slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1709  1710  1711  1712  1713  1714  1715  1716  1717  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši jak často bych měl dekarbonizovat když do fika leju M2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
A když mám na M2T najeto zhruba 50km,musím dekarbonizovat,když chci přejít na Mogul TSF????
 
 
Datum: 03. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6556    
hele reknu vec,na kterou mi hodne lidi napadne,ale dokud sem jezdili jako malý harant na fichtlu vsude po polích jedna-dva-jedna-dva občas tři,tak sem mel spotrebu krouzku jako krava,mazal sem m2t.......ted sem trosku uz "starší" obcas si zajedu i nejaky ty serivky pri krosovejch zavodech a motor furt drží.....styl jizdy furt stejnej.........mazu polosyntetikou....... trosku to o necem svedci....
 
 
Datum: 02. července 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
a právě na stylu když to honím tak se toho usazuje míň ne?
 
 
Datum: 02. července 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zhruba jednou ročně. Záleží jak hodně jezdíš, co je to za M2t, na stylu jízdy a jak ředíš.
 
 
Datum: 02. července 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už se o tom bavíte kolik tak stojí castrol?
 
 
Datum: 02. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak nektery M2T neni tak spatny ale prece jenom pouzivam radeji castrol do jednoho fichtla ten co ma jeh. lozisko na pist. cepu mazu 1:50 a do ostatniho liju M2T 1:33
 
 
Datum: 02. července 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
koupim castrol
 
 
Datum: 02. července 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
prdel si zemně dělat tojo
 
 
Datum: 02. července 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
prdel si zemně dělat tojo
 
 
Datum: 02. července 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
To jo. Záleží taky jak to ředíš.
 
 
Datum: 02. července 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej den slavine :-D Jsme ti rikal ,ze to tam lejt nemas ,ze si mas koupit neco lepsiho
 
 
Datum: 02. července 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste upresnuji k memu dotazu pod timto, ze kdyz pridam do faze kdy o zabira kdyz se rozjizim, tak v ty fazi kdyz se nerozjizim, ale jde to naprazdno, tak to jde klasicky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte, dneska jsem jezdil na fichtlovy a zajizim a najednou z niceho nic, kdyz jsem ridal plyn, tak to chcipalo, jak kdyby tam teklo malo nebo moc benalu nebo kdyby tam nesel vzduch.A kdyz pridam vic tak to jede, ve strednich otackach to nedela. Ja mam rychlopal a vy vsak to taky znate, pridate malicko a jedeto malo, pak pridate vic a uz to dost prida (to dela rychlopal). Proc me to vzdycky kdyz pridam malicko vic chcipa ?? Trysky jsou cisty a saje to dost benzinu i vzduchu, predstich je taky ok. Svicku jsem vymenil a to same. poradte. ps: kdyz je to rozehraty a pridam do ty faze kdy to zabira na rozjeti, tak to jde normalne. Myslite ze by pomohlo, kdybych si tam dal lanko kolejku ?? A bude to kolejka, kdyz mam rukojet rychlopal ?? dikes moccs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tak tam dej originál pojistku, doufám, že už nemáš nějak zdeformovanou jehlu. Když tam máš nový válec a píst, tak potřebuješ mít na záběh bohatší směs, takže dej jehlu výš. Když ti bude studený motor chvilku cukat, tak bych to neřešil, je to normální. Zajížděj to ale velmi opatrně, zvláště ze začátku. Dej víc oleje, moc to nevytáčej a hlavně nesmíš motor přehřát, ze začátku nemá výkon a hodně se zahřívá.
 
