slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  685  686  687  688  689  690  691  692  693  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lidi zapojoval sem rele mechanicke a zapojil sme ho stejne jako predchozi polovodicove jenze nedobiji cistil sme i zaplako a stale nic a chci se zeptat jestli treba to rele nemusi mit kontrolku zapojenou aby to bylo videt jestli to dobiji nebo ne, ja cumim na spinaci skrinku a furt tam mam -0.5A :-( Jestli treba neni schopny to ukazat na spinacce .. A kdyz spojim 51 a 61 tak to z jedne strany na stranu ( z - do+ zpet do - preleti a zas nic).. takze manualne to nabudit nejde. diky za rady uz fakt nevim co bych s tim udelal uz se stim seru 3 dny. mam to takto na regulatoru svorky D M B. zapojil sem + kostra , B jde na - pól baterky , M jde na vinuti, a D jde na 61(na 61 jde i uhlik) a do spinacky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: LIBOR232      IP: uživatel5546    
KAMO FUNGL (3 MESICE STARE ASIK )
 
 
Datum: 11. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a uhlíky jsou dobré?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
zdravim potreboval bych poradit mam predelanyho fichtla na cross ale nevim jak viresit kluzak pres kivku a z jakiho materialu to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
http://www.brumla.com/rolnicky-retezu z toho udělej kladku,,,
 
 
Datum: 12. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel6193    
a kdiz tam bude vetsi zlom nebude to nejak brzdit abi mi to potom nebrzdilo motor ne bich nechtel:-)
 
 
Datum: 12. října 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*Vyřešit, kyvku* Silon, kus patníku, krosky mají normálně kus plastu...
 
 
Datum: 11. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, jeden kluk od nás z vesnice si trochu upravil fichtla, má tam karbec dell orto 19mm a on to nějak upravil že když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku, a nechce mi říct jak to udělal, nevíte někdo jak se to dá udělat? předstihem to není, protože mu to chytá na poprvý a jede mu to 90, napište prosim díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6928    
Ja bych nerekl, ze to ma upraveny.. Ja bych rekl, ze to akorat neumi seridit :-P
 
 
Datum: 12. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stou svíčkou ve výfuku to není blbost! dělá se to na show autech kterým lítaj z výfuku plameny :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš ucho
 
 
Datum: 12. října 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NOS ? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakub: třeba myslel žhavící svíčku :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 0:08
 
 
 
 
Jméno: strýcKvětina      IP: uživatel9645    
a kontraproduktivni -- jest neco jako nezadouci efekt :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel9534    
děcka traktor má vznětový motor,tak jsi to s tou svíčko trochu přeberte ......
 
 
Datum: 11. října 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě spíš dráždí ta rychlost. mě jede fichtl jen 85 a mám strach že se na silnici nevejdu:-))))
 
 
Datum: 11. října 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: mare      E-mail:      IP: uživatel9681    
To je tím že se to přechlastává ne?
 
 
Datum: 11. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Do traktorů se dávají svíčky ze včelího vosku. Dávají větší jiskru....
 
 
Datum: 11. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Já nevím jaké svíčky jsou v traktoru v tom se nevyznám tak omluvte moje vyjádření... :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Odborníci přes tuning... :-D:-D silná svíčka z traktoru a svíčka ve vejfuku. Děti, běžte spát, je po večerníčku :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš asi 12voltovou svíčku...
 
 
Datum: 11. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je teda diskuze.silná svíčka z traktoru....
 
 
Datum: 11. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Když to střilí tak to určitě není správně a motoru to 100 procentně neprospívá. Jinak kamošovi to sřílelo když tam měl nejakou svíčku z traktoru nejakou silnou a teklo mu tam hodně smesi a měl zavařeny koleno tak mu to vystrelilo i tlumic :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
tak mi to někdo vysvětlete co to je kontraproduktivní ? on mu ten fichtl jede moc dobře akorát chci poradit jak to udělat aby to bouchalo ve výfuku? já nevim jak to má udělaný, mě by napadlo jedině dát svíčku do výfuku ale on ji tam nemá, napište prosim
 
 
Datum: 11. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Á sakra, neznalost slova kontraproduktivní evokuje tvou tristní nevědomost :-D . Když neznáš slovo kontraproduktivní, nelze se divit, že ti nejde o kvalitu jízdy, ale o to aby ti pincek střílel z vejfuku a v nejlepším případě vypadal jako KTM...
 
 
Datum: 11. října 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
jak kontraproduktivní?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Není střílení z výfuku spíš kontraproduktivní?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdare, VIDĚLI JSTE NĚKDO UŽ TAKOVÝ KARBEC? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/569515-50-05.html TO JE NĚJAKÝ NULA-PĚTKOVÝ TYP? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to z Jawy 05 na 100% karbec Stadiona 22,23 má z boku M5 závity na pripevnenie plastových bočných krytov karburátora, Karburátor z Jawy 05 tam má iba dierky bez závitu... je to vidiet na foto http://www.mopedy-sokolec.xf.cz/files/HPIM3130.JPG porovnajte si fotky
 
 
Datum: 15. října 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel12390    
Souhlasim s Vořechem tento karburátor se vyskutuje na S22 a S23
 
 
Datum: 15. října 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty fotky jsou tady http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html , Čezeťák to napsal téměř správně ty fotky jsou podobné, jen na strankách je Pionýr s revmaplechy a na inzerci ne, takže to nejspíš není jeden a ten samý Pionýr. Závěr je ten, že fraška to nebude.
 
 
Datum: 12. října 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel12484    
kde jsou ty fotky čezetáku? prohlédl sem ten odkaz, a nic nenašel, jestli nejsi ty sám fraška, co musí vždy přidat komentář, většinou pochybný
 
 
Datum: 12. října 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejné fotky jsou na webu jawa-50.cz ... tak mě napadá jestli to neni jen fraška :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Dávali ho i na stadiny.....Škoda že ta nulakoule v inzerátu nejni kompletní:/
 
 
Datum: 11. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
ja mam dojem ze tenhle karbec davali na stadioni s22 a s23
 
 
Datum: 11. října 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
ja mam pionýra 05 z roku 1963 a taky tam je tenhle karbec
 
 
Datum: 11. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to z 05ky od zaciatku výroby do polovičky 1964
 
 
Datum: 11. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jakub Novák      IP: uživatel9474    
Dobrý den chtěl sem se zeptat mám simsona a chci na něm jezdit celou zimu musím ho nějak připravit na tu zimu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně se pořádně obleč.na prd jsou ti chromy když budeš mít modré kolena a ruce
 
 
Datum: 11. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12584    
pokud budeš jezdit přes zimu tak se nic neděje, možná bych dal teplejší svíčku (N15C nebo N17C)
 
 
Datum: 11. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub Novák      IP: uživatel9474    
Hele tady to je web na to aby se tady lidi jako já ptali na rady starších a zkušenějších jezdcu tak tu ze mě nedělejte blbce!!!
 
 
Datum: 11. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jo musíš...Vem ho na nějakou terapii a nebo mu po večerech v garáži vyprávěj jak je v zimě krásně a že se nemá čeho bát.....
 
 
Datum: 11. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: vall      IP: uživatel9474    
Ahoj draci chi se zeptat všude hledám co by mělo mít spravné enduro já mam símaka enduro,a právě se ptám co by mělo mít jestli spíše víc síli nebo více rychlosti díííky val odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Víš, co to znamená enduro??? zjisti si to a poznáš všechny otázky!!!!
 
 
Datum: 11. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: vall      IP: uživatel9474    
asi takhle chtěl sem se zeptat jesti ma mit simson enduro spíč vic sily nebo mam bejt spřevodovany do rychlosti.
 
