
na 632 jsem jel 120 na trojku a na ctyrku by šla eště víc......ty starsi typy 632,634 maj moc hezkej průběh výkonu(s VAPE,kladiva nejedou)......oproti tomu novejsi typy 638,639 by meli mít vetsi vmax,ale me ten prubeh vykonu prijde hrozne trvdej proti treba ty 632.......takový jak tovární motokrosy od čízy.......napred nic a potom vsechno.......netočíš,nejedeš.......to sem treba jezdil na takový vykvrdlaný policejní 634,kde motor klepe vsude kde muze,ale ma takovou silu,ze od volnobehu ma takovej kroutak,ze se na jednicku sama zvedá(ne uplne na prdel,jen trosku).....v techničáku má teda psanej snad o kilowatu vetsi vykon a ma odškrceny restrikce v sání a karburator je jinak otryskovanej,ale to by nemelo bejt az tak zásadní......ja nevim no.......muj kamarad ma 632,634 i 638(z 9 kotouč) a proste jako nejvic jede ta 638,ale nejlíp jede ta 632......kdyz za tu 632 vemu a drzim ji furt v červenym,tak kdyz radim z jednicky dvojku,tak se ta svine prizvedne

ta 638 ne......ta ma takovou diru odspoda az pak jede a neleze to tam tak rychle nahoru.......