slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
čus, včera sem s mím fichtlem jezdil a dneska my na slapnutí chytnul a hned chcíp, když sem se ho pokoušel roztlačit, tak mi párkrát škyt a nic. Karbec a trysky čistý, svíčka taky a háže jiskru. Nevíté co by s tim mohlo být? Předem dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 0:15
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Ono je lepší stříknout do karbece, protože pod svíčkou to jednou řachne a hotovo. Když se stříkne do karbece nebo pod kliku tak se to nějakou dobu odpařuje a místama běží až 2 minuty. Jinak buď elektrika, nebo pokud je to po výbrusu tak se připekly kroužky. Soused u pionýra kroužky 3x zapek než to zajel.
 
 
Datum: 08. září 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
Celej motor mám po GO takže simerinky musí bejt OK, dl sem mu pod svíčku a nic furt to samí, párkrát škytne a konec. Taky si myslim ýe by to mohlo bejt kondenzátorem nebo cífkou.
 
 
Datum: 06. září 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: uciytel      IP: uživatel14434    
kondenzátor
 
 
Datum: 06. září 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Hmmm. Tomu se říká náhlá smrt. Zkus ještě jeden fígl. Otevři benzín, ale necupuj. Vem injekční stříkačku a prachsprostě asi 1ml benzínu s olejem 1:40 stříkni sacím otvorem do karbece(co nejdál) a zkus to roztlačit(nenašlapuj, buď to uchčiješ a nebo ti to urve nohu:-). Zaručuju se ,že to převodům neuškodí, mustanga jsem musel před go takhle startovat v zimě, protože cupák mi nějak nechodil). Jestli se to nerozjede ani na 5 sekund tak hledej závadu v elektrice. Pokud by ale nějakou dobu držel a pak se tvářil jako by mu docházel benzín a pak chcíp tak je to karbec(bude zrychlovat a pak zdechne). Pokud jsou připečený kroužky tak většinou to střílí do karbece. a pokud nechytne, tak buď to se něco opravdu vysralo mechanicky(např propálenej píst, nebo jako kámoš píst ruplej podle osy čepu:-)myslím si že by to bylo sakra slyšet) nebo spíš je něco v elektrice(leda jestli se nevytelily simerinky tak, že z nich zbyly akorát ty kovový výztuhy na vnějším obvodě). Svíčku jsem měl n14c, na elektrody jsem nešahal a nechal jsem je tak jak jsou od výroby. Občas se mi stává že se v neodrušené fajfce(kratší česká) vypálí ta jehla co má fungovat jako kontakt, a nebo v odrušený že se přepálí ten odpor(svíčka sice hází ale ten průvan ve válci jí dokáže sfouknout). Uvidíš co to udělá, kdyžtak to sem hoď a zkusím vymyslet co s tím. Zkus to nejdřív roztlačit s lehkým nacupováním(aby to z karbece nechalo ven, asi 2s), kdyby nic tak zkus co sem výše napsal.
 
 
Datum: 06. září 2012 0:25
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
Fichla mam po výbrusu, takže ho moc neženu, jezdím vždycky na čtvrt plynu občas přidam do kopce, svíčka je mokrá, včera když sem ho startoval, tak sem mu nacupoval až začal z karbece týct benzín a vždycky mi chytil na šlápnutí, takhle to dělám vždycky a bylo to vpoho, ale dneska mi to po našlápnutí chytlo ale hned mi to chcíplo... :/
 
 
Datum: 05. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli si to někde honil terénem, možná si připek kroužky(sundat hlavu a válec a vyndat a zandat, popř oškrábat, ale to bych řešil na posledním místě, stejně jako by mohly bejt v háji simerinky, ale obojí je málo míň pravděpodobný). Přivod paliva by to mohl dělat taky. když mu teče málo benzínu tak by mohl vynechávat ve vyšších otáčkách po nějaký době jízdy když klesne hladina(když čistíš karbec, čistíš i jehlovej ventil na plováku? Já tohle řešil dva roky než sem si to uvědomil). Když to párkrát prošlápneš bez zapalování a vyndáš svíčku tak by měla být mokrá, pokud neni tak je to rozhodně v karbeci. pokud ale je tak to může být i elektrika(ale jestli svíčka háže tak by měl i na roztlačení chytit pomalu v jakýkoliiv poloze předstihu). A nebo jsi možná málo nebo moc nacupoval.....
 
 
Datum: 05. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
A co přívod paliva? Je čistý?
 
 
Datum: 05. září 2012 19:14
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 18:58:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu