Jméno: Joxa
IP: uživatel6535
 Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
Datum: 01. července 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
Datum: 01. července 2009 13:00
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
Datum: 01. července 2009 12:22
|



|