být moc dlouhý šroubek, kterým se šteluje odtrh
 
 
Datum: 17. srpna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel12095    
A co to je?? Fichtl? Jestli jo tak tak se podívej jestli tam stator pořádně sedí a jestli ti sedí dobře a rotor..
 
 
Datum: 17. srpna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar. akou farbou linkujete? viem, ze zlata, ale ma to konkretny odtien? a druh? syntetika? popripade co by ste odporucili ak mam vrchny lak polyuretanom? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aby ste aj ostatni vedeli, bol mi na polyuretanovy lak odporucena zlata synteticka farba. Drzi to, nereaguje a ked sa to vylesti voskom (opatrne) nebude to poznat ani na dotyk, tak sa to da dobre vyhladit.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já jsem přemejšlel o zlaté fixe co se dá koupit v papírnictví...na kovu je to prej částečně permanetní, lae dle mě by to tam celkem drželo a nabylo by s tím možná taková sraní...a nebo nalepovaci by nemusely bejt k zahození...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
copak barva... ale nalinkovat to pěkně, to je kumšt :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlatá barva na náhrobky drží jak židovská víra ;-)
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já si otevřu sprej se zlatou barvou a tím to malým štětečkem nalinkuju a potom to přestříknu lakem bezbarvym... Jo, otočím sprej vzhůru nohama vystříkám vzduch, pak to otočím, uštípu vrch a mám plechovku zlaté barvy...
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:19
 
<  723  724  725  726  727  728  729  730  731  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 14:44:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu