 zdar vým že sem o tom tady už mluvil ale když mám na pionýrovy vyleštěné sací hrdlo tak k čemu je to vlastně dobrý????????? a ještě jednu věc mam vybrus najeto už asi těch 800 km ložiska všechny nový předstih mám těch 1.8 mm před horní uvrati jede pěkně ale po rovyně za 3 když s tim valím tak to prostě nejde do plných otáček ten motor řve jak kdybych jel na půl plynu jedu těch 55-60 ale to nejsou teda maximální otáčky to može být těch 4500 a mělo by to mýt 6500 poradte co mam udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 23:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 taky to muzou delat ty tvoje vyleštěný kanálky
Datum: 13. října 2009 23:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 duvody: vítr,vytahanej retez,vytahana rozeta,mekky kolo,suchej retez,tezkej jezdec,ucpanej vzducháč,blbá svíčka,blbý počasí,vykloktanej motor atd.......hledej......
Datum: 13. října 2009 23:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neni to este poradne zajety a mozna to je taky moc malim prectihem az to bude zajety tak to taky bude tocit vic snad ale nejvic dela asi prectich taky u jednoho pio. mam prectich asi 1,8 a vubec netoci potvora ale jsou tam novy krouzky a smensim prectihem to nejelo vubec takze budu asi zvetsovat
Datum: 13. října 2009 20:11
|



|