Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čauves co presně znamená repas kliky? jako vyvážení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 15:00
 na fichtla mozna 1000-1500, ale to hadam
Datum: 16. října 2009 15:00
 a kolik to tak stojí na fekála?
Datum: 16. října 2009 10:44
 me to delal "zidak" v kosmonosech krome moto beran v hradisti je to asi jedinej spolehlevej, kterej kdyz rekne, ze ta klika za 14dni bude tak je ale on to stejne jako beran nekam posila
Datum: 15. října 2009 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 tak na čízu je to hodne levný........kde ti to delali??? Me to brzo ceka na Peraku.....sem z Kladenska.....
Datum: 15. října 2009 18:02
 no stalo me to 2500kc s novou ojnici, loziskama a vyvazenim
Datum: 15. října 2009 17:53
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7640
 Ale ty čepy klikovky třeba u pionýra ani vyměnit nejdou, jedině opravit třeba tvrdochromem...
Datum: 15. října 2009 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 jj....myslime to stejne......vim ze nektery firmy to umej az takle,ale bezne to neni.....a hlavne ty prachy za to......
Datum: 15. října 2009 16:44
 myslim ty hridele co se davaj do lozisek jestli ty myslis jiny tak sry
Datum: 15. října 2009 16:40
 stando: nove hridele na klikovku se delaj ja daval klikovku na GO a na klice byly zdevastovany ty hridele a kdyz jsem si klikovku bral zpatky tak tam byly nove
Datum: 15. října 2009 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 obecne se jedna o vymeny poskozenych dílů na klice.......ale vzhledem k tomu,ze nove hridele na stare kliky snad nikdo nedela,tak se davaji na repas kliky s nepoškozenými hřídelema a repasuje se pouze ojnice........tudiz je jasne ze se jedna o vymenu ojnice a nasledne vycentrování kliky.......
Datum: 15. října 2009 14:52
Posl.aktualizace: 15. října 2009 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 to je hezky,ze ma odkapovou misku,ale klidne to muze bejt z posledniho modelu z 05,ten ma taky tuhle,ten je na 90% stejnej,akorat ma prumer difusoru 15mm a plovák na jehle.......ale tak co.....kdyztak mu to pojede lip odspoda,klesne mu maximalka a snizi se mu spotreba no
Datum: 15. října 2009 18:05
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Je to klasickej fichtláckej z pozdější Jawy 05 až po 23 Mustang, je to poznat podle tý odkaopový misky
Datum: 15. října 2009 17:04
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 to s ním musí jet. malaguti taky jezdí na karbec z pařeza
Datum: 15. října 2009 15:02
Jméno: kubajs
IP: uživatel5927
 jo snad by tam měl jít......
Datum: 15. října 2009 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 z ty fotky neni poznat jestli je to Jikov 17 nebo Jikov 15 co se daval na posledni 05......
Datum: 15. října 2009 10:57
 Zdravím draci. Měl bych dotaz a prosbu. Máte tady někdo Simson S51 Enduro? A máte ho někdo rozebraný (tedy motor) nebo apespoň venku spojku/lamelu? Potřeboval bych totiž, jestli by se našel někdo, kdo by mi oměřil nějak přesněji spojkovou třecí lamelu (vnitřní, vnější průměr, délku záběrových hran a tloušťku lamely). Potřebujiu si totiž něco ověřit, jestli by nešla použit na jedné Jawě jako alternativa. Díky moc.
P.S. je mi jasné, že by bylo lepší se ptát na stránkách o Simsonech, ale tak bych se musel registrovat (což mi přijde zbytečné, kvůli jednomu dotazu) a navíc tam zrovna moc neradí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 16:51
 No, dobrý odhad. Není to sice na ČZ 125/150, ale na Jawu 90, ale lamely jsou dost podobné. No já jen, jestli náhodou někdo nemá po ruce lamelu. Kdyžtak se zeptám v obchodě, tedy až se tam dostanu.
Datum: 15. října 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 sice simsona nemam a nic ti nezmerim,ale pokud resis pouziti lamel ze simsona do céčkovýho motoru z maly kejvacky a nebo do stary cizy,tak sem na nekolika diskusnich forech nezavisle na sobe cetl,ze do techto 3Q motorů čz 125 a čz 150 se dají použít lamely ze Simsona.......overene to nijak nemam.....
Datum: 15. října 2009 14:55
Jméno: Pepa
IP: uživatel7624
 ČAU DRACU MAM JAWA DANDY A STRAŠNĚ MI CÁKÁ VOLEJ Z VEJFUKU.ŘEDÍM MOGULEM TS 1:50 (JAK JE TO PSANÉV PŘÍRUČCE.ČÍM TO JE?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:51
 jak říkám, dělá to lanko od sytiče
Datum: 15. října 2009 15:51
 mám motor od sachse 50 a dělá mito že to hodně čoudí a volej pak kape
Datum: 15. října 2009 13:29
 Mě to Dandy taky dělala, dokonce mi z vejfuku ten olej i vytek, pak si fotřík všimnul toho lanka a bylo to OK
Datum: 14. října 2009 22:58
 zdar, máš na řidítkách sytič? jestli jo, tak se na něj podívej, je dost možný, že se bowden trošku povitáh ven z tý páčky,no a tím pádem
ti jde do motoru moc oleje
Datum: 14. října 2009 22:41
Jméno: Dandy
IP: uživatel7624
 Čau draci.Mam jawa dandy 50 silnější verze a nák se mu zasekl píst do válce,Co mam dělat díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 tak ja nevim jakej pist a krouzek myslite,ale na kazdej motor minareli stoji pist vetsinou litr a kruh 200..........
Datum: 15. října 2009 23:36
 johny je z nejakyho drahyho kraje... pist 170 krouzek 30
Datum: 15. října 2009 20:24
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 rozebrat a přitom použivat co nejmensi nasili pač movej pist stoji 900 a novej krouzek 70
Datum: 15. října 2009 19:32
 pravdepodobne sa ti pretočil krúžok a sekol o kanal to už len kladivo nejaký drevený špalik a vybiť piest vonku
Datum: 15. října 2009 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 kazdopadne bys to mel rozebrat abys vedel,co se stalo.......
Datum: 15. října 2009 15:10
 Čau, našel jsem 18ku kolo na ČZ a je nastříkaný nějakou bílou barvou, ale místy je barva odloupnutá a pod ní je krásnej chrom  , nevíte jak tu barvu z toho nějak odstranit???? Nechci to škrábat, abych nepoškodil chrom, jedině mě napadlo opálit, ale nevim jak.... pls poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 16:40
 no dása kupiť odstranovač starých náterov uvás je to "barvožrout" malby dať dole farbu bez toho aby porušil chrom
Datum: 15. října 2009 16:40
 Dík za radu... To kolo neprodávám taky ho potřebuju, mam na ČZ 16ku a ta jim na STK vadí
Datum: 14. října 2009 23:56
Jméno: .
IP: uživatel7230
 namoč to do nitra, nebo do louhu
Datum: 14. října 2009 22:21
 koupim ho od tebe,jestli se ho chces zbavit,nutne ho potrebuju %-)
Datum: 14. října 2009 21:57
 Poradte prosím ......budu dělat GO motoru ještě to je origoš 21 když budu dávat nový ložiska ......na kliku jejnom a tak tak se chci zeptat jestli mám vyměnit i ti starý na hřídele ty další 3 a taky automat jak mám zkontrolovat ?Jako řadí to ale někdy mě vyskočila 3 ale fakt jen někdy...........a většinou když sme dal rychle ze dvojky za 3 ........díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 17:16
 Zdar draku, mě na moji 05ce vysakovala trojka. Bylo to způsobený vydudaným kolečkem s nábojem, jak se už na něj napojuje sekundární řetěz. Zkus ho zkontrolovat. Je tam 6 dir a měly by mít tvar kružnice ne leipsy jako jsem měl já
Datum: 15. října 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 kup vsechny loziska nový....na kliku SKF a ostatni staci ZVL a podobný.......doporucuju ferodo lamely,repas kliky a CKR ojnici s jehlou......vymenit i primarni retez.....pokud obcas vyskoci trojka,tak muze bejt na vine lozisko pod rozetkou.........a starej retez a vytahana rozeta taky spusobujou vypadavani trojky.....automat bude dobrej
Datum: 14. října 2009 22:17
 Čau jak jezdí ČŽ 150???Má to doma kámoš a zajímalo by mě jak to lítá poradte zkušení?Je to jak sem říkal ČŽ 150 kývačka starší typ 3 kvalt rok výroby 1955
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:43
 má to tuším 4 koně a max 70 km/h. v jednom to trochu jede, ve dvou se to sotva vleče.
Datum: 15. října 2009 15:43
 presne tak,je to vykonejsi fichtl,moc to nejede
Datum: 15. října 2009 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 kdyz to dam jako nadsazku,tak je to trochu vykonnejsi fichtl.....jezdil sem na tom.....je to jedina trochu točivá kejvačka,ale jako ve vysledku výkon v pomeru k vaze stroje je ubohej......a jen 3Q
Datum: 14. října 2009 21:40
 Čus draci kolik u vás stojí výbrus u nás 470kč............něco tak .....chtěl bych se zeptat bude hodně znát na výkonu válec s 8 výbrusem a 3 kroužkový píst?.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 10:29
 u nas 350kc
Datum: 15. října 2009 10:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 on má doma válců že by je mohl rozdávat tak mu to je jedno   né to zase né..
Datum: 14. října 2009 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 ja mam vybrus za 300,-,ale pro bezny zakazniky 450,-(vybrus valce,pist,cep,krouzky,segrovky)......udelej normalne prvni vybrus,8.vybrus nedelej(nekupuj)......nekdy by si nahodou chtel nechat valec upravit a nepujde to.....8.vybrus mam v poslednim motoru....jako ma to vetsi silu,ale nic extra......
Datum: 14. října 2009 21:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas 450 na 1. z nultyho a na 8. 800.Se vsim vsude
Datum: 14. října 2009 21:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 u nás 600 s pístem kroužkama čepem a pojistkama
Datum: 14. října 2009 21:20
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi ja jedu jedu na jednicku pohod a preradim na dvojku a par sekund to jede normalne a pak to zacne rvat jak kdyby to bylo na jednice preradim na trojku a he to tot sam az kdyz se 3x rozjedu na 1 tak to zacen chodit jak ma v cem je pproblem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 16:38
 rozobrať a skotrolovať ako je na tom pevodovka ale mám pociť že sa jedná o zohnutú riadiacu vydličku a okosené zuby
Datum: 15. října 2009 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a neklouže ti spojka??
Datum: 14. října 2009 22:09
 a nevypadavaj ti kvalty?
Datum: 14. října 2009 20:54
 Zdar draci, mam dotaz. Dřív se vyráběl vývozní kapotovaný Mustang. No a já se chci zeptat, jestli někdo máte, nebo víte o někom kdo má tu kapotu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 21:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Sehnat je to dost problém protože je to rarita a když už to seženeš tak vysolíš pěkných pár tisíc
Datum: 14. října 2009 21:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 čau chtěl bych se zeptat na kolik voltů je tento tyristor?
Nemužu do néj přece pustit jakýkoli napětí ne? Řekl bych že na babetých je el. rozvod
V takže je na h voltů?
ttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1010.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 21:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Jo jo jo srandu si ze mě dělejte. Zas taková sranda to neni
Datum: 16. října 2009 21:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No když v tom i ty můj klerikáne máš jasno, tak tu někoho popros kdo má tohle zapalko, aby ti ho pro tvou potřebu rozpáral a napsal co tam našel
Datum: 16. října 2009 21:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No ježiš to vím taky mám tady na něj odkaz ale ta internete jsem nikde nenasel podrobnejsi udaje
Datum: 16. října 2009 15:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To musíš to zapalko nejdřív najít a přečíst si jaký model to je na pouzdru
Datum: 15. října 2009 21:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 aha no asi jsem pomalu chámající člověk  , na internetu jsem nepátral po tom ják to funguje to je pravda, ale snažil jsem se najít informace o tomto konkrétním tyristoru a to se mi opravdu nepodařilo . Jěště že jste tak sečtělí díky, díky.
Datum: 15. října 2009 18:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 čteš co ti píšu? Fakt to čteš? Totéž platí v kterémkoli případě magnetta s tyristorovým zapalováním... Hele ale řeknu ti to polopaticky.. a docela mě štve že se neobtěžuješ si najít informace na internetu. Taková úžasná věc jako internet! Za mejch mladejch let jsem musel prolejzat knihovny a čekat až nějakej lojza vrátí knížku která pro svoje nabité informace byla furt v luftě a ty si nenajdeš ani pět minut aby jsi se zajímal na jakém principu tenhle typ zapalování funguje! Protože potom by jsi se dočetl že obvyklé napětí tohoto zapalka, tedy napětí na nějž se nabíjí kondenzátor, který pak vybíjí tyristor se pohybuje kolem 300V. Takže když dáš dvojnásobné předimenzování stačil by ti tyristor na 600V.. a fakt se zamysli nad tím co jsem napsal před pár řádky.
Datum: 15. října 2009 17:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Já tento tyristor chci dát na pionýra s el. rozvodem 12 V
Datum: 15. října 2009 14:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano babetí rozvod je na 6V, ale pozor to je informace pouze k světelnému rozvodu.. zapalko to má jinak. Protože se neuvádí kolik vyrábí nabíjecí vinutí zapalování, tak si to budeš muset změřit a nebo se ševče drž hodnoty tyristoru původního
Datum: 15. října 2009 8:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 jen poopravým chyby *babetých , * el. rozvod 6V, *takže je na 6voltů?
Datum: 14. října 2009 19:56
 čauvec stando , jestli si pamatuješ tak asi před měsícem sem se ptal na nějaký knižky o 2t motorech .Tys říkal že máš doma nějakej komplet nebo co konkrétně myslím Books2T.zip.. .Poslal bys mi ho prosím na mail jkotras@email.cz.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:17
 čau tak když říkáš žeje to velký tak mě to pls pošli na icq mé číslo je 427625513.dík moc
Datum: 15. října 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 ja ti to skusim najit,kdyz ne,tak ti to poslu,ale je to hrozne velky,takze nevim jak to pujde.......ozvi se mi na mail....
Datum: 14. října 2009 21:55
 DObrý den hale potřebuju sehnat plášť na babettu 210 dík prosím za dopovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 22:03
 mam ho doma,za 150 kč je tvuj,sem ze středočeskýho kraje,asi by bylo dobry to poslat poštou...jinak vypada dobre,je jak novej
Datum: 14. října 2009 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kde bydlíš?
Datum: 14. října 2009 21:13
Jméno: petr
IP: uživatel3888
 Zdar mam takovej problem chtel jsem se zeptat jestli nebude vadit kdyz dam do pijonyra svíčku BRISK N15Y . napiste me jestli to necemu nebude vadit diiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 17:19
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 ja na ní jezdím a nemůžu si stěžovat, chytne ají za studena na první pokus.
Datum: 15. října 2009 17:19
 to Y znamená vysunuté jiskřiště a prej to propaluje písty, ale já na ní jezdim rok a píst mam pořád krásně hladkej, ale taky záleží jak máš seštelovanej karbec
Datum: 14. října 2009 19:38
 Ne fichtlu to vadit nebude
Datum: 14. října 2009 19:35
Jméno: Jawa 23
IP: uživatel7633
 cau hosi potrebuji radu dneska sem jel pro kamose a jak sem ho roztlacil tak furt kuckal a strilel do filtru minuly tyden jel suprovne tak sem vycistil trysky ale furt to delalo az prestal jet jiskru hazel svicka mokra ale nechytl tak sem poladil predstih a furt nic pak prestal davat i jisku kondik a kladivka novy asi 4 dny svicku sem dnes skousel novou cim to muze byt mohla to delat od zacatku civka dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 19:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kde mam nechat nachromovat veci na BENEšOVSKU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 19:50
 jestli nemysli ty ,,chromovy spreje'' to je spis stribrenka a ne chrom...preci si nemuzes doma neco pochromovat,na to urcite nemas vybavu
Datum: 14. října 2009 19:50
 to by me teda taky moc zajimalo
Datum: 14. října 2009 19:38
 nachromovat sam? jak?
Datum: 14. října 2009 19:27
 si muzes aji sam nachromovat ne ?
Datum: 14. října 2009 18:50
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7632
 zdar hele chtěl bych se zeptat jakej má závit matice primárního řetězovýho kolečka jestli levej nebo pravej.dík spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 18:36
 normalne pravej na PIO na levý ani nenarazis...!
Datum: 14. října 2009 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že to je stejný jako klasická matička
Datum: 14. října 2009 18:05
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus potřeboval bych poradit mam fichtla 21 a nechce mi moct ject za tepla a svíčkou to neni za studena chytá a jede krásně díkza rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 19:13
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 na vobičejnou a dycky mi to na ní jelo ale vot tý doby co sem to rozebral to takle blbne, a kdyš dam plnej za jízdy tak to třžeba i vynechá
Datum: 14. října 2009 19:13
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Musíš si koupit studenou svíčku.Na jakou jezdíš?????
Datum: 14. října 2009 17:31
Posl.aktualizace: 15. října 2009 9:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jasně... koukni sem http://btelectronic.sweb.cz/p035.gif  Pro legraci to teď zkouším uvést v život na fichtlovi. Zkusil jsem si navinout ten malej pól jak je u 20tky jen pro zadní světlo. Potíž je v tom že má tak malé jádro že nedokáže přenést potřebný výkon. Z praxe vím že potřebuju mín 5W, jenže usměrňuju jednocestně, takže mi 5W jádro nestačí, přenesu tímpádem jen 2,5W. Takže budu navíjet nové závity na standardní jádro zapalovacího pólu. No mohlo mě to napadnout hned a mohl jsem si ušetřit krapátek práce  . Ty ale můžeš použít tohle zapojení akorát necháš původní pól a mezi desku zapojení podle uvedeného schéma ještě vrazíš trafo 6V/230V min 10W (správně se uvádí VA). Jako snímač použiješ http://btelectronic.sweb.cz/snimac.jpg a buzení zážehu zajistí magnet na unašeči http://btelectronic.sweb.cz/unasec.jpg . Jediný problém co se musí vyřešit je rušení od magnetů rotoru, které rády míchaj svůj ,,signál,, i do snímače, což se o to víc projevuje se stoupajícími otáčkami (zvyšuje se účinnost přenosu rušivého signálu). To se dá udělat odrušním faradayovou klecí, nebo-li stínícím plechem pod snímačem a zároveň zatlumením výstupu snímače pokusně nalezenou hodnotou (já tam měl 100 ohmů). Takže abych to shrnul.. tobě, pokud nehodláš převíjet pól jako já stačí 1x relé (budoucí snímač), magnet, tyristor, dioda, zatlumovací odpor, kondenzátor a trafo...  . Ale protože jsem to sám neotestoval v praxi, tak připouštím že je to prozatím jen teoretická záležitost. Ale jak to otestuju, tak to hodím na web, aby tu ta spousta ladičů nemusela utrácet nesmyslný prachy za zapalka z motorovejch pil
Datum: 15. října 2009 9:11
|



|