 
Datum: 11. října 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Chlapče, vždyť ty ani nevíš co je enduro..... http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/
 
 
Datum: 11. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson jak enduro tak elektronik je stejny pouze enduro má vzpěry pod nádrýí jine výfuk kolwno a výfuk je veden vrchme pokud máš originál sekundární(řetezové) kolečko motor seštelovanej jak má být žádnej tunning tak to bude jak to má být s výrobi ne ? :-D enduro to sice je ale jenom jako název spíše nemužeš stím někde krosit je to spíš třeba na horší cesty takže polovina ČR :-D a třeba na polnacky taky myslím že má enduro o proti elektroniku trocha měkčí zadní tlumiče
 
 
Datum: 11. října 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
je dobrý dát na pionýra dozadu drapák? nejede to hůř? a co na zimu? to by šlo ne? mě de oto že mi ho kamos nabizel z krosky...pro nej uz je sjetej, ale pro pincka by este ztacil, co myslite, mam ho tam dát? co si to sebou nese za klady a zápory? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 3:08
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12593    
to se ti tam nevejde...
 
 
Datum: 13. října 2011 3:08
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
90-100-16 to je jeho rozměr.. šlo by to dát na ráfek vubec? a nedřelo by to někde teda?
 
 
Datum: 11. října 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
zalezi jak je sirokej ja mam doma taky jeden skoro novej ale nejde tam kuli retezu
 
 
Datum: 11. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no ja si ho tam dam na polnacky, ale de mi oto, jestli se tam vubec vejde, jestli treba kdyz pudou tlumice zadni skoro na doraz nebo uplne, tak jestli nebude drhnout o nádrž a tky o kyvnou vidlici tam vepředu za tim čepem jak tma je ta přepážka
 
 
Datum: 11. října 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
no ja ho tam mam a je to dobry ale na silnicu to hrozně hučí , když by si jezdil po polních cestách tak si ho tam dej :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel12581    
Prosím poradte, nepasuje mi výfukový koleno na 20 fichtla. Dřiv tam byl stupačkovej kříž, ted to chci trochu dat do kopy a po montáži kříže(revmaplecjového) mi nepasuje koleno, to byly 2 druhy kolen? prosim o radu, jina mě trefi šlak :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel12581    
A nemáte někdo zkušenost s kolenem, co je tady v krámku, u kteryho je napsany typ 20, jestli opravdu pasuje? Je to přece jen vyrobeny v Maďarsku a nemá to falc, tak bych nera objednal něco, co mi zase nebude pasovat. Nechat vše volný a pak stahovat nejde, u válce mi ta příruba vůbec nedosedá, takže by to za chvilku bylo celý od oleje.
 
 
Datum: 12. října 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existovali 3 typi výfukových kolien 20kový mal nižšie vedené koleno s falcem, mustang a 21 mali vyššie vedené kolenos falcem, a pre škrcené motory boli kolená vyššie vedené a asi o 15cm dlhšie bez falcu
 
 
Datum: 11. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jestli tam bylo jiny a ted taky jiny tak to porovnej stím starým, těch kolen byly asi 4 druhy na ty fichtle....20-mustang! Nebo nech všechno volny a jak toi budeš mět v kupě tak začni s dotahováním...
 
 
Datum: 11. října 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně to stando smaž, nemusim bejt pořád já ten zlej:-))))))))
 
 
Datum: 11. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ty to nemíchej s ničím!
 
 
Datum: 11. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jorus      IP: uživatel12180    
no coment..........
 
 
Datum: 11. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasně... výkon jde nahoru a spotřeba dolu :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
:-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
děláš si prdel? to jako budeš dotaz kopírovat a opětovně vkládat obden dokud ti někdo neřekne,že mužeš jezdit na naftu.....kdyby bylo po mym,mažu ti to rovnou....ale zatím nechám to na více kompetentní osoby....
 
 
Datum: 11. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar chlapi. Dával jsem dohromady přední vydlice na pionýru a po našroubování kluzáků na maximum a dání manžet, jsem zjistil, že by oba kluzáky potřebovali našroubovat ještě aspoň 2cm, ale ja už dál nemůžu. Mám tedy ty pružiny zkrátit nebo co s tím? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Natažený delší péra
 
 
Datum: 12. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Dělal jsem go motorky a už předtím to bylo divný, ale jsou nově udělaný vložky a novej lak nic víc. Jinak problém není se složením, ale s tím, že tam pak nesedí ty gumový manžety (jsou krátký a nedošáhnou na ty pojišťovací zarážky)
 
 
Datum: 12. října 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: vvv      IP: uživatel12580    
hele jestli jde o to ze ti nedou tedka zasrpubovat radil bych zmačknout vidle neboli zapružt a vše by melo jit .............zmačknout je jestli me chapeš jeden zapruží a rdruhej dava sroub aspon u sima to tak je podobný
 
 
Datum: 11. října 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost prostě to tam sednout musí co si stěma vydlama dělal ? že je dáváš do kupy sedí ti to všude jak má ?
 
 
Datum: 11. října 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
uvažuji o stavbě motokola,a chtěl bych se zeptat jakej motor dát na kolo ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
díky ,ja si skusim pohrat a nacpat tam motor z minibike,díky
 
 
Datum: 12. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele z nějaký motorovky..:-D ta ty dva kilovaty má..:-D
 
 
Datum: 11. října 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: vvv      IP: uživatel12580    
z křovinořuze to mam a je to uplne nejlepsi hnane přes valeček
 
 
Datum: 11. října 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pohledej na netu kdesi sem viděl celou sadu nádrž motor atd přímo na kolo
 
 
Datum: 11. října 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
minibike
 
 
Datum: 11. října 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: krykry      IP: uživatel12575    
zdar draci chtěl bych se zeptat jestli se dá na jawu 555 pařez sehnat kliková hřidel s ojnicí na jehličkovém ložizku dík můj email- krykjuras@seznam.cz díky za informace které mi pošlete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      E-mail:      IP: uživatel12574    
Čau draci co mi poradíte když chci aby krasne jezdil mel krasny vykon a přitom dlouho vydrzel koupil jsem si svého prvního fíka a dělám kompletní renovaci a nez začnu chci do začátku nejake zkušenosti :-) díky\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12591    
Jenom né novej válec :-D Dej starej na výbrus......jestli chceš přidat nějakýho koně,pošli napřed válec mě a já ho pošlu na výbrus :-D a pak tobě....
 
 
Datum: 12. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Takze zadny rozdíl v tom není takze cim menší tím lepsí takze navej válec neva díky :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12585    
a co teprv těch renovací........
 
 
Datum: 11. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Jako pánové,čekal jsem že zas dorazí po prázdninách mladá krev,která první sezonu osedlala ukrutný československý stroje a bude zas živo a plno nových ukrutně zkušených rozumů.....ale vy ste fakt špičkový...to sou děla....už se těšim na zimu a virtuální PC tuning.....to zas budou mít v lednu všichni 8 koní a 7Nm v 9 tisících :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
trochu si to nepochopil :-P je to 1díl oleje na 40dílu benálu...
 
 
Datum: 11. října 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
hh, máš recht, z kontextu to vyznívá špatně :-) ale doufám, že nikdo není takový vůl, že by to ředil na 1 díl benzínu 40 dílů oleje... :-)
 
 
Datum: 11. října 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlava se neopotřebovavá se hlava ale válec jo tak výbrus 0 jinak řečeno nultý má 38,00mm 1první výbrus má 38,25mm 2 výbrus má 38,50 atd atd vždy jeden výbrus + 0,25mm
 
 
Datum: 11. října 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Jeste jeden dotaz je nejaky rozdil mezi vybrusama ? napr. vybrus 0 ten originální narozdíl třeba od 8 nebo jeto jenom podle opotřebení hlavy ?
 
 
Datum: 11. října 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pro jistotu radši opravím, že Reminder prohodil poměry ředění oleje, aby ho pak někdo nebral za slovo, a připomenu, že pokud si pročteš návody na jawa-50.cz, tak půlení zvládneš sám, i výměnu ložisek, ale spíš si přizvi někoho na skládání, kdo s tim má nějaký zkušenosti..
 
 
Datum: 11. října 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: bor.filip      IP: uživatel12574    
Díky chlapy :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pro začátek: všechno pečlivě rozložit a vyčistit. K půlení motoru si přizvi pro začátek někoho, kdo tomu OPRAVDU rozumí! Jinak nová ložiska, gufera - alespoň na klikovou hřídel. Podle stavu vyměnit hřídelky, aby to nevypadávaly rychlosti. Dej novou spojku - doporučil bych ferodo. Pak výbrus a pečlivě nastavit zapalování a vyčistit výfuk. Svíčku BRISK N15C. Benzín ředit v poměru 1:40 a po výbrusu 1:25. Jestli motor po výbrusu správně zajedeš, máš vyhráno. Jinak nastuduj http://www.jawa-50.cz/ . Hodně zdaru!
 
 
Datum: 10. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do začátku udělej výbrus, GO (výměnu ložisek, gufer) a pořádně poladit zápalko až budeš zkušenější nebo máš dobré známé, tak můžeš udělat 3kanálek, použít jiný karbec, jiný zápalko (pokud nechceš kupovat vape)
 
 
Datum: 10. října 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Tunítko      IP: uživatel12485    
Ahoj, mám válec po výbrusu, a jednokroužek píst. Mám ale obavy, že se válec s jedním kroužkem vyběhá = Kvůli mezírce u zámku kroužku,. Mám strach, že se v těhle místech vyběhá rýha. Jaký máte názor? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
nic se nevyběhá,bud v klidu
 
 
Datum: 11. října 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
mam jednokroužek a válec je ok ale u zámku je vidět že to drobet fouká ale výkon je o 100% lepší než u 2 nebo 3 kroužáku
 
 
Datum: 11. října 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Tunítko      IP: uživatel12485    
To právě ne! U dvoukroužku jsou 2 zámky na jiných místech, takže se válec vydírá stejnoměrně. Ale jednokroužek ??
 
 
Datum: 10. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to by se ti musel tak vyběhat i 2 kruháč třeba... každý kroužek má zámek jinde...
 
 
Datum: 10. října 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau fichtlari potreboval bych poradit http://veteranforum.cz/index.php?id=2&idkat=102&idtop=170852 dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Manatore      E-mail:      IP: uživatel12561    
Dobjej... Nevíte někdo kde seženu tacháč na Jawu 90, kterej by měl 100 až 120 km/h?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
však ti říkám že starší typy mustangů měli ten samej jako jawa 90 do 120km/h
 
 
Datum: 11. října 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Manatore      E-mail:      IP: uživatel12576    
No já tam mám z fichtla uz ted, ale nefunguje a ma jenom 80km/h. Mozna to bude jenom vypadla ručička nebo oddělanej mechanismus, ale nevim
 
 
Datum: 10. října 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
burza,nebo ho vykuchej z nejakýho staršího mustanga je to ten samej
 
 
Datum: 10. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Lidi custe tak vypracoval jsem takovy schema jak jsme to zapojil to rele a nedobiji mne to tak mi prosim reknete kde mam chybu kdyztak.Jde o nahradu puvodniho za rele 6v 75W magneton mechanicke. http://libor232.rajce.idnes.cz/Desktop#schema_out.jpg díky moooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
 
 
Datum: 10. října 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
jak mám zakonzervovat fichtla na zimu: Nechci to pak mít na jaře zase orezlý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
já dycky natřu olejem chromy,nejlíp vyjezdim nádrž co to de,karbec taky vajezdim do sucha,a tak jednou za měsíc to protočim no....
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
souhlas s maverickem, jen doplnim že chromy (zvlášť ty hodně dobrý) silichrom poškrábe, takže radši tempem, nebo je stačí i potřít hadrem pokapaným olejem..
 
 
Datum: 10. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a neparkuj ho ve sklepe nebo nekde ve stodole kde není průvan
 
 
Datum: 10. října 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja to zvyknem robit tak, ze nakopnem motorku, odstavim privod benznu a zhodim vzduchovy filter, a ked uz sa zacnu zvysovat otacky tesne pred spotrebovanim paliva v plavakovej komore, streknem mu cez difuzor striekackou motorovy olej, motor zdochne a zakonzervuje sa, aj klukove lozisko sa premasti...Benzin z nadrze nevypustaj! Inak chromy prejst silichromom, motorku zakryt plachtou a ostatne nemas co riesit ak je vsetko ako ma byt, na jar dofuknes kolesa vycistis sviecku a nemas problem ho znovu ozivit :-) Zdar ;-)
 
 
Datum: 10. října 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal:Nechci dělat flame,ale on se ptal jak ho konzervovat,ne na to co s nim děláš v zimě ty :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11449    
Já nekonzervuji,dračím celou zimu.Prarkrát hgo opláchnu od soli a lítám a lítám.
 
 
Datum: 10. října 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Ahoj na co je lepší jezdit když už teď není možné v mém okolí sehnat Special91? Co naturál 95? A jak seřídit karbec poraďte, jak by se to rozjelo s tímhle benzínem. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
petr: to je nastavení volnoběhu.. volnoběžnou směs na fichtláckym karbu neseřídíš, provozní se pak řídí podle barvy svíčky.. jinak já když sem kdysi dávno přecházel ze specialu na natural, nic sem s karburací nedělal a žádnou změnu nepocítil, tak nevim co z toho všichni děláte za problém..
 
 
Datum: 11. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
na karburatoru z druhy strany nez je plovakovka tak sroubkem mezi triskama .. ten co ma na sobe pruzinku, nebo zkus vycistit trysky
 
 
Datum: 11. října 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Svíčku jsem čistil. Jezdím N15C, co by mělo být a vždy bylo bez problémů svíčka je stará tak půl roku. Jedině zkusit koupit úplně novou a tu tam dát. Ale taky mě napadlo zda by t nechtělo jinak nastavit vzduch a bohatost směsi,ale nevím jak.
 
 
Datum: 10. října 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
vycisti svicku tohle benzinem nebude
 
 
Datum: 10. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Tak v záběhu to není,ale zkoušel jsem tam nalít natural91 a teď to prostě nechytá tak nevím čím by to mohlo být. Proto se ptám zkušenějších. :-(
 
 
Datum: 10. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
je to tu řešeno snad po milionkráte... normálně nalí naturál šlehni to M2T a jezdíš :-) pohoda bez problému (olovo ve speciálu sloužilo spíše na mazání 4T motoru...) hladinu dej zároveň s "plíškem" navrchu plováku, jehlu na 2 zářez pokud to nemáš v záběhu
 
 
Datum: 10. října 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
Cus ja na 95 jezdim normalně, v karbecu sem jen seridil volnobeh to je vse ;-)
 
 
Datum: 10. října 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec,čím to je že mě na jawě 21 skáče tachometr,jak jedu tak 30km třeba úplně na nulu a pak zase vyletí na 30km,ale jak mile dosáhnu rychlost 45-50km tak přestane skákat,čím to může být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
problém by som hladal najprv v lanku a potom v slimákovi. oboje premaž a ked to iste tak potom máš vydratého slimáka (ozubenie). a len tak pre zaujímavosst máš obidva kolíčky na rozete ??
 
 
Datum: 10. října 2011 19:02
 
<  685  686  687  688  689  690  691  692  693  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 16:38:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu