Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 čus, včera sem s mím fichtlem jezdil a dneska my na slapnutí chytnul a hned chcíp, když sem se ho pokoušel roztlačit, tak mi párkrát škyt a nic. Karbec a trysky čistý, svíčka taky a háže jiskru. Nevíté co by s tim mohlo být? Předem dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2012 0:15
 Ono je lepší stříknout do karbece, protože pod svíčkou to jednou řachne a hotovo. Když se stříkne do karbece nebo pod kliku tak se to nějakou dobu odpařuje a místama běží až 2 minuty. Jinak buď elektrika, nebo pokud je to po výbrusu tak se připekly kroužky. Soused u pionýra kroužky 3x zapek než to zajel.
Datum: 08. září 2012 0:15
Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 Celej motor mám po GO takže simerinky musí bejt OK, dl sem mu pod svíčku a nic furt to samí, párkrát škytne a konec. Taky si myslim ýe by to mohlo bejt kondenzátorem nebo cífkou.
Datum: 06. září 2012 13:37
Jméno: uciytel
IP: uživatel14434
 kondenzátor
Datum: 06. září 2012 13:34
 Hmmm. Tomu se říká náhlá smrt. Zkus ještě jeden fígl. Otevři benzín, ale necupuj. Vem injekční stříkačku a prachsprostě asi 1ml benzínu s olejem 1:40 stříkni sacím otvorem do karbece(co nejdál) a zkus to roztlačit(nenašlapuj, buď to uchčiješ a nebo ti to urve nohu  . Zaručuju se ,že to převodům neuškodí, mustanga jsem musel před go takhle startovat v zimě, protože cupák mi nějak nechodil). Jestli se to nerozjede ani na 5 sekund tak hledej závadu v elektrice. Pokud by ale nějakou dobu držel a pak se tvářil jako by mu docházel benzín a pak chcíp tak je to karbec(bude zrychlovat a pak zdechne). Pokud jsou připečený kroužky tak většinou to střílí do karbece. a pokud nechytne, tak buď to se něco opravdu vysralo mechanicky(např propálenej píst, nebo jako kámoš píst ruplej podle osy čepu  myslím si že by to bylo sakra slyšet) nebo spíš je něco v elektrice(leda jestli se nevytelily simerinky tak, že z nich zbyly akorát ty kovový výztuhy na vnějším obvodě). Svíčku jsem měl n14c, na elektrody jsem nešahal a nechal jsem je tak jak jsou od výroby. Občas se mi stává že se v neodrušené fajfce(kratší česká) vypálí ta jehla co má fungovat jako kontakt, a nebo v odrušený že se přepálí ten odpor(svíčka sice hází ale ten průvan ve válci jí dokáže sfouknout). Uvidíš co to udělá, kdyžtak to sem hoď a zkusím vymyslet co s tím.
Zkus to nejdřív roztlačit s lehkým nacupováním(aby to z karbece nechalo ven, asi 2s), kdyby nic tak zkus co sem výše napsal.
Datum: 06. září 2012 0:25
Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 Fichla mam po výbrusu, takže ho moc neženu, jezdím vždycky na čtvrt plynu občas přidam do kopce, svíčka je mokrá, včera když sem ho startoval, tak sem mu nacupoval až začal z karbece týct benzín a vždycky mi chytil na šlápnutí, takhle to dělám vždycky a bylo to vpoho, ale dneska mi to po našlápnutí chytlo ale hned mi to chcíplo... :/
Datum: 05. září 2012 20:31
 Jestli si to někde honil terénem, možná si připek kroužky(sundat hlavu a válec a vyndat a zandat, popř oškrábat, ale to bych řešil na posledním místě, stejně jako by mohly bejt v háji simerinky, ale obojí je málo míň pravděpodobný). Přivod paliva by to mohl dělat taky. když mu teče málo benzínu tak by mohl vynechávat ve vyšších otáčkách po nějaký době jízdy když klesne hladina(když čistíš karbec, čistíš i jehlovej ventil na plováku? Já tohle řešil dva roky než sem si to uvědomil). Když to párkrát prošlápneš bez zapalování a vyndáš svíčku tak by měla být mokrá, pokud neni tak je to rozhodně v karbeci. pokud ale je tak to může být i elektrika(ale jestli svíčka háže tak by měl i na roztlačení chytit pomalu v jakýkoliiv poloze předstihu). A nebo jsi možná málo nebo moc nacupoval.....
Datum: 05. září 2012 19:28
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 A co přívod paliva? Je čistý?
Datum: 05. září 2012 19:14
|



|