česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel2324    
Ahoj Draci! Potřebuju radu s Mustangem. Nedávno jsem ho vyndal z garáže kde stál asi 12 let a po rozpůlení motoru jsem vyměnil hřídel předlohy na které chyběl zoubek, ostatní kolečka byly ok. Podle návodu jsem složil převodovku a celý motor. Vše je origo, jen mám nové ferodo lamely. Předstih 1.6mm podle žárovky a odtrh podle měrky 0.45mm, ale když zařadím z 1 na 2, tak velmi klesnou otáčky a motor se zase dlouhou dobu vytáčí. To samé i z 2 na 3. Podle tachometru na 1 jedu něco přes 20km/h na 2 přes 40km/h ale na 3 už sotva 50km/h. Svíčka má krásně cihlovou barvu, je to Brisk N15C. Trysky a karbec jsou vyvařené v octě, takže by to mělo být čisté. Přívod paliva také ok. Výfuk a koleno vyčištěno petrolejem a poté vypáleno. Všude jsem dal nové těsnění. Akorát mě napadají pístní kroužky, protože jsou tam od zakoupení motocyklu v roce +-73. Děkuji za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
odtrch by sel ale davej 0,4 a prectich zalezi jak u kteryho fichtla kazdej podpaluje smes jinak ja muzu mit malej a stejne mi to toci hodne
 
 
Datum: 18. června 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak krouzky jsou nejspis hodne spatny mozna i valec a ten prectich je velkej tak se nediv ze to toci a nema sili normalne sestelovanej fichtl toci na 2. 40km max. a kdyz zaradic tak to utahne dobre
 
 
Datum: 18. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Volnoběh to drží stále i po zahřátí po jízdě a po přidání hned spadnou zase na volnoběh. Ale za tepla už je takový línější. Start se povede někdy na poprvé nejhůře na potřetí. Odpoledne na to vlítnu a zkusím tedy profoukat kompresorem filtr, nebo seženu nový, poté se kouknu na vůli kroužků, zkontroluji gufera a tlakoměr doufám v dílně někde také najdu. Každopádně děkuji za všechny rady a večer vám sem napíšu jestli to frčí.
 
 
Datum: 18. června 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Gufera pokud jsou původní musíš vyměnit.Taky dělají špatný start.Změř tlak ve válci tlakoměrem s zpětným ventilkem.pokud bude tlak 9,5-10atm je to v něčem jiném-třeba vzduch.filtr.pokud bude 7-8,5 atm nebo nižší pak je třeba výbrus nebo alespoň nové pístní kroužky.Co ti to dělá při větším zahřátí?Padají otáčky po přidání na místě pěkně do volnoběhu nebo se to chvíli drží a potom to spadne.Další věc je ,jestli po složení kártrů všechny hřídelky chodí volně.
 
 
Datum: 18. června 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6424    
Muj typ je vzduchovej filtr!!! Po tech letech je uz nepruchozi......
 
 
Datum: 18. června 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Děkuji za radu půjdu to vyzkoušet a gufera zkontroluji.
 
 
Datum: 18. června 2009 8:42
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej do válce samotný kroužek ,asi 2cm hluboko a zjisti si jaká je vůle mezi konci kroužků. Je-li větší než 0,8mm, musíš dát kroužky nové nebo výbrus. Záleží jaká je tloušťka starého kroužku oproti novému.Nezmínil jsi gufera.Po takové době možná nebudou těsnit.
 
 
Datum: 18. června 2009 8:12
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:55:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu