Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: d
IP: uživatel5353
 zdar mam jawu 21 a potize s tlumicema hejbe se mi kolo do stran co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 16:10
 To máš v prde*** tzv. silikonové vložky. Možná se tomu říká i silentbloky ( někoho jsem tak mluvit o tom slyšl ) nevím každopádně je to PVC nebo silikonové vložky. No a když vytáhneš tlumiče tak hned ze začátku by měli být takové velké tmavé ( ve skutečnosti jsou bílé, ale když jsou od různých vazelín atd tak hold ). A jsou celkem 4 dvě na obou stranách hned ze začátku a dvě cca uprostřed. Pokud je tam nemáš celé kolo se ti hýbe do boku. A můžeš si na tom rozbít i hubu. Seženeš je v na fichtlkramku o víkendu nebo v nějaké motochně na moto resp. na fichtly. A nejsou drahé.
Datum: 22. září 2009 16:10
Jméno: d
IP: uživatel5353
 Zdar nevíte kde bych sehnal nové přední tlumiče na jawu 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:45
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ja mam ridicak na auto a ktomu sem dostal skupinu am myslite ze muzu jezdit na pionyrovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 16:12
 může ti udělat jen ty ty ty, ale když se to začne řešit tak ti hrozí 25000 - 50000 pokuta, sebrání papírů na dva roky, podmínka nebo i 12měsíců nepodmíněně (rozumněj kriminál)!!!
Datum: 24. září 2009 16:12
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a co me udelaj policajti kdyz na tom pojedu a nahodou me chytnou?
Datum: 23. září 2009 21:03
 zaleží kdy jsi to oprávnění na B získal, ke sk. B jsi mohl dostat pouze sk. M (do r. 2000) potom bys na fichtlu mohl.
Od roku 2001 se k Béčku nic nedává, ale sk B opravňuje i k řízení vozidel sk. AM ovšem na fichtla (krom 550) to ale nestačí
Datum: 22. září 2009 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 hele ja si myslim,ze kdyz te chytej na pincku s papírama a ty budes mit B a AM tak ti nereknou ani slovo........
Datum: 22. září 2009 9:46
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ne
Datum: 21. září 2009 22:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ne
Datum: 21. září 2009 22:20
 zdar draci prosim vas nevite jestli u fichtla 20 a 21 v karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 16:01
 hele nevim fogle jestli mas pravdu  nemel bejt benzin v karbecu jenom u starejch pařezů?
Datum: 22. září 2009 16:01
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja ma tam byt benzin mas pravdu
Datum: 21. září 2009 22:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tak dneska se konecne prislo na to proc mi pul roku nejel fichtl bylo to tim ze mi v mototechne dali spatnej pist (blbej prumer) a ve valci byl maly tlak proto to zapalilo jenom 3x a chciplo to . Moje chyba byla ze sem nemel tupe verit mototechne a pred nasazenim sem si mel zkontrolovat prumer  dalsi zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vis co ja sem to neak vaznejc neresil mam este tri pojizdny motorky ale sem rad ze sem na to prisel
Datum: 21. září 2009 21:00
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, vzhledem k tomu, že sezóna je pomalu u konce, tak jsi na to přišel už docela pozdě. Každopádně chybama se člověk učí.
Datum: 21. září 2009 20:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau jaký jsou další obchody s dílama na pionýry? kromě fichtl a moto krámku? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:30
 Moto-R ve Strašnicích, ND Moto Pecerady v Peceradech je to kousek za Týncem nad Sázavou a pár věcí mají i na Proseku v Auto-Moto Riegger, ale tam sou spíš na símáky...
Datum: 21. září 2009 21:30
 že ťa hanba neliská
Datum: 21. září 2009 21:00
 zdar,mám novej výbrus ale je to vybroušený tak že hrany sacího výfuk. a přepouštěcích kanálku sou takové ostré.Mám pravdu že se tomu nic nestane když je trošec srazím jehlovímy pilníky???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 10:47
 kazdopadne hrany prez jaky prebyhaji krouzky srazit! u seriových prefuku je to zbytecne ale vyfuk kazdopadne
Datum: 22. září 2009 10:47
 srazit by se to melo urcite,ja srazim hrany i krouzkum,vemu brousek na srp a lehce to prejedu,ale fakt jenom malinko,pak to lepe prechazi pres kanaly a nedela to takovej bordel ze zacatku
Datum: 22. září 2009 8:06
 No já to přece jenom ptošec srazím.Nechtěl bych aby mi praskl píst.kroužek a já musel dělat zniva výbrus
Datum: 21. září 2009 20:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na to vykasli to ze je to ostri nicemu nevadi hlavne aby nic necumelo do valce
Datum: 21. září 2009 20:01
Jméno: Mihal
IP: uživatel7420
 zrazenim hran nicomu neublizis, to mali spravit uz ti co to brusili
Datum: 21. září 2009 19:58
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když je ně nehce vracet pist pis je tam novej a pistní kroužky taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 19:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemas obracene pist?? sipkoumusi bejt dolu ten krouzej bliz k hlave ma zamek nahore
Datum: 21. září 2009 19:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 muže se ti sekat kroužek o hranu nějakýho kanálu
Datum: 21. září 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 porad tady nekteri zvas tvrdi ze je M2T dobrej olej to bohuzel neni a tvrdej to ty ktery to nikdy neskusili a jezdej jenom na M2T a nepoznateto hnedka musite na kvalitni olej nakou dobu jezdit ten motor se vycisti od tech srac.. a bude litat lip ale chce to vycistit od toho M2T alspon hlavu a vejfuk. A jinak ten motor vydrzi o hodne dyl jezdim na Castrol a krouzky v jezdenym valci zacli sedat po 1500 KM a na M2T to sedne hodne rychle taky jeto hnedka vybehany a musite davat valec na vybrus takze si rozmislete co tam budete lejt. Nejlepsi je ten kvalitni olej zacit pouzivat po GO nebo alspon po vybrusu kvuli rozpusteni usazenin z M2T ja jsem dal pouze novy krouzky a novy loziska s ojnicni sadou co ma uz jehly na obouch stranach ten motor je o moc zivejsi tak zivej ze se mi po 3000km vytahal na spojce retez na srac.. davam mu zabrat a to jezdim po silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:13
 at si tam každej leje co chce a musím souhlasit se standem
Datum: 23. září 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 Moony: Vim o cem mluvis,taky sem si v puberte prosel tůrovánim a tjůningem,ale to byli pekáče co sem vytahal ze šrotu a vyšmelil.......ty uz jsem vsechny prodal.... Uz jsem si jen nechal 21 po otcovi,predtim ji mel jeho otec a predtim jeho otec  Prochází renovací......ale dostavala kotel stejnak......ten motor to musí vydržet......co mu davam motorex tak snes uplne vsechno.......a co furt resit přiblblý m2t......ja na to proste jezdit nemuzu,me to kurvi motory......nekomu ne......kdo nezná nepochopí.......kdo zná jen m2t kroutí hlavou a svádí to na vsechno mozne........
Datum: 22. září 2009 22:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 navic se mi to s Castrolem tak neprehrejva vydrzito do kopce dyl jet a rychlejc zatim co na M2T se to hnedka prehrejva a navic prez tu kourovou clonu neni nic vydet
Datum: 22. září 2009 20:52
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to standa: Klidně bych se vsadil, že až tam dám soudobé kroužky, bude možná po nich už po těch 200 km, ale v tom bude spíš důkaz, že se ND holt už nědělají jako dřív. Co se týká toho huntování, přiznám se, že i já si občas zablbnu a dávám tomu pěkně kousnout. Žádný katastrofický scénáře o brusných pastách ve válci a za den vyběhlým motoru se ale nekonají a to leckdy ho chudáka uženu tak, že se holt musí pěkných pár minut čekat, až to vychladne a "povolí".\r\nJinak se domnívám, že většina kolegů co zde diskutují, bude i přes to, že tam budou lít superkvalitní oleje hrobníkem svýho fichtla. Pár jich to natuní tak, že to bude do šlmelcu, pár jich to rozpůlí o strom či kandelábr a bude to konec fichtla v čechách - prostě to zlikvidujou. Zatímco jejich fotr, co to měl od svýho fotra a ten možná po svým starším bráchovi na tom prostě jezdili a vážili si toho a tak v kombinaci M2T\r\n a slušný zacházení "dotlačili" tyhle stroje do 21. století. Po týhle generaci náctiletejch už zbyde jen halda šrotu, důkazem budiž to, že když jsem byl mladej kluk, tak byl stroječek typu fichtl, jawetka či staďák v každý chalupě u nás na vsi. Dneska jsme v obci o tisíci hlavách čtyři a samí takoví strejci jako jsem já. Mladí idiotci to vždycky dopracovali tak, že to tůrovali po návsi, domrvili to šlo to do kopřiv, někdy ještě stihli udělat tjůning flexou. Ále co, leckdy mám pak přístup k fůře věcí zadarmo.
Datum: 22. září 2009 17:40
 Jak to tu tak čtu, máme s M2t nějak opačný zkušenosti.
Datum: 22. září 2009 16:40
 ctu a nestacim se divit nad nekteryma vyrokama...pravda, "dlouho" uz tu nebyla diskuze na tema M2T a podobne zbrblave vody ci jine krachelky, aspon to tu zije...moje rada - chybama se clovek uci, gdo zazil tak wi, gdo ne, pochopitelne neveri...
Datum: 22. září 2009 12:09
 M2T je tekutý smirkove platno!
Datum: 22. září 2009 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 Kolečko víš že si mi to vzal z huby tyhle slova........taky nemam tolik penez abych si moh dovolit kupovat levný veci......hlavne kvalita dnesnich dilu je na daleko horsi urovni......co sem tak mel v ruce stary pisty a kruhy,tak to byla uplne jina uroven kvality.....v pistu krásný drážky,mosazný kolíčky,cep jsi tam dal jen namrazenej a sedel jak přibitej,krouzky pekný,pružný a hlavne silný a písty nemeli tak hluboký drážky pro kruhy......ono bohuzel ty dnesni písty stojej totálne za hov*o!! Musim teda uznat,sada 8.vybrus mela píst A1 kvality....ale obycejnej dvoukrouzak je k pláči.....kruhy tenký....sotva to slozis po vybrusu tak to cinká,ačkoliv je tam vule v zamku 2 desetiny......a kdyz na to este flaknes m2t,tak tam ty kruhy po 500km nejsou  a po 1000km se točej dokola pres zamek jak mizej  ........ja si dnes písty a kroužky důkladne vybírám a levné veci do mých motorů už nesmí......ale teda musim uznat,nekolikrat jsem kupoval pisty a kruhy od sesy a byly docela uspokojivý,az mi to prekvapilo......delal sem pár motorů známejm,jen rychlo opravy aby to jelo......mázli sme to Motorexem a kupodivu si po 2 nádržích 1:30 úžasně sedli a nezvonej nikomu a to bylo bez výbrusů,jen se překroužkovalo,valce byli pekny......jooo jeden kamos si trval na svym,ze do fichtla se vzdycky lilo m2t a ze ho tam bude lejt,ze nam na oleje sere.....jak myslite ze to dopadlo co??? ........Neeeeee nezadřel,ale jedinej z tech 3 motorů šel do kytek po zhruba 300 nejetejch kilometrech.......a proc?? .......protoze mu zmizeli kruhy  a jak se ten první začal točit,tak se proste casem dotočil otevrenym zamkem do vyfukovyho kanalu a vite co nasledovalo  .......Jo to sou vsechno šílencí,co sme spolu lítali u nás po lesech......vsichny psycho styl.....aj já,ale ja na ten les nebyl nikdy stavenej,ale tak delam jim motory,tak abych neurazil,tak sem obcas jel s nima
Datum: 22. září 2009 9:16
 mazte si cim chcete,ja nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit jezdit na m2t,proto leju kvalitnejsi castrol...treba na to casem pridete samy,zatim hodne stesti se zvonicim motorem,mizernou kompresi a zasranym vyfukem...
Datum: 22. září 2009 8:43
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 Moony zjevne mluvíš o mě....  ...já sem ten levák co stroj používá....ale teda necham to aspon minutu blafat nez dostane kotel....nezná jinak než plnej.....první olej,na kterej to muj fichtl vse vydržel byl a je onen Motorex Speedmix......jinak to co psal fikus v hlavním tematu je dost podobné s mejma skusenostma.....novy krouzky v kombinaci s m2t maj trvnalivost 1500km,pak je to jak zvonkohra.....to je realita.....
Datum: 21. září 2009 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a mimochodem jezdil jsem se stadionem na schell advance sx a řediljsem ho 1:25 a po 2 měsících jsem rozebral výfuk že ho vyčistím a natřu stříbřenkou a nebyl tam žádný karbon jenom ten tlumič byl mastnej
Datum: 21. září 2009 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jsme líní hlavně když jsem začínal jezdit samozřejmě jsem tam lil m2t tak jsem to vždicky na půl minuty nastartoval v garáži abych to vyzkoušel a 10 minut větral
Datum: 21. září 2009 22:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dy to je picovina!!!Dokaz to!!!Ze musis davat na vybrus.Dokaz ze to srazi vykon...Dyt davat podle vas kvalitni olej do stodolaka nema cenu!!!To ste tam lini ze si kvuli M2T ani v zime nevycistite vejfuk??(Stando,jestli sem budes psat tak tohle neni proti tobe s tebou sem za dobre.)
Datum: 21. září 2009 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7421
 Fíkusi píšeš blbosti.Určitě máš doma zkoušečku olejů,tvrdoměr a pod.Já dělám na ŽL skoro 20 let 2t motory,zahradní a lesní techniku.Takže vím co povídám a píši.80 % závad je původem nesprávné montáže a nevhodné ND. 10% nevhodný olej a 10% chyba obsluhy.Ale k oleji. V návodu k motorce nebo motru je napsán doporučený olej a poměr mázání.K olejům do sekaček či pil si uvědom-te v jakých podmínkách,otáčkách,zátěži,chlazení a době provozu tyto motory pracují a potom můžeš nadávat na některé oleje,že kouří,smrdí,karbonují. Ale pro všechny,lejte si tam co chcete alespoň mám dost práce.Borcům zdar !
Datum: 21. září 2009 21:14
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já například budu po výbrusu zajíždět na M2T, aby si to rychle sedlo, počítám tak jednu nádrž. A pak tam budu dávat Castrol Garden 2T. Ono totiž kvalitní olej logicky prodlužuje počet km nutných pro záběh především válec/píst, ložiska se holt musejí "uvolnit". Můj postup bude takový, že 200km zajedu na M2T, pak dám CG2T a od 500km už budu normálně lítat. Dekarbonizaci zvážím podle toho, kolik bude uhlí v kolenu od výfuku. Co se týká rychlého opotřebení motoru, nemyslím si, že vždycky je na vině olej. Je potřeba brát v úvahu např. kvalitu použitých ND (kroužky z PL asi nebudou to samý co starý dobrý
originály), dále pokud někdo z vás řeší špatnou kompresi tím, že jenom překroužkovává, tak je tato oprava taky jen dočasná i kdyby tam lil hypersuper oil. No a pak je to taky o tom jakej levák stroj
používá, pokud to někdo drží u držky ještě zastudena, drání to 70 po rovině nonstop a při jízdě z kopce tomu ještě zavře plyn, tak to prostě oddělá opět i stím nejlepším olejem dřív než nějakej dědoušek, kterej umí a má cit pro stroj a jezdí na M2T.
Datum: 21. září 2009 20:20
 jestli máš motorku jen na polnacky a najedeš s tím 1000Km za rok tak to tam lííí ,ale pokud jezdíš nornál po silnici nebo závody taky to tam místo toho M2t radši nelij nic  ......Nemyslel sem že tam nemáš lít žádnej olej ale napsal sem to tak aby to vyniknulo.
Datum: 21. září 2009 20:17
Jméno: jozo
IP: uživatel2597
 Zase taj budete takhle řešit oleje....Ať si tam každej leje co chce....
Datum: 21. září 2009 20:04
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ty debile olej na rychost nema vubec vliv tak co tady kecas ze jede 65 a pak 70 vis hovno fikus a kecas picoviny kretene
Datum: 21. září 2009 19:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stacilo mi jezdit driv na M2T po loukach a ten vykon byl hroznej kdyz tu trasu jedu dneska tak nechapu jak to mohlo bejt tak liny jeloto max 65 a desne to rvalo dneska jedu v poho 70 a motor je tichouckej
Datum: 21. září 2009 19:32
 budeš furt otravovat s M2Tčkem???
Datum: 21. září 2009 19:31
 Ty voe jak tam můžeš lít 4taktní olej?? a fikus má pravdu....na M2T se to kurevsky rychle vyběhá a musíš to dát na výbrus.....já na to jezdil 3 měsíce a všechno čerstvě vyčištěné od karbonu bylo za tu dobu uplně zajebane....vyfuk, hlava, píst i drážky na kroužky...všechno....
Datum: 21. září 2009 19:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vubec nechapu co to meles zanesmysli olovo do dvoutaktu?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a michas vsechno mozny chudak motor to se divym ze se ti este nevysypa kamos do fichtla leje vsechno mozny a kazdou chvili ma neco sloziskama a klikovkou
Datum: 21. září 2009 19:27
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 Ty blázne já si kupoval plně esterovanou 2jitou syntetiku do čtyřtaktu-ten olej je hustej jak med a když sem na to chtěl zaběhnout motor tak byl válec jemně přeježděnej až po 10 000 a byl schopnej všeho motor neklepal všechno OK mám jawu 350 tak vim o čem mluvim a hlavně je na záběh nejlepší Motul 15w-50 namíchanej s tou syntetikou 1: 3 a do toho přimíchat kapku mogulu TSF je sice drahej ale dobře hoří a vyplachuje válec + toho motoráku a ta syntetika zaručuje 99% kluznost klikových ložisek a všeho co se točí nebo šoupa-motor se ti nevyběhá při záběhu ani nezadírá pač je tam syntetika dobře se zabíhá páč je tam motorovej olej a nezasírá se protože je v něm tsf můžeš do toho přidat aditiva(olovo) a po 5000 svědomitýho ježdění si tam lej co chceš ten motor se prostě nevyběhá i když tam leješ m2T
Datum: 21. září 2009 19:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci vyplati se mi do pionyra novej karbec?? ty stary jsou vybehany a svicka de do cerna dost to zere i kdyz to priskrtim na minimum
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 0:05
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 ja nevim kolik mi zere fichtl,ale do 550 sem nalil v kvetsnu dva litry a furt tam benzin je  ale teda taky sem na tom najel malo.......jestli sem na nem vyjel 3x za leto......ale prijde mi,ze jezdi zadarmo
Datum: 22. září 2009 0:05
 mi žere 555 1,8 litru na 100km
Datum: 21. září 2009 22:10
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 3 litry a ty si stěžuješ?????
Datum: 21. září 2009 21:53
 3L na 100 i když tomu dáváš zabrat....Tak to tak nech co mám říkak já něto teba 3L nebere to určitě víc takový 4 L.......Ale zase když jedu hezky v klídku tak ze dostanu na těch 2,5 L ,Ale i tak pro mýho mustynga na normální ježdění po silnici 3 L je normál
Datum: 21. září 2009 20:21
Jméno: muškát
IP: uživatel6603
 rozhodně novej karbec prospěje starý špatně dávkujou už pak...
Datum: 21. září 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 starej karbec proste nema ty hodnoty co ma mit a jde tam moc benzinu vybehana je ta dira co vni beha jehla a jehla me nova nepomohla ktera je taky vybehana
Datum: 21. září 2009 19:34
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 Mám 350 638typ a zere mě 7 litrů na 100 a taky kuli tomu nebrečim a vyběhanej karbec? to byl dobrej vtip no kup si u sesy trysku s menším vrtáním a uvidíš jestli je lepší ta stará bude ti to chrchlat ja žíznivej vožrala XD...
Datum: 21. září 2009 19:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o vyběhanym karbeci na fíkovy a proto to moc žere jsem ještě neslišel
Datum: 21. září 2009 19:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bere mi to zhruba 3L na 100 km a je jedno jestli tomu davam zabrat nebo ne zereto porad skoro stejne
Datum: 21. září 2009 18:59
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, zkousel nekdo dat tyristorove zapalovani na Jawu 555? Fungovalo by jako na Jawe 20,21,23? Jake by bylo elektricke schema (bylo by jine o proti Jawe 20,21,23)? Prosim o pomoc, v elektronice se moc nevyznam...diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 http://www.imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp a jedná se o ten typ H01 což je ve skutečnosti čínský výrobek HME301
Datum: 22. září 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 chongu moh bys sem hodit odkaz na ten Hall od imsoftu???
Datum: 22. září 2009 14:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když usměrníš napětí ze zapalovacího vinutí (tady bohužel pouze jednosměrně), stabilizuješ ho na 12V (jde to neboj), tak za to můžeš fláknout elektronické CDI (i bez baterky) z http:\\btelectronic.sweb.cz (rubrika tyristorové zapalování). K tomu na stator umístíš hall snímač od IMFSOFTu a máš vystaráno a na světelnej okruh sahat nemusíš bo ten s tím enemá nic společného. Ale špekuluju, nikdy jsem tuhle variantu nezkoušel. Záloha pomocí baterky by taky nebyla marná.
Datum: 22. září 2009 12:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 Tak pro tyristorový zapalování je nejvhodnejsi zapalovani z prvnich typů 20 a 21 (15+5W)kde jsou extra civky na predni a zadni svetlo,protoze pro tyristorovy zapalovani potrebujes 2 civky......tu zapalovaci na jiskru a tu malou 5W na živení tyristoru........na svetla ti pak zbyde jen jedna 15W civka......casto se to resi zadnim LED svetlem(spotreba 0.5W),aby vepredu hezky svitila 15W zarovka.......myslim ze tyrystorovy zapalovani si na pareza udelat muzes,ale nebudes svitit......
Datum: 22. září 2009 9:23
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 takze by to bylo o hodne jiny nez u dvacitky...skoda
Datum: 22. září 2009 7:26
Jméno: standa
IP: uživatel7414
 no ja taky nejsem moc extra eletrikář....spis lepe receno elektronik.....urcite by to slo,ale ztratil bys tím leve vinutí statoru pro svetla.......
Datum: 22. září 2009 0:08
 cau, co dělá korek když ho dám do oleje???zvětšíse nebo zmenší???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 19:24
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5767
 ubruš si ho normálně ručně Flexou ale bacha na prsty a dávej je tam tak aby tam šly těsně ale aby sli nasadit na tu lamelu pak si je dej do hrnce s vodou a vař je hodinu voni se ti roztáhnou pak je nech vysušit a hurá smontovat spojku kámo dělal sem to ta furt a nikdy mě to nezklamalo
Datum: 21. září 2009 19:24
 No jo ale v tom případě se ptám na něco jinýho.Vyměnil sem korky at tedka to obrusuju mám to skoro na dorazz(zbývá asi tak 4mm)A porádto tam nepasuje je to moc velký na šířku.Tak jak to má být????
Datum: 21. září 2009 18:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz do sebe nasaje olej tak se nemuze zmensit a jinak se to namaci predem do oleje kvuli tomu ze kdyz to namontujes a hnedka to skusis projet tak ty korky nejsou nasakli a opotrebovavaj se rychle do ty doby nez to vsakne do sebeale to je hnedka
Datum: 21. září 2009 18:18
Posl.aktualizace: 21. září 2009 17:59
 Zdar, má být u 175 kývačky mezi spojkovýma tyčkama kulička nebo ne. Vím že je jedna ve vypínači spojky ale nevím jestli tam náhodou nemá být ještě jedna, protože nemůžu dobře seřídit spojku a lamely jsou nové. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 22:44
 Kulička standardně není, ale být může. Zkotroluj si dle Katalgou ND, jestli ti vy vypínacím mechanizmu nic nechybí. Pokud nejde seřídit a unaší/zabírá), pak je buď špatný olej (moc hustý) a nebo špatné lamely (moc tlusté obložení).
Datum: 23. září 2009 22:44
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:42
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 co bys na tem chtel tunit? dyt to da 90km/h coz je na 50 ccm slusne. jediny tuning je vetsi valec (az na 125 ccm)
Datum: 13. října 2009 11:42
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Jak uz se tu psalo je to zlutackej SHIT...
Datum: 22. září 2009 9:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to moc pekny a hlavne-muze se s tim do zahranici-kvuli emisim.Zere to sotva polovicne a jede se na tom fakt hezky.Jen moznosti pro tuning je o dost min nez u 2T.Ma to strejc a jediny co u vadi je ze se povolujou srouby.Moc pekna masina.
Datum: 21. září 2009 21:44
 No motor je myslím Honda monkey dává se i na betku.Ten je jediná dobrá věc na new pionýr jinak made in china .Ale motor znám ze strejdovy betky a fkt pěknej..Hlubokej ton jak 125 ccm,4 stupnová převodovka,výkon pěkne a dá se s tím uhánět i přes 80 Km/h
Datum: 21. září 2009 20:25
 to nema s pionyrem nic spolecnyho, teda krome znaku JAWA. Made in China no co to je ?
Datum: 21. září 2009 20:10
Jméno: Radek
IP: uživatel6849
 Vůbec se mi nelíbí už to neni to co bývalo prostě ten starej origoš je pěknej a todle hnus.
Datum: 21. září 2009 19:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nechapu ja CHINA muže vyrábět motocikli a lepit na ně značku JAWA
Datum: 21. září 2009 19:14
Jméno: vyboušr
IP: uživatel7097
 No teda hnus fialovej
Datum: 21. září 2009 18:30
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 made in China!!!!
Datum: 21. září 2009 18:11
 Tak ten motor asi pojede dobře ale jinak nic moc. Je hezké že si na takový stroj zpoměli a začali to vyrábět ale už to prostě není ono, to co bývalo.
Datum: 21. září 2009 17:47
 caw draci mužu se zeptat bylo by možný na ram z jawa 50 dát motor ze 150 to by šlo n? a kdybi to šlo tak musel mít i karbec na 150 a i dva výfuky bo n? a žralo by to odost výc benál n? déky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 9:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 12-13 let......je mi to jasný......
Datum: 22. září 2009 9:25
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Polož si ty dva motory vedle sebe a zjistíš hned,že je to píčovina.
Datum: 21. září 2009 22:01
 A k čemu ti to bude ???? také kravinky vymýšlet . Vyděl si někdy nějaký malí auto např mini s motorem audi 3,2L????Tak proč hodně lidí chce dělat to stejný na fichtlu???
Datum: 21. září 2009 20:32
 kamarad ma uz udelanyho fichtla s motorem z JAWY 250
Datum: 21. září 2009 20:12
 hele cus jo slo by to tam ale dalo by to celkem fušku a žralo by to asi tak na stejno cca to se takhle rict neda to podle vahy pružení vykonu motoru atd...
Datum: 21. září 2009 18:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevymejšlej kraviny chlapče....
Datum: 21. září 2009 17:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau draci, v poslední době je tu hodně debat o simsonech a fichtlech, co je podle vás lepší? výkonější ? co byste upřednostnili? myslíž že to bude zajímavá diskuze
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na simsnu de videt ze je dost modernejsi-vis tlumice,zvlast predni  ,proste simson je lepsi,ale nekoupil bych ho...Ten simson...jde videt snaha aby to vypadalo jako poradna motorka ale...fichtl je fichtl
Datum: 21. září 2009 21:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já jezdil na simovi SR kdysi autoškolu a byl jsem nadšený. Jako kluk jsem strašně toužil po enduru. Bylo to ale drahý jak sviňa, ale svezení to bylo parádní. Jinak Simson nebyl západní německo, ale koncern IFA, DDR.
Datum: 21. září 2009 21:49
Jméno: muškát
IP: uživatel6603
 za sebe simson je líp spřevodovaný a má lepší zapalování a to dělá hodně...
Datum: 21. září 2009 20:12
 a taky, za 555 se kazdej ohlidne, hodne se me lidi na to pta jak to jede, jestli jim to nechci prodat  atd... proste rarita a ne jak simson
Datum: 21. září 2009 19:39
 hele, to je jak kdyby ste porovnavali škodu 120 s toyotou corollou o 15 leet mladsi.... proste já mám 555 a kamos ma S51 a je to vyrovnany.. na to, ze ma ten stroj o 25 let novejsi, je na tom ta 555 hodne dobre.. proste 15 let vývoje jde poznat (a nejen tech 15 let... zalezelo taky na tom, jak na tom bylo zapadni nemecko oproti cechum.)! a nebyt diky normalizaci, tak Jawa kvete tak, ze je to snad nejvetsi motocyklova znacka sveta....
Datum: 21. září 2009 19:37
 Můj názor je takový:Simson-vypadá jak motorka,4 stupňová převodovka dobře odstupňovaná,skvělý podvozek,lepší elektrika.....fichtl-Lepší motor většinou simákovi ujede,všeho se můžete rýpat doma tzn.ani nepotřebujete žádné opraváře jestli tomu trošec rozumíte vystačíte si sami.
Datum: 21. září 2009 18:34
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 U mě 100% fichtl,když je dobře seřízený,tak se vůbec se simsonem nemůže rovnat.A je blbost porovnávat Němce,s čechoslovákem.
Datum: 21. září 2009 17:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak ja začnu- mam fichtla i simsona, na fichtlu jsem jel pár závodů jede docela dost slušně- bedny, no a pak mam simsona s 51- je to převrtaný na 70 a kamoš má origo s51 jede mi to trochu líp než jemu ale i ta originálka mimu fíku nařeže uplně vklidu- vým že ten simáč mnohym lidem moc nejede- je hodně těžké ho seřídit ( z mé zkušenosti je na něm hodně znát jaký a kolik oleje dávám do benzínu) ja s tatou ho ladili hodně dlouho, ( strejda ma taky simáče- startování, volnoběh, vytáčí se prostě nádhera ALE vubec to nejede tak kdy je tu na fichtlu na 3 on sotva na 2), a také mají simsoni hoooooooodně velkou výhodu v převodovkách- lepší odtupnování a to je velká výhoda, př:jedu na fichtlu za 2 vytočená dam 3 a otáčky spadnou tak brutálně že nemá šanci se roztočit zato simáč jedu za3 vytočim dam 4 ta už je napůl v točkách a jedu, a také má simson mnohem pohodlnější podvozek, ALE na simáče jsou ukrutně drahý ND, fik je na opravu pohoda, tot muj názor a prominte chyby
Datum: 21. září 2009 17:38
 caw jak jiste vite mam čz 487 z roku 1984 a potreboval bych vedet, jestli maj valec delanej jako vlozku, nebo je to jeden odlitek ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 17:25
Jméno: kaja
IP: uživatel7417
 čau hoši jakej je rozdíl mezi jawou 350/638 a jawou 350/632 a která je lepčí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 20:27
 Sice se moc v 350 neviznám ale to nemůš říct která je lepší.Každýmu sedí něco jinýho
Datum: 21. září 2009 20:27
 Jawa 632 20k(jde jednoduše odškrtit na 22k), 29 Nm, litinový válce, karburátor Jikov 2926SBD (bez sitiče). Jawa 638 24k 32 Nm, hliníkový válce, karburátor Jikov 2928CE (se sytičem).
Datum: 21. září 2009 17:15
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, pokud dam na Jawu 555 karbec 2916HC, mela by jet rychlej nez s 2914HZ? Protoze jsem to zkusil a jelo to spis hur...to neni logicky, ne? Nebo by se muselo zvetsit i kolinko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 9:40
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 predchozi majitel moji 550 tuhle upravu udelal......necekejte od toho zazraky......kdyz se roztočí po rovine,tak mozna jede 65 a to je vsechno i prubeh motoru skoro stejnej,jen bych rek trochu lepší kroutak odspoda...... mam tam valec z 555 s vyustenim saciho kanalu kruhový prumer 16mm,vyfuk s 2 trubičkama,a saci koleno rozpárané,rozsirene,vytrhana vnitrni vlozka a posvařené mosazí,karburator jikov 2916,jak je to otryskovany sem nikdy nekoukal,ale je tam vystruženej vyssi krouzek ze silonu pod šřoub trysky,ktery sam o sobe obohacuje smes......jinak spotreba asi stejná.....jezdi to furt a zadarmo......
Datum: 22. září 2009 9:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 hm...jenom jsem vymenil karbec..
Datum: 21. září 2009 20:07
 jestlize si tam dal jen karbec takovej a koleno si nechal puvodni plus to, ze jsi nezvetsil saci kanal tak je ti to uplne k nicemu akorat ti to bude delat bordel (jinak tohle chci taky udelat, ale nemam ten karbec na to  )
Datum: 21. září 2009 19:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no seridit jsem to musel, musel jsem dat bohatsi smes nez byla na 2914, protoze s 2916 jde do motoru vic vzduchu, tim padem jsem musel pridat benzin do smesi. Ale co by se dalo udelat aby mi to s tim 2916 zvetsilo vykon? protoze ta trojka mi fakt netahne...
Datum: 21. září 2009 17:27
 jo kolinko by si musel taky zvetsit a logicky to je nejni to jenom otom, ze tam lupnes vetsi karbec,a le musis ho i poradne odladit, pripadne upravit pro danej motor
Datum: 21. září 2009 17:04
|



|