|
 Ahoj Draci! Potřebuju radu s Mustangem. Nedávno jsem ho vyndal z garáže kde stál asi 12 let a po rozpůlení motoru jsem vyměnil hřídel předlohy na které chyběl zoubek, ostatní kolečka byly ok. Podle návodu jsem složil převodovku a celý motor. Vše je origo, jen mám nové ferodo lamely. Předstih 1.6mm podle žárovky a odtrh podle měrky 0.45mm, ale když zařadím z 1 na 2, tak velmi klesnou otáčky a motor se zase dlouhou dobu vytáčí. To samé i z 2 na 3. Podle tachometru na 1 jedu něco přes 20km/h na 2 přes 40km/h ale na 3 už sotva 50km/h. Svíčka má krásně cihlovou barvu, je to Brisk N15C. Trysky a karbec jsou vyvařené v octě, takže by to mělo být čisté. Přívod paliva také ok. Výfuk a koleno vyčištěno petrolejem a poté vypáleno. Všude jsem dal nové těsnění. Akorát mě napadají pístní kroužky, protože jsou tam od zakoupení motocyklu v roce +-73. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 odtrch by sel ale davej 0,4 a prectich zalezi jak u kteryho fichtla kazdej podpaluje smes jinak ja muzu mit malej a stejne mi to toci hodne
Datum: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak krouzky jsou nejspis hodne spatny mozna i valec a ten prectich je velkej tak se nediv ze to toci a nema sili normalne sestelovanej fichtl toci na 2. 40km max. a kdyz zaradic tak to utahne dobre
Datum: 18. června 2009 17:22
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Volnoběh to drží stále i po zahřátí po jízdě a po přidání hned spadnou zase na volnoběh. Ale za tepla už je takový línější. Start se povede někdy na poprvé nejhůře na potřetí. Odpoledne na to vlítnu a zkusím tedy profoukat kompresorem filtr, nebo seženu nový, poté se kouknu na vůli kroužků, zkontroluji gufera a tlakoměr doufám v dílně někde také najdu. Každopádně děkuji za všechny rady a večer vám sem napíšu jestli to frčí.
Datum: 18. června 2009 10:29
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Gufera pokud jsou původní musíš vyměnit.Taky dělají špatný start.Změř tlak ve válci tlakoměrem s zpětným ventilkem.pokud bude tlak 9,5-10atm je to v něčem jiném-třeba vzduch.filtr.pokud bude 7-8,5 atm nebo nižší pak je třeba výbrus nebo alespoň nové pístní kroužky.Co ti to dělá při větším zahřátí?Padají otáčky po přidání na místě pěkně do volnoběhu nebo se to chvíli drží a potom to spadne.Další věc je ,jestli po složení kártrů všechny hřídelky chodí volně.
Datum: 18. června 2009 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 Muj typ je vzduchovej filtr!!! Po tech letech je uz nepruchozi......
Datum: 18. června 2009 9:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Děkuji za radu půjdu to vyzkoušet a gufera zkontroluji.
Datum: 18. června 2009 8:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej do válce samotný kroužek ,asi 2cm hluboko a zjisti si jaká je vůle mezi konci kroužků. Je-li větší než 0,8mm, musíš dát kroužky nové nebo výbrus.
Záleží jaká je tloušťka starého kroužku oproti novému.Nezmínil jsi gufera.Po takové době možná nebudou těsnit.
Datum: 18. června 2009 8:12
|



|