česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6535    
Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
 
 
Datum: 01. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
Jasna paka,odkarbonizovat!!! Kazda i levná polosyntetika obsahuje primesi na rozpousteni karbonu...... ono kdyz to nevycistits,ten pist a hlavu,tak ono se to primo nerafne,ale postupne to vydírá válec jak se to uvolnuje.... navíc nevim kde se bere karbon v klikovce,(nekde sem cet ze za to muzou tovarne nakurvený prefuky aby to nejelo tolik)ale je tam taky......je to des zbavovat motor nemocí po m2t.......to snad radsi na nej jezdit dál:-D:-D nekdo tu psal,ze TSF nerozpouští karbon:-)
 
 
Datum: 01. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
 
 
Datum: 01. července 2009 12:22
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 7:48:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu