|
 Zdarec, mám 350/639 a mažu polosyntetikou v poměru 1:50. Známý mi doporučil že můžu dávat i plnou syntetiku v poměru 1:100 a výfuky budu mít čisté jako na 4T a bez žádného dýmu.  Co na to říkáte? Vyplatí se to nebo je to zbytečnost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 21:58
 no protože zrovna tenhle výrok se mi líbil... muj úsudek je mazat čímkoliv co maže a nestojí moc peněz. čili M2T ... ja si na nej stezovat nemuzu... že by extra karbonoval se u mojich motorek říct nedá.... po 30ti tis sem rozdělal výfuk na číze a žádné bájné hroudy karbonu nebyl.. vlasně v něm nebylo nic... zakarbonovaný píst od M2T sem videl jen u pionýra.. u čz ani v kývačce 250 sem nic takové neměl.
Datum: 10. října 2011 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 A vůbec.....Proč vlastně papouškuješ moje výroky,když si zřejmně nepochopil o čem se psal? To nemáš vlastní úsudek? Vlastní názor? Tady je vás takle hafo....a když napíšu že se má řetěz mazat hovnama,tak všichni začnete mazat řetěz hovnama.....a eště budete psat jak vám to zvedlo "víkon" ..... to jen tak pro zamyšlení....standa
Datum: 10. října 2011 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 Cezetak: vole 639 neni kejvačka! Jako nebál bych se polosyntetiku 1:50....ale určitě ne plnou.....už jen kvůli továrně blbě řešenejm přefukum který sou stabilně plný karbonu at jezdíš na minerál nebo na polosyntézu.....
Datum: 09. října 2011 23:14
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 mažu pionýra 1:50 s M2T.. klika na jehlách. Vše OK
Datum: 09. října 2011 21:33
 má pravdu ten Bakoun!!  ) jen bych upřesnil že se máš řídit podle výrobce motoru a ne podle výrobce oleje...
Datum: 09. října 2011 19:39
 válec s plnou syntetikou umažeš i 1:100 lehce...problém nastává s ložisky na klice a bronzovým futrem na ojnici...pokud máš jehlový ojniční ložisko tak do těch 1:40  jinak se drž 1:33
Datum: 09. října 2011 17:47
 Mě se to taky nezdá, vždyť ten dým není zas až tak špatný
Datum: 09. října 2011 17:30
 standa tu cca 2 dny zpět napsal "čím lepší olej motoru dopřeješ, tím vic mu dáváš na prdel" ... tak si to přeber
Datum: 09. října 2011 16:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Míchej to dále v poměru určeném výrobcem at už používáš jakýkoliv olej, syntetika lépe nemaže, pouze lépe snáší vysoké teploty u velmi výkonných motorů.
Datum: 09. října 2011 16:09
 1:100 lol
Datum: 09. října 2011 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kopni známýho do prdele a řiď se pokyny výrobce...
Datum: 09. října 2011 15:49
|



|