Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Ahoj draci, potřebuji radu ohledně mé babetty 207 rok výroby 1979. Vytáhl jsem ji po době co jsem na ní nejezdil a nechce startovat přitom jsem kompletně vyčistil karburátor a nastavil plovák, vyměnil fajvku, tyristor mám nový a prostě nenastartuje, svíčku jsem také vyčistil, nevíte někdo co by ještě mohlo pomoct? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 14:45
 Ok tak zkus tu indukci no ;P
Datum: 10. července 2012 14:45
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Hele tyristor mám dobře zapojený, protože tyristor mám nový a tam jsou barvy kabelu přímo označený, ukostřený by to taky mělo být dobře protože do teď mi to chodilo, takže problém bude v cívce....
Datum: 10. července 2012 11:06
 Vem to postupně... kabel jeslti je utazenej v cívce  taky se mi stalo že sem to měl hodne povolený a házelo to mezi kontaktem cívky a kabelem... a jiskru zkousej na kabelu  . pak jeslti je ukostrená indukce... kabel od zapalování k indukčce.... no ale tyrystror... ztejtra bych ti mohl vyfotit a napsat jak to mám zapojený  takm je to složitější.. a pak snímač, a cívka..
Datum: 09. července 2012 21:07
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Pánové tak to vůbec nehází jiskru takže bych to viděl na elektrikáře.
Datum: 09. července 2012 18:55
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 To si nemyslím, spíš ještě zkusím jestli to vůbec dává jiskru..... simerinky by byla až poslední možnost....
Datum: 09. července 2012 14:25
 co takhle simerinky na klice?
Datum: 08. července 2012 21:13
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Zkusil jsem tvoji radu ale nejspíš to bude elektrika když ani takhle nic.... jinak děkuji za rady....
Datum: 08. července 2012 17:58
 Jojo.. ja sem to taky cet docela s prekvapenim  ale dava to smysl no... dobrá knížka.. napiš jeslti ti to pojede
Datum: 08. července 2012 13:17
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Aha, tak to ti děkuji za radu kterou jsem dosud neznal, aspoň už vím pro příště, díky
Datum: 08. července 2012 12:49
 ....pro výkon motoru a spotřebu duležitejší je součinnost systemu běhu naprázdno a částečného zatížení. V tomot případě system běhu naprázdno působí uplně soubežne s činností regulační jehly při částečném zatížení. Protože toto moc motocyklistů neví, podcenují často správné seřízení běhu naprázdno. Běh na prázdno je to nejduležitější co na karburátoru seřídit. Prorotože správným nastavením může být ivlivněna akcelerace a aspotřeba. Rec. z knihy JAWA od Jiřího Dočkala.... Zkráceno  -> Tedy: Na nastavení šrouby směsi závisí jízdní vlastnosti celého stroje.... Asi takhle by se to dalo říct zjednodušeně
Datum: 08. července 2012 10:13
 nene.. myslim že když to maž utažený ten šroub na smes tak nemusíš vubec nastartovat.... ja si to precet ze to má bejt asi tec pul otacky povolený... tak sem to povolil nakpnul a pak seřizoval ... protože když sem to pak třeba uplně dotáhl tak to hned chcíplo a už sem to nenastartoval !  fakt to zkus
Datum: 08. července 2012 10:00
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 to sice jo ale pak snad nenastartuješ ne? měl bys to mít dotáhlé obě a pak ladit ne?
Datum: 08. července 2012 0:32
 no tak jak mas sroubek na smes... to je ten v pravo jestli se nepletu tak ten má bejt myslim asi o 1/2 otáčky povolenej.. možná až o otáčku,,,
Datum: 07. července 2012 19:13
 Právě že je suchá, já mám rozštelovaný karburátor takže homám dotažený ma ma. volnoběh a směs...
Datum: 07. července 2012 17:12
 hele a kjdyž to zkusíš a pak sundáš svíčku.. je mokrá nebo ne ?
Datum: 06. července 2012 9:59
 ja babě moc nehovim ale pokud dává jiskru skusil bych stříknout trochu benzínu pod svíčku.....a měla bi naběhnout pokud je zapalko a zbytek motoru v poho...
pak už jen je to v kar buraci...kdyžtak písni na meil
Datum: 05. července 2012 18:58
|



|