 
Datum: 02. července 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec+valec+tesneni novy, mam to po go, je pravda, ze misto pojistky jehly tam mam scvaknutou podlozku asi o prumer 3mm :-)
 
 
Datum: 02. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mněl jsem s mustangem něco podobného....sálo mi to falešný vzduch mezi hrdlem karbecu a válcem....měl jsem stržený závit....může to sát ten vzduch i někde jinde...třeba vyšlehané gufera.....ale nemusí to být falešný vzduch
 
 
Datum: 02. července 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a rychlopal na to nema vliv kdyz je pionyr fakt v poradku tak ho nepridusis i kdyz jsem mel az moc bohatou smes svicka byla cerna tak kdyz jsem pridal rychle plyn az na plnej tak se proste nepridusi a rozjede se ale predtim stim bordelem jsem dal plnej tak se dusil az by chcipnul
 
 
Datum: 02. července 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
doporucuju sundat karbec vse znej vyndat a púoradne prostrikat necim ja to delam pistoli navodu pak to profoukam vzduchem a hnedka slozim a pak uz to jde v poho me to taky dela neco takovyho kdyz jsem mel moc bohatou smes tak to dlalo to ze jsem musel tahat hodne plyn aby to jelo ale zas to tahlo pekne a kdyz jsem mel nekde v karburatoru bordel v tryskach nebbyl byl nekde vevnitr tak to delalo to ze studenej vynechaval nemel vykon a hodne sel do otacek po vycisceni tahne jak drak a uz tam mam radsi sejtko
 
 
Datum: 02. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
jestliže jde volnoběh normálně a cukne to jenom při menším přidání plynu, tak zkus o jeden zářez zvednout jehlu.
 
 
Datum: 02. července 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam rozdelanej motor z cezety175/487 delal jsem GO a ted si ho chci slozit sam a slysel jsem ze se tam loziska davaj nejak za tepla nikdy sem to nedelal myslite ze to zvladnu nejsem zas nejaky nemehlo popripade poradite mi prosim jak se to dela??popripade nejakou vasi fintu diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mam rozdelanej motor z cezety175/487 delal jsem GO a ted si ho chci slozit sam a slysel jsem ze se tam loziska davaj nejak za tepla nikdy sem to nedelal myslite ze to zvladnu nejsem zas nejaky nemehlo popripade poradite mi prosim jak se to dela??popripade nejakou vasi fintu diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky ale nemohly byste mi prosim napsat nejakou urcitou teplotu aby se mi to nezdeformovalo??
 
 
Datum: 06. července 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vůbec nejlepší je blok nahřát v troubě, ohřeje se rovnoměrně a nedeformuje se. Ložisko by tam mělo jít rukou, žádné narážení, případně jenom lehce doklepnout za vnější kroužek. Když tam budeš už ložisko mít, dej to na chvilku zpět do trouby a až se to ohřeje tak tam nasun kliku, musí tam jít lehce bez jakéhokoliv narážení. Jestliže se nepovede kliku nasunout až na konec, musí se stahovákem vylisovat a blok s ložiskem znovu o trochu víc nahřát. Většinou tam ale jde dobře, klika nemá vůči ložisku zase tak velký přesah.
 
 
Datum: 04. července 2009 1:18
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale jak to mam udelat s klikou??
 
 
Datum: 03. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel1093    
hoj tohle sem dělal už hodněkrát! někde si sežeň nejepe elektrickej vařič a usíš nahřát kartery když na ten karter flusneš tak slina se musí hned vařit! ložiska si dej do mrazáku asi na půl hoďky potom karter dej na nějáky brý misto a naťukej tam ložiska musíšale rychle než se teploty vyrovnají
 
 
Datum: 03. července 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horkovzduškou nahřeješ kartery a ložiska dáš do mrazáku a potom tam jdou naklepnout popř. natlačit
 
 
Datum: 02. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5852    
Zdravim chlapi mam takovy problém nejde mě nastartovat Mustang a opravdu nevim čím by to mohlo být ...Benzín tam mám kohoutek teče svíčka jiskru dává .. (skoušel sem jich víc tam dát) benzín tam jde taky do válce předstih je taky zeštelovaný tak já už fakt nevim co by tomu mohlo byt .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi taky na tom jakou to dava jiskru ale pokud jde alspon naka do svicky tak musi chytnout pokud ne tak nejspis mas nekde bordel v karbecu pak to zloby jiskra de svicka mokra ale ne a ne chytnout ale muze to bejt i neco jinyho kondenzator... skus sundat filtr zatahni plyn a necim strikni benzin do karburatoru jakoby smerem do valce a pak filtr nasad nakopni a mohlo by to jit jestli ne tak bych hledal zavadu v elektryce a nebo s velkou pravdepodobnosti mohlo odejit gufero pod magnetem
 
 
Datum: 02. července 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5852    
Tak benzín Special 91 ... olej Castrol 2T .. to by mělo být pořádku
 
 
Datum: 02. července 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Czmaniak      E-mail:      IP: uživatel2970    
nalej tam jiný benzín vyfoukej karburátor
 
 
Datum: 02. července 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec už dnes po několikáte. Měl bych ještě dotaz. Jak se pozná Jawa 21 a Jawa 21 sport. Zkoušel jsem to podle rámu, ale i normální 21 měli stejné. Na výrobním štítku nevím jestli to má být napsané. Já se ale dovnímám že mám 21 Sport. Na štítku mám typ jen 21. Tka nevím. Prosím jestli budete vědět dejte vědět. Už mám z těch fichtlů bolení hlavy. Láska na první pohled ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm zajímavé. Díky
 
 
Datum: 04. července 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každá jawa co se prodává je sport :-D
 
 
Datum: 02. července 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
sorry, chtel jsem rict ze 21 je verze sport od 20. Tim padem jsou vsechny 21 Sport. Ze jo? 21 je proste 21, nebyly dve verze jednadvacitky, byla jenom jedna. (potom byla ta modifikace na ty hranaty plechy atd.)
 
 
Datum: 02. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tofek co to meles nerozumim ti nic . Sport mel rychlopal,riditka z mustanga jestli se nepletu a vzadu mel drapak jinak vsechno jako 21.
 
 
Datum: 02. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
oprava : dival jsem se na jawa50.cz a vsechny 21 jsou 21 Sport. Ale to je jenom nazev, oznaceni je 21.
 
 
Datum: 02. července 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
oznaceni "sport" znamena ze je to pionyr bez revmaplechu. 05 Sport je nulapetka bez revmaplechu. Tim padem je nazyvani "21 Sport" blbost, protoze 21 JE verze Sport od 20. Chapes me?
 
 
Datum: 02. července 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5424    
Zdar, chtěl sem se zeptat jestli se může projevovat spatná svíčka tím, že když se motor zahreje tak ve vysokejch otackach nepatrně vynechava.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem podobny problem ale nabyl jsem baterku a vsechno bylo dobry!ale newim u ceho to mas jestli u pincka tak to muze byt i ta svicka nebo spatnej odtrh skus se podivat na kabel od svicky jestli nejsou utrpany dratky kdyztak to serizni jinak newim!
 
 
Datum: 02. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: plechy      IP: uživatel2324    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/klika-pist-vybrus-kompres/id90085.html Leju tam plnou sintetiku a karbec je origo. netěsnost neni v uvahu (vše dokonale přeselikonovaný) a malo směsi je blbost protože svíčky mi furt odcházejí jak jsou černý! v klice mam podkovu.slícovany to taky mam. a nwm si rady! jestli by to chtělo eště víc zajet nwm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jenom nechapu jak muzou odchazet svicky skus si koupit NGK ja nani jezdim a jeto supr svicka taky jsem mel porad cerny svicky i tuhle hladinu jsem musel dat o dost mensi nez ma bejt a uz je do cihlova nechaputo jehlu mam nejniz
 
 
Datum: 02. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nemas velkej prectich se snizenou hlavou musi bejt sakra malej dej ho tak 1,2 mm
 
 
Datum: 02. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na plnou syntetiku nikdy nezajedes :-D a mas to nak blbe udelany, ja chtel taky tuningovat, ale radsi si koupim neco silnejsiho, nez to kurvit, tak to nechavam orig :-D
 
 
Datum: 02. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím nevíte kolik PŘIBLIŽNĚ stojí palivový kohoutek na Jawu 50 typ 21 ? Jen ho někdo teď někdy kupoval tak jestli si vzpomene na cenu tak prosím dejte vědět. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel1093    
čus kohoutek stojí přibližně kolem 300kč
 
 
Datum: 03. července 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky.
 
