|
 Hele proč byly první typy S11 s tou kloubovou přední vidlicí zakázaný nebo nebezpečný? Mám známýho a ten tu vidlice takhle má!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tady u nás ve vsi jeden takovej stadion taky jezdí a skutečně to moc důvěry nevzbuzuje, ta vidlice je poddimenzovaná a ty klouby nejsou taky nic co by dávalo najevo trvanlivost. Každopádně, když se ta guma uškubla, tak to mohl bejt docela solidní držkopád -logicky se to muselo kousnout buď mezi vildlice nebo o blatník a nutně následoval výlet přes řidítka. Nevím, jestli to bylo zakázaný, ale každopádně to fabrika skutečně měnila zadarmo, což je na tu dobu jasným důkazem, že to asi opravdu bylo nebezpečný. Každopádně ten zdejší stadion nyní sedlá 15 letej kluk a jezdí bez blembáku, takže to možná taky nedopadne dobře.
Datum: 24. listopadu 2009 14:53
 prvni mopedy(S1) nemely vidlici odpruzenou vahadlama s pruzinama jako u pozdejsich modelu,ale meli tam zkrutne gumove bloky,ktere plnili funkci pruzin,bohuzel byly zaroven nosnym dílem vidlice,takze kdyz jeden z techto gumovych bloku praskl,kolo se ve vidici vzpricilo a jezdec si rozbil drsku,u nas v Rakovniku jezdilo v roce 1957 mnoho techto typu,ale jenom tady na okrese byly minimalne dva smrtaky kvuli teto poruse...mototechny to tenkrat zdarma vymenovyli za vidlici podobnou jako na ostatnich mopedech s11
Datum: 23. listopadu 2009 22:26
 Ta vidlice se mohla snadno zlomit.
Datum: 23. listopadu 2009 20:56
|



|