 
Datum: 02. července 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
na jinem fichtl e-shopu (nevim jestli muzu rict jmeno) stoji 211,-
 
 
Datum: 02. července 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, dostal jsem plovak do kraburatoru Jikov 2914HZ (Pionyr 555), a jehla je v nem pripevnena. Problem je ze smes je moc bohata, a ikdyz mam plisek na nejvyssi zarazce na jehle, a sundanej vzduchovej filtr, tak to porad moc huli, spatne startuje a pomalu jde do otacek => bohata smes. Existuje mensi tryska nez 65 do tohodle karburatoru ? Jak to jinak mam vyresit ? diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jehla je napevno v plovaku. jehla je jak ma byt, se spickou nahore. vejfuk je uplne novej.
 
 
Datum: 20. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6376    
jak maš tu jehlu tak ta je tam na pevno? a jak maš tu špičku na te jehle tak ta by mně la byt do špičky a by ti neprottykal benzin jestli mně chapeš u plovakove komory jak maš vičko
 
 
Datum: 04. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6376    
hej ale když ti to tak huli a deti pomalu do otaček tak mužež mit ucpane vefuk tak ho skus vyčistit a napiš jak to dopadlo nic jinyho mně nenapada a skus ještě vyčistit hlavu
 
 
Datum: 04. července 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no tak, nikdo nevi???
 
 
Datum: 03. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dik za odpoved, ale pletes si karbec z 555 (Jikov 2914HZ) s karburatorem na 20,21,23 (Jikov 2917PSb), u Jikova 2914HZ se totiz plovakova hladina nenastavuje. Muzu stelovat s tryskou a s pliskem na jehle. Plisek na jehle mam na nejvyssim zarezu (nejchudsi smes) a trysku 65. Existuje mensi tryska?
 
 
Datum: 02. července 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty a nepřechlastává se ti to jen ? Bo tam máš jinej plovák ( asi novej ) a tam jsi měl asi starej a no a co je ten plíšek tam na plovákové komoře u cupáku tak jestli není špatně nastavený a nemáš v plovákové komoře vysokou hladinu. Hladinu šteluješ tak že si tam nahneš ten plíšek jak myslíš že to bude dobré. Necháš natéct přes něj benzin. A až přestane téct tak to celé dáš bokem a ponoříš plovák na dno plovákové komory. A měl by být po ten ( já tomu říkám limeček - debilní název ale nic lepšího jinak respektivě ten okraj plováku) límeček. Ne víc ! Pokud jsi to pochopil tak to zkus. Pokud ne tak to jinak neumím popsat. Jinak jestli je ten návod šptaně tak to nemusíte ani komentovat bo si to taky už moc nepamatuji. Sorry za pravopis.
 
 
Datum: 02. července 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel6400    
ahoj chci se zeptat jestli mi projde muj mustang kdyz mam na nem blinkry nebudou s tim naky problemy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel6400    
péro jednoduše ja mam takovej malej figl normalne sem vzal 12v baterku z aku vrtacky ta nase byla rozbita a baterka v poho a koupoil sem motorkovy blinkry ktrery jsou na dvanact voltu a pak sem to zacal sestrojovat potreboval sem na to pájku cín a zrucny ruce jednoduse si od baterky taahnul kabel k prerusovaci ja ho vyndal ze skodovky a od prerusovace k prepinaci a pak k jednotlivim blinkrum a na raronku umi snad kazdej blb zapojit kabel a blinkry byly na svete akorat ja fichtla ma s technickou ale blinkry sem tam dal az byl potechnicky a tedkon na ni du znova a potrebuji vedet co mi na ne reknou
 
 
Datum: 03. července 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řekni mi prosímtě jak jsi tam ty blikny udělal?
 
 
Datum: 02. července 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
zdar, na motorce nemusíš mít blinkry, stačí ruce. (Můžes s nima mávat) . u aut to tak nejde, ale u motorek jo!!! To by ti na technický neprošel ani jeden fichtl! já mám dva oba jsou BEZ BRLIKRŮ a oba mají technickou! Dlůležitý je aby ti to trobilo a svítilo, nechalo se to nakopnout a rozjet. Nic jinýho je na STK nezajímá!
 
 
Datum: 02. července 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel6400    
ahoj mam dotaz tedkon sem delal motoz jawy 20 a furt mi nechce jít roztocit nevedeli by ste nedko co stim ja si myslím ze by to mohlo byt karburátorem.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak tyhle problemi jsem resil dlouho az do tetka muzu ti vyjmenovat jaky to byli treba budrs mit tem samej tak za 1.kartery muzou ujet a valec nesedi na kartery pak to netesni, nekdy to moc netesni i tak proto jelepsi davat vsude papir a z obou stran motorovej silikon,2. hodne spatne utesnena prevodovaskrin. 3. neco s elektrykou vetsinou nekde ve skratu a tezko se to hleda staci aby izolace u kladivka byla od neceho vlchka pak to neda jiskru do svicky. 4. nehledej chybu v prectihu proste dej odtrch 0,4 a prectich 1,3-3mm az to pujde tak ho klidne zmensi na tech 1,3 -1,5. 5.utahnul jsi hlavu do krize?? a jestli jsi tam jdal to hlnikovy tesneni pod hlavu tak ho zahod protoze to snim vubec netesni. 6. jde tam benzin ?? Skus vycistit karbec poradne
 
 
Datum: 02. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel3079    
Kolik tak jede obyčejně fichtl ve dvou? Na rovince mi to jede tak 55 (v jednom směru možná o chlup víc ale zhruba tolik) - todle je ok nebo to už nejede a chce to poladit? A na myslim že fakt malým kopečku kde se to dolů rozjede k 65 to nahoru jede tak ňák asi 45 max (ve dvou). Máte to nějak zjištěný aby to šlo srovnat, příp i kolik vážíte? Větší kopce jede tak 30. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel6400    
je to fichtlt to z toho chces udelat leradlo
 
 
Datum: 02. července 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6552    
Zdarec potřebuju poradit kde bych sehnal klikovku na jawu 50 dandy s motorem sachs.Dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel6551    
cau monteri potrebuju poradit mam motor z jawy 21 a mam v ni magneto z pareza a kdyz dam v horni uvrati kladivka kousek od sebe zatahnu tak pri otoceni sroubu aby sel píst do dolni uvrate,kladivka se roztahnou vic nez byli nastaveny a nepovolili se mi.kdyby ste meli nakej napad co stim muze byt tak se m&#239; urco ozvete dekuji predem snad me nekdo pochopi jak to myslim mejte se a smej te se :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dej jinou vacku
 
 
Datum: 02. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
4.7.Spanilá jízda + sprinty pořádá Koule a Koule Šťáhlavice - Začátek akce je v 10 hodin na hřišti sokola info: http://www.kouleakoule.wz.cz nebo http://www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy, chci se zeptat, když jste zajížděli fichtly, tak po kolikatym litru to zacalo dostavat vetsi silu ?? Mě to už sežralo 2-2,5. litr a začíná to, ale nic moc. Jezdím z lehka. Mám nový ložiska a gufera. A žere to jako z továrny, páč tam mám jedno zázračný těsnění. A olej jsem dal první litr 1:20 a další tři litry 1:25. A sasmozdřejmě to nechávám dost vyhladnout a dost zahřát. díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6502    
nedávno jsem zajížděl taky,litry nevím, ale podle kilometru se to uvolnilo nekde kolem 400, ale ještě to raději šetřím, a taky už dávám mén oleja, a jehlu už vrátím do správné polohy, nedrží to volnoběh, a černí svíčku
 
 
Datum: 02. července 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: 125ccm      IP: uživatel650    
Jak poznám že mám ve výfuku přívěru...?,tak nějak obecně...dík moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: čz 175      IP: uživatel2767    
Mam jeden dotaz na čz 175/477 muzu vymenit sekundarko 14z misto stavajiciho 16z? Pasuje tam 14z bez uprav nekde jsem slysel ze to prej nak sponuje retez? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Fido      IP: uživatel2767    
to potrebuju jezdim v lese a jak klesne rychlost priblizne?
 
 
Datum: 02. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam na 476[477] kolecko 14z a je to zbytecne do sily.
 
 
Datum: 02. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
pasuje bez uprav akorat sem musel skratit retez
 
 
Datum: 02. července 2009 14:06
 
<  1709  1710  1711  1712  1713  1714  1715  1716  1717  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:18:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu